Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)


User avatar
Nils
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3970
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:29 pm

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by Nils »

GuntisG wrote:Nil, šeit ir par ABS devēju testēšanu: http://www.saabscene.com/forum/threads/ ... king-howto
Paldies. ;)
Saab 900 Turbo '81
GuntisG
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 639
Joined: Tue Jan 15, 2008 5:20 am
Location: Roja

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by GuntisG »

Izrādās, par pretestību samuldējos.:blush:
2003. 9-5 W 2,3 t
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by KoreFun »

Pārbaudīju štekerus abiem 9k. Tiešām ir tā, ka Zinītis teica: '94-2, '95-1 štekeris.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
Nils
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3970
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:29 pm

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by Nils »

Zinu, ka ir apspriests, bet vēlreiz, cik bija iekšējais diametrs standarta vakuuma trubiņām? 3mm? Un cik resnas tās ir APC? :blush:
Saab 900 Turbo '81
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by KoreFun »

Neaizmirsti, ka APC vārstam vajag benzīna/eļļas izturīgas trubiņas (silikons?)
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by KoreFun »

Vai tad 9000 mēdz būt arī bez AC?

Image
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
Nils
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3970
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:29 pm

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by Nils »

Jā, tiem, kam nav klimata, nav arī AC.
Saab 900 Turbo '81
User avatar
zinitis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1735
Joined: Mon Jan 28, 2008 2:40 am
Location: Jūrmala-Rīga

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by zinitis »

Nils wrote:Jā, tiem, kam nav klimata, nav arī AC.
Ir varianti ar AC,bet bez ACC.Tiem zem sēdekļu apsildes pogām nāca AC un recirkulācijas slēdži.

Bet ja runā par auto,kas bildē,tad izskatās,ka Ac kompresors ir amputēts,jo ir palicis kronšteins un trubu nospiedumi ugunssienā.
vasils
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 307
Joined: Tue Mar 04, 2008 4:46 am
Location: Bauska

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by vasils »

sveiki! 9k 2,3t. laizh ellu araa no motora.visa kaarbas dalja skatoties no priekspuses ar ellu un motora saans.taa kaa no galvas apaksheejaas daljas..zinu, ka caur netu ir svaki...galvas bliive?vai kaads salnjiks. cik zinu, tad 2,3 motoriem tur meedz dziit ellu....:
User avatar
andzh
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 81
Joined: Tue Jan 27, 2009 5:00 am
Location: Zemîte-Inèukalns

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by andzh »

vasils wrote:sveiki! 9k 2,3t. laizh ellu araa no motora.visa kaarbas dalja skatoties no priekspuses ar ellu un motora saans.taa kaa no galvas apaksheejaas daljas..zinu, ka caur netu ir svaki...galvas bliive?vai kaads salnjiks. cik zinu, tad 2,3 motoriem tur meedz dziit ellu....:
no sākuma ieteiktu nomazgāt to vietu lai zinātu tieši no kurienes sulo.
iespējams ka tek motora aizmugurējais vāks vai hvz kā viņu sauc! :D diezgan bieži redzēts! paprovē pievilkt tās trīs skrūvītes, uz torxiem bija. iespējams palīdzēs. ja ne tad jārauj kārba nost un tad atsevišķi vāks jānoņem un jāblīvē ar kādu hermētiķi. :dry:
vasils
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 307
Joined: Tue Mar 04, 2008 4:46 am
Location: Bauska

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by vasils »

motora aizmugureejais vaaks ir tas mazais vaacinsh uz torx skruuviiteem. nesaprotu ,kaapeec vinsh tur ir vajadziigs?:)
un es arii pamaniiju ,ka vinju nevar nonjemt nost ,jo kaarba traucee.... diezgan stuulbi
User avatar
andzh
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 81
Joined: Tue Jan 27, 2009 5:00 am
Location: Zemîte-Inèukalns

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by andzh »

vasils wrote:motora aizmugureejais vaaks ir tas mazais vaacinsh uz torx skruuviiteem. nesaprotu ,kaapeec vinsh tur ir vajadziigs?:)
un es arii pamaniiju ,ka vinju nevar nonjemt nost ,jo kaarba traucee.... diezgan stuulbi
nav vinš nemaz tik maziņš! paskaties rūpīgāk! :D Image
vasils
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 307
Joined: Tue Mar 04, 2008 4:46 am
Location: Bauska

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by vasils »

tad vinhs aiznjem visu to motora saana laukumu, kas ir zem spararata...B)un shito dalju tikai var redzeet - Image
User avatar
andzh
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 81
Joined: Tue Jan 27, 2009 5:00 am
Location: Zemîte-Inèukalns

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by andzh »

aha.. vari provēt pievilkt,bet šaubos vai palīdzēs! pirms rauj kautko nost nomazgā kārtīgi un palūri!:)
User avatar
Nils
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3970
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:29 pm

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by Nils »

Gregers wrote:
Nils wrote:
Gregers wrote: Tagad jādara kkas ar salonu jo nu to dzird daudz skaidrāk :S :laugh:
Tā ir lieta ar ko hečbekā grūti cīnīties. Esi kādreiz braucis ar sedanu?
Esmu, esmu- klusāks kopumā, bet galvenie grabētāji jau visiem 9k ir pr panelis un durvis, bet sie ir kopīgi mezgli sedanam un hečam.
Zini, lai pat hečš klabētu kaut 2x skaļāk nekā sedans tāpat neatteiktos, jo piemēram šovakar aizvedu klientam 42" plazmu+pastiprinātāju+CD atskaņotāju+ 200 litrIgu subuferu+statīvus skandām un pat nenolaidu sēdekļus :woohoo: sedans atpūšās!
Par to jau nav runas, bet 9k lielākais grabētājs ir tieši bagāžnieka plaukts/bagāžnieka saturs un plaukta plastmasas skaļruņu rāmji. Ja panelis nav 10x pārskrūvēts un auto nav cieti aprīkots, visvairāk grab tieši aizmugure. Par durvīm, nu nezinu gan, man no visa salona durvis bija visklusākās, jo cik atceros, tad tā ir vienīgā pozīcija, kas šim auto nav skrūvēta. Protams, viss vēl tikai priekšā. :laugh:
Saab 900 Turbo '81
Post Reply