Elektroniskā gaisa piekare vs. standarta piekare
Re: Elektroniskā gaisa piekare vs. standarta piekare
Tikai mums līdz vāciskai pieejai tik pat tālu cik līdz britiskai:), piemeŗs, 9-7 pārdošana Latvijā.
- tranquillo
- Forums - otrās mājas
- Posts: 657
- Joined: Mon Apr 25, 2011 6:13 pm
- Location: Riga, Aloja
- Contact:
Re: Elektroniskā gaisa piekare vs. standarta piekare
Auto Cadillac ESV. Nomaiņa elementāra. Vajag tikai grīdas domkratu. Sarunāju Atlas motorā, ka viņi tādu veiks. Pagāšgad jau vienam auto tādu bez problēmām īstenojasaule wrote:Nezinu ne kas par auto, ne cik sarežģīta ir konkrētā mezgla maiņa, bet labāk pameklē kādu kantori, kas ar to nodarbojas. Jo ja csdd uzskatīs, ka tā ir pārbūve, tad lai to reģistrētu ir vajadzīgs csdd apstiprināts pārbūves projekts. Projekts parasti maksā no 150-200 Ls, atkarībā no tā, cik sarežģīts.
Re: Elektroniskā gaisa piekare vs. standarta piekare
iekš ss.lv ik pa laikam uzpeld pa kādam Range Rover, kur tieši sludijnājumā tiek uzsvērts, ka veikta pārbūves uz parastajiem amortiņiem.
Varbūt var uzzvanīt uz sludekļu numuriem un pajautāt, kas tur ar to štelli un kā pēc tam iet TA.
Varbūt var uzzvanīt uz sludekļu numuriem un pajautāt, kas tur ar to štelli un kā pēc tam iet TA.
- tranquillo
- Forums - otrās mājas
- Posts: 657
- Joined: Mon Apr 25, 2011 6:13 pm
- Location: Riga, Aloja
- Contact:
Re: Elektroniskā gaisa piekare vs. standarta piekare
Liels paldies! Tiks darītselmo wrote:iekš ss.lv ik pa laikam uzpeld pa kādam Range Rover, kur tieši sludijnājumā tiek uzsvērts, ka veikta pārbūves uz parastajiem amortiņiem.
Varbūt var uzzvanīt uz sludekļu numuriem un pajautāt, kas tur ar to štelli un kā pēc tam iet TA.