Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)


Nīgrais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1675
Joined: Tue Jan 15, 2008 4:53 am
Location: Rîga.

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by Nīgrais »

Arnijs wrote: Image
Labs!!!
:laugh: :laugh: :laugh:
User avatar
Nils
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3970
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:29 pm

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by Nils »

Smejaties, bet magnetola negāja tieši tikpat ilgi cik bija visi iepriekšminētie simptomi. Līdz ko parādījās kontakts pie devēja un nodzisa check engine, magnetola noreaģēja uz pirmo pogas spiedienu.
Pirms tam man nebija ne baigās vajadzības, ne laika līst pie viņas un meklēt problēmu, bija svarīgākas lietas, ko risināt, taču elementārās lietas (drošinātāji, vadi un štekeri pie magnetolas) tika pārbaudīti. Un katru dienu es sporta pēc paspaidīju ieslēgšanas pogu domādams, ka tas ir kāds gļuks pašā magnetolā.
Reliģiju neiesaistīsim, vienīgais Dievs, kam es ticu šādos jautājumos ir Zigis.
Un to vai tas ir bullshits vai nav, pārbaudīt var pavisam vienkārši, noraujam štekeri no devēja un skatāmies, ko dara magnetola, vienīgi no lieka dzenāt check engin'us arī nav vēlmes.
Protams, es necenšos tēlot pārgudru, bet kaut kādam loģiskam izskaidrojumam ir jābūt.
Pats audio, ja tas ko maina:
http://i732.photobucket.com/albums/ww32 ... G_0131.jpg
Saab 900 Turbo '81
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by Arnijs »

Vienīgais loģiskais izskaidrojums būtu, ja Tava magnetola (-) ņemtu caur t devēju :woohoo: Moš tā arī ir?:dry: :laugh:
Ir gan vēl viena versija... Savulaik iekš SAAB "check engine" iedegšanās tika uzskatīta par TIK nopietnu štelli, ka inženieri, tiklīdz šams iedegās, nahrenizēja cilvim jebkādas uzmanības novēršanas ierīces :woohoo:
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
Nils
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3970
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:29 pm

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by Nils »

Drīzāk kkādu remote, jo maģim lampiņas dega, CD dekai arī strāva pienāca, jo disku izņemt varēja arī pirms tam.
Saab 900 Turbo '81
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by Arnijs »

Nils wrote:Drīzāk kkādu remote, jo maģim lampiņas dega, CD dekai arī strāva pienāca, jo disku izņemt varēja arī pirms tam.
Nu intereses pēc jau vari atvienot to t un paskatīties, bet domāju, ka 100% sagadīšanās (ja vien pie t devēja kontakta atjaunošanas, nebūsi atjaunojis vēl kādu kontaktu, bet to pārbaudīt jau būs krietni sarežģītāk)
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
zinitis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1735
Joined: Mon Jan 28, 2008 2:40 am
Location: Jūrmala-Rīga

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by zinitis »

Nils wrote:Drīzāk kkādu remote, jo maģim lampiņas dega, CD dekai arī strāva pienāca, jo disku izņemt varēja arī pirms tam.
Es pieļauju domu,ka maģis bij vienkārši uzkāries,un ja dzēsi CE,noņemot AKB klemmi,tad restartēji(salaboji :laugh: )arī maģi.Ja klemmi neatvienoji,tad tas,kā jau augstāk minēja,bij dieva pirksts :)
User avatar
Nils
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3970
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:29 pm

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by Nils »

Klemmi ņēmu nost, pirms spraudu atpakaļ jauno štekeri pie temp. devēja. :)
Saab 900 Turbo '81
User avatar
Nils
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3970
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:29 pm

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by Nils »

Varbūt kādam stāv galvā, cik ir 9k vakuma trubiņu diametrs, by-pass'am, turbo šautrai?
Saab 900 Turbo '81
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by Arnijs »

Nils wrote:Varbūt kādam stāv galvā, cik ir 9k vakuma trubiņu diametrs, by-pass'am, turbo šautrai?
Nu 4mm vajadzētu derēt...
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
Nils
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3970
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:29 pm

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by Nils »

Paldies, Ārnij. :)
Saab 900 Turbo '81
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by KoreFun »

Pirksi silikonu?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Kudinsky
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 523
Joined: Mon Oct 17, 2011 3:00 pm
Location: Mālpils

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by Kudinsky »

Jautājums- kur ir jāpievieno vakuma trubiņa turbo šautrai? No rūpnīcas bija panelis bez, bet, tā kā tika uzlikts ECU Stage 1, parādījās vajadzība pēc šautras. Pašlaik trubiņa ir pievienota pie ieplūdes kolektora (tur kur stāvēja kaut kāda zagluška). Pagaidām itkā viss darbojas, bet nepamet sajūta, ka kaut kas nav tā kā vajag. :dry:
Model: Saab 9000
Model Year: 1997
Body type: 5-door 9000 CS (5CS)
Engine: B234E 4-inline, Turbo, PETROL, TURBO (B234 E)
Gearbox: 5-speed manual / Front wheel drive
Plant: Trollhättan, Sweden, line A (9000)
Market: Model series III, Driver and passenger airbags
Serial number: 010508
User avatar
zinitis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1735
Joined: Mon Jan 28, 2008 2:40 am
Location: Jūrmala-Rīga

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by zinitis »

Kudinsky wrote:Jautājums- kur ir jāpievieno vakuma trubiņa turbo šautrai? No rūpnīcas bija panelis bez, bet, tā kā tika uzlikts ECU Stage 1, parādījās vajadzība pēc šautras. Pašlaik trubiņa ir pievienota pie ieplūdes kolektora (tur kur stāvēja kaut kāda zagluška). Pagaidām itkā viss darbojas, bet nepamet sajūta, ka kaut kas nav tā kā vajag. :dry:
Model: Saab 9000
Model Year: 1997
Body type: 5-door 9000 CS (5CS)
Engine: B234E 4-inline, Turbo, PETROL, TURBO (B234 E)
Gearbox: 5-speed manual / Front wheel drive
Plant: Trollhättan, Sweden, line A (9000)
Market: Model series III, Driver and passenger airbags
Serial number: 010508
Ja citas trubiņas esi atstājis,kā bij,tad visam jābūt ok,jo turbīnas spiediena devējs tiek pievienots pie ieplūdes kolektora.
Kudinsky
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 523
Joined: Mon Oct 17, 2011 3:00 pm
Location: Mālpils

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by Kudinsky »

Visas pārējās atstāju, kā bija. Kam īsti ieplūdes kolektorā tā zagluška domāta?
User avatar
Nils
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3970
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:29 pm

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by Nils »

Kudinsky wrote:Visas pārējās atstāju, kā bija. Kam īsti ieplūdes kolektorā tā zagluška domāta?
Domāju, ka lai noturētu tajā sistēmā vakumu. Ja es pareizi atceros, tad tcs versijām tur nebija zagluškas, bet gan vakuma turbiņa.
Saab 900 Turbo '81
Post Reply