Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Izskatās pēc Nila pagalma ... lai gan visu šo standarta trisstāvju māju pagalmi ir vienādi
- fimbars
- Forums - otrās mājas
- Posts: 807
- Joined: Sun Feb 13, 2011 11:30 am
- Location: Grobiņa
- Contact:
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Es jau ceru,ka Nils par so auto pateiks kadu vardu.
Ir vajadziba pec 9k ar automatu,bet ta ka es neesmu pircis 9k dargak par 200ls,tad gribu vismaz pamatojumu tai cenai.
Var jau but ka skiba haube,plikas riepas un saplaisajis stikls ir ipasa vertiba..
Ir vajadziba pec 9k ar automatu,bet ta ka es neesmu pircis 9k dargak par 200ls,tad gribu vismaz pamatojumu tai cenai.
Var jau but ka skiba haube,plikas riepas un saplaisajis stikls ir ipasa vertiba..
- tranquillo
- Forums - otrās mājas
- Posts: 657
- Joined: Mon Apr 25, 2011 6:13 pm
- Location: Riga, Aloja
- Contact:
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Tā jau ir gaumes lieta. Personīgi man nepatīk notūnētas mašīnas, it īpaši, šādas. Hroms tomēr labāk izskatās par melnu krāsu Zinu to īpašnieku. Viņam ir ielikta gāze un bieži vien, ieliekot Drive, auto noslāpst, ja ir gāze ieslēgta. Braukšanu nost no asfalto tieši ietekmē riepas. Protams, ar R22 nav prāta darbs līst iekšā dubļos, taču ar ziemas R18 un platajām riepām iet cauri visam. Pats esmu laucinieks un braukšana pa tīrumiem, mežiem (izstrādes procesā, kur lielā meža tehnika gājusi) ir pierasta lieta. Kā arī, īsā escalade bagāžnieka nav vispar, ja vien nav izņemta ārā pēdējā rinda ar sēdekļiemelmo wrote:Šitā jau ir daudz garšīgāka eskalāde ar hibrīdsistēmu:
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... hmfkd.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Šitais jau ir kaut kas cits parādījies! Iepriekš uz šī linka bija hibrīds (benzīns/elektrība) nevis benzīns/gāze.tranquillo wrote:Tā jau ir gaumes lieta. Personīgi man nepatīk notūnētas mašīnas, it īpaši, šādas. Hroms tomēr labāk izskatās par melnu krāsu Zinu to īpašnieku. Viņam ir ielikta gāze un bieži vien, ieliekot Drive, auto noslāpst, ja ir gāze ieslēgta. Braukšanu nost no asfalto tieši ietekmē riepas. Protams, ar R22 nav prāta darbs līst iekšā dubļos, taču ar ziemas R18 un platajām riepām iet cauri visam. Pats esmu laucinieks un braukšana pa tīrumiem, mežiem (izstrādes procesā, kur lielā meža tehnika gājusi) ir pierasta lieta. Kā arī, īsā escalade bagāžnieka nav vispar, ja vien nav izņemta ārā pēdējā rinda ar sēdekļiemelmo wrote:Šitā jau ir daudz garšīgāka eskalāde ar hibrīdsistēmu:
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... hmfkd.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Nav ne mans pagalms, ne auto. Bet eksemplārs zināms, ir šo to ņēmis no manis, nekas prātīgs tur nav, vismaz ne par to naudu. Vecā vadība, rijīgs neturbo motors ar tomātu un virsbūve šķība... Tehniski var jau būt, ka nav nekas slikts, braucis neesmu, bet kopskats nekāds.fimbars wrote:Es jau ceru,ka Nils par so auto pateiks kadu vardu.
Ir vajadziba pec 9k ar automatu,bet ta ka es neesmu pircis 9k dargak par 200ls,tad gribu vismaz pamatojumu tai cenai.
Var jau but ka skiba haube,plikas riepas un saplaisajis stikls ir ipasa vertiba..
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... eixnf.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Vai šo kāds ir skatījies dzīvē? Ko vispār sakiet par šiem dzinējiem? Un kā ar gāzes ielikšanu? Grūti atrast TTiD tāpēc apsveru domu par 2.8
Vai šo kāds ir skatījies dzīvē? Ko vispār sakiet par šiem dzinējiem? Un kā ar gāzes ielikšanu? Grūti atrast TTiD tāpēc apsveru domu par 2.8
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
"Aplaišana" ar LPG būs dārgāka nekā R4 motoriem, jo vajag inžektorus u.c. loriņus arī tiem diviem papildus cilindriem, bet par pašu dzinēju (no Holden) te kāds jau diezgan negatīvi izteicās - esot ļoti smags un dinamikā neesot nekas labāks par 2.0T, ļoti rets arīdzan tas ir
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... bighg.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Būs jāapskata, parunāju ar tirgotāju un izklausās visai normāls vareants.
Būs jāapskata, parunāju ar tirgotāju un izklausās visai normāls vareants.
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Skatos, ka tev patīk tas zaļo gaismiņu radio!
Tas 2,8 ir tīri glīts, pat neskatoties uz to, ka nav TurboX. Arī 5.7s līdz 100 izklausās garšīgi un AWD ziemā ir pa pirmo.
Par sagāzēšanau noteikti jāprasa Arteh, bet nu nevajadzētu būt īpaši dārgāk par Griffina sagāzēšanu.
Dīzelis arī vizuāli tā neko!
Tas 2,8 ir tīri glīts, pat neskatoties uz to, ka nav TurboX. Arī 5.7s līdz 100 izklausās garšīgi un AWD ziemā ir pa pirmo.
Par sagāzēšanau noteikti jāprasa Arteh, bet nu nevajadzētu būt īpaši dārgāk par Griffina sagāzēšanu.
Dīzelis arī vizuāli tā neko!
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
[quote="elmo"]Skatos, ka tev patīk tas zaļo gaismiņu radio!
Tas 2,8 ir tīri glīts, pat neskatoties uz to, ka nav TurboX. Arī 5.7s līdz 100 izklausās garšīgi un AWD ziemā ir pa pirmo.
Par sagāzēšanau noteikti jāprasa Arteh, bet nu nevajadzētu būt īpaši dārgāk par Griffina sagāzēšanu.
Dīzelis arī vizuāli tā neko!
Rādio jau var nomainīt
Tas 2,8 ir tīri glīts, pat neskatoties uz to, ka nav TurboX. Arī 5.7s līdz 100 izklausās garšīgi un AWD ziemā ir pa pirmo.
Par sagāzēšanau noteikti jāprasa Arteh, bet nu nevajadzētu būt īpaši dārgāk par Griffina sagāzēšanu.
Dīzelis arī vizuāli tā neko!
Rādio jau var nomainīt
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Arnijs teica, ka varot nogāzēt, bet es nesaprotu, kā var skatīties uz dīzeli, un, ja nav, tad 2.8 benzīnu. Zini kāds tam 2.8 patēriņš ir? Ar gāzi, var būt 20 litros iekļausies, bet ne diži mazāk, jo ar benzīnu īpaši zem 16 tas aparāts nepalien. Vēl mīnus XWD ir tā nelielais klīrens, pie tam zemāka detaļa ir salaužama un nežēlīgi dārga, bet ar pannu visu ziemu pa risēm sļūksi uz vēdera. Oi un skatos, ka šim vēl tikai 18" diski. Tas gan neatsaucas uz augstumu, bet pat 19" uz šī nav diži lieli, bet 18" būs kā baloni un vadāmība ne tā, vispār tie tik ziemai der.
Ā, reģistrēšanas izdevumi šim drīzāk būs pie 500Ls, nevis 250EUR, vienīgi 2008. gads, būs nedaudz mazāk, jo 2009 gadam bija pāri 800Ls, bet pirms kāda laika
lawyer, ja neesi provējis, tad nemuldi par salīdzināšanu ar 2.0T. Viens ir jauda, kas cits ir piedziņa, šis nespolē, salīdzinot ar jebkuru priekšpiedziņu. pie tam XWD pieļauj vadāmas sānslīdes, par neatslēdzot ESP, bet uz FWD nekas tāds nemēdz būt, tas gan vairāk baudai ne ikdienai.
Ā, reģistrēšanas izdevumi šim drīzāk būs pie 500Ls, nevis 250EUR, vienīgi 2008. gads, būs nedaudz mazāk, jo 2009 gadam bija pāri 800Ls, bet pirms kāda laika
lawyer, ja neesi provējis, tad nemuldi par salīdzināšanu ar 2.0T. Viens ir jauda, kas cits ir piedziņa, šis nespolē, salīdzinot ar jebkuru priekšpiedziņu. pie tam XWD pieļauj vadāmas sānslīdes, par neatslēdzot ESP, bet uz FWD nekas tāds nemēdz būt, tas gan vairāk baudai ne ikdienai.
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Nekur jau nerakstīju, ka esmu provējis (lasi uzmanīgāk! ) - tikai atsaucos uz tiem, kuri to esot darījuši - protams, nevar jau te visādiem uzreiz ticēt Turklāt, nejauc 2.8 V6 ar FWD un XWD - ir tomēr būtiska atšķirībauculs wrote:Arnijs teica, ka varot nogāzēt, bet es nesaprotu, kā var skatīties uz dīzeli, un, ja nav, tad 2.8 benzīnu. Zini kāds tam 2.8 patēriņš ir? Ar gāzi, var būt 20 litros iekļausies, bet ne diži mazāk, jo ar benzīnu īpaši zem 16 tas aparāts nepalien. Vēl mīnus XWD ir tā nelielais klīrens, pie tam zemāka detaļa ir salaužama un nežēlīgi dārga, bet ar pannu visu ziemu pa risēm sļūksi uz vēdera. Oi un skatos, ka šim vēl tikai 18" diski. Tas gan neatsaucas uz augstumu, bet pat 19" uz šī nav diži lieli, bet 18" būs kā baloni un vadāmība ne tā, vispār tie tik ziemai der.
Ā, reģistrēšanas izdevumi šim drīzāk būs pie 500Ls, nevis 250EUR, vienīgi 2008. gads, būs nedaudz mazāk, jo 2009 gadam bija pāri 800Ls, bet pirms kāda laika
lawyer, ja neesi provējis, tad nemuldi par salīdzināšanu ar 2.0T. Viens ir jauda, kas cits ir piedziņa, šis nespolē, salīdzinot ar jebkuru priekšpiedziņu. pie tam XWD pieļauj vadāmas sānslīdes, par neatslēdzot ESP, bet uz FWD nekas tāds nemēdz būt, tas gan vairāk baudai ne ikdienai.
Ar FWD nemēdz būt vadāmas sānslīdes? Par 9-3ss grūti spriest, bet uz 9-3og to gan nevar attiecināt Tur gan, jāsaka, lielākie nopelni ir blīvei starp stūri un sēdekli - atbilstošs braucējs arī koka ratus visi četru riteņu sānslīdē dabūs
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
- fimbars
- Forums - otrās mājas
- Posts: 807
- Joined: Sun Feb 13, 2011 11:30 am
- Location: Grobiņa
- Contact:
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Paldies!Nemotors nederes.Sobrid nekada izvele..Nils wrote:Nav ne mans pagalms, ne auto. Bet eksemplārs zināms, ir šo to ņēmis no manis, nekas prātīgs tur nav, vismaz ne par to naudu. Vecā vadība, rijīgs neturbo motors ar tomātu un virsbūve šķība... Tehniski var jau būt, ka nav nekas slikts, braucis neesmu, bet kopskats nekāds.fimbars wrote:Es jau ceru,ka Nils par so auto pateiks kadu vardu.
Ir vajadziba pec 9k ar automatu,bet ta ka es neesmu pircis 9k dargak par 200ls,tad gribu vismaz pamatojumu tai cenai.
Var jau but ka skiba haube,plikas riepas un saplaisajis stikls ir ipasa vertiba..
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Jūs jau vīri baigi nopietni paņēmāt to 2.8T To es tā kā tādu mirkļa vājumu izmetu, ka varētu priekam ko tādu, neviss dīzeli, bet protams es visu saprotu un sarēķinot 2.8T nebūs mans vareantslawyer wrote:Nekur jau nerakstīju, ka esmu provējis (lasi uzmanīgāk! ) - tikai atsaucos uz tiem, kuri to esot darījuši - protams, nevar jau te visādiem uzreiz ticēt Turklāt, nejauc 2.8 V6 ar FWD un XWD - ir tomēr būtiska atšķirībauculs wrote:Arnijs teica, ka varot nogāzēt, bet es nesaprotu, kā var skatīties uz dīzeli, un, ja nav, tad 2.8 benzīnu. Zini kāds tam 2.8 patēriņš ir? Ar gāzi, var būt 20 litros iekļausies, bet ne diži mazāk, jo ar benzīnu īpaši zem 16 tas aparāts nepalien. Vēl mīnus XWD ir tā nelielais klīrens, pie tam zemāka detaļa ir salaužama un nežēlīgi dārga, bet ar pannu visu ziemu pa risēm sļūksi uz vēdera. Oi un skatos, ka šim vēl tikai 18" diski. Tas gan neatsaucas uz augstumu, bet pat 19" uz šī nav diži lieli, bet 18" būs kā baloni un vadāmība ne tā, vispār tie tik ziemai der.
Ā, reģistrēšanas izdevumi šim drīzāk būs pie 500Ls, nevis 250EUR, vienīgi 2008. gads, būs nedaudz mazāk, jo 2009 gadam bija pāri 800Ls, bet pirms kāda laika
lawyer, ja neesi provējis, tad nemuldi par salīdzināšanu ar 2.0T. Viens ir jauda, kas cits ir piedziņa, šis nespolē, salīdzinot ar jebkuru priekšpiedziņu. pie tam XWD pieļauj vadāmas sānslīdes, par neatslēdzot ESP, bet uz FWD nekas tāds nemēdz būt, tas gan vairāk baudai ne ikdienai.
Ar FWD nemēdz būt vadāmas sānslīdes? Par 9-3ss grūti spriest, bet uz 9-3og to gan nevar attiecināt Tur gan, jāsaka, lielākie nopelni ir blīvei starp stūri un sēdekli - atbilstošs braucējs arī koka ratus visi četru riteņu sānslīdē dabūs
Tāpēc šodien mēģināšu aizbraukt apskatīt to TTiD un ja būs ok, tad jārunā kā jau vienmēr ar Arteh un diagnostika un tad jau papīru kārtošana CSDD, Neticu, ka šī melnā krāsa būs tādā stāvoklī, kas padarītu to par plusu nevis mīnusu. Bet vispār neko negribu sasteigt visu apdomāšu un pārdomāšu, bet šis TTiD parādījās tākā uz pasūtījuma ss.lv tieši tad kad tādu meklēju
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Cik man zināms, tad AeroX nemēdza nākt FWD varianta, bet vai 2.0T bija ar XWD, šaubos, tā ka tur nav ko salīdzināt. 2.8, gan jau, ka bija arī FWD, bet šeit jau tika parādīts par kuru 2.8 runā un tur ir XWD, tā kā tavs salīdzinājums bija nevietā.lawyer wrote:
Nekur jau nerakstīju, ka esmu provējis (lasi uzmanīgāk! ) - tikai atsaucos uz tiem, kuri to esot darījuši - protams, nevar jau te visādiem uzreiz ticēt Turklāt, nejauc 2.8 V6 ar FWD un XWD - ir tomēr būtiska atšķirība
Ar FWD nemēdz būt vadāmas sānslīdes? Par 9-3ss grūti spriest, bet uz 9-3og to gan nevar attiecināt Tur gan, jāsaka, lielākie nopelni ir blīvei starp stūri un sēdekli - atbilstošs braucējs arī koka ratus visi četru riteņu sānslīdē dabūs
Ja runā par 2.8 smagumu, tad vismaz uz AeroX tas nav jūtams, ja salīdzina ar 3.0 uz 9000, kur šo smagumu varēja ļoti just, jo knābāja tā mašīna stipri.
Ja nu kādu interesē AeroX ar aptuveni 20K km nobraukumu, top komplektācijā, par vismaz divreiz lielāku cenu kā sludinājuma, tad tāds ir pieejams, bet ne ilgi, jo tiks sūtīts uz Somiju, kur cenas šīm mašīnām ir adekvātākas. Stāvoklis lielisks, patēriņš šausminošs, kaifs nebeidzams.