SAAB 9-3 2.2tid 99-2002.gada


Post Reply
Šaicans
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 3
Joined: Mon Dec 12, 2011 6:34 pm

SAAB 9-3 2.2tid 99-2002.gada

Post by Šaicans »

Intresē kam vajadzētu pievērst īpašu uzmanību pērkot šādu saabu?
Un uz kurieni varētu aizdzīt pārbaudīt māšīnu pirms pirkšanas un cik tas izmaksā?

Intresē Jūsu domas par šiem auto!
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... gpmln.html

http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... okilp.html

http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... bkpdl.html
sandruss
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 152
Joined: Mon Jun 15, 2009 11:53 am
Location: Talsi

Re:SAAB 9-3 2.2tid 99-2002.gada

Post by sandruss »

Ja ir interese par šādu modeli, tad tikko pie mums viens tāds ienāca no Vācijas,2001 gada 2.2d melnā krāsā,ādas salons (smukais ar turbo uzrakstiem) mašīna baigi sakarīga, nav galīgi nogurusi kā vairākums ss.lv...mašīna vēl nav tirdzniecībā izlikta (uz durvīm ir neliela švīka, uz spidometra 270 000km ar visām apkopēm un grāmatām, protams švīka var pazust un kilometri ar var palikt mazāki...piem.standarta 180 :) ) ar visu reģistrāciju cena būs 3500Eur
Šaicans
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 3
Joined: Mon Dec 12, 2011 6:34 pm

Re:SAAB 9-3 2.2tid 99-2002.gada

Post by Šaicans »

bīšku pa sālītu priekš manis...
palieku pie siem variantiem.:dry:
sandruss
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 152
Joined: Mon Jun 15, 2009 11:53 am
Location: Talsi

Re:SAAB 9-3 2.2tid 99-2002.gada

Post by sandruss »

Jep, auto ir dārgāks nekā tavi varianti, bet cena atbilstoša auto stāvoklim;) Vācijā viņi pa 1500eur ir pa pilnam, bet nu uz tādiem neceļas roka pirkt.
Būs jau labi, gan jau atradīsi sev atbilstošo variantu, tik uz servisu obligāti aizdzen pirms pirkšanas, vēlams uz tādu kur ar saab nav uz juus, šķiet šeit forumā Arnijs varētu uztaisīt labu diagnozi.
Šaicans
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 3
Joined: Mon Dec 12, 2011 6:34 pm

Re:SAAB 9-3 2.2tid 99-2002.gada

Post by Šaicans »

nu kad skatisos, tad dzisu uz to vikingservisu vai kaa tur vinu sauca...
sandruss
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 152
Joined: Mon Jun 15, 2009 11:53 am
Location: Talsi

Re:SAAB 9-3 2.2tid 99-2002.gada

Post by sandruss »

uz vikingiem derēs
User avatar
mrpinkeyes
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1406
Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
Location: Sigulda
Contact:

Re:SAAB 9-3 2.2tid 99-2002.gada

Post by mrpinkeyes »

Nu mani pēdējā laikā arī nomoka doma kaut kad vasarā pārdot savu 9-5 Aero un pārsēsties uz pirmās paaudzes 9-3 dīzeli. Tie gaisa gabali, kas katru nedēļu jānobrauc, paģēr tomēr ģimenes īpašumā turēt dīzeli nevis 98E izrijēju. Ko domājat ir racionāls šāds čeiņdžs?

Lai gan ja paskatās pa cik nopirku un cik vēl pēc tam ieguldīju tajā 9-5 nekas baigi racionālais nešķiet :ohmy:
saab 9-5 Aero Wagon 2006
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
User avatar
uculs
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2124
Joined: Tue Jan 15, 2008 12:44 am

Re:SAAB 9-3 2.2tid 99-2002.gada

Post by uculs »

Gāze arī ir variants. Pie tam gan mašīns spriganāks par dīzeli, gan negrabēs kā traktors un vēl izmaksas mazākas, arī jāmaina nekas nav. Vieni vienīgi ieguvumi.
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8236
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re:SAAB 9-3 2.2tid 99-2002.gada

Post by lawyer »

Sandruss, tas tumši zilais izskatās apskates vērts, tie abi sudrabainie gan tādi nošņurkuši :dry:

9-3og 2.2TiD laikam būs ekspluatācijā pats lētākais no GM Saabiem (ķēde nav jāmaina, nav DI kasešu, visi sensori ir dažas reizes lētāki nekā benzīnniekiem, patēriņš salīdzinoši zems), vienīgie lielie sūdi, kas var notikt:

- nobeidzas galīgi elektromagnētiskais EGR vārsts (dzinējiem no 2000.gada beigām ar 125zs) un nav atjaunojams (jauns tuvu pie LVL 400)
- nobirst augstspiediena sūknis (remontējams, bet savi pāris simti tas jebkurā gadījumā izmaksās)
- pats dzinējs noklapē

Par pēdējiem diviem - nezinu nevienu tādu gadījumu, kad tas būtu piepildījies, bet visas citas dīzeļštelles, kuras nav minētas, var mierīgi un nedārgi atrisināt ;)

Ja brauc kā Mr.PinkEyes - katru dienu no Siguldas uz Rīgu un atpakaļ, tad noteikti 9-3og 2.2TiD ir ļoti izdevīgs variants ;)

Ja jāmīcās ir tikai pa pilsētu un vēl jālej dīzelis pa pilnu cenu, tad gan labāk ne - tādā gadījumā es arī izvēlētos benzīnu, sliktākajā gadījumā benzīnu + gāzi, bet tad arī baigi jārēķina, vai tas ieguldījums gāzes iekārtā tiešām atmaksāsies auto mūža laikā :dry:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
Post Reply