Jautājumi par Saab auto iegādi!
Re: Jautājumi par Saab auto iegādi!
Elmo, nezinu kā tu mekleji, bet es mobile.de atlasīju 2006.-2007.g. 9-3ss ar noskrējieniem starp 125K-200K km un starp 16 mašīnām bija 2 ar benzīnu (2.8 aero un 1.8T), bet pārējie dīzeļi un letāki par mineto aero.
Letākais dīzelis eur3900, bet tas pats 2.8 aero eur5900.
Vai atsūtīt skrīnšotu?
Letākais dīzelis eur3900, bet tas pats 2.8 aero eur5900.
Vai atsūtīt skrīnšotu?
Re: Jautājumi par Saab auto iegādi!
Salīdzināt motorizētas ķerras cenu ar AERO manuprāt ir nekorekti.ZingZeng wrote:Elmo, nezinu kā tu mekleji, bet es mobile.de atlasīju 2006.-2007.g. 9-3ss ar noskrējieniem starp 125K-200K km un starp 16 mašīnām bija 2 ar benzīnu (2.8 aero un 1.8T), bet pārējie dīzeļi un letāki par mineto aero.
Letākais dīzelis eur3900, bet tas pats 2.8 aero eur5900.
Vai atsūtīt skrīnšotu?
Tāpēc izvēlējos pēc jaudas atbilstošu dīzeli (lasi AERO dīzelis, jeb TTiD).
Nu un tad mēs arī redzam, ka labs, žiperīgs un AERO vārda cienīgs dīzelis vairs nav lēts, attiecībā uz labu un žiperīgu, AERO vārda cienīgu benzīnnieku.
Re: Jautājumi par Saab auto iegādi!
Vai opelis vispār var būt Aero vārda cienīgs?
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Jautājumi par Saab auto iegādi!
Ja Opeli piesauc deelj diizelja dzineeja,tad driizaak buutu jaapiesauc FIATs...lawyer wrote:Vai opelis vispār var būt Aero vārda cienīgs?
Bet vispaariigi njemot,dzelzis ir no Fiata,bet vadiiba ir Saaba...
Nemaaceeshu uzreiz pateikt,vai uz shii dzineeja veel kaadam modelim(bez saab) ir dubultaa turbiina.
Re: Jautājumi par Saab auto iegādi!
Lawyer, ar laiku visi auto kļūst par opeļiem!
[ Post made via Android ]
[ Post made via Android ]
Re: Jautājumi par Saab auto iegādi!
Saraksts ar tiem auto kuri ir aprīkoti ar šo dzinēju - http://en.wikipedia.org/wiki/JTD_engine#1.9_Twin_Turbo" onclick="window.open(this.href);return false;zinitis wrote:Ja Opeli piesauc deelj diizelja dzineeja,tad driizaak buutu jaapiesauc FIATs...lawyer wrote:Vai opelis vispār var būt Aero vārda cienīgs?
Bet vispaariigi njemot,dzelzis ir no Fiata,bet vadiiba ir Saaba...
Nemaaceeshu uzreiz pateikt,vai uz shii dzineeja veel kaadam modelim(bez saab) ir dubultaa turbiina.
Bet nu vispār, neviens plaša patēriņa auto vairs nav "orģinālražojums".
Re: Jautājumi par Saab auto iegādi!
Tagad jau par Mazdām.elmo wrote:Lawyer, ar laiku visi auto kļūst par opeļiem!
[ Post made via Android ]
Re: Jautājumi par Saab auto iegādi!
Aero nosaukumi, n-tie simti zirgspēku, nejēdzīgs daudzums ekstru - tas viss īstenībā ir pilnīgi lieki, jo tam nav nekāda tieša sakara ar prieku, ko konkrētais auto var dot tā vadītājam
Elmo, tad jau Tev ir jāskatās 9-7x virzienā - tas taču arī ir pieejams kā Aero, turklāt, ar 6.0 V8 un tuvu 400 zs - varbūt tikai tas ir Aero vārda cienīgs spēkrats?
Elmo, tad jau Tev ir jāskatās 9-7x virzienā - tas taču arī ir pieejams kā Aero, turklāt, ar 6.0 V8 un tuvu 400 zs - varbūt tikai tas ir Aero vārda cienīgs spēkrats?
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Jautājumi par Saab auto iegādi!
Man prieku sagādā izbrauciens pa šoseju, iemin un smaids līdz ausīm!lawyer wrote:Aero nosaukumi, n-tie simti zirgspēku, nejēdzīgs daudzums ekstru - tas viss īstenībā ir pilnīgi lieki, jo tam nav nekāda tieša sakara ar prieku, ko konkrētais auto var dot tā vadītājam
Elmo, tad jau Tev ir jāskatās 9-7x virzienā - tas taču arī ir pieejams kā Aero, turklāt, ar 6.0 V8 un tuvu 400 zs - varbūt tikai tas ir Aero vārda cienīgs spēkrats?
A kas tev sagādā prieku!?
Re: Jautājumi par Saab auto iegādi!
Sajūta, ka es vadu auto, nevis auto vada mani - tas, ka auto dara to, ko es tam lieku darīt
Ja man ir šī sajūta, tad uzreiz ir prieks par to, ka ar konkrēto auto var veidot attiecības, kurās ir vieta praktiski bezgalīgai attīstībai - līkumu trajektorijās, izvēlētajos pārnesumos, bremzēšanā, ātrumā un arī dinamikā, jaudā, vadāmībā - to visu vienmēr var uzlabot un panākt progresu
Un man ir liels prieks, ka man šīs attiecības veidojas gan ar manu traktoru, gan c900
P.S. Es īsti vēl neprotu izmantot traktora 125zs un c900 sirsniņas 100zs - man vēl daudz jāmācās, kā tos pareizi likt lietā Tādēļ šobrīd būtu grēks prasīt no auto, lai tas manā rīcībā dod 150, 200 vai nezin vēl kādu citu ciparu ar zs, no kuriem es nespēju izmantot pat pusi
Ja man ir šī sajūta, tad uzreiz ir prieks par to, ka ar konkrēto auto var veidot attiecības, kurās ir vieta praktiski bezgalīgai attīstībai - līkumu trajektorijās, izvēlētajos pārnesumos, bremzēšanā, ātrumā un arī dinamikā, jaudā, vadāmībā - to visu vienmēr var uzlabot un panākt progresu
Un man ir liels prieks, ka man šīs attiecības veidojas gan ar manu traktoru, gan c900
P.S. Es īsti vēl neprotu izmantot traktora 125zs un c900 sirsniņas 100zs - man vēl daudz jāmācās, kā tos pareizi likt lietā Tādēļ šobrīd būtu grēks prasīt no auto, lai tas manā rīcībā dod 150, 200 vai nezin vēl kādu citu ciparu ar zs, no kuriem es nespēju izmantot pat pusi
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Jautājumi par Saab auto iegādi!
Tas, ka nav vajadzīgs auto ar ntiem zs ir sen noiets profesionālu autosportistu sauklis, jo ja ikdienas autiņam būs 50zs arī tos neviens pilnībā ikdienas autiņam nepratīs izmantot un nav arī tam vajadzība, jo tie zs pastiprinās tikai komfortu uz apdzīšanām un "pakaifošanu" un krāniņa pastaipīšanu, taču katru dienu taču to nestaipīs, bet būs gandarījuma sajūta, ka ja nu vajadzēs, tad varēšu...
[ Post made via Android ]
[ Post made via Android ]
Re: Jautājumi par Saab auto iegādi!
Nu vecīt!lawyer wrote:
P.S. Es īsti vēl neprotu izmantot traktora 125zs un c900 sirsniņas 100zs - man vēl daudz jāmācās, kā tos pareizi likt lietā Tādēļ šobrīd būtu grēks prasīt no auto, lai tas manā rīcībā dod 150, 200 vai nezin vēl kādu citu ciparu ar zs, no kuriem es nespēju izmantot pat pusi
Un kā tad paliek ar GT Mazdu!? Ar to arī nemācēji braukt!?
Re: Jautājumi par Saab auto iegādi!
chippy wrote:Tas, ka nav vajadzīgs auto ar ntiem zs ir sen noiets profesionālu autosportistu sauklis, jo ja ikdienas autiņam būs 50zs arī tos neviens pilnībā ikdienas autiņam nepratīs izmantot un nav arī tam vajadzība, jo tie zs pastiprinās tikai komfortu uz apdzīšanām un "pakaifošanu" un krāniņa pastaipīšanu, taču katru dienu taču to nestaipīs, bet būs gandarījuma sajūta, ka ja nu vajadzēs, tad varēšu...
[ Post made via Android ]
Tāpēc Tu pirki AERO, stutēji visrū SIMONU un veici citas izvirtības, lai beigās pateiktu, ka tas viss bija bezjēdzīgi un nekam nevajadzīgi!?
KAS TE VISPĀR NOTIEK!?
Re: Jautājumi par Saab auto iegādi!
Elmo, varu Tev uz dienu aizsist sarkano. Redzēsi, ka visur būsi padpējis aizbraukt.
[ Post made via Android ]
[ Post made via Android ]
Re: Jautājumi par Saab auto iegādi!
Tas bija bīstams auto pie mana tā laika autovadītāja spējām (ar izteiktu pārlieko pagriežamību), un toreiz es ar to, no šodienas pozīcijām skatoties, mācēju varbūt braukt tikai taisni (labā roka bija ātra, uztrennēta - varēju veikli slēdzelēt ātrumus paātrinoties )elmo wrote:Nu vecīt!lawyer wrote:
P.S. Es īsti vēl neprotu izmantot traktora 125zs un c900 sirsniņas 100zs - man vēl daudz jāmācās, kā tos pareizi likt lietā Tādēļ šobrīd būtu grēks prasīt no auto, lai tas manā rīcībā dod 150, 200 vai nezin vēl kādu citu ciparu ar zs, no kuriem es nespēju izmantot pat pusi
Un kā tad paliek ar GT Mazdu!? Ar to arī nemācēji braukt!?
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever