900 NG aizm. darba bremzes nevienmērīga darbība


Post Reply
Sipaks
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 30
Joined: Sat Jan 19, 2008 9:00 am

900 NG aizm. darba bremzes nevienmērīga darbība

Post by Sipaks »

Apskati neizgāja dēļ nevienmērīgas darba bremzes. Suportos virzulīši kustas, bremžu kluči kustas, diski 10k noskrējienu. Kad pēc visām tīrišanām un jaunu bremžu kluču maiņas nebija rezultāti, ķēros pie i-neta. Atradu, ka ir tur pie aizm. tilta vārsti. Ko ar tiem darīt? Varbūt var izņemt? Isti neizprotu viņu darbību!
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:900 NG aizm. darba bremzes nevienmērīga darbība

Post by Arnijs »

Kaut kā neatceros, ka tur būtu kaut kādi vārsti. Vārsts (bremžu spēka sadales regulators starp asīm) bija visādiem Pasātiem, Askonām un tmldz. SAABam no ABS meh. dalītāja nāk 4 trubas un pats ABS sadala spēkus. (ritenis, kurš nobloķējas, tiek atlaists)
Kā izpaužas šī nevienmērība? Nav sadalījuma starp asīm? Abi riteņi savstarpēji ņem nevienādi? Vai kā citādi?
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
saule
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 564
Joined: Mon Jan 28, 2008 7:36 am
Location: Sigulda

Re:900 NG aizm. darba bremzes nevienmērīga darbība

Post by saule »

Ir tur tāds štrunts.
http://www.elcats.ru/saab/parts.asp?sec ... =1994&vin=
Detaļa Nr.12. Spiediena redukcijas vārsts, cena ap Ls 70.


Man ar tāda pat probza. Izpaužas tā, ka neņem abi riteņi vienādi. Arī salikts viss jauns. Vot tik interesē vai trubiņu ar šļauciņu pa taisno var savienot, vai sapas trubas un šļaukas gali?
SAAB un SUBARU
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:900 NG aizm. darba bremzes nevienmērīga darbība

Post by Arnijs »

saule wrote:Ir tur tāds štrunts.
http://www.elcats.ru/saab/parts.asp?sec ... =1994&vin=
Detaļa Nr.12. Spiediena redukcijas vārsts, cena ap Ls 70.


Man ar tāda pat probza. Izpaužas tā, ka neņem abi riteņi vienādi. Arī salikts viss jauns. Vot tik interesē vai trubiņu ar šļauciņu pa taisno var savienot, vai sapas trubas un šļaukas gali?
par to, vai sapas - neviens nepateiks, kā tikai pamēģinot. Par cik viņš ir uz pašas trubas, tad pieļauju, ka neko viņš tur starp priekšu un aizm nerēķina, kā vien sadala spiedienu attiecīgi cilindrīšu diametram. Es domāju, ka vajadzētu funkcionēt arī bez viņiem. Vienīgi risks ziemā, ka nesanāk roķenes efekts.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Sipaks
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 30
Joined: Sat Jan 19, 2008 9:00 am

Re:900 NG aizm. darba bremzes nevienmērīga darbība

Post by Sipaks »

Sipaks
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 30
Joined: Sat Jan 19, 2008 9:00 am

Re:900 NG aizm. darba bremzes nevienmērīga darbība

Post by Sipaks »

Sipaks
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 30
Joined: Sat Jan 19, 2008 9:00 am

Re:900 NG aizm. darba bremzes nevienmērīga darbība

Post by Sipaks »

Vai kāds var izdzēst manus pēdējos 3 ( 2 tukšo un šo ) ierakstus!
737_pilot
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 93
Joined: Sat Apr 12, 2008 4:24 pm

Re:900 NG aizm. darba bremzes nevienmērīga darbība

Post by 737_pilot »

Ārnij, kad Tu pēdējo reizi esi redzējis sakarīgu ziemu, kad var noraut roķeni neraizētjoties, ka k-kas atdalīsies un būs arī nedaudz priex, es atceros pēdējo 2005/2006. gadā..
Post Reply