Elektronika un citi zvēri
Re:Elektronika un citi zvēri
kaarba ir mehaaniskaa.Tad iesakiet pameegjinaat vai nav vaina shtekerii?
Re:Elektronika un citi zvēri
Kā jau Arnijs teica - automātam to pakaļgala lampiņas ķēdi saslēdz kontakti pie robu selektora. Attiecīgi tur tad arī var mēģināt savienot uz īso un palūrēt, vai deg, vai nē. Jo varbūt tajā selektorā kaut kas ir apdilis un nevienojas normāli kopā. Kad parauj uz augšu kloķim apkārt esošo ādas ļurpatu (vai gumiju), apakšā var redzēt divus pie selektora pienākošus štekerus - kreisā pusē laikam 6 kontakti, labā 5. Raujam nost kreisās puses štekeri un vienojam kopā 2-3 kontaktu - vajadzētu iedegties atpakaļgaitai. Es tak te tikko mainīju kārbu no tomāta uz manuāli un atpakaļgaitas signālu uztaisīju tieši šitā - divi vadi no kārbas dačika, kas pievienojas šī te seškontaktu štekera 2-3 kontaktam. (es ceru, ka ne 4-5 tomēr :))
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re:Elektronika un citi zvēri
Oj, tu jau paspēji uzrakstīt, ka mehāniskā kārba. Tad palūri, kuri ir tie divi vadi, kas nāk no kārbas dačika (tur tādi divi balti nāca), patīri nost izolāciju un salaid kopā. Ja iedegas pakaļā lampiņa, tad vaina dačikā.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re:Elektronika un citi zvēri
Vienkaarshi d****.Lieta taada ,ka nonjeemu to shtekeri ,kaa tu teici un savienoju abus vadus pa tiesho ar citu vadu. lukturis deg.Taatad vaina ir kaarbaa.Vai mana nojauta ir pareiza ,ka jaanjem nost kaaarba ,lai tiktu klaat tam dachikam un jaajac vinja aaraa?:(edijs wrote:Oj, tu jau paspēji uzrakstīt, ka mehāniskā kārba. Tad palūri, kuri ir tie divi vadi, kas nāk no kārbas dačika (tur tādi divi balti nāca), patīri nost izolāciju un salaid kopā. Ja iedegas pakaļā lampiņa, tad vaina dačikā.
Re:Elektronika un citi zvēri
:D Tā ir, ka pats grib visu saremontēt ;) Baiļu vairāk, nekā jēgas! :) Nē - nav jāņem kārba nost, bet jānomaina devējs. Domājams ~ 10Ls jauns aftermarets izmaksās. Bez problēmām vari likt lietotu no dajebkāda 9k.vasjad wrote:Vienkaarshi d****.Lieta taada ,ka nonjeemu to shtekeri ,kaa tu teici un savienoju abus vadus pa tiesho ar citu vadu. lukturis deg.Taatad vaina ir kaarbaa.Vai mana nojauta ir pareiza ,ka jaanjem nost kaaarba ,lai tiktu klaat tam dachikam un jaajac vinja aaraa?:(edijs wrote:Oj, tu jau paspēji uzrakstīt, ka mehāniskā kārba. Tad palūri, kuri ir tie divi vadi, kas nāk no kārbas dačika (tur tādi divi balti nāca), patīri nost izolāciju un salaid kopā. Ja iedegas pakaļā lampiņa, tad vaina dačikā.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Elektronika un citi zvēri
Sapratu shodien pats ,kad ieraudziiju ,ka datshiks skruuveejas aaraa.vai kaads lieks aarnijam nav aizkeeries ,ko vareetu no jums iegaadaaties un nomainiit.Arnijs wrote::D Tā ir, ka pats grib visu saremontēt ;) Baiļu vairāk, nekā jēgas! :) Nē - nav jāņem kārba nost, bet jānomaina devējs. Domājams ~ 10Ls jauns aftermarets izmaksās. Bez problēmām vari likt lietotu no dajebkāda 9k.vasjad wrote:Vienkaarshi d****.Lieta taada ,ka nonjeemu to shtekeri ,kaa tu teici un savienoju abus vadus pa tiesho ar citu vadu. lukturis deg.Taatad vaina ir kaarbaa.Vai mana nojauta ir pareiza ,ka jaanjem nost kaaarba ,lai tiktu klaat tam dachikam un jaajac vinja aaraa?:(edijs wrote:Oj, tu jau paspēji uzrakstīt, ka mehāniskā kārba. Tad palūri, kuri ir tie divi vadi, kas nāk no kārbas dačika (tur tādi divi balti nāca), patīri nost izolāciju un salaid kopā. Ja iedegas pakaļā lampiņa, tad vaina dačikā.
Re:Elektronika un citi zvēri
9000 2,3 t 94. gads.probleema(diivaina) ir taada:Ja saak paatrinaaties un nospiezhot gaazi griidaa ,tad mashiinu kaartiigi norausta, it kaa kaut kas bremzee.vai manas aizdomas ir pareizas ,ka tas ir saistiits ar inzhektoru.Citreiz velkoties aiz fuures un strauji spiezhot gaazi ,lai tiktu vinjam garaam arii norausta mashiinu.Ja spiez ar katru aatrumu leezeni kaa opis ,tad viss normaali.Luudzu ekspertu viedoklus.:huh:
Re:Elektronika un citi zvēri
Sāc ar sveču maiņu. Otrais ir sūkņa ražība.
Par atpakg. devējiem. Lieku nekad nav bijis, jo parasti tiek notirgoti kopā ar kārbām.
Par atpakg. devējiem. Lieku nekad nav bijis, jo parasti tiek notirgoti kopā ar kārbām.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Elektronika un citi zvēri
sveces mainiitas pavasarii kopaa ar di kaseti. tu domaa par degvielas suukni ,kas atrodas zem pakaleejaa seedekla?Vai to razhiibu var kaut kaadiigi regileet?Nesaprotu tikai vienu,kaapees kad saabs staaav neitraalajaa un gaazi iespiezh griidaa strauji ,tad normaali.Probleema ir kustiibaa.
Re:Elektronika un citi zvēri
Ražību regulēt nevar! Var regulēt spiedienu, bet tas šajā gadījumā nav vajadzīgs un tas darās ar nestandarta paņēmieniem. Tukšgaitā ir normāli tāpēc, ka nav slodzes. Un arī sveces nevajag izslēgt no aizdomās turamajām. Pietiek ar bāku slikta benzīna, lai svecēm iestātos kirdik.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Elektronika un citi zvēri
---->to vsjad
Man bija identiska problēma, ieminu grīdā un mašīna riktīgi noraustījās, biju pārbijies.
Tagad aizej atrauj haubi un ļoti smalki nočeko visas trubiņas, kas nāk no un uz turbīnu. Man viena bija pa tuvu ventilātoram un bija izberzts pamatīgs caurums un sanāk, ka turbīna gāja uz pilnu jaudu un vienā brīdī vienkārši kaut kas bija par daudz un noraustās. Nezinu vai tev ir da4iks vai nav, bet man, kad bija tas caurums, tad krietni gāja sarkanajā un, kad iegāja par daudz, tad arī noraustījās. Arī gāja labāk, bet cik saparatu nav veselīgi motoram un ejot uz apgonu čekot, lai pedālis nav par daudz iespiests arī nav diez ko forši! :laugh:
Paskati, varbūt tev kāda vispār ir nomukusi kaut kur nost.
Man bija identiska problēma, ieminu grīdā un mašīna riktīgi noraustījās, biju pārbijies.
Tagad aizej atrauj haubi un ļoti smalki nočeko visas trubiņas, kas nāk no un uz turbīnu. Man viena bija pa tuvu ventilātoram un bija izberzts pamatīgs caurums un sanāk, ka turbīna gāja uz pilnu jaudu un vienā brīdī vienkārši kaut kas bija par daudz un noraustās. Nezinu vai tev ir da4iks vai nav, bet man, kad bija tas caurums, tad krietni gāja sarkanajā un, kad iegāja par daudz, tad arī noraustījās. Arī gāja labāk, bet cik saparatu nav veselīgi motoram un ejot uz apgonu čekot, lai pedālis nav par daudz iespiests arī nav diez ko forši! :laugh:
Paskati, varbūt tev kāda vispār ir nomukusi kaut kur nost.
Saab 900 Turbo '81
Re:Elektronika un citi zvēri
ar ieprieksheejaam sveceem arii raustijaas. es agraak kaa nezinaataajs domaaju ,ka tas ir pareizi ,kakaut kas nelauj motoru ''paargriest''.veelaak braucu ar citu saab ,tam viss labi gaaja.sveces es domaaju nav vainiigas ,jo tad arii tuksgaitaa buutu probleemas.varbuut vadiibas bloks?
Re:Elektronika un citi zvēri
da4ika man nav ,bet jaauzmet aci taam trubaamcarlorossi wrote:---->to vsjad
Man bija identiska problēma, ieminu grīdā un mašīna riktīgi noraustījās, biju pārbijies.
Tagad aizej atrauj haubi un ļoti smalki nočeko visas trubiņas, kas nāk no un uz turbīnu. Man viena bija pa tuvu ventilātoram un bija izberzts pamatīgs caurums un sanāk, ka turbīna gāja uz pilnu jaudu. Nezinu vai tev ir da4iks vai nav, bet man, kad bija tas caurums, tad krietni gāja sarkanajā un, kad iegāja par daudz, tad arī noraustījās. Arī gāja labāk, bet cik saparatu nav veselīgi motoram un ejot uz apgonu čekot, lai pedālis nav par daudz iespiests arī nav diez ko forši! :laugh:
Paskati, varbūt tev kāda vispār ir nomukusi kaut kur nost.
Re:Elektronika un citi zvēri
Pirmo apskati wastegate vārsta trubiņu - tas ir tas vārsts, kas turbīnai pieskrūvēts. Bet vispār par šo tēmu kādu laiku atpakaļ diezgan pamatīgi novārījāmies. Pameklē diskusijās: šķiet, ka temats bija "Smaga problēma" vai kautkā tā.vasjad wrote:da4ika man nav ,bet jaauzmet aci taam trubaamcarlorossi wrote:---->to vsjad
Man bija identiska problēma, ieminu grīdā un mašīna riktīgi noraustījās, biju pārbijies.
Tagad aizej atrauj haubi un ļoti smalki nočeko visas trubiņas, kas nāk no un uz turbīnu. Man viena bija pa tuvu ventilātoram un bija izberzts pamatīgs caurums un sanāk, ka turbīna gāja uz pilnu jaudu. Nezinu vai tev ir da4iks vai nav, bet man, kad bija tas caurums, tad krietni gāja sarkanajā un, kad iegāja par daudz, tad arī noraustījās. Arī gāja labāk, bet cik saparatu nav veselīgi motoram un ejot uz apgonu čekot, lai pedālis nav par daudz iespiests arī nav diez ko forši! :laugh:
Paskati, varbūt tev kāda vispār ir nomukusi kaut kur nost.
2003. 9-5 W 2,3 t
Re:Elektronika un citi zvēri
Novārījāmies, bet te ir cita nianse. :)
vasjad: ja saproti, kas tev tur īsti noticis, drīkst padalīties ar pieredzi. Man arī brīžam kaut kas līdzīgs uznāk. Un parasti pie vēl kārtīgi neiesiluša motora - varbūt sakritība. Sveces gan nav svaigi mainītas, bet neizskatās sūdīgas. Ok, tuvākās dienās izbrīvēšu laiku un nomainīšu, ta redzēs. Bet drīzāk ir tāda sajūta, ka degvielas aptrūkstās. Nez, vai varētu būt, ka sūknis sāk sprāgt nost un brīžam tā kā iebremzē un tad atkal aiziet? Iepriekšējam saab`am sūknis neko tamlīdzīgu nedarīja, vienkārši vienu dienu nosprāga un viss. Labi, jāpamēģina ieskrūvēt jaunu sūkni kādu vakaru. Bet ja tad arī nav izmaiņu, eju kārties. Viss pārējais jau pārčekots n+1 reizi. Degvielu arī leju tikai 98 un santīmus uz to ietaupīt necenšos, lejot kaut kādā Viadā vai tamlīdzīgi.
vasjad: ja saproti, kas tev tur īsti noticis, drīkst padalīties ar pieredzi. Man arī brīžam kaut kas līdzīgs uznāk. Un parasti pie vēl kārtīgi neiesiluša motora - varbūt sakritība. Sveces gan nav svaigi mainītas, bet neizskatās sūdīgas. Ok, tuvākās dienās izbrīvēšu laiku un nomainīšu, ta redzēs. Bet drīzāk ir tāda sajūta, ka degvielas aptrūkstās. Nez, vai varētu būt, ka sūknis sāk sprāgt nost un brīžam tā kā iebremzē un tad atkal aiziet? Iepriekšējam saab`am sūknis neko tamlīdzīgu nedarīja, vienkārši vienu dienu nosprāga un viss. Labi, jāpamēģina ieskrūvēt jaunu sūkni kādu vakaru. Bet ja tad arī nav izmaiņu, eju kārties. Viss pārējais jau pārčekots n+1 reizi. Degvielu arī leju tikai 98 un santīmus uz to ietaupīt necenšos, lejot kaut kādā Viadā vai tamlīdzīgi.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361