Huberts 9000
Re:Huberts 9000
Šķiet, ka vecāka par mašīnu viņa nevarētu būt.. :D Bet jā, ar gāzes reduktoru un iepūtni pa kolektora galu.
Re:Huberts 9000
Tad tā arī ir atbilde uz Tavu jautājumu...Jo motora vadība ik pa laikam tīra sveces(padod dzirksteli pēc slāpēšanas,jeb pēc neveiksmīgas pielaišanas),ja šādā brīdī kolektorā ir gāze,tad notiek neliels bums un tas ir uz pusēm.Kaža wrote:Šķiet, ka vecāka par mašīnu viņa nevarētu būt.. :D Bet jā, ar gāzes reduktoru un iepūtni pa kolektora galu.
Ja vēlies atbrīvoties no šīs problēmas ar divdaļīgu kolektoru,tad sarunā vizīti pie Arnija,un nedaudz paburoties ap auto,šī problēma būs pazudusi.
Re:Huberts 9000
Jāuzliek blow-off vārsts. Vizītēm pašlaik galīgi nav laika. Jāstrādā, jāstrādā un vēlreiz jāstrādā. Kādas ir tās nedaudzās burvestības? :)
Hmm, bet ja notiek šis sprādziens un kolektors kārtīgi pieskrūvēts, tad spiediens meklēs vājāko punktu kur izlauzties - gaisa filtrs ar visu kasti?
Hmm, bet ja notiek šis sprādziens un kolektors kārtīgi pieskrūvēts, tad spiediens meklēs vājāko punktu kur izlauzties - gaisa filtrs ar visu kasti?
Re:Huberts 9000
Tieši tā! Ja spārns vēl sapuvis, varēsi ielikt atpakaļ neatverot kapotu. Vai ne, Edgar? :D
Saab 900 Turbo '81
Re:Huberts 9000
Pričom te es, tūlīt? :D
Bet jā - ja kolektors būs pamatīgi pieskrūvēts, meklēs nākamo punktu. :) Teorētiski gan tur ieplūdes trubā vajadzētu būt tādam vārstam, kas nelaiž sprādzienu atpakaļ, tādējādi pasargājot gaisa masas mērītāju (ja tāds ir) un gaisa filtra kasti. Man tas vārstiņš tur bija, bet tāpat filtrs vienreiz aizlidoja, izsitot caurumu ierūsējušajā spārnā. :D Tāpēc beidzamā laikā es to kolektoru turēju vispār nepieskrūvētu. Ja sanāca pukšķis, tad tāds saudzīgs, atlika pavērt haubi, uzspiest kolektoru atpakaļ un brauc dziedādams. Jo stingrāk pieskrūvēsi, jo ar lielāku spēku sprādziens lauzīsies ārā un nodarīs tikai lielākus kaitējumus. Protams, turēt kolektoru nepieskrūvētu ir vien tāds pagaidu risinājums - drīzāk jau aizbrauc līdz Vestienas ielai, lai tev izveic to vienu mazo burvestību, kas atslēdz sveču tīrīšanu. Būs mierīgāka dzīve. :D
Bet jā - ja kolektors būs pamatīgi pieskrūvēts, meklēs nākamo punktu. :) Teorētiski gan tur ieplūdes trubā vajadzētu būt tādam vārstam, kas nelaiž sprādzienu atpakaļ, tādējādi pasargājot gaisa masas mērītāju (ja tāds ir) un gaisa filtra kasti. Man tas vārstiņš tur bija, bet tāpat filtrs vienreiz aizlidoja, izsitot caurumu ierūsējušajā spārnā. :D Tāpēc beidzamā laikā es to kolektoru turēju vispār nepieskrūvētu. Ja sanāca pukšķis, tad tāds saudzīgs, atlika pavērt haubi, uzspiest kolektoru atpakaļ un brauc dziedādams. Jo stingrāk pieskrūvēsi, jo ar lielāku spēku sprādziens lauzīsies ārā un nodarīs tikai lielākus kaitējumus. Protams, turēt kolektoru nepieskrūvētu ir vien tāds pagaidu risinājums - drīzāk jau aizbrauc līdz Vestienas ielai, lai tev izveic to vienu mazo burvestību, kas atslēdz sveču tīrīšanu. Būs mierīgāka dzīve. :D
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re:Huberts 9000
Šeku reku - Huberts izdomāja uzvārīties. Pēc nelielas inspekcijas vaininieks izrādījās radioatora dačiks, kurš komunicē ar ventilatoru. Atvienojot dačiku un saliekot vadus pa taisno, ventilators griežas. Nopirku jaunu, bet šis negrib komunicēt, temperatūra gaisā, bet ventilators neslēdzas iekšā. Vadus izmēģināju saspraust abās iespējamajās kombinācijās, bet nekā. Pēc skata dačiki visai identiski.
Vai varētu būt pēc skata identiski, bet nebūt identiski? :lol:
Vai varētu būt pēc skata identiski, bet nebūt identiski? :lol:
Re:Huberts 9000
Es piefiksēju, ka šī nelaime notiekas, kad pārāk strauji sanāk pārslēgties uz gāzi, tad nu iesākumā prātīgi un pa gaisu nekas nelido, pagaidām. :)
Re:Huberts 9000
Lidoja un lidos, ar retiem vai mazāk retiem uzlabojuma mirkļiem. :laugh: Nekādas burvestības nelīdz un nelīdzēs.Kaža wrote:Es piefiksēju, ka šī nelaime notiekas, kad pārāk strauji sanāk pārslēgties uz gāzi, tad nu iesākumā prātīgi un pa gaisu nekas nelido, pagaidām. :)
Āmen!
Re:Huberts 9000
Optimists! :)Zinitis wrote: Ja vēlies atbrīvoties no šīs problēmas ar divdaļīgu kolektoru,tad sarunā vizīti pie Arnija,un nedaudz paburoties ap auto,šī problēma būs pazudusi.
Re:Huberts 9000
Nē,reālists :PNīgrais wrote:Optimists! :)Zinitis wrote: Ja vēlies atbrīvoties no šīs problēmas ar divdaļīgu kolektoru,tad sarunā vizīti pie Arnija,un nedaudz paburoties ap auto,šī problēma būs pazudusi.
Re:Huberts 9000
Nedaudz parakņājos un noskaidroju, ka termoslēdži IR identiski. Bet kādēļ viņš nestrādā? Brāķis?
Re:Huberts 9000
Bet,vai radiators ir karsts?Varbūt vaina ir termostatā,kurš neatver lielo loku?Kaža wrote:Nedaudz parakņājos un noskaidroju, ka termoslēdži IR identiski. Bet kādēļ viņš nestrādā? Brāķis?
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Huberts 9000
Termostatu metam katliņā ar ūdeni un vāram augšā, ideālā variantā mēram temperatūru ar lāzerpistoli, var arī ar kādu kruto termometru, kas velk līdz 100 grādiem.
Termoslēdzim liekam klāt kontrollampiņu, lai fiksētu, kad saslēdzas kontakti un karsējam ar lodlampu/degli, paralēli mērot temperatūru ar infra termo pistoli.
Easy :)
Termoslēdzim liekam klāt kontrollampiņu, lai fiksētu, kad saslēdzas kontakti un karsējam ar lodlampu/degli, paralēli mērot temperatūru ar infra termo pistoli.
Easy :)
900aero clubsport #8
Re:Huberts 9000
Termoslēdzim uztaisīta diagnostika, tas ir funkcionējošs. Kā jau minējāt, nākamais būs termostats. Izlaidīšu nelielu loku, izčamdīšu radiatoru.
Paldies par ieteikumiem. :)
Paldies par ieteikumiem. :)