aaaaatro palidzibu atri! :)
aaaaatro palidzibu atri! :)
sodien pabraukajos lidz salaspilim un apakalj, nespiedu, mierigi pirms majam korki pastaveju, noliku masinu, viss cikinieka. Pec 5min. izdomaju aizlaist lidz veikalam iekapju, pielaizu viss ka parasti ielieku "D" un...
sajuta: ja brauktu ar manualo karbu, teiktu ka sajugs slid. spied pedali bet atdeves nekadas, itka izslid kkas. :S
skanja: nu itka turbina svilpo, ne svilpo bet skalji pus vai ta ka kkada siksna slid nevar saprast. gazejot uz vietas neka tada itka nav, vai nav tik spilgti izteikts. :huh:
varbut kadam ir piredze vai idejas? :unsure:
(zinu ka 100 punkti beigsies ar servisu, bet varbut zinasu diagnozi ieprieks) :)
sajuta: ja brauktu ar manualo karbu, teiktu ka sajugs slid. spied pedali bet atdeves nekadas, itka izslid kkas. :S
skanja: nu itka turbina svilpo, ne svilpo bet skalji pus vai ta ka kkada siksna slid nevar saprast. gazejot uz vietas neka tada itka nav, vai nav tik spilgti izteikts. :huh:
varbut kadam ir piredze vai idejas? :unsure:
(zinu ka 100 punkti beigsies ar servisu, bet varbut zinasu diagnozi ieprieks) :)
-
- Eksperts, ne tehniskais
- Posts: 125
- Joined: Wed Jan 16, 2008 1:44 am
- Location: Valmiera
Re:aaaaatro palidzibu atri! :)
Gadūjumā nav ieslēgusies poga WINTER? :)
Re:aaaaatro palidzibu atri! :)
ne tik stulps naasmu. :)Gadūjumā nav ieslēgusies poga WINTER?
sodien braucot uz servisu pamaniju aiz sevis milzigu makoni, tad kljuva skaidrs ka turbina man "teica cav" :(
Tagad jagaida atbilde no "kirurga" cik man tas prieks maksas. :unsure:
Re:aaaaatro palidzibu atri! :)
Negribu taisīt jaunu sadaļu, bet problēma sekojoša - izslīd sajūgs!
Sākās viss interesanti! Vakarā novietoju auto sētā kā vienmēr - sanāk likt kalnā. No rīta skatos, auto atrodas noripojis pie sētas!
Atstāju savu 9-5 atpakaļgaitā, bet nenorāvu roceni, jo iepriekš tā bija sasalusi un bija problēmas ar uzsākšanu!
Uzdzinu auto atpakaļ kalnā un pavēroju, kas tad īsti notiek - apmēram 1 min. laikā auto pa mazu gabaliņu pats pārvietojas uz priekšuB) !
Šodien, braucot uz darbu, ieminot ar 4 vai 5 ātrumu izslīd sajūgs. Ar zemāku pārnesumu nekādas izmaiņas nemanīju!
Mans secinājums - nodilis sajūga disks(ferado) un nav vajadzīgās saķeres! Varbūt kādam ir pieredze šajā jautājumā, tas ka uz servi jābrauc, tas ir neizbēgami. Tikai, cik ilgi tādā veidā var pārvietoties un cik maksā sajūga maiņa??
P.S.
Nesen biju Vikingos mainīt amīšus un pakaļējos bremžu klučus, meistari teica, ka sulojot motora aizmugurējais blīvslēgs!
Varbūt eļļa tiek uz ferado?! Kaut gan noplūde ir niecīga, zemē eļļa netek...:blink:
Sākās viss interesanti! Vakarā novietoju auto sētā kā vienmēr - sanāk likt kalnā. No rīta skatos, auto atrodas noripojis pie sētas!
Atstāju savu 9-5 atpakaļgaitā, bet nenorāvu roceni, jo iepriekš tā bija sasalusi un bija problēmas ar uzsākšanu!
Uzdzinu auto atpakaļ kalnā un pavēroju, kas tad īsti notiek - apmēram 1 min. laikā auto pa mazu gabaliņu pats pārvietojas uz priekšuB) !
Šodien, braucot uz darbu, ieminot ar 4 vai 5 ātrumu izslīd sajūgs. Ar zemāku pārnesumu nekādas izmaiņas nemanīju!
Mans secinājums - nodilis sajūga disks(ferado) un nav vajadzīgās saķeres! Varbūt kādam ir pieredze šajā jautājumā, tas ka uz servi jābrauc, tas ir neizbēgami. Tikai, cik ilgi tādā veidā var pārvietoties un cik maksā sajūga maiņa??
P.S.
Nesen biju Vikingos mainīt amīšus un pakaļējos bremžu klučus, meistari teica, ka sulojot motora aizmugurējais blīvslēgs!
Varbūt eļļa tiek uz ferado?! Kaut gan noplūde ir niecīga, zemē eļļa netek...:blink:
SAAB 9-5 2,3t '99 & VOLVO
Re:aaaaatro palidzibu atri! :)
So te es esmu jau lasijis gandriz katra topica!katenjka wrote:2.3 automats 98.g. pec sadursmes nedarbinas,paneli leka "P"-"2" degvielas suknis neiesledzas. vai var but vainigs vadibas bloks?
Nu te tev neatbildes domaju ne viens vairak :)
Re:aaaaatro palidzibu atri! :)
Laikam jautāju nepareizajā sadaļā!:blush:
Bārda wrote:Negribu taisīt jaunu sadaļu, bet problēma sekojoša - izslīd sajūgs!
Sākās viss interesanti! Vakarā novietoju auto sētā kā vienmēr - sanāk likt kalnā. No rīta skatos, auto atrodas noripojis pie sētas!
Atstāju savu 9-5 atpakaļgaitā, bet nenorāvu roceni, jo iepriekš tā bija sasalusi un bija problēmas ar uzsākšanu!
Uzdzinu auto atpakaļ kalnā un pavēroju, kas tad īsti notiek - apmēram 1 min. laikā auto pa mazu gabaliņu pats pārvietojas uz priekšuB) !
Šodien, braucot uz darbu, ieminot ar 4 vai 5 ātrumu izslīd sajūgs. Ar zemāku pārnesumu nekādas izmaiņas nemanīju!
Mans secinājums - nodilis sajūga disks(ferado) un nav vajadzīgās saķeres! Varbūt kādam ir pieredze šajā jautājumā, tas ka uz servi jābrauc, tas ir neizbēgami. Tikai, cik ilgi tādā veidā var pārvietoties un cik maksā sajūga maiņa??
P.S.
Nesen biju Vikingos mainīt amīšus un pakaļējos bremžu klučus, meistari teica, ka sulojot motora aizmugurējais blīvslēgs!
Varbūt eļļa tiek uz ferado?! Kaut gan noplūde ir niecīga, zemē eļļa netek...:blink:
SAAB 9-5 2,3t '99 & VOLVO
Re:aaaaatro palidzibu atri! :)
nu domaju ka seit nav neviens kkads gaisregis :) NEapvainojies, bet tavs jautajums skan lidzigi ka es tagad uzdrukatu, braucu ar auto, ieskrienu koka, talak nevaru braukt. kas man ir vainas?katenjka wrote:vidvuds wrote:So te es esmu jau lasijis gandriz katra topica!katenjka wrote:2.3 automats 98.g. pec sadursmes nedarbinas,paneli leka "P"-"2" degvielas suknis neiesledzas. vai var but vainigs vadibas bloks?
Nu te tev neatbildes domaju ne viens vairak :)
kāpēc neatbildēs? neviens nezin?
ar tavu iedoto info ir krietni par maz, neviens tacu nevar izzilet ko tu sasiti avarija, ko jau nomainiji, ko servisa teica :)
maybe tu sasiti bagaznieku tikai? :) he he, nu saproti, ka info nav nekads :)
Re:aaaaatro palidzibu atri! :)
Bārda.... Būs vien jāmaina disks! Un pie viena blīvslēgu nomainīsi. Braukt var, bet vari "piededzināt" arī kurvi. Ja tas deformēsies, būs jāmaina abi. Ja speciāli neslīdināsi, kādus pāris mēnešus izvilksi.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:aaaaatro palidzibu atri! :)
Paldies Arnij par atbildi, apstiprināji manus minējumus, vēl jāpaskata pie reizes, kas ir ar izspiedējgultni, tā teikt pie vienām sāpēm $!Arnijs wrote:Bārda.... Būs vien jāmaina disks! Un pie viena blīvslēgu nomainīsi. Braukt var, bet vari "piededzināt" arī kurvi. Ja tas deformēsies, būs jāmaina abi. Ja speciāli neslīdināsi, kādus pāris mēnešus izvilksi.
Servisu jau sarunāju, nav ko vilkt garumā!
SAAB 9-5 2,3t '99 & VOLVO
Re:aaaaatro palidzibu atri! :)
Kādā pozīcijā ir ātrumpārslēgs, kad lēkā tas P-2? Motoru iedarbināsi TIKAI stāvoklī P vai N. Jāmeklē vaina ātrumkastes vadībā.katenjka wrote:2.3 automats 98.g. pec sadursmes nedarbinas,paneli leka "P"-"2" degvielas suknis neiesledzas. vai var but vainigs vadibas bloks?