SAAB 93 2008 un 95 03-08 iegādes jaut.
Re:SAAB 93 2008 un 95 03-08 iegādes jaut.
Nu Griffin!!! te palasot Tev būs tagad pilna galva piebāsta.
Beigās būs jāņem saab 900!!!!!!
1) jābrauc būs vien tev pašam, kāds patīk tādu ņem
2) Bij runa par mazdām, varbūt iepriekš bija mazda xedos 9, tagad saabs būs remontos pa limonādi :)
3) xenonus nevajag???? kapēc ja var atļauties to mašīnu kapēc gan nevar atļauties 40Ls? nav jau teikts ka vispār būs jāmaina! tad jau tikpat labi jāpērk bāzes modelis un būs miers, nebūs kam čakarēties!!
4) pirms pērc aizdzen gan uz pārbaudi!
Beigās būs jāņem saab 900!!!!!!
1) jābrauc būs vien tev pašam, kāds patīk tādu ņem
2) Bij runa par mazdām, varbūt iepriekš bija mazda xedos 9, tagad saabs būs remontos pa limonādi :)
3) xenonus nevajag???? kapēc ja var atļauties to mašīnu kapēc gan nevar atļauties 40Ls? nav jau teikts ka vispār būs jāmaina! tad jau tikpat labi jāpērk bāzes modelis un būs miers, nebūs kam čakarēties!!
4) pirms pērc aizdzen gan uz pārbaudi!
Re:SAAB 93 2008 un 95 03-08 iegādes jaut.
Nu rodas jautājums,kā Tu noteici ,ka šis ir Turbo X,nevis Aero X,redzot tikai bildi no priekšas???Gregers wrote:Nu pirmkārt ne vecaku par 2003...elmo wrote:Greger, tu atkal argumentē kaut ko pašargumentēšanās pēc.
Izlasi topika nosaukumu un sapratīsi, ka cilvēks no 9-3 sērijas neapskata neko vecāku par 2008.gadu, tāpēc arī bilde atbilstoša.
Tik pat labi tu varēji tagad argumentēt, ka patiesībā 9000 ir Uber alles un neviens 9-3 tur blakus nestāv!:laugh: :laugh: :laugh:
Otrkārt tas melnais ko ieliki ir TurboX limitētā sērija...
Re:SAAB 93 2008 un 95 03-08 iegādes jaut.
SAAB 9-3 2008 g 2.0t automats
SAAB 9-5 2003- 2008 gads automāts 2.3t
man konkreti intereseja, vai 93 08 (Tikai) ir labs pirkums.. !?
un vai 95 03 ir ok, vai labak nemt jaunaku.
Nekas cits.
Es braucu 5 gadus ar Mazda 3 2005.g. variantu , neteiksu ka man obligatas tehniskas apkalposanas izmaksatu leeti.. SAABam vell dargak ? nez nez..
Remontos ganizdevu pari 1500ls pa 5 gadiem tapec ari vinu pardevu.
SAAB 9-5 2003- 2008 gads automāts 2.3t
man konkreti intereseja, vai 93 08 (Tikai) ir labs pirkums.. !?
un vai 95 03 ir ok, vai labak nemt jaunaku.
Nekas cits.
Es braucu 5 gadus ar Mazda 3 2005.g. variantu , neteiksu ka man obligatas tehniskas apkalposanas izmaksatu leeti.. SAABam vell dargak ? nez nez..
Remontos ganizdevu pari 1500ls pa 5 gadiem tapec ari vinu pardevu.
2007 SAAB 9-5 2.3 Aero AT
Re:SAAB 93 2008 un 95 03-08 iegādes jaut.
Ja gribēsi uzturēt auto labā kārtībā, ar šādu summu 5 gadu kontekstā var būt arī pa īsu.griffin wrote:
Remontos ganizdevu pari 1500ls pa 5 gadiem tapec ari vinu pardevu.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:SAAB 93 2008 un 95 03-08 iegādes jaut.
1500 Ls pa 5 gadiem!? :woohoo: :D:D:D
Nu te ir cilvēki, kas par to var tikai vai nu konkrēti pārsmieties, vai arī apraudāties. Varbūt kādam labāka atmiņa un var uzrakt to tofiku, kur cilvēks uz savu 9-5 aptuveni šādu summu tērēja gandrīz katru gadu! Cik atceros, summas svārstījās no ~ 500-2000 Ls gadā visā ekspluatācijas periodā. Protams, negribu sabiedēt - tā nav (ne tuvu) vienmēr un par šādām summām šeit lielākā daļa tomēr brīnijās. Tieši tāpēc ir tik svarīgi to auto pirms pirkšanas aizvest pārbaudīt un pārliecināties par stāvokli, jo daudzi to pārdod tikai tad, kad ir kārtīgi nojājuši un tad var sanākt uzreiz ielikt tos 1500 Ls (ja paveicās...) tikai, lai savestu to auto kārtībā.
Nu te ir cilvēki, kas par to var tikai vai nu konkrēti pārsmieties, vai arī apraudāties. Varbūt kādam labāka atmiņa un var uzrakt to tofiku, kur cilvēks uz savu 9-5 aptuveni šādu summu tērēja gandrīz katru gadu! Cik atceros, summas svārstījās no ~ 500-2000 Ls gadā visā ekspluatācijas periodā. Protams, negribu sabiedēt - tā nav (ne tuvu) vienmēr un par šādām summām šeit lielākā daļa tomēr brīnijās. Tieši tāpēc ir tik svarīgi to auto pirms pirkšanas aizvest pārbaudīt un pārliecināties par stāvokli, jo daudzi to pārdod tikai tad, kad ir kārtīgi nojājuši un tad var sanākt uzreiz ielikt tos 1500 Ls (ja paveicās...) tikai, lai savestu to auto kārtībā.
Saab 9-5 1.9 TiD Hirsch powered by ArTEH
Re:SAAB 93 2008 un 95 03-08 iegādes jaut.
tas jau ir jaut ko sakuma uzdevu, cik man izmaksas uzturesana sakot no 100 000 km 9-5 03 - 08 un no 50 000 9-3 08
cik reali obligatas un + + + izmakas..
1500ls salona autinjam.. pirmie 3 gadi bija 0 LS.. pec tam 4,5,6 gada remonta vairak ka 1500 ls aizgaja + pardevu ar defektiem vell uz 1000 + ls
>>>1500 Ls pa 5 gadiem!? <<<
prtams salona jauns ar 0 nobraukumu ir 3 gadi no worries.. velak sakas prblemas
Reali ari rokoties sapratu.. `pirmie 100 000 km ir nekadu problemu, pec tam sakas sudi... ta ari bija, pie 110 000 jau jamiana tas un sitas, bukses, gultni, atsaites, rusa utt.. ppc sakas. Mazda 3 05. bija neveiksmigs gads. 06 07 jau dazi rusas defekti bija noversti, bet es nemu taja gada uzreiz ko vareja dabut, jo piem civic automats jaunais bija 6 menesi jagaiada vell rinda. man autinju vaidzeja uzreiz un uzreiz bija Mazda 3 05.
cik reali obligatas un + + + izmakas..
1500ls salona autinjam.. pirmie 3 gadi bija 0 LS.. pec tam 4,5,6 gada remonta vairak ka 1500 ls aizgaja + pardevu ar defektiem vell uz 1000 + ls
>>>1500 Ls pa 5 gadiem!? <<<
prtams salona jauns ar 0 nobraukumu ir 3 gadi no worries.. velak sakas prblemas
Reali ari rokoties sapratu.. `pirmie 100 000 km ir nekadu problemu, pec tam sakas sudi... ta ari bija, pie 110 000 jau jamiana tas un sitas, bukses, gultni, atsaites, rusa utt.. ppc sakas. Mazda 3 05. bija neveiksmigs gads. 06 07 jau dazi rusas defekti bija noversti, bet es nemu taja gada uzreiz ko vareja dabut, jo piem civic automats jaunais bija 6 menesi jagaiada vell rinda. man autinju vaidzeja uzreiz un uzreiz bija Mazda 3 05.
2007 SAAB 9-5 2.3 Aero AT
Re:SAAB 93 2008 un 95 03-08 iegādes jaut.
300 lati gadā? :laugh:
Es tādu summu katru mēnesi lēju bākā, kamēr nenomainīju kurināmā veidu pret saspiestu naftas gāzi! :-)
Bet ir viena patiesība ko var ņemt vērā. Forumā parasti sēž tie, kam mašīnas lūzt un gribas pavaicāt, kāpēc kaut kas neiet vai nerūc. Tā kā šeit 9-5 lietotāju kā biezs, bet 9-3 pēc 2008 braucēju tikpat kā nav, tad izdari secinājumus!:-)
Es tādu summu katru mēnesi lēju bākā, kamēr nenomainīju kurināmā veidu pret saspiestu naftas gāzi! :-)
Bet ir viena patiesība ko var ņemt vērā. Forumā parasti sēž tie, kam mašīnas lūzt un gribas pavaicāt, kāpēc kaut kas neiet vai nerūc. Tā kā šeit 9-5 lietotāju kā biezs, bet 9-3 pēc 2008 braucēju tikpat kā nav, tad izdari secinājumus!:-)
Re:SAAB 93 2008 un 95 03-08 iegādes jaut.
Tu neklausies. To tev neviens neatbildēs. Viss atkarīgs no konkrētā auto, bet ir skaidrs, ka lētāks par Mazdu tas visticamāk nebūs.
Ja jāmaina ķēde: ~ Ls 500
Var nojūgties DI: ~ Ls 250 (lai gan šībrīža cena var būt arī augstāka)
Tubrīna: ~ Ls 350-400
Visa piekare: daudz (un jārēķinās, ka piekare pa LV ceļiem ilgi netur)
Nu un tad vēl čupa ar visādiem lielākiem vai mazākiem remontiņiem.
Bet tai pat laikā, piemēram, pirmās 3 pozīcijas var arī 5 gadu laikā nedot par sevi zināt un var braukt cepuri kuldams. Tik pat daudz, kā no sākotnējā stāvokļa, ir atkarīgs arī no ekspluatācijas, braukšanas stila utt.
Ja jāmaina ķēde: ~ Ls 500
Var nojūgties DI: ~ Ls 250 (lai gan šībrīža cena var būt arī augstāka)
Tubrīna: ~ Ls 350-400
Visa piekare: daudz (un jārēķinās, ka piekare pa LV ceļiem ilgi netur)
Nu un tad vēl čupa ar visādiem lielākiem vai mazākiem remontiņiem.
Bet tai pat laikā, piemēram, pirmās 3 pozīcijas var arī 5 gadu laikā nedot par sevi zināt un var braukt cepuri kuldams. Tik pat daudz, kā no sākotnējā stāvokļa, ir atkarīgs arī no ekspluatācijas, braukšanas stila utt.
Saab 9-5 1.9 TiD Hirsch powered by ArTEH
Re:SAAB 93 2008 un 95 03-08 iegādes jaut.
kam man mainit gultnjus 2x, karteri, bukses 2x, atsaites 2x, atsperes.. ppc. citi pazinjas taada gadu garuma neko tadu nav mainijusi. es vnk ieberzos.
neskaitu to ko apmaksaja KASKO.. un to kas vell butu jaiegulda.
neskaitu to ko apmaksaja KASKO.. un to kas vell butu jaiegulda.
2007 SAAB 9-5 2.3 Aero AT
Re:SAAB 93 2008 un 95 03-08 iegādes jaut.
tas jau sakrit ar maniem noverojumiem..envoy wrote:Tu neklausies. To tev neviens neatbildēs. Viss atkarīgs no konkrētā auto, bet ir skaidrs, ka lētāks par Mazdu tas visticamāk nebūs.
Ja jāmaina ķēde: ~ Ls 500
Var nojūgties DI: ~ Ls 250 (lai gan šībrīža cena var būt arī augstāka)
Tubrīna: ~ Ls 350-400
Visa piekare: daudz
Nu un tad vēl čupa ar visādiem lielākiem vai mazākiem remontiņiem.
Bet tai pat laikā, piemēram, pirmās 3 pozīcijas var arī 5 gadu laikā nedot par sevi zināt un var braukt cepuri kuldams. Tik pat daudz, kā no sākotnējā stāvokļa, ir atkarīgs arī no ekspluatācijas, braukšanas stila utt.
Bet vai ir kads auto kas tehniska uzturesana ir lets un labi buvets? ka problemu ir maz ? es biju pienemis ka SAAB ir tehniski nevainojams :D :) bet plist un maksa viss izskatas.
ES gribu skaistu, komfortablu autiinju, kas neprasa chunguru investicijas!!!
tatad sanak, ka janem jauns un ar mazu nobrauku, velams sakarigi braukts.
piem. es nealejos un man motora dala bija ok, nekad nekadu problemu.. vissas problemas delj celjiem un bedrem piekare un ritosaja.
2007 SAAB 9-5 2.3 Aero AT
Re:SAAB 93 2008 un 95 03-08 iegādes jaut.
Gultņi noteikti nebūs jāmaina tik bieži, es vismaz savam nēsmu mainījis.
Atsaites ir mainītas, bet tās salīdzinoši kapeikas maksā uz DI kasetes fona. :-)
Bet piekare Saabam ir salīdzinoši izturīga, ja nebrauc ar liela izmēra diskiem.
Atsaites ir mainītas, bet tās salīdzinoši kapeikas maksā uz DI kasetes fona. :-)
Bet piekare Saabam ir salīdzinoši izturīga, ja nebrauc ar liela izmēra diskiem.
Re:SAAB 93 2008 un 95 03-08 iegādes jaut.
Tāds auto, kuram LV nebūs problēmu dēļ ceļiem un bedrēm, vēl nav uzbūvēts un SAAB nav izņēmums. Piekarē būs jāiegulda ik pa laikam. Galvenai uzreiz neiegrābties eksemplārā ar nojātu ķēdi, turbīnu un...nu mums te ir meistari, kas labāk zina par mani. Man Saab ir 2 gadus un neteiktu, ka esmu ielicis daudz, bet arī maz ne. Man viņš nav nekāda konfekte, bet bija labi uzturēts pirms manis un tādu cenšos uzturēt arī tagad. Es pirku LV ekspluatētu ar pārbaudāmu servisa vēsturi, un visi lielie remonti jau bija veikti, līdz ar to īpaši nebija ne par ko jābaidās.
Saab 9-5 1.9 TiD Hirsch powered by ArTEH
Re:SAAB 93 2008 un 95 03-08 iegādes jaut.
Vēl var pierēķināt garantētās eļļas izmaksas ap 100Ls gadā:
motorā ik pēc 10k ~30..40ls
Eļļa automātkārbā ik pēc 50..70k ~80Ls (ja pareizi atceros)
Tieši ritošā daļa 9-5 ir samērā izturīga, lielus ieguldījumus neprasa, taču 100 ls gadā var viegli savākties.
Ja gribās ko foršāku par mazda, tad tad tas ir saab. ja vajag lētāku ekspluatācijā, tad jāskatās toyota ;)
motorā ik pēc 10k ~30..40ls
Eļļa automātkārbā ik pēc 50..70k ~80Ls (ja pareizi atceros)
Tieši ritošā daļa 9-5 ir samērā izturīga, lielus ieguldījumus neprasa, taču 100 ls gadā var viegli savākties.
Ja gribās ko foršāku par mazda, tad tad tas ir saab. ja vajag lētāku ekspluatācijā, tad jāskatās toyota ;)
Re:SAAB 93 2008 un 95 03-08 iegādes jaut.
Bet ir viena patiesība ko var ņemt vērā. Forumā parasti sēž tie, kam mašīnas lūzt un gribas pavaicāt, kāpēc kaut kas neiet vai nerūc. Tā kā šeit 9-5 lietotāju kā biezs, bet 9-3 pēc 2008 braucēju tikpat kā nav, tad izdari secinājumus!:-)[/quote]
Gluži tā jau ar nav, bet uz ielām 9-3 arī ir stipri mazāk nekā 9-5, loģiski ka šeit arī vairums ir 9-5 :side:
Gluži tā jau ar nav, bet uz ielām 9-3 arī ir stipri mazāk nekā 9-5, loģiski ka šeit arī vairums ir 9-5 :side:
Re:SAAB 93 2008 un 95 03-08 iegādes jaut.
Tad pajautāšu - cik te ir 9-5 2008g lietotāju? ;)Saabich wrote: Tā kā šeit 9-5 lietotāju kā biezs, bet 9-3 pēc 2008 braucēju tikpat kā nav, tad izdari secinājumus!:-)
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629