Ar iepriekšējo SAAB nobraucu apmēram divarpus gadus, ap 300k km ja ne vairāk pa Latvija ārēm, kopā auto bija virs pus miljona km noskrējiens, bet tikai vienreiz pie 130k mainīta tā DI, pats to auto nu visādi mēģināju nomušīt, braucu nežēlīgi, ar kerheru reizi nedēļā mazgāju dzinēju(aiz nezināšanas, ka nedrīkst), bet nekas nenotika. Eļļu un sveces gan mainiju regulāri un tikai oriģinālās sveces un dārgā gala eļļu, jo firma maksāja+ vēl iedomājos, ka varbūt regulāra redlainā turēšana izsilda to DI tādejādi neļaujot uzkrāties viņā mitrumamlawyer wrote:Mīļie benzīnsābu lietotāji, ko nu jums lai saka...
Iežmiedziet cieši rokā konkrētā Saab atslēgas, izņemiet tepiķīti, kas jums zem kājām, pēc kompasa atrodiet, kurā debespusē atrodas Trollhatana, notupieties uz tepiķīša, žmiedziet cieši plaukstā sava Saab atslēgas un lūdzieties, veroties uz jūsu dieva māju pusi :D
Nothing personal - vnk tie daudzie gadījumi ar tām DI kasetēm liek aizdomāties par zviedru inženieru (ne)gaišajiem prātiem...
DI Bloks
Re:DI Bloks
Re:DI Bloks
ir ideja nomainīt sveces 98.gada 2.0 benzība mašinai...
Kādas likt? vai ir kas īpašs, kas jāņem vērā noņemot to DI kaseti?
vai tāda man vispār ir arī labs jautājums...jo topikos izskanēja doma, ka DI 1998.gada ražojumiem bija tikai turbo motoriem...
Kādas likt? vai ir kas īpašs, kas jāņem vērā noņemot to DI kaseti?
vai tāda man vispār ir arī labs jautājums...jo topikos izskanēja doma, ka DI 1998.gada ražojumiem bija tikai turbo motoriem...
Re:DI Bloks
Sia VikingsAuto G. Astras iela tev gan zinās kādas jāmaina, gan kā jāliek gan visu citu :)VITO wrote:ir ideja nomainīt sveces 98.gada 2.0 benzība mašinai...
Kādas likt? vai ir kas īpašs, kas jāņem vērā noņemot to DI kaseti?
vai tāda man vispār ir arī labs jautājums...jo topikos izskanēja doma, ka DI 1998.gada ražojumiem bija tikai turbo motoriem...
Ja protams esi Rīdzinieks!
Re:DI Bloks
nu diemžēl neesmu ne tuvu šai vietai...
tā kā gaidu padomus...
agregātu siksnu man i manā servisā spēja nomainīt, ceru, ka sveces arī māces...
tikai vai ir nianses?
tā kā gaidu padomus...
agregātu siksnu man i manā servisā spēja nomainīt, ceru, ka sveces arī māces...
tikai vai ir nianses?
Re:DI Bloks
Nekā īpaša tur nav ...jebkurā servisā vai pats to var izdarīt 20 min. Sveces NGK.VITO wrote:nu diemžēl neesmu ne tuvu šai vietai...
tā kā gaidu padomus...
agregātu siksnu man i manā servisā spēja nomainīt, ceru, ka sveces arī māces...
tikai vai ir nianses?
Re:DI Bloks
Un ir liela noziime ,kaadas sveces- turbomotoram vai atmosfeeriskajamImka wrote:Nekā īpaša tur nav ...jebkurā servisā vai pats to var izdarīt 20 min. Sveces NGK.VITO wrote:nu diemžēl neesmu ne tuvu šai vietai...
tā kā gaidu padomus...
agregātu siksnu man i manā servisā spēja nomainīt, ceru, ka sveces arī māces...
tikai vai ir nianses?
Re:DI Bloks
parasts, parasts tas motoriņš. 2.0.
bet jautājums, ka noņemt to DI kaseti...
bet jautājums, ka noņemt to DI kaseti...
Re:DI Bloks
Tur tak tikai četras skrūves, laikam desmitā izmēra. Vadu nost, skrūves ārā un rauj uz augšu.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re:DI Bloks
Izņem štekeri atskrūvē 4 skrūves un cel uz augšu ...apkšā ieraudzīsi sveces.VITO wrote:parasts, parasts tas motoriņš. 2.0.
bet jautājums, ka noņemt to DI kaseti...
Skrūves gan ir ar to īpašo galvu "zvaigznīti" ;) ...protams ja nav nomainītas.
-
- Eksperts, ne tehniskais
- Posts: 125
- Joined: Wed Jan 16, 2008 1:44 am
- Location: Valmiera
Re:DI Bloks
Nu sākumā bija bik jāpadomā kā to štekeri noņemt, kas nāk pie DI ja negrib salauzt.. :)
Bet tā viss vienkārši ja seko manuālim :)
Bet tā viss vienkārši ja seko manuālim :)