Saab 9-3 iegāde
Re: Saab 9-3 iegāde
Kārtīgs Saabists vienu lieku DI kaseti vadā līdzi bagāžniekā
P.S. Tie kuri jau sen tā dara, vai nu nelasa šo topiku vai arī negrib te atzīties
P.S. Tie kuri jau sen tā dara, vai nu nelasa šo topiku vai arī negrib te atzīties
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Saab 9-3 iegāde
Lawyer, pie izdevības parādīsi, kur Tev kā īstam Saabistam bagažniekā ir tā DI.
Un taisnība vien tiem, kas blakus topikā teica, ka detaļu, kas kalpo 10 - 20 gadus nu nekādi nevar nosaukt par neuzticamu.
Un taisnība vien tiem, kas blakus topikā teica, ka detaļu, kas kalpo 10 - 20 gadus nu nekādi nevar nosaukt par neuzticamu.
Re: Saab 9-3 iegāde
Statistikai - manā kontā ir divas kasetes. Viena bija virsū sudrabīgajam, kad to nopirku. Ej nu sazin, kad šim pēdējo reizi bija sveces mainītas un cik vispār kasete veca. Nosprāga drīz vien pēc auto iegādes, tāpēc izteikti neatceros kaut kādus priekšvēstnešus. Taču par otru nosprāgušo gan tagad, sākot tīt filmu atpakaļ, atceros, ka raustījās un rīstījās jau laikus, ziņojot, ka kaut kas nav riktīgi. Tas bija uz mana zaļā, neilgi pēc tam, kad bija pārkrāmēts motors no vecā Aero. Atceros, ka iepriekšējais mana eikaliptzaļā Aero saimnieks pie tirgošanas teica, ka mainītas visas eļļas, šķidrumu, sveces, utt., tāpēc es sveces nemanīju un tik gāzu. Ar eikaliptu biju paspējis kādus pāris tūkstošus nobraukt, pēc tam ar zaļo vēl kādus piecus. Ja vēl iepriekšējais saimnieks maiņu izveicis nevis tieši pirms tirgošanas, bet pusgadu atpakaļ, tad uz DI nosvilšanas brīdi sveces par svaigi mainītām bija grūti nosaukt. Šobrīd es vairs neticu nevienam un mainu uzreiz pēc auto iegādes un vēlāk pie pirmajām paranoiskajām aizdomām, ka kaut kā nelāgi motors rūc. Pie motoru pārkrāmēšanas arī vienmēr jaunas sveces iekšā un sākam jaunu dzīvi. Kādu laiku atpakaļ mēdzu vadāt DI līdzi, nu jau esmu no šī pieraduma ticis vaļā. Ja brauktu kaut kur tālāku gabalu, varbūt paņemtu, bet tik, cik ikdienā līdz Rīgai - sliktākā gadījumā sieviete no mājām atvestu citu kaseti. Protams, no vienas puses ērti - kad zaļajam nosprāga, nejaušas sagadīšanās dēļ kā reiz bija lieka DI bagāžniekā, teorētiski paredzēta tirgošanai. Atlika nostumt auto malā, piecu minūšu skrūvēšanas darbi un aidā, varu braukt tālāk.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Saab 9-3 iegāde
Kādēļ Tu domā, ka es esmu īsts Saabists?envoy wrote:Lawyer, pie izdevības parādīsi, kur Tev kā īstam Saabistam bagažniekā ir tā DI.
Un taisnība vien tiem, kas blakus topikā teica, ka detaļu, kas kalpo 10 - 20 gadus nu nekādi nevar nosaukt par neuzticamu.
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Saab 9-3 iegāde
Statistika tiešām ir briesmīga, ja skaita TIKAI nosprāgušās DI kasetes, bet neredz veselās
Varbūt jāsāk skaitīt nomainītie bremžu kluči vai, varbūt, motoreļļas ar filtriem - jāmaina taču vismaz reizi gadā Vai neiznāk līdzīgs cipars kā reizi 10 - 20 gados nomainot DI Lawyer jau neinteresē tāda statistika kā, piemēram, manējā, ka >15gados nav bijusi DI jāmaina
Vēlreiz atkārtošu, ka problēmas rada nevis mašīna, bet gan braucējs. Un pietiek te pļāpāt par vācu bleķakastēm. Lai sakarīgu vācieti nopirktu, jāsakrāj tikpat, cik desmit labiem SAABiem. Latvieši vienkārši ir nozombēti ar vācu auto reklāmām visos info līdzekļos un brīnās par tiem, kas neuzķeras.
Un vispār, šeit bija konkrēts jautājums par 9-3 iegādi, tika saņemtas pāris konkrētas atbildes un tad sākās pļāpāšana
Varbūt jāsāk skaitīt nomainītie bremžu kluči vai, varbūt, motoreļļas ar filtriem - jāmaina taču vismaz reizi gadā Vai neiznāk līdzīgs cipars kā reizi 10 - 20 gados nomainot DI Lawyer jau neinteresē tāda statistika kā, piemēram, manējā, ka >15gados nav bijusi DI jāmaina
Vēlreiz atkārtošu, ka problēmas rada nevis mašīna, bet gan braucējs. Un pietiek te pļāpāt par vācu bleķakastēm. Lai sakarīgu vācieti nopirktu, jāsakrāj tikpat, cik desmit labiem SAABiem. Latvieši vienkārši ir nozombēti ar vācu auto reklāmām visos info līdzekļos un brīnās par tiem, kas neuzķeras.
Un vispār, šeit bija konkrēts jautājums par 9-3 iegādi, tika saņemtas pāris konkrētas atbildes un tad sākās pļāpāšana
Re: Saab 9-3 iegāde
Diks, Tava pieredze tā kā skaitās svarīgāka par citu cilvēku pieredzi vai kā?
Ir acīmredzami, ka saviem 50% jeb katram otrajam, kurš ilgākā laika posmā ir lietojis auto ar DI kaseti, tā ir atsprāgusi
Un tas ir milzīgs skaitlis! Kas svarīgi - cilvja attieksme pret auto šajā gadījumā nav noteicošā - sprāgst tā pilnīgi dažādi ekspluatētiem auto. Kas savukārt norāda uz to, ka tā ir rupja Saab inženieru kļūme. Kas gan bēdīgi - tā nebija vienīgā darvas karote Saab kā ražotāja medus mucā
Ir acīmredzami, ka saviem 50% jeb katram otrajam, kurš ilgākā laika posmā ir lietojis auto ar DI kaseti, tā ir atsprāgusi
Un tas ir milzīgs skaitlis! Kas svarīgi - cilvja attieksme pret auto šajā gadījumā nav noteicošā - sprāgst tā pilnīgi dažādi ekspluatētiem auto. Kas savukārt norāda uz to, ka tā ir rupja Saab inženieru kļūme. Kas gan bēdīgi - tā nebija vienīgā darvas karote Saab kā ražotāja medus mucā
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Saab 9-3 iegāde
Edgar, pārsfrāzējot tevi sanāk, ka iekviens, kam ir turbinēts motors agri vai vēlu saskaras ar turbīnas remontu!lawyer wrote:Diks, Tava pieredze tā kā skaitās svarīgāka par citu cilvēku pieredzi vai kā?
Ir acīmredzami, ka saviem 50% jeb katram otrajam, kurš ilgākā laika posmā ir lietojis auto ar DI kaseti, tā ir atsprāgusi
Un tas ir milzīgs skaitlis! Kas svarīgi - cilvja attieksme pret auto šajā gadījumā nav noteicošā - sprāgst tā pilnīgi dažādi ekspluatētiem auto. Kas savukārt norāda uz to, ka tā ir rupja Saab inženieru kļūme. Kas gan bēdīgi - tā nebija vienīgā darvas karote Saab kā ražotāja medus mucā
Cik reizes tu esi remontējis/maionījis turbīnu!?
Un te ir secinājums, ka 2,2 dīzeli pirkt nevar, jo viņiem visiem turbīnas izbeidzas!
Re: Saab 9-3 iegāde
Protams, Jāni, statistika ir nepielūdzama - turbīnu remonti ir diezgan ierasta lieta, it īpaši ja tiek celts spiediens virs stock
Es esmu remontējis turbīnu kopā trīs reizes, pirmās divas var norakstīt uz iepriekšējo saimnieku un manu stulbumu, trešā - dakteris teica, ka tas esot normāli - "turbīnas neesot mūžīgas" (dzinējs kaut ko izklepoja, kas salauza turbīnas lāpstiņas)
Un vispār, 2.2 TiD ne tikai nevar, to nedrīkst pirkt, tas ir grēks! Jo tas ir sātana veidojums! Nevar tikai saprast vai pirksta vai kāda cita orgāna
Es esmu remontējis turbīnu kopā trīs reizes, pirmās divas var norakstīt uz iepriekšējo saimnieku un manu stulbumu, trešā - dakteris teica, ka tas esot normāli - "turbīnas neesot mūžīgas" (dzinējs kaut ko izklepoja, kas salauza turbīnas lāpstiņas)
Un vispār, 2.2 TiD ne tikai nevar, to nedrīkst pirkt, tas ir grēks! Jo tas ir sātana veidojums! Nevar tikai saprast vai pirksta vai kāda cita orgāna
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Saab 9-3 iegāde
Baigi laba diskusija izvērtusies..
Lasu un domāju - smieties vai raudāt - man ir gan pencīns ar DI, gan tīselis ar turbīnu. Ko man tagad darīt? Pēc topika labākajiem ieteikumiem laikam ātri abus pārdot un nopirkt Audi
ja nopietni tad mani baigi neiztrauc ne turbīna, ne DI - ko SAABiņam vajag to vajag. Braucu ar SAAB tikai tāpēc, ka man sagadā prieku ar to braukt - nekāds jaunais mersis (jaunā C klase gan smuka), ne pajauns BMW, ne pavisam jauna Toyota man nesniedz tās sajūtas ar ko sniedz braukšana ar SAAB.
p.s. ar Audi A3 gan neesmu braucis
Lasu un domāju - smieties vai raudāt - man ir gan pencīns ar DI, gan tīselis ar turbīnu. Ko man tagad darīt? Pēc topika labākajiem ieteikumiem laikam ātri abus pārdot un nopirkt Audi
ja nopietni tad mani baigi neiztrauc ne turbīna, ne DI - ko SAABiņam vajag to vajag. Braucu ar SAAB tikai tāpēc, ka man sagadā prieku ar to braukt - nekāds jaunais mersis (jaunā C klase gan smuka), ne pajauns BMW, ne pavisam jauna Toyota man nesniedz tās sajūtas ar ko sniedz braukšana ar SAAB.
p.s. ar Audi A3 gan neesmu braucis
- krauklitis
- Zināms jau visiem
- Posts: 191
- Joined: Mon Jun 02, 2008 12:01 pm
- Location: Kekava
Re: Saab 9-3 iegāde
Pilnīgi pievienojos Kabrio viedoklim, saab ir baudai, pārējie pārvietoties no a uz b
[ Post made via iPhone ]
[ Post made via iPhone ]
Re: Saab 9-3 iegāde
Pag, man ir ideja vēl sliktākam veidojumam - 2.2 TiD ar uzliktu gāzes iekārtu!lawyer wrote:Un vispār, 2.2 TiD ne tikai nevar, to nedrīkst pirkt, tas ir grēks! Jo tas ir sātana veidojums! Nevar tikai saprast vai pirksta vai kāda cita orgāna
Re: Saab 9-3 iegāde
tas jau uzlabojumsandrejsb wrote:Pag, man ir ideja vēl sliktākam veidojumam - 2.2 TiD ar uzliktu gāzes iekārtu!lawyer wrote:Un vispār, 2.2 TiD ne tikai nevar, to nedrīkst pirkt, tas ir grēks! Jo tas ir sātana veidojums! Nevar tikai saprast vai pirksta vai kāda cita orgāna
Re: Saab 9-3 iegāde
Tukša pļāpāšana turpinās. Kur ir tā "acīmredzamā" statistika? Konkrēti cipari - cik % no cik gadu veciem auto cik gadu laikā ir bijis jāmaina? Katram otrajam pāris gadu laikā vai katram tūkstošajam reizi 20 gados? Citādi te izvēršas tāda tirgus sievu tenkošana.lawyer wrote:Diks, Tava pieredze tā kā skaitās svarīgāka par citu cilvēku pieredzi vai kā?
Ir acīmredzami, ka saviem 50% jeb katram otrajam, kurš ilgākā laika posmā ir lietojis auto ar DI kaseti, tā ir atsprāgusi
Un tas ir milzīgs skaitlis! Kas svarīgi - cilvja attieksme pret auto šajā gadījumā nav noteicošā - sprāgst tā pilnīgi dažādi ekspluatētiem auto. Kas savukārt norāda uz to, ka tā ir rupja Saab inženieru kļūme. Kas gan bēdīgi - tā nebija vienīgā darvas karote Saab kā ražotāja medus mucā
-
- Zināms jau visiem
- Posts: 236
- Joined: Fri Jul 31, 2009 9:29 pm
- Location: Tome
Re: Saab 9-3 iegāde
Bravo, kungi!
Topiku varat slēgt, jo tā autors Spāre te nav rādījies jau 4 dienas. Mērķis ir sasniegts. Aizbaidījāt potenciālo Saab pircēju. Ar to arī apsveicu!
Vispār ļoti pārsteidz mūsu talants bazarēt par visu ko, ne tikai par tēmu.
Topiku varat slēgt, jo tā autors Spāre te nav rādījies jau 4 dienas. Mērķis ir sasniegts. Aizbaidījāt potenciālo Saab pircēju. Ar to arī apsveicu!
Vispār ļoti pārsteidz mūsu talants bazarēt par visu ko, ne tikai par tēmu.
Re: Saab 9-3 iegāde
Cilvekus parasti atbaida pashan naudas truukums nevis citi. Mani tie abs bloki, di, utt nesabaidija. Nopirku tapat. Ir cilveki kas psihologjiski nevar panest to ka dzelzii jagulda bus nauda.
[ Post made via iPhone ]
[ Post made via iPhone ]
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...