900 NG aizm. darba bremzes nevienmērīga darbība
900 NG aizm. darba bremzes nevienmērīga darbība
Apskati neizgāja dēļ nevienmērīgas darba bremzes. Suportos virzulīši kustas, bremžu kluči kustas, diski 10k noskrējienu. Kad pēc visām tīrišanām un jaunu bremžu kluču maiņas nebija rezultāti, ķēros pie i-neta. Atradu, ka ir tur pie aizm. tilta vārsti. Ko ar tiem darīt? Varbūt var izņemt? Isti neizprotu viņu darbību!
Re:900 NG aizm. darba bremzes nevienmērīga darbība
Kaut kā neatceros, ka tur būtu kaut kādi vārsti. Vārsts (bremžu spēka sadales regulators starp asīm) bija visādiem Pasātiem, Askonām un tmldz. SAABam no ABS meh. dalītāja nāk 4 trubas un pats ABS sadala spēkus. (ritenis, kurš nobloķējas, tiek atlaists)
Kā izpaužas šī nevienmērība? Nav sadalījuma starp asīm? Abi riteņi savstarpēji ņem nevienādi? Vai kā citādi?
Kā izpaužas šī nevienmērība? Nav sadalījuma starp asīm? Abi riteņi savstarpēji ņem nevienādi? Vai kā citādi?
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:900 NG aizm. darba bremzes nevienmērīga darbība
Ir tur tāds štrunts.
http://www.elcats.ru/saab/parts.asp?sec ... =1994&vin=
Detaļa Nr.12. Spiediena redukcijas vārsts, cena ap Ls 70.
Man ar tāda pat probza. Izpaužas tā, ka neņem abi riteņi vienādi. Arī salikts viss jauns. Vot tik interesē vai trubiņu ar šļauciņu pa taisno var savienot, vai sapas trubas un šļaukas gali?
http://www.elcats.ru/saab/parts.asp?sec ... =1994&vin=
Detaļa Nr.12. Spiediena redukcijas vārsts, cena ap Ls 70.
Man ar tāda pat probza. Izpaužas tā, ka neņem abi riteņi vienādi. Arī salikts viss jauns. Vot tik interesē vai trubiņu ar šļauciņu pa taisno var savienot, vai sapas trubas un šļaukas gali?
SAAB un SUBARU
Re:900 NG aizm. darba bremzes nevienmērīga darbība
par to, vai sapas - neviens nepateiks, kā tikai pamēģinot. Par cik viņš ir uz pašas trubas, tad pieļauju, ka neko viņš tur starp priekšu un aizm nerēķina, kā vien sadala spiedienu attiecīgi cilindrīšu diametram. Es domāju, ka vajadzētu funkcionēt arī bez viņiem. Vienīgi risks ziemā, ka nesanāk roķenes efekts.saule wrote:Ir tur tāds štrunts.
http://www.elcats.ru/saab/parts.asp?sec ... =1994&vin=
Detaļa Nr.12. Spiediena redukcijas vārsts, cena ap Ls 70.
Man ar tāda pat probza. Izpaužas tā, ka neņem abi riteņi vienādi. Arī salikts viss jauns. Vot tik interesē vai trubiņu ar šļauciņu pa taisno var savienot, vai sapas trubas un šļaukas gali?
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:900 NG aizm. darba bremzes nevienmērīga darbība
Vai kāds var izdzēst manus pēdējos 3 ( 2 tukšo un šo ) ierakstus!
Re:900 NG aizm. darba bremzes nevienmērīga darbība
Ārnij, kad Tu pēdējo reizi esi redzējis sakarīgu ziemu, kad var noraut roķeni neraizētjoties, ka k-kas atdalīsies un būs arī nedaudz priex, es atceros pēdējo 2005/2006. gadā..