auto izvele
Re:auto izvele
Kāpēc ar jēdzienu ekonomisks saprot tikai degvielas patēriņu!?
Dīzeļauto pērkot jau tiek pārmaksāti 2-3 k. Tad japrēķina cik izmaksā dīzeļa remonti un cik benzīna. Kaut vai elementārs degvielas sūknis benzīnam cik maksā un cik dīzelim.
manuprāt dīzelis ir ekonomisks, ja gadā tiek noripināti stipri vairāk par 40k kilometru. Ja brauc mazāk par 20 k gadā, benzīnnieks būs ekonomiskāks. Turklāt, kurš tad ar vienu mašīnu brauc ilgāk par 3-4 gadiem!?
Dīzeļauto pērkot jau tiek pārmaksāti 2-3 k. Tad japrēķina cik izmaksā dīzeļa remonti un cik benzīna. Kaut vai elementārs degvielas sūknis benzīnam cik maksā un cik dīzelim.
manuprāt dīzelis ir ekonomisks, ja gadā tiek noripināti stipri vairāk par 40k kilometru. Ja brauc mazāk par 20 k gadā, benzīnnieks būs ekonomiskāks. Turklāt, kurš tad ar vienu mašīnu brauc ilgāk par 3-4 gadiem!?
Re:auto izvele
Muļķibas...elmo wrote:Kāpēc ar jēdzienu ekonomisks saprot tikai degvielas patēriņu!?
Dīzeļauto pērkot jau tiek pārmaksāti 2-3 k. Tad japrēķina cik izmaksā dīzeļa remonti un cik benzīna. Kaut vai elementārs degvielas sūknis benzīnam cik maksā un cik dīzelim.
manuprāt dīzelis ir ekonomisks, ja gadā tiek noripināti stipri vairāk par 40k kilometru. Ja brauc mazāk par 20 k gadā, benzīnnieks būs ekonomiskāks. Turklāt, kurš tad ar vienu mašīnu brauc ilgāk par 3-4 gadiem!?
Paskaties Saab cenu lapā... Pat šobrīd iekš Vector 1.9 TiD ar 150 zs ir lētāks par 2.0t ar 175zs... Arī pērkot esošo 2.2TiD, 2.0t tādā pašā komplektācijā nebija lētāki... par 2.0T nemaz nerunājot...
Turklāt, par remontiem - cik maksā Saab turbobenzīnniekam nomainīt DI kaseti un sadaleņu piedziņas ķēdi?:D
Bet 2.2TiD nav aizdedzes sveces (tātad arī nav DI kasetes), un sadaleņu piedziņas ķēdi iekš 2.2TiD nav paredzēts mainīt :)
Es pēdējā gadā norullēju 20k km... un nekādus specifiskus dīzeļremontus neesmu taisījis...
Ņemot vērā iepriekš minēto, ir skaidrs, ka ekonomiski iekš Saab 9-3 OG saimes izdevīgāks noteikti ir 2.2TiD
Vēl par patēriņu - trīs nedēļas jau mīcos pa Rīgu ar ziemas riepām virsū, bet vidējais patēriņš nekāpj augstāk par 8.2
Par citām markām te nav runa - tur tiešām parasti viss ir tuvu tam, kā rakstīja elmo ;)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:auto izvele
Pirms runājat par aero izlasiet vēlreiz kas tika salīdzināts saistībā ar 2.2TiDlawyer wrote:2006.gada nogalē, kad meklēju sev Saabu, šādi Aero eksemplāri bija baigais deficīts... un kad parādījās, par tādiem prasīja >10kEUR... Protams, bija variants atdzīt no Beļģijas apskrāpētu un ar nokautu motoru (aprautas šāles un pārrauta ķēde) 2002.gada 9-3 Aero coupe (melnu) pa 6500 EUR - neuzņēmos tomēr šādu pasākumu... Bet starp uz vietas esošajiem 2.0t un 2.2TiD es izvēlējos pēdējo un, ņemot vērā degvielas cenas, nenožēloju savu izvēli ;)Gregers wrote:Ja man būtu tādas prasības kā topa autoram es ņemtu šādu SAABu
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... hQV0=.html
svara/jaudas/ekonomiskuma/remonta izmaksu perfekts savienojums.
Ja kļūdos Arnijs mani palabos, bet manuprāt 9-5 ar pietiekamu jaudu nekādā gadījumā nebūs ekonomisks un lēti uzturams, bet 9-3 ar mazāku motoru būs nīkulis.
Re:auto izvele
Man tas pats :)lawyer wrote:Muļķibas...elmo wrote:Kāpēc ar jēdzienu ekonomisks saprot tikai degvielas patēriņu!?
Dīzeļauto pērkot jau tiek pārmaksāti 2-3 k. Tad japrēķina cik izmaksā dīzeļa remonti un cik benzīna. Kaut vai elementārs degvielas sūknis benzīnam cik maksā un cik dīzelim.
manuprāt dīzelis ir ekonomisks, ja gadā tiek noripināti stipri vairāk par 40k kilometru. Ja brauc mazāk par 20 k gadā, benzīnnieks būs ekonomiskāks. Turklāt, kurš tad ar vienu mašīnu brauc ilgāk par 3-4 gadiem!?
Paskaties Saab cenu lapā... Pat šobrīd iekš Vector 1.9 TiD ar 150 zs ir lētāks par 2.0t ar 175zs... Arī pērkot esošo 2.2TiD, 2.0t tādā pašā komplektācijā nebija lētāki... par 2.0T nemaz nerunājot...
Turklāt, par remontiem - cik maksā Saab turbobenzīnniekam nomainīt DI kaseti un sadaleņu piedziņas ķēdi?:D
Bet 2.2TiD nav aizdedzes sveces (tātad arī nav DI kasetes), un sadaleņu piedziņas ķēdi iekš 2.2TiD nav paredzēts mainīt :)
Es pēdējā gadā norullēju 20k km... un nekādus specifiskus dīzeļremontus neesmu taisījis...
Ņemot vērā iepriekš minēto, ir skaidrs, ka ekonomiski iekš Saab 9-3 OG saimes, ekonomiski izdevīgāks noteikti ir 2.2TiD
Vēl par patēriņu - trīs nedēļas jau mīcos pa Rīgu ar ziemas riepām virsū, bet vidējais patēriņš nekāpj augstāk par 8.2
Par citām markām te nav runa - tur tiešām parasti viss ir tuvu tam, kā rakstīja elmo ;)
Neesmu mainījis nevienu dīzeļmantu, ja neskaita pagājušogad EGR vakuumvarstu pa 25 Ls :) laikam.
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 872
- Joined: Tue Jan 15, 2008 7:24 am
- Location: Jelgava - Rîga
- Contact:
Re:auto izvele
TiD'isti sarosijās... :cheer:
... protams, ka dīzelis būs ekonomiskāks - tas pēc fizikas likumiem jau skaidrs. Vienīgi ekonomija beidzas, ja tahometrs pāriet maģiskajam 2000RPM (vai tuvu tam) slieksnim - tādēļ teicu par to patēriņa nemainīgumu neatkarīgi no gāzes pedāļa leņķa...
Katram savs fetišs:laugh:
... protams, ka dīzelis būs ekonomiskāks - tas pēc fizikas likumiem jau skaidrs. Vienīgi ekonomija beidzas, ja tahometrs pāriet maģiskajam 2000RPM (vai tuvu tam) slieksnim - tādēļ teicu par to patēriņa nemainīgumu neatkarīgi no gāzes pedāļa leņķa...
Katram savs fetišs:laugh:
Re:auto izvele
protams ka sarosijās, jo te vesels bars stereotipisko ļautiņu gudri muld!
Re:auto izvele
"par to patēriņa nemainīgumu neatkarīgi no gāzes pedāļa leņķa" -zaz wrote:TiD'isti sarosijās... :cheer:
... protams, ka dīzelis būs ekonomiskāks - tas pēc fizikas likumiem jau skaidrs. Vienīgi ekonomija beidzas, ja tahometrs pāriet maģiskajam 2000RPM (vai tuvu tam) slieksnim - tādēļ teicu par to patēriņa nemainīgumu neatkarīgi no gāzes pedāļa leņķa...
Katram savs fetišs:laugh:
Tieši tā man bija iepriekšējam auto - Mazda 323 1.9i GT - brauc mierīgi vai velc nejēgā - tāpat patēriņš bija apm.8-9 litru robežās :D Pārnesumi īsi, bet tohometrs iedalīts līdz 8k ;)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 872
- Joined: Tue Jan 15, 2008 7:24 am
- Location: Jelgava - Rîga
- Contact:
Re:auto izvele
Bišķi pamuldēt jau var ;)mixeris wrote:protams ka sarosijās, jo te vesels bars stereotipisko ļautiņu gudri muld!
...tas tikai, ka salīdzināt tur neko nevar. Katram savas (pilnīgi atšķirīgas) gaitas īpašības, katram veidam savi plusi, arī bez mīnusiem neiztikt. Bet pats svarīgākais - tās konstruētas pilnīgi dažādiem mērķiem.
Paprasiet kurjeram, vai Hummer (1) ir labs darba auto, un to pašu kādam zollītim, kas brauc pa nekurieni.... nav labi / slikti auto, ir piemēroti, vai nē.
Re:auto izvele
+1!!!zaz wrote:Bišķi pamuldēt jau var ;)mixeris wrote:protams ka sarosijās, jo te vesels bars stereotipisko ļautiņu gudri muld!
...tas tikai, ka salīdzināt tur neko nevar. Katram savas (pilnīgi atšķirīgas) gaitas īpašības, katram veidam savi plusi, arī bez mīnusiem neiztikt. Bet pats svarīgākais - tās konstruētas pilnīgi dažādiem mērķiem.
Paprasiet kurjeram, vai Hummer (1) ir labs darba auto, un to pašu kādam zollītim, kas brauc pa nekurieni.... nav labi / slikti auto, ir piemēroti, vai nē.
Man piemēram ir gluži uzspļaut cik d tērē, pat ja vēl uz pusi mazāk arī tad nepirktu ja varētu atļauties uzturēt benzīnnieku, jo man principā nepatīk viss tas komplekts kurš dīzelim nāk komplektā ar ekonomiskumu un es pat nerunāju par remontiem, ar tiem protams arī benzīnniekā var iegrābties, bet man patīk klusums, miers un jaudīga benzīnnieka gaita kopumā. Dīzelim teikšu jā kad varēšu atļauties 4 un uz augšu litrīgu turbo dīzeli kurš būs kādā lielā, smagā, 4x4 ar ļoti labu skaņas izolāciju.
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3419
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:auto izvele
Vienīgais, kas man nepatīk dīzelī ir tas, ka viņš neskan smuki :D T.i., ka dīzelim takš nevar pielikt kārtīgu taisno izplūdi īstai skaņas simfonijai :silly:
900aero clubsport #8
Re:auto izvele
SAAB derētu pamācīties no BMW kā taisīt dīzeļus! Tie 3,5 litrīgie ir varen sportīgi dīzeļi, turklāt patērē tikpat cik veci nīkulīgi 2,2 litrīgi opeļa dīzeļmotori.
Re:auto izvele
He! Nu mums te spams jau kā iAuto sāk aiziet :laugh:
Dārgais pilsoni topika autor, ja jūs vēl lemjat tad metat mieru un izvēlieties šo
http://www.saabclub.lv/index.php?option ... 4156#14156
un lietojiet laimīgs...
Dārgais pilsoni topika autor, ja jūs vēl lemjat tad metat mieru un izvēlieties šo
http://www.saabclub.lv/index.php?option ... 4156#14156
un lietojiet laimīgs...
Re:auto izvele
Tu jau pats atbildēji - SAABam nekad nav bijuši "savi" dīzeļi. Isuzu, Opel, Fiat... who next:dry: . Starp citu iepriekšējās paaudzes BMW dīzeļi nu nemaz nav ekonomiski, tas tā salīdzinājumam ar to pašu 2.2 opeļa dīzeli, tiesa jaudīgāki :Pelmo wrote:SAAB derētu pamācīties no BMW kā taisīt dīzeļus! Tie 3,5 litrīgie ir varen sportīgi dīzeļi, turklāt patērē tikpat cik veci nīkulīgi 2,2 litrīgi opeļa dīzeļmotori.
Re:auto izvele
BMW gan nav 3.5 litru dīzeļa... 335d tas ir tas pats 3.0, kas 330d, tikai BiTurbo ;)elmo wrote:SAAB derētu pamācīties no BMW kā taisīt dīzeļus! Tie 3,5 litrīgie ir varen sportīgi dīzeļi, turklāt patērē tikpat cik veci nīkulīgi 2,2 litrīgi opeļa dīzeļmotori.
Bet cena šiem auto ir vnk nereāli augsta...
Kaut gan atsauksmes par 1.9 TiD ar 150 zs arī ir labas - pat whatcar raksta, ka šie Fiat aparāti iekš Saab ir uzticami, spēcīgi un taupīgi ;) Vienīgi priekš 9-5 gan tas ir pa švaku, manuprāt...
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:auto izvele
Es gan biju domājis to kas stāv iekš 535D.
Bet ja tu saki, ka tas ir tas pat 3.0 d, tad es nestrīdos, vienkārši tā jauda un tas celiens, ko dod ārā šis motors pie 8.5 litriem patēriņa pa pilsētu ir fenomenāli.Ja vēl ieliek čipiņu, tad pāri par 300 kumeļiem.:woohoo:
Ai, labi patecināju siekalu, tagad varēšu pukšķināt talāk ar savu 3.0 benzīngliemezi! :)
Bet ja tu saki, ka tas ir tas pat 3.0 d, tad es nestrīdos, vienkārši tā jauda un tas celiens, ko dod ārā šis motors pie 8.5 litriem patēriņa pa pilsētu ir fenomenāli.Ja vēl ieliek čipiņu, tad pāri par 300 kumeļiem.:woohoo:
Ai, labi patecināju siekalu, tagad varēšu pukšķināt talāk ar savu 3.0 benzīngliemezi! :)