Gac 9-5 Aero GB12
Gac 9-5 Aero GB12
Kaut kā nebiju domājis rakstīt par šo, bet, nu, svētdienas vakars, verbālā caureja, tad nu, nolēmu iepazīstināt saabistus ar savējo, tā teikt, projektu... Īstenībā jau par projektu šī vārda klasiskajā izpratnē šo 9-5 Aero grūti nosaukt, jo auto tiek izmantots ikdienā. Bet, nu, tā kā, darīt tur ir ko, tad padalīšos ar norises gaitu, uzvarām, zaudējumiem, smiekliem, asarām utt. utjp.
Tātad, izejas materiāls - SAAB 9-5 Aero, 2005.gads, automāts, sedans, pirkts jauns Latvijā, vēl ar E&S Auto uzlīmi. Vispār jau kā ikdienas auto skatījos uz Volvo (S60, S80, V70), bet neviens no apskatītajiem tā īsti neiepatikās un tad, kā ar bomi pa peri, sapratu, ka tomēr gribu 9-5 Aero ar automātu. Vēlams, sedanu un ar gatavu gāzes iekārtu iekšā. Teorētiski, varētu jau arī ņemt benzīnnieku un mest gāzi, bet, tā kā tirgū gāzēto auto cenas ir aptuveni vienādas ar benzīnnieku, tad kaut kā nevaru iedomāties iemeslu, kāpēc būtu jāremontē gāzes iekārta tās uzstādes izmaksu summās, tāpēc izšķīros pa labu jau nogāzētam auto. Uzreiz sapratu, ka vilkaci negribu, jo feisliftētais (2001.-2005.) vizuāli patīk labāk. Arī salons vecajam modelim, manuprāt, ir gaumīgāks. Bez tam, vilkači Aero maksā apm. 2x dārgāk, nemaz nerunāsim par to, ka Latvijā uz to brīdi nebija piedāvājuma.
Vispār, kā jau te arī iepriekš bija izskanējis, Aero tirgus Latvijā ir ļoti švaks, bet auto vajadzēja diezgan steidzami, jo iepriekšējais bija pārdots un augša lika saprast, ka ilgstoši parazitēt uz darba autoparka rēķina arī nevarēs. Uz to brīdi bija pieejami 5 Aero 9-5 feisliftētie saabi ar automātiem - 2 Alfa Motorā, bet, tā kā izdzirdot par šo placi, man mati sāk krist ārā un valoda raustīties, plus vēl, apskatīto auto sadaļā par tiem jau "atsauksmes" bija lasītas, tos atmetu, pat neapskatījies. Tad viens tumši zils vagons bija otrā slavenajā placī - Mustangs Auto. Cena bija aptuveni tāda pati kā šim, plus vēl jārēķinās ar reģistrācijas izmaksām, plus vēl tātad, gāzes iekārtas izmaksām, nu un gan jau ka ķēde arī būtu jāmaina. Plus vēl plača slava. Karoče, atmetu arī to. Palika 2 sedani, ko tirgoja privātie, abi gāzēti - šis un vēl viens tumši zils 2002.gada. Vispirms apskatījos to "2002.gada". Tiesa gan, tas izrādījās 2001.gada decembra (oi, kā man šī muldēšana sludinājumos tracina), plus tam vizuālais bija tāds so so - arkas, priekšējais bampers. Otrs - šis 2005. gada brūnais. Cenas starpība - 1000 EUR. Abus aizvedu uz Arteh. Rezumē bija tāds - zilais it kā tehniski bija labāks, bet ar švakāku vizuālo, plus vēl faktiski uzreiz jāmaina ķēde. Bez tam, saimnieks ne santīma negribēja mest nost. Brūnais bija vizuāli labāks, par 4 gadiem jaunāks, bet tehniski štruntīgāks, bet ķēde uzreiz nav jāmaina, tehniski tādā ziņā, ka visādi sīkumi, plus DI. Tā kā vizuāli labāk patika brūnais (krāsa baigi smukā), plus tam aprīkojums bija labāks, plus īpašnieks bija gatavs 300 EUR vēl no cenas nomest nost un plus vēl nebija vairs laika meklējumiem un bija pagalam apnicis, pieņēmu lēmumu par labu brūnajam.
Pirmais, kas pēc iegādes tika izdarīts - samainīti visi šķidrumi un saregulēta gāzes iekārta, lai kaut cik normāli darbojas un neraustās, kolīdz "ieber grīdā". Iegādājos aizmugurējo apakšējo spolieri Artehā plus uzliku citu DI - lietotu. Auto gāja jūtami labāk, bet arī tas bija kļūdains. Līdz ar to sāku apzināties, ka jāsāk krāt nauda jaunam DI. Neko daudz laika krāšanai nesanāca, jo vienā jaukā rītā vairs nevarētu piedarbināt auto. Nācās ar evakuatoru vest uz darbu. Pēc tam ar grūtībām dabūju pie dzīvības (gāzējot un neļaujot slāpt nost ar kādu 5. reizi). Aizvedu uz Arteh un pēc servisa apmeklējuma tiku nostādīts fakta priekšā, ka vai nu turpmāk būs jābrauc ar benzīnu vai arī atkal jāmaina DI. Sapratu, ka nav jēgas cīnīties ar lietotiem, jāpērk jauns. Tā nu 400 eUro tika investēti jauna DI iegādei. Ceru, ka kādus gadus piecus ies.
Nopriecājos, ka vairs nebūs jāskatās uz degošu Check Engine, bet kas tev deva! Ar jauno DI nobraucu apm. 2 nedēļas un tad Lietuvā Check Engine iedegās no jauna. Auto tika pieslēgts kardiogrammai un tika konstatēts, ka sprausla uz 1.cilindru nešancē kā vajag. To gan arī varēja just pēc tā, ka auto tukšgaitā baigi stabili tomēr nestrādā. Lai nu kā, šis jautājums tuvākajā laikā tiks atrisināts.
Lai nu kā, kopumā mašīna man patīk. Pat labāk kā apm. 4 reizes dārgākais Qashqai+2, ar ko braucu pirms tam. Šobrīd no risināmām lietām ir šādas:
Tehniski:
Ksenona bloks labajā pusē (plānots nākamnedēļ, jo tā dēļ izmeta no apskates);
Abi pakaļējie lodbalsti (ir jau iegādāti, tiks mainīti nākamnedēļ, jo to dēļ izmeta no apskates);
Minētā sprausla;
Vadītāja sēdekļa apsilde (nestrādā);
Pasažiera sēdeklis (pārāk daudz strādā - neslēdzas ārā apsilde, šobrīd ir izrauts relejs, kā dēļ nestrādā ne apsilde, ne ventilācija, ne regulēšana);
Kaut kas priekšpusē (laikam kreisajā pusē) klab, braucot pa bruģi. Apskatē it kā nepiesējās, bet, nu, nepatīk tā skaņa.
Pārkingi nestrādā (uz diviem kompis met kļūdu).
Šobrīd tāds nopietnākais laikam - nākamgad vasarā plānota ķēdes maiņa, plus motora vāks (eļļas noplūde). Gan jau ka vēl kaut kas parādīsies.
Vēl viena lieta - iedarbinot auto, SID met ārā theft protection failure. It kā siģene strādā, bateriju nomainīju, bet, nu, kļūdu met. It kā neko tas neiespaido, bet, nu, kacina tādi paziņojumi.
Vizuāli:
Jāpārkrāso pakaļējais bampers (vairākās vietās saskrāpēts). Par šo gan ceru, ka kāds man kaut kad ieliks pakaļā (diezgan bieži gadās), tad varēšu sataisīt pa viņa OCTu, pie viena tad arī droši vien tas gāzes caurums tiks pārvietots zem degvielas vāciņa, plus arī iepriekš minētie sensori sataisīti.
Jānomaina abi spoguļstikliņi - izplūduši. Šobrīd kaut kā tomēr sliecos uz parastajiem, jo pašaptumšojošos lietotus dabūt nevar, jauni maksā 200 EUR gabalā;
Jākrāso bagāžnieka vāks - mazliet ruslans;
Jākrāso labās priekšējās durvis un pakaļējais spārns - sīkas buktītes. Bet tas kaut kad nākotnē, jo krāsa nav bojāta;
Būs jātaisa vai jāmaina vadītāja sēdeklis (ieplīsusi āda sānā), tikai tādu pelēku nekur nevar dabūt.
Vajadzīgs arī jauns elkoņbalsts, esošais baigi nobružāts.
Tad vēl - varbūt kāds var līdzēt. Vajadzīgs labās puses saulessargs. Vāciņš ir nolauzts. Pieļauju, ka to atsevišķi dabūt nevarēs.
Tad vēl ir ideja visas plastmasas, tai skaitā, rokturus nopindzelēt virsbūves krāsā, notonēt stiklus, kaut kad nākotnē varbūt iemest lielo displeju. Bet tad jau redzēs...
Ak jā, un jāsāk pamazām meklēt ziemas diski uz 16.izmēru. No pasāta ir saglabājušās 205/60 R16 šipenes. Varbūt kāds var ko smuku piedāvāt?
Nu, tā, kaut kā. Te arī pāris bildes, ko šodien ātrumā sabildēju.
Tātad, izejas materiāls - SAAB 9-5 Aero, 2005.gads, automāts, sedans, pirkts jauns Latvijā, vēl ar E&S Auto uzlīmi. Vispār jau kā ikdienas auto skatījos uz Volvo (S60, S80, V70), bet neviens no apskatītajiem tā īsti neiepatikās un tad, kā ar bomi pa peri, sapratu, ka tomēr gribu 9-5 Aero ar automātu. Vēlams, sedanu un ar gatavu gāzes iekārtu iekšā. Teorētiski, varētu jau arī ņemt benzīnnieku un mest gāzi, bet, tā kā tirgū gāzēto auto cenas ir aptuveni vienādas ar benzīnnieku, tad kaut kā nevaru iedomāties iemeslu, kāpēc būtu jāremontē gāzes iekārta tās uzstādes izmaksu summās, tāpēc izšķīros pa labu jau nogāzētam auto. Uzreiz sapratu, ka vilkaci negribu, jo feisliftētais (2001.-2005.) vizuāli patīk labāk. Arī salons vecajam modelim, manuprāt, ir gaumīgāks. Bez tam, vilkači Aero maksā apm. 2x dārgāk, nemaz nerunāsim par to, ka Latvijā uz to brīdi nebija piedāvājuma.
Vispār, kā jau te arī iepriekš bija izskanējis, Aero tirgus Latvijā ir ļoti švaks, bet auto vajadzēja diezgan steidzami, jo iepriekšējais bija pārdots un augša lika saprast, ka ilgstoši parazitēt uz darba autoparka rēķina arī nevarēs. Uz to brīdi bija pieejami 5 Aero 9-5 feisliftētie saabi ar automātiem - 2 Alfa Motorā, bet, tā kā izdzirdot par šo placi, man mati sāk krist ārā un valoda raustīties, plus vēl, apskatīto auto sadaļā par tiem jau "atsauksmes" bija lasītas, tos atmetu, pat neapskatījies. Tad viens tumši zils vagons bija otrā slavenajā placī - Mustangs Auto. Cena bija aptuveni tāda pati kā šim, plus vēl jārēķinās ar reģistrācijas izmaksām, plus vēl tātad, gāzes iekārtas izmaksām, nu un gan jau ka ķēde arī būtu jāmaina. Plus vēl plača slava. Karoče, atmetu arī to. Palika 2 sedani, ko tirgoja privātie, abi gāzēti - šis un vēl viens tumši zils 2002.gada. Vispirms apskatījos to "2002.gada". Tiesa gan, tas izrādījās 2001.gada decembra (oi, kā man šī muldēšana sludinājumos tracina), plus tam vizuālais bija tāds so so - arkas, priekšējais bampers. Otrs - šis 2005. gada brūnais. Cenas starpība - 1000 EUR. Abus aizvedu uz Arteh. Rezumē bija tāds - zilais it kā tehniski bija labāks, bet ar švakāku vizuālo, plus vēl faktiski uzreiz jāmaina ķēde. Bez tam, saimnieks ne santīma negribēja mest nost. Brūnais bija vizuāli labāks, par 4 gadiem jaunāks, bet tehniski štruntīgāks, bet ķēde uzreiz nav jāmaina, tehniski tādā ziņā, ka visādi sīkumi, plus DI. Tā kā vizuāli labāk patika brūnais (krāsa baigi smukā), plus tam aprīkojums bija labāks, plus īpašnieks bija gatavs 300 EUR vēl no cenas nomest nost un plus vēl nebija vairs laika meklējumiem un bija pagalam apnicis, pieņēmu lēmumu par labu brūnajam.
Pirmais, kas pēc iegādes tika izdarīts - samainīti visi šķidrumi un saregulēta gāzes iekārta, lai kaut cik normāli darbojas un neraustās, kolīdz "ieber grīdā". Iegādājos aizmugurējo apakšējo spolieri Artehā plus uzliku citu DI - lietotu. Auto gāja jūtami labāk, bet arī tas bija kļūdains. Līdz ar to sāku apzināties, ka jāsāk krāt nauda jaunam DI. Neko daudz laika krāšanai nesanāca, jo vienā jaukā rītā vairs nevarētu piedarbināt auto. Nācās ar evakuatoru vest uz darbu. Pēc tam ar grūtībām dabūju pie dzīvības (gāzējot un neļaujot slāpt nost ar kādu 5. reizi). Aizvedu uz Arteh un pēc servisa apmeklējuma tiku nostādīts fakta priekšā, ka vai nu turpmāk būs jābrauc ar benzīnu vai arī atkal jāmaina DI. Sapratu, ka nav jēgas cīnīties ar lietotiem, jāpērk jauns. Tā nu 400 eUro tika investēti jauna DI iegādei. Ceru, ka kādus gadus piecus ies.
Nopriecājos, ka vairs nebūs jāskatās uz degošu Check Engine, bet kas tev deva! Ar jauno DI nobraucu apm. 2 nedēļas un tad Lietuvā Check Engine iedegās no jauna. Auto tika pieslēgts kardiogrammai un tika konstatēts, ka sprausla uz 1.cilindru nešancē kā vajag. To gan arī varēja just pēc tā, ka auto tukšgaitā baigi stabili tomēr nestrādā. Lai nu kā, šis jautājums tuvākajā laikā tiks atrisināts.
Lai nu kā, kopumā mašīna man patīk. Pat labāk kā apm. 4 reizes dārgākais Qashqai+2, ar ko braucu pirms tam. Šobrīd no risināmām lietām ir šādas:
Tehniski:
Ksenona bloks labajā pusē (plānots nākamnedēļ, jo tā dēļ izmeta no apskates);
Abi pakaļējie lodbalsti (ir jau iegādāti, tiks mainīti nākamnedēļ, jo to dēļ izmeta no apskates);
Minētā sprausla;
Vadītāja sēdekļa apsilde (nestrādā);
Pasažiera sēdeklis (pārāk daudz strādā - neslēdzas ārā apsilde, šobrīd ir izrauts relejs, kā dēļ nestrādā ne apsilde, ne ventilācija, ne regulēšana);
Kaut kas priekšpusē (laikam kreisajā pusē) klab, braucot pa bruģi. Apskatē it kā nepiesējās, bet, nu, nepatīk tā skaņa.
Pārkingi nestrādā (uz diviem kompis met kļūdu).
Šobrīd tāds nopietnākais laikam - nākamgad vasarā plānota ķēdes maiņa, plus motora vāks (eļļas noplūde). Gan jau ka vēl kaut kas parādīsies.
Vēl viena lieta - iedarbinot auto, SID met ārā theft protection failure. It kā siģene strādā, bateriju nomainīju, bet, nu, kļūdu met. It kā neko tas neiespaido, bet, nu, kacina tādi paziņojumi.
Vizuāli:
Jāpārkrāso pakaļējais bampers (vairākās vietās saskrāpēts). Par šo gan ceru, ka kāds man kaut kad ieliks pakaļā (diezgan bieži gadās), tad varēšu sataisīt pa viņa OCTu, pie viena tad arī droši vien tas gāzes caurums tiks pārvietots zem degvielas vāciņa, plus arī iepriekš minētie sensori sataisīti.
Jānomaina abi spoguļstikliņi - izplūduši. Šobrīd kaut kā tomēr sliecos uz parastajiem, jo pašaptumšojošos lietotus dabūt nevar, jauni maksā 200 EUR gabalā;
Jākrāso bagāžnieka vāks - mazliet ruslans;
Jākrāso labās priekšējās durvis un pakaļējais spārns - sīkas buktītes. Bet tas kaut kad nākotnē, jo krāsa nav bojāta;
Būs jātaisa vai jāmaina vadītāja sēdeklis (ieplīsusi āda sānā), tikai tādu pelēku nekur nevar dabūt.
Vajadzīgs arī jauns elkoņbalsts, esošais baigi nobružāts.
Tad vēl - varbūt kāds var līdzēt. Vajadzīgs labās puses saulessargs. Vāciņš ir nolauzts. Pieļauju, ka to atsevišķi dabūt nevarēs.
Tad vēl ir ideja visas plastmasas, tai skaitā, rokturus nopindzelēt virsbūves krāsā, notonēt stiklus, kaut kad nākotnē varbūt iemest lielo displeju. Bet tad jau redzēs...
Ak jā, un jāsāk pamazām meklēt ziemas diski uz 16.izmēru. No pasāta ir saglabājušās 205/60 R16 šipenes. Varbūt kāds var ko smuku piedāvāt?
Nu, tā, kaut kā. Te arī pāris bildes, ko šodien ātrumā sabildēju.
SAAB Sonett III; 96; 99 2d (1973); 900OG Cabrio; 900OG Sesan; 900 NG V6; 9000 5d (1984); 9-5 (1998); 9-5 (vilkatis); 9-5 Combi (vilkatis), 9-3 SC (2005.), 9-3 Cabrio (2005.), URSAAB 92001... 1/43 mērogā. Un feisliftētais 9-5 Airis 1/1 mērogā.
Re: Gac 9-5 Aero GB12
Secinajums - nav verts pirkt ar jau uzstaditu gazes iekartu, jo parsvara taa tiek uzstaditas pilnigi caur pakalu ar letam sprauslam un kompi. un aero ir cimperligs ar gazi, vajag zinat ko un ka likt, lai nav raustisanas un problemas ar startesanu.
Re: Gac 9-5 Aero GB12
Var pirkt, ja Auto jau nāk ar dīlera uzstādītu Vialle vai Prins iekārtu!
Var pirkt arī tad, ja iekārta likta ARTEH, jo tad pie regulārām apkopēm apkops arī gāzes iekārtu!
Bet ar visādām Autogāze. Lv iekārtām var sanākt tā, ka piemaksāsi lai to mēslu izravē un ieliek jaunu! Tad pie izdevumiem jāliek klāt viena štuka !
Var pirkt arī tad, ja iekārta likta ARTEH, jo tad pie regulārām apkopēm apkops arī gāzes iekārtu!
Bet ar visādām Autogāze. Lv iekārtām var sanākt tā, ka piemaksāsi lai to mēslu izravē un ieliek jaunu! Tad pie izdevumiem jāliek klāt viena štuka !
Re: Gac 9-5 Aero GB12
Traki iet ar tiem SAABistiem - atteikties no 2x dārgākās un jaunākas mašīnas par labu SAABam ar problēmām...
Toyota RAV4, LPG&Kellys Lagon
Re: Gac 9-5 Aero GB12
Kurš var garantēt, ka jaunākā un dārgākā būs bez problēmām?Smith wrote:Traki iet ar tiem SAABistiem - atteikties no 2x dārgākās un jaunākas mašīnas par labu SAABam ar problēmām...
Re: Gac 9-5 Aero GB12
Nesaprotams gājiens, pārdot jaunu Kašķi un nopirkt vecu Sābu. OK, ja līze spiež, bet tad kāpēc pirkt Sābu, kur remontiem neredz ne galu ne malu. Pēc apraksta spriežot remonti ir saplānoti gadu uz priekšu! Paņemtu Japāni un brauktu bēdu nezinot.
Par gāzi. Outbacku pirku ar jau uzstādītu gāzes iekārtu, likta kkādā Valmieras kantorī. Pirms pirkšanas atrādīju un liku notestēt gāzniekiem, kas apkalpoja manu veco mašīnu. Ja būtu teikuši, ka tur viss čerez Ž, tad nebūtu ņēmis, bet tā kā šiem iebildumu nebija, tad tā arī brauc. Tā ka ja iedomātais apkalpes serviss uzstādīto iekārtu atzīst par labu esam, neredzu proeblēmu pirkt ar jau uzlikut.
Par gāzi. Outbacku pirku ar jau uzstādītu gāzes iekārtu, likta kkādā Valmieras kantorī. Pirms pirkšanas atrādīju un liku notestēt gāzniekiem, kas apkalpoja manu veco mašīnu. Ja būtu teikuši, ka tur viss čerez Ž, tad nebūtu ņēmis, bet tā kā šiem iebildumu nebija, tad tā arī brauc. Tā ka ja iedomātais apkalpes serviss uzstādīto iekārtu atzīst par labu esam, neredzu proeblēmu pirkt ar jau uzlikut.
SAAB un SUBARU
Re: Gac 9-5 Aero GB12
Mainās prioritātes un vismaz pagaidām negribas maksāt lielu līzingu par pārvietošanās līdzekli pašvakā komplektācijā (kaut arī jaunu, ērtu, ekonomisku un praktisku), kuram pie tam cena dienām krītas... Tas saabs kaut kā tomēr dvēselei tuvāks...saule wrote:Nesaprotams gājiens, pārdot jaunu Kašķi un nopirkt vecu Sābu. OK, ja līze spiež, bet tad kāpēc pirkt Sābu, kur remontiem neredz ne galu ne malu. Pēc apraksta spriežot remonti ir saplānoti gadu uz priekšu! Paņemtu Japāni un brauktu bēdu nezinot.
SAAB Sonett III; 96; 99 2d (1973); 900OG Cabrio; 900OG Sesan; 900 NG V6; 9000 5d (1984); 9-5 (1998); 9-5 (vilkatis); 9-5 Combi (vilkatis), 9-3 SC (2005.), 9-3 Cabrio (2005.), URSAAB 92001... 1/43 mērogā. Un feisliftētais 9-5 Airis 1/1 mērogā.
Re: Gac 9-5 Aero GB12
Nu skaists Tev tas airi.
Man bija iespēja dabūt lielo displeju pa 40€. noņemot nost savu un pieliekot to blakus konstatētju, ka tas nu galīgi nav rentabls pasākums. Neviens štekeris neatbilst. Un GPS man aŗi nav. Karoče gemerojs
Man bija iespēja dabūt lielo displeju pa 40€. noņemot nost savu un pieliekot to blakus konstatētju, ka tas nu galīgi nav rentabls pasākums. Neviens štekeris neatbilst. Un GPS man aŗi nav. Karoče gemerojs
SellParts
+37128710049
9-5 '02 B235R /sold
9-5 '07 B235R /sold
9-3 '08 Z19DTH+
+37128710049
9-5 '02 B235R /sold
9-5 '07 B235R /sold
9-3 '08 Z19DTH+
Re: Gac 9-5 Aero GB12
GAC, kās vis nosauktais darbu saraksts apmēram izpaužas naudā? Ar domu, cik izmaksās, lai uztaisītu tuvu ideālam, vismaz pēc darbu saraksta izskatās, ka tāds ir mērķis.
Re: Gac 9-5 Aero GB12
Man ari bijaproblema ka nevareja izslegt sedekla apsildi. Tas ir viegli remontejams, auksts lodejums ieslegsanas/regulesanas poga. Tats parlodeju lodejumus un viss strada!
Re: Gac 9-5 Aero GB12
Nu tā, sen nekas nebija rakstīts, tagad, miegam nenākot, padalīšos, kā līdz šim ir gājis.
Tātad, no iepriekš uzskaitītā ir sataisīts ksenona regulētājs, nomainīta nevis viena, bet visas četras sprauslas, vēl šādi tādi sīkumi sataisīti. No vizuālā nomainīti abi spoguļi, tas labais saulessargs, pa KASKO sataisītas labās puses priekšējās durvis un nomainīts bagāžnieka vāks (parādījās rūsa virs numura un diezgan strauji sāka progresēt, kā rezultātā paklausīju Aināra padomam un sameklēju citu, atradu Lietuvā par 35 EUR). Netika uzlikts tas deformējies spoilers, līdz ar to, ja kādam kaut kur nevajadzīgs mētājas 9-5 oriģinālais, par saprātīgām naudām labprāt iegādāšos.
Šobrīd auto stāv uz pacēlāja ar izceltu motoru, jo vasarā plānoto ķēdes maiņu dēļ vēl pāris akūtiem motora remontdarbiem nācās pasteidzināt.
lai nu kā, pēc visa šī vienu zinu droši - nekad dzīvē vairs nepirkšu auto ar gatavu gāzes iekārtu.
Tātad, no iepriekš uzskaitītā ir sataisīts ksenona regulētājs, nomainīta nevis viena, bet visas četras sprauslas, vēl šādi tādi sīkumi sataisīti. No vizuālā nomainīti abi spoguļi, tas labais saulessargs, pa KASKO sataisītas labās puses priekšējās durvis un nomainīts bagāžnieka vāks (parādījās rūsa virs numura un diezgan strauji sāka progresēt, kā rezultātā paklausīju Aināra padomam un sameklēju citu, atradu Lietuvā par 35 EUR). Netika uzlikts tas deformējies spoilers, līdz ar to, ja kādam kaut kur nevajadzīgs mētājas 9-5 oriģinālais, par saprātīgām naudām labprāt iegādāšos.
Šobrīd auto stāv uz pacēlāja ar izceltu motoru, jo vasarā plānoto ķēdes maiņu dēļ vēl pāris akūtiem motora remontdarbiem nācās pasteidzināt.
lai nu kā, pēc visa šī vienu zinu droši - nekad dzīvē vairs nepirkšu auto ar gatavu gāzes iekārtu.
SAAB Sonett III; 96; 99 2d (1973); 900OG Cabrio; 900OG Sesan; 900 NG V6; 9000 5d (1984); 9-5 (1998); 9-5 (vilkatis); 9-5 Combi (vilkatis), 9-3 SC (2005.), 9-3 Cabrio (2005.), URSAAB 92001... 1/43 mērogā. Un feisliftētais 9-5 Airis 1/1 mērogā.
Re: Gac 9-5 Aero GB12
Ieteiktu vispirms noskaidrot kas tā ir par gāzes iekārtu, jo ne jau visas ir sliktas. Man paveicās, dabūju labu...
Toyota RAV4, LPG&Kellys Lagon
Re: Gac 9-5 Aero GB12
Domāju, ka te vairāk Gac runā par to, kā ielikta, nevis laba/slikta. Kad cel ārā motoru, tad visā krāšņumā redzi un izjūti uz savas ādas gāzinieku darba ietaupījumu.Smith wrote:Ieteiktu vispirms noskaidrot kas tā ir par gāzes iekārtu, jo ne jau visas ir sliktas. Man paveicās, dabūju labu...
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: Gac 9-5 Aero GB12
Tieši tā arī biju domājis.
Lai nu kā, gaisma tuneļa galā jau spīd visai spoži un izskatās, ka būšu ticis cauri bez lielām papildus sāpēm. Daži sīkumi tikai (buksītes, blīvītes u.tml), nu jā, vēl viens motora spilvens. Tas priecē.
Lai nu kā, gaisma tuneļa galā jau spīd visai spoži un izskatās, ka būšu ticis cauri bez lielām papildus sāpēm. Daži sīkumi tikai (buksītes, blīvītes u.tml), nu jā, vēl viens motora spilvens. Tas priecē.
SAAB Sonett III; 96; 99 2d (1973); 900OG Cabrio; 900OG Sesan; 900 NG V6; 9000 5d (1984); 9-5 (1998); 9-5 (vilkatis); 9-5 Combi (vilkatis), 9-3 SC (2005.), 9-3 Cabrio (2005.), URSAAB 92001... 1/43 mērogā. Un feisliftētais 9-5 Airis 1/1 mērogā.
Re: Gac 9-5 Aero GB12
Lai cik tas skarbi neizklausītos, bet nevienam parastam gāziniekam, kaut vislabākajam, kas liek tikai gāzes iekārtas, nekad nevar ienākt prātā, ka mašīnai būtu jāceļ ārā motors lai veiktu apkopes darbus! Gan jau eļļas filtram, gaisa filtram, svecēm klāt tiek bez gāzes trubu demontāžas, a pārējais jau specifika, un tur gāziniekus vainot būtu nekorekti.
SAAB un SUBARU