Gustava: Saab 900i sedan
Re:Gustava: Saab 900i sedan
Vēl neesi lāgā pielāgojis braukšanas manieri! Protams, ka var panākt arī šādu patēriņu un pat 20L/100km, galu galā tas taču ir karbulis. Karbulis ir noregulēts/pārjaukts un manā skatījuma "piegriešana" neko nedos kā vienīgi pavisam neatsaucīgu akselerātorpedāli. Līganāka slēgšanās un biežāka 5.roba izmantošana, jau sākot ar 50-55kmh būs īstā atslēga. Pat pirms karbuļa pārjaukšana, mans mērījums šosejas režīmā bija 7.8, pilsētā 11-13,kurš saglabājās arī pēc remonta.
Iedarbini dzinēju, paspēlējies ar droseli un paskaties kā izmainās degvielas plūsma caur, devielas filtru-būs Tev uzskatāms piemērs.
Jāsajūt tas auto un būs labi.
* par dus pistolēm arī varētu būt...
Iedarbini dzinēju, paspēlējies ar droseli un paskaties kā izmainās degvielas plūsma caur, devielas filtru-būs Tev uzskatāms piemērs.
Jāsajūt tas auto un būs labi.
* par dus pistolēm arī varētu būt...
Re:Gustava: Saab 900i sedan
Man ar savu trīsrobu tomātiņu sākumā savi 12 turējās, tagad rupji rēķinot ir par diviem litriem nokrities. Un tas ir tikai uz braukšanas manieres pielāgošanu. Joprojām raiti, bet ekonomiskāk. Tā ka - pacietību, Edgar, gan būs labāki rezultāti. :) Taču vislabāk ir nerēķināt vispār, ja vizinies tikai pa pilsētu un mazus attālumus. Var tikai sagandēt braukšanas prieku. :)
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Gustava: Saab 900i sedan
Pēc iespējas mazāk lieto čoku, tas ir primārais rādītājs - jā, paātrinoties tas nav iespējams, bet nu nav tā, ka čokam ir jābūt izrautam līdz galam līdz pat darba temperatūras iegūšanai. UN - ja esi nupat braucis, bet temperatūras datčiks rāda jau atkal pilnīgu nulli, nevelc ārā čoku, jo atdzisis ir tikai tosols - eļļa un dzelži vēl ir silti, kā rezultātā auto strādā arī bez čoka. Bet nu paspēlējies ar viņu, domāju, ka tur slēpjas savi 3litri uz simtu nost.
Ingus vārdi ir, ka ar līdz galam izvilktu čoku patēriņš ir ap 25l/100km :D
Ingus vārdi ir, ka ar līdz galam izvilktu čoku patēriņš ir ap 25l/100km :D
900aero clubsport #8
Re:Gustava: Saab 900i sedan
Pareizi ir Ziedoniz. Nav ko vilkt garumā ar čoku, sildīties tur un bakstīties. Beram virsū, lai ātrāk sasniegtu normālas cilindra temperatūras, un vācam čoku nost.
Re:lawyer: Saab 900 sedan
lawyer wrote:
Vai arī tankā pistole pati pārstāj liet ne vienmēr vienā un tajā pašā mirklī (pēc atlekšanas vairāk neleju) un tur varbūt rodas nobīde no reālā rādījuma?[/quote]
Te varētu būt pavisam liela kļūda.
Pirmais ir tas, ka nobraukumam vajadzētu būt pilsētā vismaz ap 250-350 km lai būtu pietiekami objektīvs vidējais.
Galvenais ir pareiza bākas piepildīšana pirms un pēcāk.
Novieto auto pirms uzpildes tā, lai uzpildes vietas auto daļa būtu augstākais līmeņa punkts.
Piepildi nevis līdz atsitienam, bet faktiski kad jau benzīns līst laukā, tādējādi izslēdzot gaisa burbuļus.
Centies iepildīt vēlreiz tajā pašā tankā un slīpumā.
Un atceries to, ka lēna, uzmanīga un ļoti piesardzīga braukšana palielina pamatīgi degvielas patēriņu :S .
Apdomīgi, bet pietiekami dinamiski ! Un apskaties vai spiediens kādā no riepām ar gaisa temperatūras pazemināšanos nav jau 1,5 bar var zemāks. Tas 'apēd' daudz ;)
Vai arī tankā pistole pati pārstāj liet ne vienmēr vienā un tajā pašā mirklī (pēc atlekšanas vairāk neleju) un tur varbūt rodas nobīde no reālā rādījuma?[/quote]
Te varētu būt pavisam liela kļūda.
Pirmais ir tas, ka nobraukumam vajadzētu būt pilsētā vismaz ap 250-350 km lai būtu pietiekami objektīvs vidējais.
Galvenais ir pareiza bākas piepildīšana pirms un pēcāk.
Novieto auto pirms uzpildes tā, lai uzpildes vietas auto daļa būtu augstākais līmeņa punkts.
Piepildi nevis līdz atsitienam, bet faktiski kad jau benzīns līst laukā, tādējādi izslēdzot gaisa burbuļus.
Centies iepildīt vēlreiz tajā pašā tankā un slīpumā.
Un atceries to, ka lēna, uzmanīga un ļoti piesardzīga braukšana palielina pamatīgi degvielas patēriņu :S .
Apdomīgi, bet pietiekami dinamiski ! Un apskaties vai spiediens kādā no riepām ar gaisa temperatūras pazemināšanos nav jau 1,5 bar var zemāks. Tas 'apēd' daudz ;)
Re:lawyer: Saab 900 sedan
Atbilde slēpjas "Kaut gan braukt sanāca ļoti maz un tikai pa pilsētu"lawyer wrote:Piepildīju bāku vakar un sarēķināju degvielas patēriņu par novembri - sanāca 15,5l/100km :dry: Kaut gan braukt sanāca ļoti maz un tikai pa pilsētu, tas liekas pa daudz :huh:
Vai arī tankā pistole pati pārstāj liet ne vienmēr vienā un tajā pašā mirklī (pēc atlekšanas vairāk neleju) un tur varbūt rodas nobīde no reālā rādījuma?
Vai arī jāregulē karbulis ir? :huh: Benzīna smaka nekur ap auto nav jūtama - tā vienkārši ārā tas nekur nelīst :huh:
Ar kārtīgi neuzsilušu motoru, pa pilsētu, mazus attālumus. Čoks pusizvilkts , pirmais ,otrais trešais robs pārsvarā. Un Tu jau droši vien gribi dinamiski paātrināties?? Bet te nu Tavi prātojumi par autobūves attīstību 30 gados būtu īsti vietā. Ehh brīžam jau interesanti šie entuazisti :laugh: )Nopērk autobūves vēsturi un cer ka brauks ar 21 gadsimta fīčām :laugh:
Tas jau nekas ka autiņam tehniskajā pasē rakstīts 1988 vai 87. Tehnoloģiski tas aparāts 70 gadu pirmā puse, kā jauninājums laikam ir atgāzu savācējs vai regulētājs pie karbuļa ( speči man piedos, ceru :-) )un piecpakāpju kārba. Un vēl jautrāk Tev būtu, ja iegādātos automātu, kuram tukšgaitā ir lielāki apgriezieni, lai neslāpst. Es ar šitādu, kā Tev nobraucu ikdienā 4 gadus, pēc tam bija 99tais un tam patēriņš pilsētā bija stipri mazāks, jo vieglāks. Bet runājot par 900 ar karbuli, uzreiz varu Tevi "nomierināt" Patēriņš pa pilsētu mazos attālumos ziemā būs ap 15l uz 100km, vasarā kaut kur 11-12 uz 100km. Pa šoseju 8-9litri uz simtu, ja brauksi mierīgi kā ZingZengs, tad būs vēl mazāk.
Re:Gustava: Saab 900i sedan
Par 99o - fakts :) !
--------------
Vesels lērums ar ieteikumiem. Gaidam nākamos mērījumus.
--------------
Vesels lērums ar ieteikumiem. Gaidam nākamos mērījumus.
Re:Gustava: Saab 900i sedan
Nu, mazāk par 5km ar parasti nebraucu, jebkurā gadījumā dzesēšanas šķidruma temp. rādītājs vienmēr paceļas par trešdaļu/ceturtdaļu - gluži ar aukstu motoru apkārt nebraukāju :)
Par čoku - nekad neesmu to vilcis līdz galam ārā - izvelku to tikai tiktāl, lai auto pēc pielaišanas nenoslāptu ,un, kad izbraucu uz ielas, uzreiz spiežu to atpakaļ. Ja pie nākamās apstāšanās tukšgaitā apgriezieni staigā starp 500-1000rpm, tad izvelku čoku tikai tik, lai apgriezieni būtu stabili uz 1k rpm un braucot atkal spiežu iekšā :huh:
Varbūt patēriņa cipari ir augstāki dēļ tā, ka man ļoti patīk bremzēties ar pārnesmumiem? :huh:
P.S. Spiedienu riepās kādu laiku neesmu pārbaudījis - tikai vizuāli :blush:
Par čoku - nekad neesmu to vilcis līdz galam ārā - izvelku to tikai tiktāl, lai auto pēc pielaišanas nenoslāptu ,un, kad izbraucu uz ielas, uzreiz spiežu to atpakaļ. Ja pie nākamās apstāšanās tukšgaitā apgriezieni staigā starp 500-1000rpm, tad izvelku čoku tikai tik, lai apgriezieni būtu stabili uz 1k rpm un braucot atkal spiežu iekšā :huh:
Varbūt patēriņa cipari ir augstāki dēļ tā, ka man ļoti patīk bremzēties ar pārnesmumiem? :huh:
P.S. Spiedienu riepās kādu laiku neesmu pārbaudījis - tikai vizuāli :blush:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:LAWYER: Saab 900i sedan
Manuprāt braucot pa pilsētu un tikai īsas distances 15 litri uz simtu ir ok. Ja tu vēl testa pēc izbrauktu ārpus pilsētas un pavērotu cik tev rij uz šosejas, domāju, ka rādītāji stabilizētos, bet ja nē, tad gan jāsāk meklēt, kur vaina.
PS: ja kāds Lawyera Saab 900i nosauks par Gustava Saab, dabūs pa nagiem.;) Tas attiecas arī uz Lawyer.:laugh:
PS: ja kāds Lawyera Saab 900i nosauks par Gustava Saab, dabūs pa nagiem.;) Tas attiecas arī uz Lawyer.:laugh:
Re:Gustava: Saab 900i sedan
Nu te jau visi gudri uz mācīšanu :P
Varu ieteikt savu metodi kas strādā perfekti - man 99. nedarbojas kilometru skaitītājs , nezinu cik nobraucu un kāds ir patēriņš , līdz ar to arī neuztraucos :) :) :)
Ja nopietni , vēl ir tāda lieta kā termostats B).Un konkrēti , ir termostati ar dažādām atvēšanās temperatūrām ( 82 , 88 , 92 ), vai vienkāršāk ziemas un vasaras termostati .Man to iemācija somi , kam ir liela pieredze ar klasiskajiem SAABiem . :) Es kalsiskajiem SAABiem reāli atkarībā no sezonas mainu termostatu , jo efekts ir ievērojams - vasarā nekarst , ziemā ātrāk un labāk uzsilst un , protams , arī dod degvielas ekonomiju :huh:
Varu ieteikt savu metodi kas strādā perfekti - man 99. nedarbojas kilometru skaitītājs , nezinu cik nobraucu un kāds ir patēriņš , līdz ar to arī neuztraucos :) :) :)
Ja nopietni , vēl ir tāda lieta kā termostats B).Un konkrēti , ir termostati ar dažādām atvēšanās temperatūrām ( 82 , 88 , 92 ), vai vienkāršāk ziemas un vasaras termostati .Man to iemācija somi , kam ir liela pieredze ar klasiskajiem SAABiem . :) Es kalsiskajiem SAABiem reāli atkarībā no sezonas mainu termostatu , jo efekts ir ievērojams - vasarā nekarst , ziemā ātrāk un labāk uzsilst un , protams , arī dod degvielas ekonomiju :huh:
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:lawyer: Saab 900i sedan
650rpm ir normāli, man arī ir itkā baigi mazi tukšgaitā uzlikti, 750rpm laikam, ka bija pēc grāmatas. Jebkurā gadījumā 1000rpm ir par daudz.lawyer wrote:Nu, mazāk par 5km ar parasti nebraucu, jebkurā gadījumā dzesēšanas šķidruma temp. rādītājs vienmēr paceļas par trešdaļu/ceturtdaļu - gluži ar aukstu motoru apkārt nebraukāju :)
Par čoku - nekad neesmu to vilcis līdz galam ārā - izvelku to tikai tiktāl, lai auto pēc pielaišanas nenoslāptu ,un, kad izbraucu uz ielas, uzreiz spiežu to atpakaļ. Ja pie nākamās apstāšanās tukšgaitā apgriezieni staigā starp 500-1000rpm, tad izvelku čoku tikai tik, lai apgriezieni būtu stabili uz 1k rpm un braucot atkal spiežu iekšā :huh:
Varbūt patēriņa cipari ir augstāki dēļ tā, ka man ļoti patīk bremzēties ar pārnesmumiem? :huh:
P.S. Spiedienu riepās kādu laiku neesmu pārbaudījis - tikai vizuāli :blush:
Un ja tev patīk braukt, izbaudīt un bremzēties ar pārnesumiem, tad kāda vairs runa par patēriņu? :D Es jau nesūdzos, ka man biķerniekos patēriņš ap 20l/100km grozās, vai pat vairāk, tāpat nerēķinu :D
900aero clubsport #8
Re:Lawyer: Saab 900 sedan
Nu, pie uzsiluša motora man tukšgaitas apgriezieni ir tuvu 1k rpm - divu vārstu motoram tas taču ir normāli? :huh: Četrvārstinieki var turēt 750rpm un neraustīties/nevibrēt, bet šamējais taču konkrēti raustīsies/vibrēs pie tik zemiem apgriezieniem? :dry: Protams, tā laikam gan var ietaupīt nedaudz degvielas :)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Lawyer: Saab 900 sedan
Pieļauju, ka ne tikai nedaudz.lawyer wrote:Nu, pie uzsiluša motora man tukšgaitas apgriezieni ir tuvu 1k rpm - divu vārstu motoram tas taču ir normāli? :huh: Četrvārstinieki var turēt 750rpm un neraustīties/nevibrēt, bet šamējais taču konkrēti raustīsies/vibrēs pie tik zemiem apgriezieniem? :dry: Protams, tā laikam gan var ietaupīt nedaudz degvielas :)
900aero clubsport #8
Re:Gustava: Saab 900i sedan
Motora vienmērīgai darbībai tukšgaitas apgriezienos nav ne mazākā sakara ar vārstu skaitu!
Protams 1000rpm ir padaudz, bet arī tas nebūt nenozīmē, ka ir lielāks patēriņš, ja Jūs saprotat, ko es ar to gribu teikt.
:)
Protams 1000rpm ir padaudz, bet arī tas nebūt nenozīmē, ka ir lielāks patēriņš, ja Jūs saprotat, ko es ar to gribu teikt.
:)
Re: Lawyer: Saab 900i sedan
Hmmm, es par savējo 900og arī nesen raizējos, vai nav tukšgaitā apgriezieni par mazu. Jo šis knapi pukšķ, varbūt maķenīt pāri 500rpm, ok, varbūt tie 650 varētu arī būt. Bet noteikti ne 750 vai vairāk! Taču sanāk, ka uztraukumam tad nav pamata, tā arī jābūt.
Brr, tā topika maiņas iespējamība būtu viena no pirmām lietām, ko šajā lapā jāmaina... Mainīt var admins vai topika autors. Punkts.
Brr, tā topika maiņas iespējamība būtu viena no pirmām lietām, ko šajā lapā jāmaina... Mainīt var admins vai topika autors. Punkts.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361