Ja kādi puikas ir ieņēmuši sev galvā domu piebāzt pilnu bleķa kasti ar bļāvējiem un vienojušies, ka labākais būs tas, kam skaņa nāk no priekšas, tad tā ir viņu personīgā darīšana. Galu beigās, ja cilvim lemts būt pūlī, ne vijoli orķestrī spēlēt, tad pavisam likumsakarīgi, ka šiem cilvjiem skaņa nāk no priekšas.mixeris wrote:Saprotu ka smadzenes piemāna un to nav īpaši grūti izdarīt :D
BET ja man kāds varētu izskaidrot jēgu tam visam :) Kā mārketinga triks tas ir vnk foršs tāpat kā košļājamo gumiju 2 spilventiņu lietošana viena vietā :D
Un pavisam likumsakarīgi, ka ir arī tādi, kas grib lai skaņa no mugurpuses piezogas, vai apkart cirkulē.
Katram savs, tapat kā, katrs dzird savādāk, cits labāk cits sliktāk, katram savs dzirdamības slieksnis un frekveņču diapazons. Citam vajag nianses, citam pietiek ar vēdera diafragmas tricināšanu. Un es nebrīnītos, ka līdzīgi bleķa kastes mūzikas faniem uzrastos arī diafragmas tricināšanas fani, kas pieņemtu savus standartus - labam tricinājumam ir jānāk no apakšas.:laugh:
Tā kā, es neredzu jēgu vadīties pēc kautkādu indivīdu kopas pieņemtajiem standartiem, mana jēga ir dzirdēt to, ko es gribu dzirdēt un jo apjomīgāk es dzirdu, jo dziļāk izjūtu un man ir pilnīgi nesvarīga līrika un patiesais muzikanta stāvoklis telpā ieraksta brīdī. Un ja mākslinieks ir radījis telpisku skaņdarbu, tad tādu es arī gribu dzirdēt, nevis - visi pūtēji bariņā uz kapota pie priekšējā stikla.
:laugh: