Noris wrote:Paldies par apsveikumiem!
Kopā ar reģistrāciju kados 6k eirikos domāju iekļaušos! pašlaik kopā: pirkums,vešana un 16 collu AIRO papildus diski tieši 5,5K/
Sestdien vairāk papētīju pirkumu, cik nu garažā bija iespējams.
1. Atradu saabā gan manuāļus un servisa grāmatiņu un dažādus servisa rēķinus. Konstatēju ka pirmos 102 000 auto braukts Itālijā pēc tam viens īpāšnieks Holandē. Pēdējā laikā nelietots vai maz braukts, ir nesmirdošas pelējuma pēdas uz griestiem. Arī AL daļu oksidācija.
2. Ir draudzene rūsa tomēr pāris vietās, Motora vākam vienā sānā kādi 15 cm iekšpusē un apakšas daļā, un labās puses pusass arkā, apakšējā daļā, caurrūsējis nekas nav, būs jāmēģina ko darīt! Kāda pieredze un līdzekļi?
3. Auto ir problēmas ar gaismām, pagriežot atslēgu pirms startēšanas iedegas tuvās gaismas, kuras nevar izslēgt. Gaismas slēdzis īpatnēji nereaģē. Šo problēmu ir mēģināts risināt un pie koka imitācijas paneļa pielīmēts slēdzis un nostiepts vads virs pedāļiem.
Ar šo lietu arī laikam būs jāsāk. Šai sakarā tiek meklēts jauns lietots "nekoka" panelis, 900 OG, kuru gribu nomainīt. Varbut kādam aizķēries. Būs jādod kādam El. speciālistam apskatīties, kur problēma.
4. Šur tur dzinējam ir pa kādai eļļas noplūdes pēdai, līt jau nelīst, bet nu jāskatās.
5. Izskatas ka ir mainīts sajūgs, saķere pašā pedāļa sākumā (augšā), jāapskatās vai nav nepieciešams regulēt atstarpi izspiedējgultnim.
6. Kārba cik nu mēģināju slēdzas labi, domāju nav īpaši izļodzīta, vienīgais, atslēgu gan var izņemt arī arī citu ātrumu pārslēgu novietojumu pozīcijās. ( Laikam vajadzēja to varēt izdarīt tikai atpakaļātruma pozīcijā)? Laikam kas pačakarēts.
Pārējais vairāk vai mazāk no pirmā acu uzmetiena OK! Optimisms vēl nav noplacis, jo ar šādu scenāriju biju rēķinājies. Vēl trūkst Jumtu nosedzošais plastmasas vāks trīs daļas, jāmeklē. Standarta atslēgu komplekts un domkrats ir uz vietas.
Ir doma šonedēļ pacelt augšā un paskatīties ritošo!
Ja forumā ienāk reizi mēnesī, viskautkas jauns parādās. Cheers, izskatās labs izejmateriāls.
1. Pelējums noies, ja atstāsi mašīnu ieslēgtu ar pečku uz maksimumu kādu stundu, divām (protams, pārliecinoties, ka dzeses ventilators strādā, ir bijuši gadījumi
). Vismaz manam tā parasti notiek. AL daļas var patīrīt ar scotch-brite
2. Kapotu strūklot un pārkrāsot, tipisko vietu rūsa. Ja nē, būs tās sānu malas jāmetina. 50/50, ja es iebakstīšu, arī pusass tunelis būs jāmetina
Kreiso vari pat nepētīt, tas vienmēr ir eļļā un nerūsējis. Rūsē visa motortelpas labā puse no karstuma un eļļas noplūžu neesamības
3. Elektrība jāskatās klātienē, var sākt ar cita slēdža ielikšanu (der arī no 9k, ja nemaldos un ņemas laukā izraujot). No koka paneļa gan es neatteiktos un uzceltu esošo, deficītprece tomēr. Ja vajag galdnieka palīdzību, PM.
4. Tipiskam saab motoram eļļa netek tikai tad, kad tās tur vairs nav. Saliku motoru ar visām jaunām blīvēm un kur varēju, uz 518 loctite, un pēc 5k km tāpat šur tur kaut ko spiež laukā. Jātaisa, principā, tikai tad, kad eļļa reāli gāžas laukā. Tiesa, vārstu vāka blīvi der nomainīt, relatīvi vienkārši.
5. Sajūgam nekas nekur neregulējas.
6. Vai nu sajāta atpakaļgaitas bloķēšana kulisē, vai nu salūzusi un amputēta. Ja nepieciešamas daļas tai, PM.
Kaut kā tā. Braukt un priecāties, un, pats galvenais, nepārvērst par mega projektu, kuru slinkums pabeigt.