Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)


User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by KoreFun »

Ja kontakts ir viens in tuvumā citu nav, tad viss ok. Parasti tie tīrītāji ir strāvu vadošie, principā ar to arī uzlabo kontaktu :D
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Nīgrais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1675
Joined: Tue Jan 15, 2008 4:53 am
Location: Rîga.

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Nīgrais »

KoreFun wrote:Ja kontakts ir viens in tuvumā citu nav, tad viss ok. Parasti tie tīrītāji ir strāvu vadošie, principā ar to arī uzlabo kontaktu :D
FIG!!!
User avatar
andrisem
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1284
Joined: Mon Oct 06, 2008 3:14 pm
Contact:

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by andrisem »

Ar kontaktu tīrītājiem jābūt uzmanīgi. Viņi labi noņem zaļos nost un attīra kontaktus, bet arī šķīdina viskautko pa ceļam. Vislabākais tos ir izmantot nevis pūšot kautkur iekšā, bet uzpūst uz vates kociņa un ar to tīrīt. Protams tīrāmajai virsmai jābūt aizsniedzamai. Aizdedzes atslēgas caurumā vati nevajadzētu bāzt.
SAAB 9-5 2.3T
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
User avatar
uculs
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2124
Joined: Tue Jan 15, 2008 12:44 am

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by uculs »

Nīgrais wrote:Aizej uz kādu autobodi, nopērc kkādu kontaktu tīrītāju aerosolu (ar šļauciņu/trubiņu) un papūt iekšā atslēgā. Tad pāris reižu pabaksti un paļurkā ar atslēgu to slēdzeni.
Ceru ka līdzēs.
Šoreiz tavs ieteikums neiet kopā ar praksi. Praksē, cik dzirdēts no nostāstiem, pēc tādām operācijām, sanāk saukt palīgā slēdzenes jaucēju brigādi:laugh:
User avatar
envoy
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 2563
Joined: Wed May 05, 2010 4:08 pm
Location: Riga

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by envoy »

Nu es arī neesmu speciālists, bet es klausos, ko saka Arnijs. :D Un, ja atmiņa neviļ, Arnijs saka, ka tā darīt nevajag.
Saab 9-5 1.9 TiD Hirsch powered by ArTEH
zwirbeks
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 53
Joined: Thu Aug 16, 2012 5:38 pm
Location: Liepaja

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by zwirbeks »

Sveiki,esmu iegadajies SAAB 9-5 2.2 TID,jautajums varbut kads ir saskaries ar generatora hidrolisko stabilizatoru,lai vienmeeriigu darbotos bez riibonas,cik aptuveni ir ta cena un vai ir kads knifs,ko jaievero pasam mainot?
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Arnijs »

Tas viss, ko te raksti ir diezgan neprecīzi un nepareizi formulēts. Nav tāda ģeneratora hidrauliskā stabilizatora kā sugas. Ja varēsi precīzi formulēt problēmu, lietas un jēdzienus, iespējams saņemsi arī atbildi.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Arnijs »

envoy wrote:Nu es arī neesmu speciālists, bet es klausos, ko saka Arnijs. :D Un, ja atmiņa neviļ, Arnijs saka, ka tā darīt nevajag.
Es neteikšu neko! Vienkārši gaidīsim, kad parādīsies vajadzība pēc papilddarbiem :woohoo: :laugh:
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
zwirbeks
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 53
Joined: Thu Aug 16, 2012 5:38 pm
Location: Liepaja

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by zwirbeks »

Kad motors darbojas briivgaitaa,vibree generators,tikliidz nedaudz uzdod gazi,taa viss klusi un mieriigi,esot pie spriegotaja,tjipa hidroliska atspere.kas notur generatoru,lai tas nevibretu!neesmu baigais specialists,ceru,ka domu saprati!
User avatar
andrisem
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1284
Joined: Mon Oct 06, 2008 3:14 pm
Contact:

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by andrisem »

zwirbeks wrote:Kad motors darbojas briivgaitaa,vibree generators,tikliidz nedaudz uzdod gazi,taa viss klusi un mieriigi,esot pie spriegotaja,tjipa hidroliska atspere.kas notur generatoru,lai tas nevibretu!neesmu baigais specialists,ceru,ka domu saprati!
Labāk aizbrauc uz Vestienas 2 un visu noskaidrosi. Pašam mainīt to, ko nezini vai tas tur ir - labi nebeigsies.
SAAB 9-5 2.3T
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
Nīgrais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1675
Joined: Tue Jan 15, 2008 4:53 am
Location: Rîga.

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Nīgrais »

uculs wrote:
Nīgrais wrote:Aizej uz kādu autobodi, nopērc kkādu kontaktu tīrītāju aerosolu (ar šļauciņu/trubiņu) un papūt iekšā atslēgā. Tad pāris reižu pabaksti un paļurkā ar atslēgu to slēdzeni.
Ceru ka līdzēs.
Šoreiz tavs ieteikums neiet kopā ar praksi. Praksē, cik dzirdēts no nostāstiem, pēc tādām operācijām, sanāk saukt palīgā slēdzenes jaucēju brigādi:laugh:
Man praksē iet, bet Tev pēc nostāstiem neiet...
Nez kuram taisnība? :dry:
Nīgrais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1675
Joined: Tue Jan 15, 2008 4:53 am
Location: Rîga.

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Nīgrais »

Arnijs wrote:
envoy wrote:Nu es arī neesmu speciālists, bet es klausos, ko saka Arnijs. :D Un, ja atmiņa neviļ, Arnijs saka, ka tā darīt nevajag.
Es neteikšu neko! Vienkārši gaidīsim, kad parādīsies vajadzība pēc papilddarbiem :woohoo: :laugh:
Palaidi garām lielisku iespēju dziļdomīgi paklusēt...
Es vēl saprastu Tevi, ja Nīgrais ieteiktu tur iepūst bremžu disku tīrītāju. Bet neieteica, jo zin, maita, ar ko atšķiras viens no otra. ;)
User avatar
uculs
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2124
Joined: Tue Jan 15, 2008 12:44 am

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by uculs »

Nīgrais wrote:
uculs wrote:
Nīgrais wrote:Aizej uz kādu autobodi, nopērc kkādu kontaktu tīrītāju aerosolu (ar šļauciņu/trubiņu) un papūt iekšā atslēgā. Tad pāris reižu pabaksti un paļurkā ar atslēgu to slēdzeni.
Ceru ka līdzēs.
Šoreiz tavs ieteikums neiet kopā ar praksi. Praksē, cik dzirdēts no nostāstiem, pēc tādām operācijām, sanāk saukt palīgā slēdzenes jaucēju brigādi:laugh:
Man praksē iet, bet Tev pēc nostāstiem neiet...
Nez kuram taisnība? :dry:
Taisnība ir kaut kur pa vidu:huh:
Anševics
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 5
Joined: Mon Aug 13, 2012 3:21 pm

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Anševics »

Paldies. Sapūtu(nedaudz, saprāta robežās), paļurkāju, pakratīju, sabļāvu uz atslēgu un viss sāka strādāt un beidza pīkstēt. Paldies visiem, kas palīdzēja ar padomu.
User avatar
andrejsb
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1558
Joined: Tue Nov 03, 2009 9:33 am

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by andrejsb »

Sveicināti,

Atkal vecā kaite ar klimata kontroli - laiku palaikam kaut kas aiziet ciet un uzmugurējo beņķi sāk pūst riktīgi karstu gaisu. Kad izslēdz ārā (econ režīms) tad pūs kā vajag āra gaisu iekšā. Kaut kāds likumsakarības, kad tas notiek neesmu pamanījis.

Ko varētu darīt un pie kā griezties? Vestienas ielā? Vai uzreiz pie kādiem kondišku meistariem? Vai pie abiem? Un kādā secībā.
Volvo XC90, A/T, 2006
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
Post Reply