Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Ja kontakts ir viens in tuvumā citu nav, tad viss ok. Parasti tie tīrītāji ir strāvu vadošie, principā ar to arī uzlabo kontaktu :D
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
FIG!!!KoreFun wrote:Ja kontakts ir viens in tuvumā citu nav, tad viss ok. Parasti tie tīrītāji ir strāvu vadošie, principā ar to arī uzlabo kontaktu :D
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Ar kontaktu tīrītājiem jābūt uzmanīgi. Viņi labi noņem zaļos nost un attīra kontaktus, bet arī šķīdina viskautko pa ceļam. Vislabākais tos ir izmantot nevis pūšot kautkur iekšā, bet uzpūst uz vates kociņa un ar to tīrīt. Protams tīrāmajai virsmai jābūt aizsniedzamai. Aizdedzes atslēgas caurumā vati nevajadzētu bāzt.
SAAB 9-5 2.3T
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Šoreiz tavs ieteikums neiet kopā ar praksi. Praksē, cik dzirdēts no nostāstiem, pēc tādām operācijām, sanāk saukt palīgā slēdzenes jaucēju brigādi:laugh:Nīgrais wrote:Aizej uz kādu autobodi, nopērc kkādu kontaktu tīrītāju aerosolu (ar šļauciņu/trubiņu) un papūt iekšā atslēgā. Tad pāris reižu pabaksti un paļurkā ar atslēgu to slēdzeni.
Ceru ka līdzēs.
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Nu es arī neesmu speciālists, bet es klausos, ko saka Arnijs. :D Un, ja atmiņa neviļ, Arnijs saka, ka tā darīt nevajag.
Saab 9-5 1.9 TiD Hirsch powered by ArTEH
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Sveiki,esmu iegadajies SAAB 9-5 2.2 TID,jautajums varbut kads ir saskaries ar generatora hidrolisko stabilizatoru,lai vienmeeriigu darbotos bez riibonas,cik aptuveni ir ta cena un vai ir kads knifs,ko jaievero pasam mainot?
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Tas viss, ko te raksti ir diezgan neprecīzi un nepareizi formulēts. Nav tāda ģeneratora hidrauliskā stabilizatora kā sugas. Ja varēsi precīzi formulēt problēmu, lietas un jēdzienus, iespējams saņemsi arī atbildi.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Es neteikšu neko! Vienkārši gaidīsim, kad parādīsies vajadzība pēc papilddarbiem :woohoo: :laugh:envoy wrote:Nu es arī neesmu speciālists, bet es klausos, ko saka Arnijs. :D Un, ja atmiņa neviļ, Arnijs saka, ka tā darīt nevajag.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Kad motors darbojas briivgaitaa,vibree generators,tikliidz nedaudz uzdod gazi,taa viss klusi un mieriigi,esot pie spriegotaja,tjipa hidroliska atspere.kas notur generatoru,lai tas nevibretu!neesmu baigais specialists,ceru,ka domu saprati!
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Labāk aizbrauc uz Vestienas 2 un visu noskaidrosi. Pašam mainīt to, ko nezini vai tas tur ir - labi nebeigsies.zwirbeks wrote:Kad motors darbojas briivgaitaa,vibree generators,tikliidz nedaudz uzdod gazi,taa viss klusi un mieriigi,esot pie spriegotaja,tjipa hidroliska atspere.kas notur generatoru,lai tas nevibretu!neesmu baigais specialists,ceru,ka domu saprati!
SAAB 9-5 2.3T
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Man praksē iet, bet Tev pēc nostāstiem neiet...uculs wrote:Šoreiz tavs ieteikums neiet kopā ar praksi. Praksē, cik dzirdēts no nostāstiem, pēc tādām operācijām, sanāk saukt palīgā slēdzenes jaucēju brigādi:laugh:Nīgrais wrote:Aizej uz kādu autobodi, nopērc kkādu kontaktu tīrītāju aerosolu (ar šļauciņu/trubiņu) un papūt iekšā atslēgā. Tad pāris reižu pabaksti un paļurkā ar atslēgu to slēdzeni.
Ceru ka līdzēs.
Nez kuram taisnība? :dry:
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Palaidi garām lielisku iespēju dziļdomīgi paklusēt...Arnijs wrote:Es neteikšu neko! Vienkārši gaidīsim, kad parādīsies vajadzība pēc papilddarbiem :woohoo: :laugh:envoy wrote:Nu es arī neesmu speciālists, bet es klausos, ko saka Arnijs. :D Un, ja atmiņa neviļ, Arnijs saka, ka tā darīt nevajag.
Es vēl saprastu Tevi, ja Nīgrais ieteiktu tur iepūst bremžu disku tīrītāju. Bet neieteica, jo zin, maita, ar ko atšķiras viens no otra. ;)
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Taisnība ir kaut kur pa vidu:huh:Nīgrais wrote:Man praksē iet, bet Tev pēc nostāstiem neiet...uculs wrote:Šoreiz tavs ieteikums neiet kopā ar praksi. Praksē, cik dzirdēts no nostāstiem, pēc tādām operācijām, sanāk saukt palīgā slēdzenes jaucēju brigādi:laugh:Nīgrais wrote:Aizej uz kādu autobodi, nopērc kkādu kontaktu tīrītāju aerosolu (ar šļauciņu/trubiņu) un papūt iekšā atslēgā. Tad pāris reižu pabaksti un paļurkā ar atslēgu to slēdzeni.
Ceru ka līdzēs.
Nez kuram taisnība? :dry:
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Paldies. Sapūtu(nedaudz, saprāta robežās), paļurkāju, pakratīju, sabļāvu uz atslēgu un viss sāka strādāt un beidza pīkstēt. Paldies visiem, kas palīdzēja ar padomu.
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Sveicināti,
Atkal vecā kaite ar klimata kontroli - laiku palaikam kaut kas aiziet ciet un uzmugurējo beņķi sāk pūst riktīgi karstu gaisu. Kad izslēdz ārā (econ režīms) tad pūs kā vajag āra gaisu iekšā. Kaut kāds likumsakarības, kad tas notiek neesmu pamanījis.
Ko varētu darīt un pie kā griezties? Vestienas ielā? Vai uzreiz pie kādiem kondišku meistariem? Vai pie abiem? Un kādā secībā.
Atkal vecā kaite ar klimata kontroli - laiku palaikam kaut kas aiziet ciet un uzmugurējo beņķi sāk pūst riktīgi karstu gaisu. Kad izslēdz ārā (econ režīms) tad pūs kā vajag āra gaisu iekšā. Kaut kāds likumsakarības, kad tas notiek neesmu pamanījis.
Ko varētu darīt un pie kā griezties? Vestienas ielā? Vai uzreiz pie kādiem kondišku meistariem? Vai pie abiem? Un kādā secībā.
Volvo XC90, A/T, 2006
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
9-3, Sport Estate, A/T, 2008