Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

User avatar
ZingZeng
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2261
Joined: Fri Jan 18, 2008 7:41 am

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by ZingZeng »

Izskatās pēc Nila pagalma ... lai gan visu šo standarta trisstāvju māju pagalmi ir vienādi :lol:
User avatar
fimbars
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 807
Joined: Sun Feb 13, 2011 11:30 am
Location: Grobiņa
Contact:

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by fimbars »

Es jau ceru,ka Nils par so auto pateiks kadu vardu. :D
Ir vajadziba pec 9k ar automatu,bet ta ka es neesmu pircis 9k dargak par 200ls,tad gribu vismaz pamatojumu tai cenai.
Var jau but ka skiba haube,plikas riepas un saplaisajis stikls ir ipasa vertiba..
User avatar
tranquillo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 657
Joined: Mon Apr 25, 2011 6:13 pm
Location: Riga, Aloja
Contact:

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by tranquillo »

elmo wrote:Šitā jau ir daudz garšīgāka eskalāde ar hibrīdsistēmu:
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... hmfkd.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Tā jau ir gaumes lieta. Personīgi man nepatīk notūnētas mašīnas, it īpaši, šādas. Hroms tomēr labāk izskatās par melnu krāsu :P Zinu to īpašnieku. Viņam ir ielikta gāze un bieži vien, ieliekot Drive, auto noslāpst, ja ir gāze ieslēgta. Braukšanu nost no asfalto tieši ietekmē riepas. Protams, ar R22 nav prāta darbs līst iekšā dubļos, taču ar ziemas R18 un platajām riepām iet cauri visam. Pats esmu laucinieks un braukšana pa tīrumiem, mežiem (izstrādes procesā, kur lielā meža tehnika gājusi) ir pierasta lieta. Kā arī, īsā escalade bagāžnieka nav vispar, ja vien nav izņemta ārā pēdējā rinda ar sēdekļiem
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by elmo »

tranquillo wrote:
elmo wrote:Šitā jau ir daudz garšīgāka eskalāde ar hibrīdsistēmu:
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... hmfkd.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Tā jau ir gaumes lieta. Personīgi man nepatīk notūnētas mašīnas, it īpaši, šādas. Hroms tomēr labāk izskatās par melnu krāsu :P Zinu to īpašnieku. Viņam ir ielikta gāze un bieži vien, ieliekot Drive, auto noslāpst, ja ir gāze ieslēgta. Braukšanu nost no asfalto tieši ietekmē riepas. Protams, ar R22 nav prāta darbs līst iekšā dubļos, taču ar ziemas R18 un platajām riepām iet cauri visam. Pats esmu laucinieks un braukšana pa tīrumiem, mežiem (izstrādes procesā, kur lielā meža tehnika gājusi) ir pierasta lieta. Kā arī, īsā escalade bagāžnieka nav vispar, ja vien nav izņemta ārā pēdējā rinda ar sēdekļiem
Šitais jau ir kaut kas cits parādījies! Iepriekš uz šī linka bija hibrīds (benzīns/elektrība) nevis benzīns/gāze. :wink:
User avatar
Nils
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3970
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:29 pm

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by Nils »

fimbars wrote:Es jau ceru,ka Nils par so auto pateiks kadu vardu. :D
Ir vajadziba pec 9k ar automatu,bet ta ka es neesmu pircis 9k dargak par 200ls,tad gribu vismaz pamatojumu tai cenai.
Var jau but ka skiba haube,plikas riepas un saplaisajis stikls ir ipasa vertiba..
Nav ne mans pagalms, ne auto. Bet eksemplārs zināms, ir šo to ņēmis no manis, nekas prātīgs tur nav, vismaz ne par to naudu. Vecā vadība, rijīgs neturbo motors ar tomātu un virsbūve šķība... Tehniski var jau būt, ka nav nekas slikts, braucis neesmu, bet kopskats nekāds.
User avatar
mk2marekz
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 283
Joined: Tue Oct 16, 2012 9:52 pm

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by mk2marekz »

http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... eixnf.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Vai šo kāds ir skatījies dzīvē? Ko vispār sakiet par šiem dzinējiem? Un kā ar gāzes ielikšanu? :mrgreen: Grūti atrast TTiD tāpēc apsveru domu par 2.8 :D
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8236
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by lawyer »

"Aplaišana" ar LPG būs dārgāka nekā R4 motoriem, jo vajag inžektorus u.c. loriņus arī tiem diviem papildus cilindriem, bet par pašu dzinēju (no Holden) te kāds jau diezgan negatīvi izteicās - esot ļoti smags un dinamikā neesot nekas labāks par 2.0T, ļoti rets arīdzan tas ir :roll:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever :wink:
User avatar
mk2marekz
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 283
Joined: Tue Oct 16, 2012 9:52 pm

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by mk2marekz »

http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... bighg.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Būs jāapskata, parunāju ar tirgotāju un izklausās visai normāls vareants.
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by elmo »

Skatos, ka tev patīk tas zaļo gaismiņu radio! :mrgreen:

Tas 2,8 ir tīri glīts, pat neskatoties uz to, ka nav TurboX. Arī 5.7s līdz 100 izklausās garšīgi un AWD ziemā ir pa pirmo.
Par sagāzēšanau noteikti jāprasa Arteh, bet nu nevajadzētu būt īpaši dārgāk par Griffina sagāzēšanu.

Dīzelis arī vizuāli tā neko!
User avatar
mk2marekz
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 283
Joined: Tue Oct 16, 2012 9:52 pm

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by mk2marekz »

[quote="elmo"]Skatos, ka tev patīk tas zaļo gaismiņu radio! :mrgreen:

Tas 2,8 ir tīri glīts, pat neskatoties uz to, ka nav TurboX. Arī 5.7s līdz 100 izklausās garšīgi un AWD ziemā ir pa pirmo.
Par sagāzēšanau noteikti jāprasa Arteh, bet nu nevajadzētu būt īpaši dārgāk par Griffina sagāzēšanu.

Dīzelis arī vizuāli tā neko!

Rādio jau var nomainīt :mrgreen:
User avatar
uculs
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2124
Joined: Tue Jan 15, 2008 12:44 am

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by uculs »

Arnijs teica, ka varot nogāzēt, bet es nesaprotu, kā var skatīties uz dīzeli, un, ja nav, tad 2.8 benzīnu. Zini kāds tam 2.8 patēriņš ir? Ar gāzi, var būt 20 litros iekļausies, bet ne diži mazāk, jo ar benzīnu īpaši zem 16 tas aparāts nepalien. Vēl mīnus XWD ir tā nelielais klīrens, pie tam zemāka detaļa ir salaužama un nežēlīgi dārga, bet ar pannu visu ziemu pa risēm sļūksi uz vēdera. Oi un skatos, ka šim vēl tikai 18" diski. Tas gan neatsaucas uz augstumu, bet pat 19" uz šī nav diži lieli, bet 18" būs kā baloni un vadāmība ne tā, vispār tie tik ziemai der.

Ā, reģistrēšanas izdevumi šim drīzāk būs pie 500Ls, nevis 250EUR, vienīgi 2008. gads, būs nedaudz mazāk, jo 2009 gadam bija pāri 800Ls, bet pirms kāda laika

lawyer, ja neesi provējis, tad nemuldi par salīdzināšanu ar 2.0T. Viens ir jauda, kas cits ir piedziņa, šis nespolē, salīdzinot ar jebkuru priekšpiedziņu. pie tam XWD pieļauj vadāmas sānslīdes, par neatslēdzot ESP, bet uz FWD nekas tāds nemēdz būt, tas gan vairāk baudai ne ikdienai.
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8236
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by lawyer »

uculs wrote:Arnijs teica, ka varot nogāzēt, bet es nesaprotu, kā var skatīties uz dīzeli, un, ja nav, tad 2.8 benzīnu. Zini kāds tam 2.8 patēriņš ir? Ar gāzi, var būt 20 litros iekļausies, bet ne diži mazāk, jo ar benzīnu īpaši zem 16 tas aparāts nepalien. Vēl mīnus XWD ir tā nelielais klīrens, pie tam zemāka detaļa ir salaužama un nežēlīgi dārga, bet ar pannu visu ziemu pa risēm sļūksi uz vēdera. Oi un skatos, ka šim vēl tikai 18" diski. Tas gan neatsaucas uz augstumu, bet pat 19" uz šī nav diži lieli, bet 18" būs kā baloni un vadāmība ne tā, vispār tie tik ziemai der.

Ā, reģistrēšanas izdevumi šim drīzāk būs pie 500Ls, nevis 250EUR, vienīgi 2008. gads, būs nedaudz mazāk, jo 2009 gadam bija pāri 800Ls, bet pirms kāda laika

lawyer, ja neesi provējis, tad nemuldi par salīdzināšanu ar 2.0T. Viens ir jauda, kas cits ir piedziņa, šis nespolē, salīdzinot ar jebkuru priekšpiedziņu. pie tam XWD pieļauj vadāmas sānslīdes, par neatslēdzot ESP, bet uz FWD nekas tāds nemēdz būt, tas gan vairāk baudai ne ikdienai.
Nekur jau nerakstīju, ka esmu provējis (lasi uzmanīgāk! :roll: ) - tikai atsaucos uz tiem, kuri to esot darījuši - protams, nevar jau te visādiem uzreiz ticēt :roll: Turklāt, nejauc 2.8 V6 ar FWD un XWD - ir tomēr būtiska atšķirība :wink:

Ar FWD nemēdz būt vadāmas sānslīdes? :shock: Par 9-3ss grūti spriest, bet uz 9-3og to gan nevar attiecināt :roll: Tur gan, jāsaka, lielākie nopelni ir blīvei starp stūri un sēdekli - atbilstošs braucējs arī koka ratus visi četru riteņu sānslīdē dabūs :wink:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever :wink:
User avatar
fimbars
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 807
Joined: Sun Feb 13, 2011 11:30 am
Location: Grobiņa
Contact:

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by fimbars »

Nils wrote:
fimbars wrote:Es jau ceru,ka Nils par so auto pateiks kadu vardu. :D
Ir vajadziba pec 9k ar automatu,bet ta ka es neesmu pircis 9k dargak par 200ls,tad gribu vismaz pamatojumu tai cenai.
Var jau but ka skiba haube,plikas riepas un saplaisajis stikls ir ipasa vertiba..
Nav ne mans pagalms, ne auto. Bet eksemplārs zināms, ir šo to ņēmis no manis, nekas prātīgs tur nav, vismaz ne par to naudu. Vecā vadība, rijīgs neturbo motors ar tomātu un virsbūve šķība... Tehniski var jau būt, ka nav nekas slikts, braucis neesmu, bet kopskats nekāds.
Paldies!Nemotors nederes.Sobrid nekada izvele..
User avatar
mk2marekz
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 283
Joined: Tue Oct 16, 2012 9:52 pm

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by mk2marekz »

lawyer wrote:
uculs wrote:Arnijs teica, ka varot nogāzēt, bet es nesaprotu, kā var skatīties uz dīzeli, un, ja nav, tad 2.8 benzīnu. Zini kāds tam 2.8 patēriņš ir? Ar gāzi, var būt 20 litros iekļausies, bet ne diži mazāk, jo ar benzīnu īpaši zem 16 tas aparāts nepalien. Vēl mīnus XWD ir tā nelielais klīrens, pie tam zemāka detaļa ir salaužama un nežēlīgi dārga, bet ar pannu visu ziemu pa risēm sļūksi uz vēdera. Oi un skatos, ka šim vēl tikai 18" diski. Tas gan neatsaucas uz augstumu, bet pat 19" uz šī nav diži lieli, bet 18" būs kā baloni un vadāmība ne tā, vispār tie tik ziemai der.

Ā, reģistrēšanas izdevumi šim drīzāk būs pie 500Ls, nevis 250EUR, vienīgi 2008. gads, būs nedaudz mazāk, jo 2009 gadam bija pāri 800Ls, bet pirms kāda laika

lawyer, ja neesi provējis, tad nemuldi par salīdzināšanu ar 2.0T. Viens ir jauda, kas cits ir piedziņa, šis nespolē, salīdzinot ar jebkuru priekšpiedziņu. pie tam XWD pieļauj vadāmas sānslīdes, par neatslēdzot ESP, bet uz FWD nekas tāds nemēdz būt, tas gan vairāk baudai ne ikdienai.
Nekur jau nerakstīju, ka esmu provējis (lasi uzmanīgāk! :roll: ) - tikai atsaucos uz tiem, kuri to esot darījuši - protams, nevar jau te visādiem uzreiz ticēt :roll: Turklāt, nejauc 2.8 V6 ar FWD un XWD - ir tomēr būtiska atšķirība :wink:

Ar FWD nemēdz būt vadāmas sānslīdes? :shock: Par 9-3ss grūti spriest, bet uz 9-3og to gan nevar attiecināt :roll: Tur gan, jāsaka, lielākie nopelni ir blīvei starp stūri un sēdekli - atbilstošs braucējs arī koka ratus visi četru riteņu sānslīdē dabūs :wink:
Jūs jau vīri baigi nopietni paņēmāt to 2.8T :D To es tā kā tādu mirkļa vājumu izmetu, ka varētu priekam ko tādu, neviss dīzeli, bet protams es visu saprotu un sarēķinot 2.8T nebūs mans vareants :D
Tāpēc šodien mēģināšu aizbraukt apskatīt to TTiD un ja būs ok, tad jārunā kā jau vienmēr ar Arteh un diagnostika un tad jau papīru kārtošana CSDD, Neticu, ka šī melnā krāsa būs tādā stāvoklī, kas padarītu to par plusu nevis mīnusu. Bet vispār neko negribu sasteigt visu apdomāšu un pārdomāšu, bet šis TTiD parādījās tākā uz pasūtījuma ss.lv tieši tad kad tādu meklēju :mrgreen:
User avatar
uculs
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2124
Joined: Tue Jan 15, 2008 12:44 am

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by uculs »

lawyer wrote:
Nekur jau nerakstīju, ka esmu provējis (lasi uzmanīgāk! :roll: ) - tikai atsaucos uz tiem, kuri to esot darījuši - protams, nevar jau te visādiem uzreiz ticēt :roll: Turklāt, nejauc 2.8 V6 ar FWD un XWD - ir tomēr būtiska atšķirība :wink:

Ar FWD nemēdz būt vadāmas sānslīdes? :shock: Par 9-3ss grūti spriest, bet uz 9-3og to gan nevar attiecināt :roll: Tur gan, jāsaka, lielākie nopelni ir blīvei starp stūri un sēdekli - atbilstošs braucējs arī koka ratus visi četru riteņu sānslīdē dabūs :wink:
Cik man zināms, tad AeroX nemēdza nākt FWD varianta, bet vai 2.0T bija ar XWD, šaubos, tā ka tur nav ko salīdzināt. 2.8, gan jau, ka bija arī FWD, bet šeit jau tika parādīts par kuru 2.8 runā un tur ir XWD, tā kā tavs salīdzinājums bija nevietā.
Ja runā par 2.8 smagumu, tad vismaz uz AeroX tas nav jūtams, ja salīdzina ar 3.0 uz 9000, kur šo smagumu varēja ļoti just, jo knābāja tā mašīna stipri.

Ja nu kādu interesē AeroX ar aptuveni 20K km nobraukumu, top komplektācijā, par vismaz divreiz lielāku cenu kā sludinājuma, tad tāds ir pieejams, bet ne ilgi, jo tiks sūtīts uz Somiju, kur cenas šīm mašīnām ir adekvātākas. Stāvoklis lielisks, patēriņš šausminošs, kaifs nebeidzams.
Post Reply