Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)


User avatar
ZingZeng
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2261
Joined: Fri Jan 18, 2008 7:41 am

Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by ZingZeng »

Noris wrote:Sākumā, pirms iegādes, arī šo ceļu, "ASV" papētīju! Nolēmu nav vērts! Vešana kādi 1500- 2000 eiriki, transports līdz konteneram un konteiners. + droši vien nodoklis , auto vērtība + vešana apliekas ar 21% + reģistrācija. Arī tur normāls auto normāli maksā, lēti ir tikai lūžņi, un neesmu es manījis, ka tur kāds nodarbotos ar labdarību, vienīgais, ja nu cilvēki ātrāk pieņem lēmumus. Atvest no Eiropas, 300 - 400 eiriki ar treileri + protams reģistrācija, kura manā gadījumā pēc latu bukleta ir 250 Ls + visi pārējie maksājumi.
Kurš tev tādas kosmiskas cenas ir devis par transportu?
Ievedmuita ir 10%
PVN ir 21%
Nodokļi rēķinās no auto cenas + ceļa izdevumi.
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8236
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by lawyer »

No austrumkrasta un tā tuvumā laikam parasti prasa ap 1000 USD par atvešanu līdz Rīgas ostai :roll:

Summa jau jebkurā gadījumā laba salasās:

- auto cena, piemēram, USD 5000
- muitas nodoklis USD 500
- Ceļa izdevumi USD 1000
- PVN 21% no auto cenas + transportēšanas USD 1260
Kopā tātad USD 7760, + vēl dabas resursu nodoklis LV

Auto sākuma cena beigās palielinās par visiem 50% :geek:

Nez, man šķiet, ka no ASV atmaksājas auto vest, ja gribas kaut ko amerikānisku, retu vai tādu, kas šeit Eiropā ir salīdzinoši dārgs, bet c900 kabri arī Eiropā ir pa pilnam un cenas ļoti dažādas, vajag tikai sagaidīt pavasari, ziemā reti tos kāds pārdod - atvērsies somu un zviedru tirgus, tur vienmēr ir ko izvēlēties un auto parasti ir braukti maz, tikai vasarās 8)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
Noris
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 19
Joined: Wed Dec 04, 2013 6:34 pm

Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by Noris »

Atvaino, iespējams piedāvājumā $ bija, Cens atkarīga no auto atrašanās vietas, bet pie pārējiem izdevumiem vēl aizmirsu 10% pieminēt! :oops:
User avatar
ZingZeng
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2261
Joined: Fri Jan 18, 2008 7:41 am

Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by ZingZeng »

lawyer wrote:No austrumkrasta un tā tuvumā laikam parasti prasa ap 1000 USD par atvešanu līdz Rīgas ostai :roll:

Summa jau jebkurā gadījumā laba salasās:

- auto cena, piemēram, USD 5000
- muitas nodoklis USD 500
- Ceļa izdevumi USD 1000
- PVN 21% no auto cenas + transportēšanas USD 1260
Kopā tātad USD 7760, + vēl dabas resursu nodoklis LV

Auto sākuma cena beigās palielinās par visiem 50% :geek:

Nez, man šķiet, ka no ASV atmaksājas auto vest, ja gribas kaut ko amerikānisku, retu vai tādu, kas šeit Eiropā ir salīdzinoši dārgs, bet c900 kabri arī Eiropā ir pa pilnam un cenas ļoti dažādas, vajag tikai sagaidīt pavasari, ziemā reti tos kāds pārdod - atvērsies somu un zviedru tirgus, tur vienmēr ir ko izvēlēties un auto parasti ir braukti maz, tikai vasarās 8)
Tev ir nepareizs algoritms nodokļu aprēķinam.
Ja balstamies uz taviem datiem, tad:
Ievedmuita ir 10% no ($5000 + $1000) = $600
PVN ir 21% no ($5000 + $1000 + $600) = $1386

Tātad teorētiski salasās $7986.00, lai gan reāli esi izlaidis vēl vismaz 6-7 izmaksu pozīcijas.
BET stāsts jau nav par to, bet gan par to, ka ASV tos kabrus var atrast krietni letāk nekā Eiropā.

Tas pats piemērs ar apdrošināšanas izsolēm, tur ja paveicas ar nelielu defektu var c900 kabri izcelt par $200.00.
Te viens piemērs http://www.ridesafely.com/Inventory.asp ... 88&yt=1994&" onclick="window.open(this.href);return false; .
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by Nauris_t16 »

Noris wrote:Paldies par apsveikumiem!
Kopā ar reģistrāciju kados 6k eirikos domāju iekļaušos! pašlaik kopā: pirkums,vešana un 16 collu AIRO papildus diski tieši 5,5K/
Sestdien vairāk papētīju pirkumu, cik nu garažā bija iespējams.
1. Atradu saabā gan manuāļus un servisa grāmatiņu un dažādus servisa rēķinus. Konstatēju ka pirmos 102 000 auto braukts Itālijā pēc tam viens īpāšnieks Holandē. Pēdējā laikā nelietots vai maz braukts, ir nesmirdošas pelējuma pēdas uz griestiem. Arī AL daļu oksidācija.
2. Ir draudzene rūsa tomēr pāris vietās, Motora vākam vienā sānā kādi 15 cm iekšpusē un apakšas daļā, un labās puses pusass arkā, apakšējā daļā, caurrūsējis nekas nav, būs jāmēģina ko darīt! Kāda pieredze un līdzekļi?
3. Auto ir problēmas ar gaismām, pagriežot atslēgu pirms startēšanas iedegas tuvās gaismas, kuras nevar izslēgt. Gaismas slēdzis īpatnēji nereaģē. Šo problēmu ir mēģināts risināt un pie koka imitācijas paneļa pielīmēts slēdzis un nostiepts vads virs pedāļiem.
Ar šo lietu arī laikam būs jāsāk. Šai sakarā tiek meklēts jauns lietots "nekoka" panelis, 900 OG, kuru gribu nomainīt. Varbut kādam aizķēries. Būs jādod kādam El. speciālistam apskatīties, kur problēma.
4. Šur tur dzinējam ir pa kādai eļļas noplūdes pēdai, līt jau nelīst, bet nu jāskatās.
5. Izskatas ka ir mainīts sajūgs, saķere pašā pedāļa sākumā (augšā), jāapskatās vai nav nepieciešams regulēt atstarpi izspiedējgultnim.
6. Kārba cik nu mēģināju slēdzas labi, domāju nav īpaši izļodzīta, vienīgais, atslēgu gan var izņemt arī arī citu ātrumu pārslēgu novietojumu pozīcijās. ( Laikam vajadzēja to varēt izdarīt tikai atpakaļātruma pozīcijā)? Laikam kas pačakarēts.
Pārējais vairāk vai mazāk no pirmā acu uzmetiena OK! Optimisms vēl nav noplacis, jo ar šādu scenāriju biju rēķinājies. Vēl trūkst Jumtu nosedzošais plastmasas vāks trīs daļas, jāmeklē. Standarta atslēgu komplekts un domkrats ir uz vietas.
Ir doma šonedēļ pacelt augšā un paskatīties ritošo!
Ja forumā ienāk reizi mēnesī, viskautkas jauns parādās. Cheers, izskatās labs izejmateriāls.

1. Pelējums noies, ja atstāsi mašīnu ieslēgtu ar pečku uz maksimumu kādu stundu, divām (protams, pārliecinoties, ka dzeses ventilators strādā, ir bijuši gadījumi :D ). Vismaz manam tā parasti notiek. AL daļas var patīrīt ar scotch-brite
2. Kapotu strūklot un pārkrāsot, tipisko vietu rūsa. Ja nē, būs tās sānu malas jāmetina. 50/50, ja es iebakstīšu, arī pusass tunelis būs jāmetina :P
Kreiso vari pat nepētīt, tas vienmēr ir eļļā un nerūsējis. Rūsē visa motortelpas labā puse no karstuma un eļļas noplūžu neesamības :D
3. Elektrība jāskatās klātienē, var sākt ar cita slēdža ielikšanu (der arī no 9k, ja nemaldos un ņemas laukā izraujot). No koka paneļa gan es neatteiktos un uzceltu esošo, deficītprece tomēr. Ja vajag galdnieka palīdzību, PM.
4. Tipiskam saab motoram eļļa netek tikai tad, kad tās tur vairs nav. Saliku motoru ar visām jaunām blīvēm un kur varēju, uz 518 loctite, un pēc 5k km tāpat šur tur kaut ko spiež laukā. Jātaisa, principā, tikai tad, kad eļļa reāli gāžas laukā. Tiesa, vārstu vāka blīvi der nomainīt, relatīvi vienkārši.
5. Sajūgam nekas nekur neregulējas.
6. Vai nu sajāta atpakaļgaitas bloķēšana kulisē, vai nu salūzusi un amputēta. Ja nepieciešamas daļas tai, PM.

Kaut kā tā. Braukt un priecāties, un, pats galvenais, nepārvērst par mega projektu, kuru slinkums pabeigt.
User avatar
Noris
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 19
Joined: Wed Dec 04, 2013 6:34 pm

Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by Noris »

Paldies par padomiem!
Šonedēl saņēmu visu nepieciešamo pirmajiem apkopes darbiem, jāsakopj sēdekļi, jāiztīra, jāapstrādā ar speciālo līdzekli jumts, jānomaina eļļa, filtri, siksnas un citi apkopes darbi.
Nopirku arī Bently manuāli, dārgs, bet apskatot, liekas viss nepieciešamais tur atrodams.
Pāšlaik beidz vienu ar SAAB nesaistītu projektu un mēneša vidū pievērsīšos auto.
Plānos ir sākt ar pretrūsas padziļinātu apstrādi, pie viena sakopjot visus logu pacēlāju mehānismus, kontaktus, eņģes un visu citu kam tikšu klāt, arī jumta mehānismu. Tehniskai pusi skatīšos pēc reģistrācijas un apskates iziešanas mēģinājuma.
Gribu arī demontējot pārkrāsot orģinālajā "Anracite" krāsā bamperus un airo kitu, ir dažas vietas noskrāpētas, pāris vietās ir mēģināts piekrāsot utt. Reāli jau visu apjomu redzēs tikai pēc darbu uzsākšanas, pašlaik var tikai minēt.
Ja būs kādi jautājumi jautāšu.
User avatar
Noris
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 19
Joined: Wed Dec 04, 2013 6:34 pm

Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by Noris »

Šodien reģistrēju savu OG SAABu! Bija labi pastāvējis garažā, gribu uz lieldienām kārtīgi izmēģināt. Ja neskaita putkļu noslaucīšanu no logiem, vairāk arī neko nepasāku, gribēju redzēt, kas apskatē izleks ārā, kas būtu no tehniskās puses jādara. Fenomenāli, bet logā ir uzlīme uz gadu. :D Ja neskaita nelielu eļļas noplūdi, citur problēmas neatrada. Eļļa, izskatās vairāk tek gar vārstu vāku.
Izskatās arī laika apstākļi sāk kļūt piemēroti kabrim!!!
User avatar
Noris
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 19
Joined: Wed Dec 04, 2013 6:34 pm

Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by Noris »

Jautājums zinošiem! Vajag papildināt kabra jumta hidraulikas eļļu, manuālī minēta Airoshell Fluid 4/ Shell code 60421. Ko var liet klāt?
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by Arnijs »

Noris wrote:Jautājums zinošiem! Vajag papildināt kabra jumta hidraulikas eļļu, manuālī minēta Airoshell Fluid 4/ Shell code 60421. Ko var liet klāt?
Pēc SAAB datiem paredzēta 93160548 (st past hidraulikas eļļa)
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
ivanusi
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 125
Joined: Mon Apr 14, 2008 12:51 pm
Location: Рига

Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by ivanusi »

привет всем, подскажите пожалуйста возможно ли поставить на с900 диски от Audi или Peugeot 4x108, что для этого нужно изменить.
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8236
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by lawyer »

С 1987 года (с новыми тормазами - как у 9000) на 900 и есть 4х108, так что должны подходить ;) Но если у Тебя тормоза старые (то есть 4х114,3), тогда нужно поменять всю ступицу с тормозами :roll:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
ivanusi
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 125
Joined: Mon Apr 14, 2008 12:51 pm
Location: Рига

Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by ivanusi »

тормоза новые, 4х108, но вылет диска, диаметр центра,
может нужно расточить центр или наоборот поставить центрующее кольцо ???
может нужно вставить проставку или наоборот будет много выступать ???

хоть расстояние между болтами и совпадает я понимаю не всё так просто.
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8236
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by lawyer »

Ну, смотри - если вылет (ET?) небольшой (то есть блиско к центру), тогда колесо выидет за пределами кузова (арк). Если центр не совподает, тогда можно ставить центрующее кольцо - я и сам так делал, хотя не на 900-ом :geek:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by Nauris_t16 »

ivanusi wrote:тормоза новые, 4х108, но вылет диска, диаметр центра,
может нужно расточить центр или наоборот поставить центрующее кольцо ??? Mozhno i tak i tak delatj
может нужно вставить проставку или наоборот будет много выступать ??? S prostavkoj ponadobitsja dlinnije bolti, no esli 4to, vozmozno i snjatj mjaso s diska, 4tob sdelaj ET poboljwe

хоть расстояние между болтами и совпадает я понимаю не всё так просто.

Razvlekaisja

http://www.willtheyfit.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
ivanusi
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 125
Joined: Mon Apr 14, 2008 12:51 pm
Location: Рига

Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by ivanusi »

Razvlekaisja

http://www.willtheyfit.com/" onclick="window.open(this.href);return false;[/quote]


Спасибо, пара ссылок и мозг рвет.
Post Reply