Edija Saab 9000 Hiršs
Re: Edija Saab 9000 Hiršs
Ilgais ceļš kāpās ir galā un zaļais draugs beidzot ticis pie TA uzlīmes, tādējādi paglābdamies no vieglas nāves zem autogēna. It kā jau biju nosvēries par labu izjaukšanai, jo pirmreizinātāju iztirgošana pēc pamatīgiem aprēķiniem šķita ekonomiski pamatotāks risinājums par tirgošanu vienā gabalā. Un šobrīd jāsaka, ka tā tik tiešām ir - auto apčubināts, ripo uz goda, svaiga uzlīme logā, taču ieguldītais laiks un finanses nepalielina auto tirgus vērtību un, kā rāda aprēķini, detaļu izteiksmē var dabūt tikpat vai pat vairāk. Sīki remontdarbi, nodokļi, vairākas atkārtotas tehniskās apskates, kaudze sava laika... baigi salasās. Bet ne vienmēr visam var pieiet pēc Exceļa metodes, ir tak arī jūtas! Un, kad es ar tikko no ziemas miega pamodināto Hiršu kārtīgi izvizinājos pa piemājas ceļiem un mežu, vēlme ņemt rokās štrumentus un ķerties pie izjaukšanas darbiem, bija kā ar roku atņemta. Sirds sāp ejošu auto sadalīt!
Tad nu tika nolemts tomēr pamēģināt aizbraukt līdz TA un paskatīties, kādus brīnumus sarakstīs slimības lapā. Ja viss slikti - jaucam. Ja sīkumi, tad varbūt ir jēga sataisīt cerībā, ka ar svaigu TA uzlīmi ir vieglāk pārdot.
Lielākais pigors bija ar nosprāgušu bremžu sūkni. Tiku domājis, ka bremzes tādas švakākas no stāvēšanas. Vēl pirms braukšanas uz TA nomainīju aizmugurē diskus/klučus, arī suportus uzliku no cita auto, kurš tikko vēl bija braucošs un nesen gājis TA, saņemot labus ciparus par bremžu darbību. Priekšā diski un kluči nesen mainīti, pēc stāvēšanas notīrīti.. nu vajadzētu būt ok, pa ceļam uz apskati tak piedils. Pa ceļam jūtu, ka bremzēšanas uzlabojas minimāli, taču apstāties kaut kā nebūt tomēr var, turpinām ceļu. Apskatē iedod labus ciparus par priekšējām bremzēm, taču pakaļējām apaļa nulle! Inspektors saka, ka droši vien sadalītājs.. Es saku - nu nevar būt, tur nav īsti nekāds sadalītājs, bremžu šķidrums ar vienādu spiedienu iet gan uz priekšējām, gan pakaļējām bremzēm. Nu varbūt neesot atgaisots... Ok, braucu uz turpat blakus apskates stacijai esošo servisu, saku, lai mēģina atgaisot. Bez rezultātiem, neviena burbulīša (lai arī es atcerējos, ka nomainīju suportus un aizmirsu atgaisot! ). Skatē, protams, ielika trijnieku un ceļu turpināju, blisinoties apkārt, vai nemana kādu CP auto. Līdz mājām tāds braukt nevarēju, tāpēc devos pie brālēna un teicu, lai maina bremžu sūkni - galu galā, par darbu viņam samaksātu tik pat, cik par evakuatoru līdz mājām. Lieki piebilst, ka pēc bremžu sūkņa maiņas bremzē tā ka prieks.
Pārējais jau sīkumi - iegādāta un uzlikta viena jauna rocenes trose (otra laikam arī salīdzinoši nesen mainīta, tā ka var likt šķērsām arī uz asfalta), viena bukse (piesējās par to presēto, kas aizmugurē šķērsstabilizatoram apakšā), sataisīts pīpināmais (kas to būtu domājis, ka iet caur diviem drošinātājiem, no kuriem viens lukturu tīrītājiem... bet to jau atklāj tad, kad viss pārējais caurskatīts divas reizes). Sākotnējā apskatē bija neriktīgas atgāzes, taču, kad aizbraucu pie gāzotājiem (iemēģināju autogaze.lv pakalpojumus), viņu aparāts rādīja, ka viss ir normas robežās. Iedzina man svaigāko softu, pārkalibrēja, it kā viss kārtībā.
Gadu atpakaļ noliku pie sētas, jo šķita, ka motors kļuvis trokšņaināks un varbūt ķēde ziņo par maiņas nepieciešamību. Var jau būt.. bet ticamāk sāk šķist, ka es vienkārši esmu kļuvis pārlieku paranoisks pret katru lieko skaņu. Joprojām esmu motora meklējumos Agneses mašīnai, tāpēc ik pa laikam kaut ko aizbraucu apskatīties - jēziņ, pa telefonu stāsta, ka čut ne ideāls, braucis opis, utt., realitātē tratatattaaaa. Arī paklausoties manas māsas mašīnā esošo motoru ir sajūta, ka Hirša motors, salīdzinoši, iet kā bitīte. Māsas mašīnai odometrā ir tuvu pusļimonam un ķēdes graboņa tik tiešām ir izteikti dzirdama. Tā ka - ej nu tiec gudrs. Biju jau paspējis norakstīt Hirša motoru, bet skat, iet un iet. Un sprigani iet, tiešām prieks braukt. Šķiet, ka šim pat būtu jēga to ķēdi nomainīt.
Dažas bildes atskaitei. Lai ir par piemiņu, cik ļoti auto skatu bojā neriktīgi diski. Visos krājumos esošajos 16'nieku komplektos atradās pa kādai riepai, kas nolaidusi gaisu un pēc uzpumpēšanas tāpat negrib turēt. Sataisīšu, uzskrūvēšu, tad arī būs cits skats. Un oranžie pagriezieni jānomaina atpakaļ uz baltajiem.
Tad nu tika nolemts tomēr pamēģināt aizbraukt līdz TA un paskatīties, kādus brīnumus sarakstīs slimības lapā. Ja viss slikti - jaucam. Ja sīkumi, tad varbūt ir jēga sataisīt cerībā, ka ar svaigu TA uzlīmi ir vieglāk pārdot.
Lielākais pigors bija ar nosprāgušu bremžu sūkni. Tiku domājis, ka bremzes tādas švakākas no stāvēšanas. Vēl pirms braukšanas uz TA nomainīju aizmugurē diskus/klučus, arī suportus uzliku no cita auto, kurš tikko vēl bija braucošs un nesen gājis TA, saņemot labus ciparus par bremžu darbību. Priekšā diski un kluči nesen mainīti, pēc stāvēšanas notīrīti.. nu vajadzētu būt ok, pa ceļam uz apskati tak piedils. Pa ceļam jūtu, ka bremzēšanas uzlabojas minimāli, taču apstāties kaut kā nebūt tomēr var, turpinām ceļu. Apskatē iedod labus ciparus par priekšējām bremzēm, taču pakaļējām apaļa nulle! Inspektors saka, ka droši vien sadalītājs.. Es saku - nu nevar būt, tur nav īsti nekāds sadalītājs, bremžu šķidrums ar vienādu spiedienu iet gan uz priekšējām, gan pakaļējām bremzēm. Nu varbūt neesot atgaisots... Ok, braucu uz turpat blakus apskates stacijai esošo servisu, saku, lai mēģina atgaisot. Bez rezultātiem, neviena burbulīša (lai arī es atcerējos, ka nomainīju suportus un aizmirsu atgaisot! ). Skatē, protams, ielika trijnieku un ceļu turpināju, blisinoties apkārt, vai nemana kādu CP auto. Līdz mājām tāds braukt nevarēju, tāpēc devos pie brālēna un teicu, lai maina bremžu sūkni - galu galā, par darbu viņam samaksātu tik pat, cik par evakuatoru līdz mājām. Lieki piebilst, ka pēc bremžu sūkņa maiņas bremzē tā ka prieks.
Pārējais jau sīkumi - iegādāta un uzlikta viena jauna rocenes trose (otra laikam arī salīdzinoši nesen mainīta, tā ka var likt šķērsām arī uz asfalta), viena bukse (piesējās par to presēto, kas aizmugurē šķērsstabilizatoram apakšā), sataisīts pīpināmais (kas to būtu domājis, ka iet caur diviem drošinātājiem, no kuriem viens lukturu tīrītājiem... bet to jau atklāj tad, kad viss pārējais caurskatīts divas reizes). Sākotnējā apskatē bija neriktīgas atgāzes, taču, kad aizbraucu pie gāzotājiem (iemēģināju autogaze.lv pakalpojumus), viņu aparāts rādīja, ka viss ir normas robežās. Iedzina man svaigāko softu, pārkalibrēja, it kā viss kārtībā.
Gadu atpakaļ noliku pie sētas, jo šķita, ka motors kļuvis trokšņaināks un varbūt ķēde ziņo par maiņas nepieciešamību. Var jau būt.. bet ticamāk sāk šķist, ka es vienkārši esmu kļuvis pārlieku paranoisks pret katru lieko skaņu. Joprojām esmu motora meklējumos Agneses mašīnai, tāpēc ik pa laikam kaut ko aizbraucu apskatīties - jēziņ, pa telefonu stāsta, ka čut ne ideāls, braucis opis, utt., realitātē tratatattaaaa. Arī paklausoties manas māsas mašīnā esošo motoru ir sajūta, ka Hirša motors, salīdzinoši, iet kā bitīte. Māsas mašīnai odometrā ir tuvu pusļimonam un ķēdes graboņa tik tiešām ir izteikti dzirdama. Tā ka - ej nu tiec gudrs. Biju jau paspējis norakstīt Hirša motoru, bet skat, iet un iet. Un sprigani iet, tiešām prieks braukt. Šķiet, ka šim pat būtu jēga to ķēdi nomainīt.
Dažas bildes atskaitei. Lai ir par piemiņu, cik ļoti auto skatu bojā neriktīgi diski. Visos krājumos esošajos 16'nieku komplektos atradās pa kādai riepai, kas nolaidusi gaisu un pēc uzpumpēšanas tāpat negrib turēt. Sataisīšu, uzskrūvēšu, tad arī būs cits skats. Un oranžie pagriezieni jānomaina atpakaļ uz baltajiem.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Edija Saab 9000 Hiršs
Nu paskat, cik lielu lomu spēlē diski! Pieliku sīčus pie darba (starpcitu, riktīgi ātri iet uz priekšu disku maiņa, ja ir četras papildus rokas - atliek tikai atvilkt un pievilkt skrūves, disku prot noņemt paši un man tik jāuzliek, arī visus ripuļus izripināja no angāra un nomainītos ieripināja atpakaļ), nomainīju acīs cērtošos oranžos pagriezienus, tad neliels pičiņu pačiņu un kā cits auto! Tikko vēl bijām aizbraukuši līdz brālēnam pēc mana moča un tad nu atpakaļceļā braucu aiz Hirša un sajūsminājos, cik īstenībā sasodīti labi šis izskatās.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Edija Saab 9000 Hiršs
Uztrenēsi sīkos, mainīs riepas ātrāk kā F1
9-5 Silver Aero 2001 for sale
9-5 Silver Griffin
9-5 Silver Griffin
Re: Edija Saab 9000 Hiršs
Skat, nepagāja ne pieci gadi, kad zaļais draugs beidzot sāk iegūt sākotnēji iecerētās formas - standarta pelēkais bamperis brīvdienās nomainīts uz zaļu Aero bamperi! Priekšējais bamperis vēl procesā (cerams, ka ne vēl pieci gadi), bet jau tagad skats pilnīgi cits! Bilde ne tā veiksmīgākā, auto nošmucēts un aizmugurējās atsperes vēl nav iesēdušās, bet šodien, kad bija jau maķenīt tuvāk zemei un nolijis slapš, nespēju ne acis atraut. Vēl tik priekšējais bamperis un varēs mest ss.lv par bargu naudu (esmu atvērts piedāvājumiem, heh).
Jā, un beidzot ir iespēja dzīvē no visām pusēm apskatīt, kā iet kopā Aero bamperis un 91./92. gada CS Turbo modeļa spoileris - un man tik tiešām patīk, šķiet, taisīšu tāpat arī Black Jet'am.
Ak, jā - biju patīkami pārsteigts, noņemot ne-aero arku līstes un neieraugot tur bēdu ieleju. Krietni labāks risinājums par Aero moldingiem, aiz kuriem vairāk lien draza garām. Šķiet, zaļajam tās arkas ir krietni labākā stāvoklī, kā Black Jet'am (neesmu vēl ņēmis nost līstes, neesmu tam psiholoģiski nobriedis).
Jā, un beidzot ir iespēja dzīvē no visām pusēm apskatīt, kā iet kopā Aero bamperis un 91./92. gada CS Turbo modeļa spoileris - un man tik tiešām patīk, šķiet, taisīšu tāpat arī Black Jet'am.
Ak, jā - biju patīkami pārsteigts, noņemot ne-aero arku līstes un neieraugot tur bēdu ieleju. Krietni labāks risinājums par Aero moldingiem, aiz kuriem vairāk lien draza garām. Šķiet, zaļajam tās arkas ir krietni labākā stāvoklī, kā Black Jet'am (neesmu vēl ņēmis nost līstes, neesmu tam psiholoģiski nobriedis).
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Edija Saab 9000 Hiršs
Aiz tām līstēm nevar sapūst to Krown smāķi? Mož izdodas pagarināt mūžu bleķiem?
Re: Edija Saab 9000 Hiršs
Var jau būt, katrā ziņā par skādi nenāks. Nez, tajā Ganību dambī uz vietas ir arī kaut kas līdzīgs veikaliņam, vai tur var tikai savākt iepriekš webā pasūtītu preci? Uz kurieni Elmo veda savu auto apstrādāt?
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Edija Saab 9000 Hiršs
Hanzas ielā, blakus pašvaldības policijai, bija arī kaut kāds stends ar viņu bundzelēm!
Re: Edija Saab 9000 Hiršs
Kaut kādas telefonbildes aizķērušās. Nekas īpašs, bet lai jau ir arī te kā vēstures liecība. Prasītos gan kārtīgi nomazgāt un uzaicināt Nilu ciemos ar fočuku un viņa piešauto roku, jo pareizā apgaismojumā pievakarē tas auto saaasodīti labi izskatās.
Un vēl - jo vairāk es dzīvē skatos uz salikumu "Aero bamperis + 91./92.gada Turbo spoileris", jo vairāk man patīk. Agrāk, skatoties retās bildes internetā, nebiju pārliecināts, ka vēlos šo kombināciju uz sava auto, bet nupat man jāsaka, ka nopietni štukoju likt šādu pašu spoileri arī Black Jet. Štrunts ar oriģinalitātes zaudēšanu, vajag tā, lai pašam sirdi silda!
Un vēl - jo vairāk es dzīvē skatos uz salikumu "Aero bamperis + 91./92.gada Turbo spoileris", jo vairāk man patīk. Agrāk, skatoties retās bildes internetā, nebiju pārliecināts, ka vēlos šo kombināciju uz sava auto, bet nupat man jāsaka, ka nopietni štukoju likt šādu pašu spoileri arī Black Jet. Štrunts ar oriģinalitātes zaudēšanu, vajag tā, lai pašam sirdi silda!
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Edija Saab 9000 Hiršs
Labi izskatās
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
- mrpinkeyes
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1406
- Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
- Location: Sigulda
- Contact:
Re: Edija Saab 9000 Hiršs
Šis auto ar dāmu pie stūres vakar ap 18.40 gadījumā nebrauca pa Brīvības gatvi Vidzemes virzienā?
Re: Edija Saab 9000 Hiršs
Izskatās labi. Tikko vēl biju Arteh uz kļūdu nomešanu (pēc bremžu sūkņa maiņas kaut ko īpašu ierāva), tagad atkal turbīna pumpē kā nākas un iet zvērā.
Dāma ar šo auto šonedēļ katru dienu pa Brīvības gatvi un ielu pilnā garumā brauc gan no rīta, gan vakarā. Un vispār dāma krietni vairāk pēdējā laikā ekspluatē šo auto.
Dāma ar šo auto šonedēļ katru dienu pa Brīvības gatvi un ielu pilnā garumā brauc gan no rīta, gan vakarā. Un vispār dāma krietni vairāk pēdējā laikā ekspluatē šo auto.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
- mrpinkeyes
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1406
- Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
- Location: Sigulda
- Contact:
Re: Edija Saab 9000 Hiršs
Blakus braucu ar klasiku, bet viņa šķiet pat nemanīja...
Re: Edija Saab 9000 Hiršs
Spoileris tīri labi piestāv.
Iet zvērā Tu saki? Nu tas gan vēl nav pierādīts Gan jau te forumā daži Saabi ir gatavi to apstrīdēt.
Iet zvērā Tu saki? Nu tas gan vēl nav pierādīts Gan jau te forumā daži Saabi ir gatavi to apstrīdēt.