Paldies. ;)GuntisG wrote:Nil, šeit ir par ABS devēju testēšanu: http://www.saabscene.com/forum/threads/ ... king-howto
Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Saab 900 Turbo '81
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Izrādās, par pretestību samuldējos.:blush:
2003. 9-5 W 2,3 t
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Pārbaudīju štekerus abiem 9k. Tiešām ir tā, ka Zinītis teica: '94-2, '95-1 štekeris.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Zinu, ka ir apspriests, bet vēlreiz, cik bija iekšējais diametrs standarta vakuuma trubiņām? 3mm? Un cik resnas tās ir APC? :blush:
Saab 900 Turbo '81
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Neaizmirsti, ka APC vārstam vajag benzīna/eļļas izturīgas trubiņas (silikons?)
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Vai tad 9000 mēdz būt arī bez AC?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Jā, tiem, kam nav klimata, nav arī AC.
Saab 900 Turbo '81
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Ir varianti ar AC,bet bez ACC.Tiem zem sēdekļu apsildes pogām nāca AC un recirkulācijas slēdži.Nils wrote:Jā, tiem, kam nav klimata, nav arī AC.
Bet ja runā par auto,kas bildē,tad izskatās,ka Ac kompresors ir amputēts,jo ir palicis kronšteins un trubu nospiedumi ugunssienā.
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
sveiki! 9k 2,3t. laizh ellu araa no motora.visa kaarbas dalja skatoties no priekspuses ar ellu un motora saans.taa kaa no galvas apaksheejaas daljas..zinu, ka caur netu ir svaki...galvas bliive?vai kaads salnjiks. cik zinu, tad 2,3 motoriem tur meedz dziit ellu....:
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
no sākuma ieteiktu nomazgāt to vietu lai zinātu tieši no kurienes sulo.vasils wrote:sveiki! 9k 2,3t. laizh ellu araa no motora.visa kaarbas dalja skatoties no priekspuses ar ellu un motora saans.taa kaa no galvas apaksheejaas daljas..zinu, ka caur netu ir svaki...galvas bliive?vai kaads salnjiks. cik zinu, tad 2,3 motoriem tur meedz dziit ellu....:
iespējams ka tek motora aizmugurējais vāks vai hvz kā viņu sauc! :D diezgan bieži redzēts! paprovē pievilkt tās trīs skrūvītes, uz torxiem bija. iespējams palīdzēs. ja ne tad jārauj kārba nost un tad atsevišķi vāks jānoņem un jāblīvē ar kādu hermētiķi. :dry:
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
motora aizmugureejais vaaks ir tas mazais vaacinsh uz torx skruuviiteem. nesaprotu ,kaapeec vinsh tur ir vajadziigs?:)
un es arii pamaniiju ,ka vinju nevar nonjemt nost ,jo kaarba traucee.... diezgan stuulbi
un es arii pamaniiju ,ka vinju nevar nonjemt nost ,jo kaarba traucee.... diezgan stuulbi
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
nav vinš nemaz tik maziņš! paskaties rūpīgāk! :Dvasils wrote:motora aizmugureejais vaaks ir tas mazais vaacinsh uz torx skruuviiteem. nesaprotu ,kaapeec vinsh tur ir vajadziigs?:)
un es arii pamaniiju ,ka vinju nevar nonjemt nost ,jo kaarba traucee.... diezgan stuulbi
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
tad vinhs aiznjem visu to motora saana laukumu, kas ir zem spararata...B)un shito dalju tikai var redzeet -
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
aha.. vari provēt pievilkt,bet šaubos vai palīdzēs! pirms rauj kautko nost nomazgā kārtīgi un palūri!:)
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Par to jau nav runas, bet 9k lielākais grabētājs ir tieši bagāžnieka plaukts/bagāžnieka saturs un plaukta plastmasas skaļruņu rāmji. Ja panelis nav 10x pārskrūvēts un auto nav cieti aprīkots, visvairāk grab tieši aizmugure. Par durvīm, nu nezinu gan, man no visa salona durvis bija visklusākās, jo cik atceros, tad tā ir vienīgā pozīcija, kas šim auto nav skrūvēta. Protams, viss vēl tikai priekšā. :laugh:Gregers wrote:Esmu, esmu- klusāks kopumā, bet galvenie grabētāji jau visiem 9k ir pr panelis un durvis, bet sie ir kopīgi mezgli sedanam un hečam.Nils wrote:Tā ir lieta ar ko hečbekā grūti cīnīties. Esi kādreiz braucis ar sedanu?Gregers wrote: Tagad jādara kkas ar salonu jo nu to dzird daudz skaidrāk :S :laugh:
Zini, lai pat hečš klabētu kaut 2x skaļāk nekā sedans tāpat neatteiktos, jo piemēram šovakar aizvedu klientam 42" plazmu+pastiprinātāju+CD atskaņotāju+ 200 litrIgu subuferu+statīvus skandām un pat nenolaidu sēdekļus :woohoo: sedans atpūšās!
Saab 900 Turbo '81