jaunaa AERO prieki un beedas...
jaunaa AERO prieki un beedas...
Labs vakars!
Shodien taa likteniigaa diena, kad mani 9000 AERO mekleejumi ir beigushies, jo... ir vinjsh ir atrasts!!!
Pirmie iespaidi satriecoshi labi, bet par to peec tam, ir arii nelielas pirmaas probleemas un varbuut kaads no jums ir ar ko liidziigu saskaaries.
Taatad... Ieminot griidaa pie kaadiem 40k-50k apgriezieniem mashiina riktiigi noraustaas ar taadiem kaa sitieniem un raustaas, kameer neatlaiz gaazi, sajuuta nav patiikama, taapat kaa priekshnojauta...
Un otra, mazaak svariiga, nevaru kruiizu iesleegt, nemaaku vai nedarbojaas. Ir kas praatiigs sakaams, jo iipashi par pirmo probleemu?
Shodien taa likteniigaa diena, kad mani 9000 AERO mekleejumi ir beigushies, jo... ir vinjsh ir atrasts!!!
Pirmie iespaidi satriecoshi labi, bet par to peec tam, ir arii nelielas pirmaas probleemas un varbuut kaads no jums ir ar ko liidziigu saskaaries.
Taatad... Ieminot griidaa pie kaadiem 40k-50k apgriezieniem mashiina riktiigi noraustaas ar taadiem kaa sitieniem un raustaas, kameer neatlaiz gaazi, sajuuta nav patiikama, taapat kaa priekshnojauta...
Un otra, mazaak svariiga, nevaru kruiizu iesleegt, nemaaku vai nedarbojaas. Ir kas praatiigs sakaams, jo iipashi par pirmo probleemu?
Saab 900 Turbo '81
Re:jaunaa AERO prieki un beedas...
Un kam ir domāta opcija "meklēt" lapaspuses augšējā labajā stūrī? Par to raustīšanu, ieminot grīdā, jau ir ļoti daudz runāts:angry:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:jaunaa AERO prieki un beedas...
manējais 9000 raustījas tāpat, bija gaisa filtrs un sveces jāmaina, bet nu rai=ustās arii tad ja deg check engine lampinja, jo tad saabs iet servisa režīmā, un tad tas arustās kameer nenodzēš kļūdas no kompa!
Re:jaunaa AERO prieki un beedas...
vai tev pie tiem 4-5 krpm gadījumā nav baigais spiediens un nenostrādā pārspiediena slēdzis, kas atslēdz benzīna sūkni?
ja tā, tad varētu būt kaut kas "dēlī" ar wastegate vai APC ...
ja tā, tad varētu būt kaut kas "dēlī" ar wastegate vai APC ...
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:jaunaa AERO prieki un beedas...
Parādījusies jauna problēma, ieminot grīdā iedegas oranža lampiņa, taisnstūrītis ar tādu kā strūklaku.
???
???
Saab 900 Turbo '81
Re:jaunaa AERO prieki un beedas...
:lol: :lol: :lol:1 3 wrote:logšķidrums beidzas :D
Re:jaunaa AERO prieki un beedas...
Bija jau taada aizdoma, bet necereeju, jo iedegas tieshi tad, kad ar 2 kaartiigi paatrinaas! :D
Aciimredzot tajaa briidii atlikushais skidruma daudzums satek vienaa malaa un raada, ka logu skidrums pa maz! :D
Atgriezoties pie teemas, sodien piefikseeju, ka taa speeciigaa noraustiishanaas notiek nevis pie noteiktiem apgriezieniem kaa saakumaa staastiiju, bet gan, kad turbo stabinjsh ieiet sarkanajaa.
Drusku biedee, jo zinu, ka vinjam tur nav jaaiet.
Aciimredzot tajaa briidii atlikushais skidruma daudzums satek vienaa malaa un raada, ka logu skidrums pa maz! :D
Atgriezoties pie teemas, sodien piefikseeju, ka taa speeciigaa noraustiishanaas notiek nevis pie noteiktiem apgriezieniem kaa saakumaa staastiiju, bet gan, kad turbo stabinjsh ieiet sarkanajaa.
Drusku biedee, jo zinu, ka vinjam tur nav jaaiet.
Saab 900 Turbo '81
Re:jaunaa AERO prieki un beedas...
Tātad pārspiediena dēļ tiek atslēgts sūknis.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:jaunaa AERO prieki un beedas...
nu lūk arī problēma - meklē vainu ieplūdē. Nepārzinu 9-5, bet 900, 9000 tiek izmantots APC un detonācijas sensors ... tavā gadījumā ieplūdes trakta spiediens tiek pieļauts pārāk liels (sarkanajā nedrīkst iet, ja nav kaut kas čipots) un tajā brīdī vai nu APC strauji atmet spiedienu vai arī tu esi sasniedzis pārspiediena slēdža darbības diapazonu. Ja noraustās tā pamatīgi, itkā motors pavisam izslēgtos, tad tas nozīmē, ka netiek padota degviela un tas ir šis brīdis, kad tiek atslēgts sūknis kā pēdējais emergency pasākums.carlorossi wrote:Bija jau taada aizdoma, bet necereeju, jo iedegas tieshi tad, kad ar 2 kaartiigi paatrinaas! :D
Aciimredzot tajaa briidii atlikushais skidruma daudzums satek vienaa malaa un raada, ka logu skidrums pa maz! :D
Atgriezoties pie teemas, sodien piefikseeju, ka taa speeciigaa noraustiishanaas notiek nevis pie noteiktiem apgriezieniem kaa saakumaa staastiiju, bet gan, kad turbo stabinjsh ieiet sarkanajaa.
Drusku biedee, jo zinu, ka vinjam tur nav jaaiet.
meklē vainu wastegate`ā, ieplūdes caurulītēs vai arī elektronikā (tas gan pēdējais).
Lai veicas!
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:jaunaa AERO prieki un beedas...
Paldies par info. :)
Tikko no servisa, biju pie paziistama aizvedis pakonsulteeties un izstaastot vinjam visus simptomus kopiigi apskatiijaam un atradaam vainu, vainiiga bija viena no vakuma trubinjaam, bija pa tuvu ventilaatoram un izberzts pamatiigs caurums. Tagad iet normaali, nekas neraustaas, arii sarkanajaa neiet un domaajams, ka benziina pateerinjsh buus drusku mazaaks! :)
Bet miinus, ka jauda palikusi mazaaka! Toties tagad var apdziit, nebaidoties, ka pedaalis buus pa dzilju un saaks raustiities.
Veelreiz paldies par paliidziibu! ;)
Tagad jaakeras pie kruiiza un prieksheejo lampu tiiraamajaam slotinjaam, jo ne viens, ne otrs nereagee pilniigi ne uz ko! Diivainaakais, ka pat pie spidometra neiedegas kruiiza lampinja.
Tikko no servisa, biju pie paziistama aizvedis pakonsulteeties un izstaastot vinjam visus simptomus kopiigi apskatiijaam un atradaam vainu, vainiiga bija viena no vakuma trubinjaam, bija pa tuvu ventilaatoram un izberzts pamatiigs caurums. Tagad iet normaali, nekas neraustaas, arii sarkanajaa neiet un domaajams, ka benziina pateerinjsh buus drusku mazaaks! :)
Bet miinus, ka jauda palikusi mazaaka! Toties tagad var apdziit, nebaidoties, ka pedaalis buus pa dzilju un saaks raustiities.
Veelreiz paldies par paliidziibu! ;)
Tagad jaakeras pie kruiiza un prieksheejo lampu tiiraamajaam slotinjaam, jo ne viens, ne otrs nereagee pilniigi ne uz ko! Diivainaakais, ka pat pie spidometra neiedegas kruiiza lampinja.
Saab 900 Turbo '81
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 590
- Joined: Mon Feb 25, 2008 2:00 pm
- Location: Rīga,Imanta
Re:jaunaa AERO prieki un beedas...
Isteniba manam 9000sajam ari iet sarkanaja ta tiri pamatigi.Bet samejais viss neraustas.Iet lopa,bet vai ta nevar nokaut turbinu? Wastegate ir tas,no kura turbina ieiet tas stienitis?Vajadzes apcolet ari visas trubinas...
SAAB 9-3 SE 2002 stock 150hp
Re:jaunaa AERO prieki un beedas...
Turbīnu nenokausi, bet dzinējam nav īsti labi.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 590
- Joined: Mon Feb 25, 2008 2:00 pm
- Location: Rīga,Imanta
Re:jaunaa AERO prieki un beedas...
Atradu mekletaja info par wastegate.Arnijs pievienojis.Manas krivu valodas zinasanas gan ir tikpat lielas ka zinasanas par wastegate,bet so to izburtoju.A nevar but ta,ka tas klapans,kas ir ieks turbinas,ir iecepies?Reiz dabuju rokas paturet vecu SAAB turbinu un tai vins nekustejas vispar:/
SAAB 9-3 SE 2002 stock 150hp