lawyer wrote:
Benzīnnieks, protams, uzsilst ātrāk, bet nu tā atšķirība nav būtiska IR BŪTISKA, PIERŪCINI, UZPĪPĒ UN NEKAS NAV JĀKASA NO LOGIEM
Un par tiem 4-6 LVL/100km ar LPG ir pilnīgs bleķis, jo tās ir tikai tiešās gāzes uzpildes izmaksas, bet vēl jau ir tie 500-700 LVL, kuri jāiztērē pašai iekārtai KAS LIEDZ PIRKT JAU AR ARTEH LIKTU IEKĀRTU?
Bulšits ir arī par "viegli remontējamo" dzinēju. Tieši otrādi - tieši Saab benzīnnieki ir salīdzinoši neuzticami (tas neattiecas uz GM EcoTec - nav apjomīgas statistikas, lai izdarītu kategoriskus secinājumus) - tiem regulāri mēdz nobeigties dažādi sensori u.c. lietas, kas ne tuvu nav lētas (elektroniskā drosele, DI kasete, gaisa masas mērītājs, CKP sensors, kartera ventilācija), turklāt, tam ir jāmaina ķēde, kas maksā, sākot ap 400 LVL Dīzeļa remonts uz šā fona nav ne dārgs, ne sarežģīts IESAKU PALASĪT LAWYERA KUNGA REMONTA IZDEVUMUS PROJEKTU AUTO SADAĻĀ!
Protams, cilvēks jau var brīvi uzskatīt, ka ieguldot LVL 700 gāzes iekārtā un pēc tam pa pilsētu patērējot 20l+ gāzes uz 100km, bet uz šosejas 10l+, ir ekonomiski izdevīgi un vēl piedevām "zaļi" ŠIS NAV RĪGAS CENTRA IEMĪTNIEKS!ŠIS IR JŪRMALAS ŠOSEJAS SKRĒJĒJS! TE 20 litri nespīd nekādā veidā, max 13-14 litri gāzes ar smagu kāju!
Degvielas izmaksas manam traktoram uz šosejas ir ~5,00-5,5 LVL/100km, 1.9TiD varētu būt nedaudz mazāk.
P.S. Elmo, Tu pie uzpildes lej degvielu uz rokām? LPG liešana uz rokām varētu būt visai smirdīga un bīstama padarīšana
Gāzi nevar uzliet uz rokām, tā ir gaistoša! Bet dīzeļa pistoles ir nošmucētas ne pa jokam, dažreiz ir sanācis pildīt daraba auto, labi, ka ir tie gumijas cimdi bez maksas salikti! Citādi fukaka!
Jautājumi par Saab auto iegādi!
Re: Jautājumi par Saab auto iegādi!
Re: Jautājumi par Saab auto iegādi!
Es gribēju teikt, ka dīzelis ir optimālākais rininājums. To 1.9 noradīju iekavās, jo ar tādu braucu es.
Es ar mekleju savulaik 2.2, bet beigas nedaudz iespringu un paliku pie 1.9 un kā jau agrāk teicu, ne nieka nenoželoju.
Marsrutā Sloka - Rīga - Sloka, abos galos pamīcoties pa pilsetu videjais stabili ir zem 6 litri uz 100km.
Čomam bija 9-3 tieši ar 2.2, viņam tam auto pa pieskari aizgaja viss (viņš to arī mauca kā rallija vāģi pa zemes ceļiem), bet motors to ne reizi nepievīla.
Es ar mekleju savulaik 2.2, bet beigas nedaudz iespringu un paliku pie 1.9 un kā jau agrāk teicu, ne nieka nenoželoju.
Marsrutā Sloka - Rīga - Sloka, abos galos pamīcoties pa pilsetu videjais stabili ir zem 6 litri uz 100km.
Čomam bija 9-3 tieši ar 2.2, viņam tam auto pa pieskari aizgaja viss (viņš to arī mauca kā rallija vāģi pa zemes ceļiem), bet motors to ne reizi nepievīla.
Re: Jautājumi par Saab auto iegādi!
Edzijs, te vēl ir arī jautājums - kādēļ Tu vēlies Saab? Tik ļoti patīk? Vai kā?
Ja man šobrīd būtu jāpērk ikdienas ģimenes auto - tāds, lai sieva un bērns ar visām pekelēm salīstu iekšā, es uz Saab neskatītos - nekādiem - ne 9-3ss/sc, ne 9-5, jo to iegādei un ekspluatācijai ikdienā es vienkārši neredzu nekādu ekonomisku un emocionālu pamatojumu. Mani reāli uzrunā 9-5 pēc pirmā feislifta, bet tiem visiem jau ir vismaz 8 gadi un to ekspluatācijas izmaksas ikdienā pēc iegādes būs vienkārši neadekvātas - vecuma kaites, rūsa vēl var iemesties utt. Tādēļ es tā arī droši vien nekad nekļūšu par 9-5 īpašnieku Pēc sēdēšanas vairākos 9-3ss un 9-5 vilkaču salonos, es arī sapratu, ka es tajos negribēšu atrasties, kur nu vēl maksāt par tiem naudu - tad jau manam 9-3og apdares paneļi un jo īpaši sēdekļu āda ir daudz kvalitatīvāki
P.S. Otrie, trešie, n-tie auto - tā jau ir cita lieta
P.P.S. Elmo, Tu pats tici tam, ko raksti?
Ja man šobrīd būtu jāpērk ikdienas ģimenes auto - tāds, lai sieva un bērns ar visām pekelēm salīstu iekšā, es uz Saab neskatītos - nekādiem - ne 9-3ss/sc, ne 9-5, jo to iegādei un ekspluatācijai ikdienā es vienkārši neredzu nekādu ekonomisku un emocionālu pamatojumu. Mani reāli uzrunā 9-5 pēc pirmā feislifta, bet tiem visiem jau ir vismaz 8 gadi un to ekspluatācijas izmaksas ikdienā pēc iegādes būs vienkārši neadekvātas - vecuma kaites, rūsa vēl var iemesties utt. Tādēļ es tā arī droši vien nekad nekļūšu par 9-5 īpašnieku Pēc sēdēšanas vairākos 9-3ss un 9-5 vilkaču salonos, es arī sapratu, ka es tajos negribēšu atrasties, kur nu vēl maksāt par tiem naudu - tad jau manam 9-3og apdares paneļi un jo īpaši sēdekļu āda ir daudz kvalitatīvāki
P.S. Otrie, trešie, n-tie auto - tā jau ir cita lieta
P.P.S. Elmo, Tu pats tici tam, ko raksti?
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Jautājumi par Saab auto iegādi!
Matemātika viekārša (marsrutam Jūrmala - Rīga - Jūrmala):elmo wrote:lawyer wrote:
Benzīnnieks, protams, uzsilst ātrāk, bet nu tā atšķirība nav būtiska IR BŪTISKA, PIERŪCINI, UZPĪPĒ UN NEKAS NAV JĀKASA NO LOGIEM
Un par tiem 4-6 LVL/100km ar LPG ir pilnīgs bleķis, jo tās ir tikai tiešās gāzes uzpildes izmaksas, bet vēl jau ir tie 500-700 LVL, kuri jāiztērē pašai iekārtai KAS LIEDZ PIRKT JAU AR ARTEH LIKTU IEKĀRTU?
Bulšits ir arī par "viegli remontējamo" dzinēju. Tieši otrādi - tieši Saab benzīnnieki ir salīdzinoši neuzticami (tas neattiecas uz GM EcoTec - nav apjomīgas statistikas, lai izdarītu kategoriskus secinājumus) - tiem regulāri mēdz nobeigties dažādi sensori u.c. lietas, kas ne tuvu nav lētas (elektroniskā drosele, DI kasete, gaisa masas mērītājs, CKP sensors, kartera ventilācija), turklāt, tam ir jāmaina ķēde, kas maksā, sākot ap 400 LVL Dīzeļa remonts uz šā fona nav ne dārgs, ne sarežģīts IESAKU PALASĪT LAWYERA KUNGA REMONTA IZDEVUMUS PROJEKTU AUTO SADAĻĀ!
Protams, cilvēks jau var brīvi uzskatīt, ka ieguldot LVL 700 gāzes iekārtā un pēc tam pa pilsētu patērējot 20l+ gāzes uz 100km, bet uz šosejas 10l+, ir ekonomiski izdevīgi un vēl piedevām "zaļi" ŠIS NAV RĪGAS CENTRA IEMĪTNIEKS!ŠIS IR JŪRMALAS ŠOSEJAS SKRĒJĒJS! TE 20 litri nespīd nekādā veidā, max 13-14 litri gāzes ar smagu kāju!
Degvielas izmaksas manam traktoram uz šosejas ir ~5,00-5,5 LVL/100km, 1.9TiD varētu būt nedaudz mazāk.
P.S. Elmo, Tu pie uzpildes lej degvielu uz rokām? LPG liešana uz rokām varētu būt visai smirdīga un bīstama padarīšana
Gāzi nevar uzliet uz rokām, tā ir gaistoša! Bet dīzeļa pistoles ir nošmucētas ne pa jokam, dažreiz ir sanācis pildīt daraba auto, labi, ka ir tie gumijas cimdi bez maksas salikti! Citādi fukaka!
20 000km ar gāzi ir aptuveni 200 x 13litri x 0.38Ls = 988Ls gadā,
20 000km ar 2.2 dīzeli ir aptuveni 200 x 6.5litri x 0.93Ls = 1210Ls gadā.
Starpība 222Ls par labu gāzei, BET ir taču jāuzstāda arī gāzes iegārta (ap 600Ls), kas pie šāda izklāstījuma mums sāks nest ekonomiskos augļus tikai pēc 2 gadiem un astoņiem ar pusi mēnešiem, nu varbūt arī nedaudz ātrāk, jo dīzeļa regulārā apkope ir par kādiem 25% dārgāka nekā benzīnniekam/gāziniekam. No otras puses, skatoties gada griezumā, gāziniekam neiztikt bez benzīna, jo sevišķi aukstās ziemās kamēr var pārslēgties uz gāzi, tādēļ varam izlaist apkopju starpību
Gāziniekam, tā kā sākotnejais materiāls nebūs pirmā svaiguma, pa siem nepilniem 3 gadiem var skaitīt klāt arī ķēdes maiņas izmaksas un līdz ar to visa ekonomija aiziet pa pieskari un dīzelis normāla auto lietosanas ciklā būs pārāks.
Re: Jautājumi par Saab auto iegādi!
Patīk, jā. Tāds kā mini sapnis jau kādu laiku, tikai dažādu iemeslu dēļ tika izvēlētas citas - tai brīdī praktiskākas mašīnas.lawyer wrote:Edzijs, te vēl ir arī jautājums - kādēļ Tu vēlies Saab? Tik ļoti patīk? Vai kā?
9-5, lai gan pēc iepriekšējām atbildēm un arī viedokļiem, kas dzirdēti citur ir protams praktiskāks un iespējams draudzīgāks Latvijas ceļiem ( nesen kko dzirdēju, ka piekare esot labāka salīdzinot ar 9-3), bet tomēr mani neuzrunā vizuāli.
Cita runa ir 9-3, glīta, eleganta izskata mašīna, labs aprīkojums standartā. Sievas par laimi man nav, līdz ar to nav jāuztraucas, ka aizmugurē baigi daudz ko nevar ielikt.
Bez tam gribās kaut ko mazliet oriģinālāku nekā parasto volvo, audi vai WV ar ko pilni Latvijas ceļi.
Tu tagad mēģini mani tā kā atrunāt?
P.S.
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... cdmpo.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Rekur izskatās neslikts variants, ja skatos uz veco motoru? tikai kaut kā tie zirgi pārāk daudz norādīti ne? bija tak 125?
Re: Jautājumi par Saab auto iegādi!
Ja vienīgais no Saab, kas Tev patīk, ir 9-3ss, tad Saab Tev nemaz tā reāli nepatīk
Ja Tu gribi Saab kā sapņa piepildījumu, tad noteikti izvairies no tādiem 9-3ss ar 2.2 TiD - tas būs pārāk pliekans visās jomās - salonā, komfortā, dinamikā utt.
Ja izvēlēsies 2.0T vai 2.8t V6 Aero komplektācijā, tad turbospēks Tev varēs varbūt kompensēt to pabriesmīgo salonu un varēsi kaut nedaudz justies, kā piepildījis sapni
P.S. Ja jau Tev nav sievas un bērnu, ņem kādu no šiem un baudi, priecājies:
ss.lv/msg/lv/transport/cars/saab/9-3/ac ... acclm.html
ss.lv/msg/lv/transport/cars/saab/9-3/bh ... bhdgo.html
Ja Tu gribi Saab kā sapņa piepildījumu, tad noteikti izvairies no tādiem 9-3ss ar 2.2 TiD - tas būs pārāk pliekans visās jomās - salonā, komfortā, dinamikā utt.
Ja izvēlēsies 2.0T vai 2.8t V6 Aero komplektācijā, tad turbospēks Tev varēs varbūt kompensēt to pabriesmīgo salonu un varēsi kaut nedaudz justies, kā piepildījis sapni
P.S. Ja jau Tev nav sievas un bērnu, ņem kādu no šiem un baudi, priecājies:
ss.lv/msg/lv/transport/cars/saab/9-3/ac ... acclm.html
ss.lv/msg/lv/transport/cars/saab/9-3/bh ... bhdgo.html
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Jautājumi par Saab auto iegādi!
Sievai jau vaļ ļaut arī priekšā sēdēt. Nav jau jāliek aizmugurē.Edzijs wrote:lawyer wrote:Sievas par laimi man nav, līdz ar to nav jāuztraucas, ka aizmugurē baigi daudz ko nevar ielikt.
Re: Jautājumi par Saab auto iegādi!
Kā to saprast? kas vainas 9-3? un ar ko Tavupār 9-5 tik ļoti labāks? Un ar ko šejienieši paši brauc, visiem 9-5?lawyer wrote:Ja vienīgais no Saab, kas Tev patīk, ir 9-3ss, tad Saab Tev nemaz tā reāli nepatīk
Umm... salons? Par salonu nebiju te redzējis atsauksmes... kas vainas saloniem?lawyer wrote: Ja Tu gribi Saab kā sapņa piepildījumu, tad noteikti izvairies no tādiem 9-3ss ar 2.2 TiD - tas būs pārāk pliekans visās jomās - salonā, komfortā, dinamikā utt.
Ja izvēlēsies 2.0T vai 2.8t V6 Aero komplektācijā, tad turbospēks Tev varēs varbūt kompensēt to pabriesmīgo salonu un varēsi kaut nedaudz justies, kā piepildījis sapni
un 2.8t neesmu redzējis sludinājumos ( nu vismaz ne tiem, kas sākot ar 2003. gadu).
Par kabrioletiem, paldies, bet Latvija nav tā valsts kur turēt kabrioletu, vismaz ne kā pirmo mašīnu. Un arī citur, man UK īsu brīdi bija kabris, ir forši, kad ir silts un nekas neklājās :p
Bez tam šitie vecie modeļi mani arī neuzrunā
Re: Jautājumi par Saab auto iegādi!
Nu nu, SAAB kabris ir īstais vāģis ziemai
http://www.youtube.com/watch?v=CGxNh00NftY" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=Gu7Apbw3eoE" onclick="window.open(this.href);return false;
Un lūk rotaļlieta ar 2.8 http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... gggdb.html" onclick="window.open(this.href);return false; .
http://www.youtube.com/watch?v=CGxNh00NftY" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=Gu7Apbw3eoE" onclick="window.open(this.href);return false;
Un lūk rotaļlieta ar 2.8 http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... gggdb.html" onclick="window.open(this.href);return false; .
Re: Jautājumi par Saab auto iegādi!
Runāju ar vienu 2,8 īpašnieku, kurš sūdzējās, ka viņa iepriekšējais 2,0 esot bijis krietni fiksāks un vieglāks par 2,8 !ZingZeng wrote:Nu nu, SAAB kabris ir īstais vāģis ziemai
http://www.youtube.com/watch?v=CGxNh00NftY" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=Gu7Apbw3eoE" onclick="window.open(this.href);return false;
Un lūk rotaļlieta ar 2.8 http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... gggdb.html" onclick="window.open(this.href);return false; .
Re: Jautājumi par Saab auto iegādi!
Vēl jau jāņem vērā, ka dīzelis ir dārgāks par otto motorainajiem. Par benzīnnieka summu tāds pat dīzelis nesanāks.ZingZeng wrote: Starpība 222Ls par labu gāzei, BET ir taču jāuzstāda arī gāzes iegārta (ap 600Ls), kas pie šāda izklāstījuma mums sāks nest ekonomiskos augļus tikai pēc 2 gadiem un astoņiem ar pusi mēnešiem, nu varbūt arī nedaudz ātrāk, jo dīzeļa regulārā apkope ir par kādiem 25% dārgāka nekā benzīnniekam/gāziniekam. No otras puses, skatoties gada griezumā, gāziniekam neiztikt bez benzīna, jo sevišķi aukstās ziemās kamēr var pārslēgties uz gāzi, tādēļ varam izlaist apkopju starpību
Gāziniekam, tā kā sākotnejais materiāls nebūs pirmā svaiguma, pa siem nepilniem 3 gadiem var skaitīt klāt arī ķēdes maiņas izmaksas un līdz ar to visa ekonomija aiziet pa pieskari un dīzelis normāla auto lietosanas ciklā būs pārāks.
Re: Jautājumi par Saab auto iegādi!
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... acclm.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Kādi superīgi beņķi!
Kādi superīgi beņķi!
Re: Jautājumi par Saab auto iegādi!
andrejsb wrote:http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... acclm.html
Kādi superīgi beņķi!
Faak, es jau domāju, ka jāskrien beņkus iegrābt, bet nē, pārdod visu mašīnu!
Re: Jautājumi par Saab auto iegādi!
Nesaku, ka 9-5 būtu "labāks", bet 9-3ss vienkārši ir Saab modelis, kurā ir vismazāk no Saab un visvairāk no GM (nu, varbūt vēl 9-5ng te var konkurēt, bet tas ir dikti ekskluzīvs spēkrats), un tas ir pozicionēts tā, lai pēc iespējas vairāk patiktu vidējam patērētājam (kas ir tieši pretējais tam, ko vēlētos Saab fani).Edzijs wrote:Kā to saprast? kas vainas 9-3? un ar ko Tavupār 9-5 tik ļoti labāks? Un ar ko šejienieši paši brauc, visiem 9-5?lawyer wrote:Ja vienīgais no Saab, kas Tev patīk, ir 9-3ss, tad Saab Tev nemaz tā reāli nepatīkUmm... salons? Par salonu nebiju te redzējis atsauksmes... kas vainas saloniem?lawyer wrote: Ja Tu gribi Saab kā sapņa piepildījumu, tad noteikti izvairies no tādiem 9-3ss ar 2.2 TiD - tas būs pārāk pliekans visās jomās - salonā, komfortā, dinamikā utt.
Ja izvēlēsies 2.0T vai 2.8t V6 Aero komplektācijā, tad turbospēks Tev varēs varbūt kompensēt to pabriesmīgo salonu un varēsi kaut nedaudz justies, kā piepildījis sapni
un 2.8t neesmu redzējis sludinājumos ( nu vismaz ne tiem, kas sākot ar 2003. gadu).
Par kabrioletiem, paldies, bet Latvija nav tā valsts kur turēt kabrioletu, vismaz ne kā pirmo mašīnu. Un arī citur, man UK īsu brīdi bija kabris, ir forši, kad ir silts un nekas neklājās :p
Bez tam šitie vecie modeļi mani arī neuzrunā
Par 9-3ss salonu - esmu vairākus izložņājis un secinājums ir nežēlīgs - Golf IV salona apdares materiāli ir kvalitatīvāki, nemaz nerunājot par BMW, AUDI, Mercedes un Lexus, ar kuriem Saab kā premium ražotājs mēģināja spēkoties. 9-5 vilkačiem ir tikpat bēdīgi. Bet vilkačiem tas vismaz neizgrabot pa mūsu ceļiem kā 9-3ss.
Skarbi, protams, bet fakts - Saab kā premuim klases auto pozicionēšana reāli izgāzās, manuprāt, un tas ir arī viens no iemesliem, kādēļ ražotājs bankrotēja.
Par kabrio jāpiekrīt - racionāli argumenti te ņem virsroku - kā vienīgais auto, turklāt mūsu klimatā, tas nav diez ko jēdzīgs, bet tāpat dažs labs forumietis te tādu lieto cauru gadu
Forumā dažiem ir 9-3ss, kluba biedriem - neviena
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Jautājumi par Saab auto iegādi!
Edzij, kāpēc Tev nepatīk pirmās paaudzes 9-3? Manuprāt tas ir lētāks ne tikai iegādē, bet arī uzturēšanā par SS, kā arī praktiskāks, un arī, kas nav mazsvarīgi, daudz SAABiskāks. Domāju, ka 2001. - 2002. gada ražojuma 9-3 OG ir neslikta izvēle.