Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Vai vēl kādam šeit ir problēmas ar dīzeļauto?
Mans 1.9tid (Z19DTH) pēc iepriekšējās nakts -29 gatavs!
Aķis grieza labi un ilgi, pat sāka purkšķināt un likās ka mazliet pietrūkst un tūlīt aizies rūcienā, bet beigās nekā.
Izskrūvēju visas kvēlsveces pārbaudīju, ar tām viss čih pih.
Degviela lieta Nestē, zem pus bākas nav turēts, sūknis dīc.
Būtu manuālā kārba varētu mēģināt pavilkt, bet ko darīt ar automātu?
Mans 1.9tid (Z19DTH) pēc iepriekšējās nakts -29 gatavs!
Aķis grieza labi un ilgi, pat sāka purkšķināt un likās ka mazliet pietrūkst un tūlīt aizies rūcienā, bet beigās nekā.
Izskrūvēju visas kvēlsveces pārbaudīju, ar tām viss čih pih.
Degviela lieta Nestē, zem pus bākas nav turēts, sūknis dīc.
Būtu manuālā kārba varētu mēģināt pavilkt, bet ko darīt ar automātu?
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Ievelc siltumā un mēģini akal!
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Ja jau tas siltums būtu pieejams!
Ienesu aķi siltumā un pieliku pie lādētāja, nez rīt būs jāmēģina atkal!
Vai kādam te ir pieredze ar motora sildītājiem, ko met pie elektrības?
Skatos uz šādu: http://www.calix.se/lv/produkti/mekl-t- ... 1095172315
Bik nesaprotu uzstādīšanas vieta ir pie radiatora apakšā trubā, vai tad tas nav lielais loks aiz termostata?
Cik tāds ir efektīvs?
Ienesu aķi siltumā un pieliku pie lādētāja, nez rīt būs jāmēģina atkal!
Vai kādam te ir pieredze ar motora sildītājiem, ko met pie elektrības?
Skatos uz šādu: http://www.calix.se/lv/produkti/mekl-t- ... 1095172315
Bik nesaprotu uzstādīšanas vieta ir pie radiatora apakšā trubā, vai tad tas nav lielais loks aiz termostata?
Cik tāds ir efektīvs?
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Par efektivitāti, es domāju, vari nešaubīties. Siltums (un laiks) parasti atrisina ne tikai dzinēja problēmas automašīnā.
Rīgā gan nebija -29, bet, ja neskaita, ka man aķis ir kirdik, visādi citādi braucu un priecājos.
Rīgā gan nebija -29, bet, ja neskaita, ka man aķis ir kirdik, visādi citādi braucu un priecājos.
Saab 9-5 1.9 TiD Hirsch powered by ArTEH
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Blakus ķīsītim bija -27... tā ka tuvu tam
Elektronika gan nebija sajūsmā par temperatūru...ekrāni bija lēni, informācija uz ekrāniem mainījās kā palēninātā filmā un radio, ar frekvenci reiz trīs sekundēs, slēdzās iekšā un ārā...pārstāja darboties šofera durvju centrālā slēdzene....
Protams nokrītoties siltāk par -20 problēmas pazuda...
Ieteikums: dabūt piedarbināt un kārtīgi uzsildīt auto.
Ar rītdienas paiešanu arī būs pagājuši aukstumi un viss atgriezīsies normālās sliedēs....
Elektronika gan nebija sajūsmā par temperatūru...ekrāni bija lēni, informācija uz ekrāniem mainījās kā palēninātā filmā un radio, ar frekvenci reiz trīs sekundēs, slēdzās iekšā un ārā...pārstāja darboties šofera durvju centrālā slēdzene....
Protams nokrītoties siltāk par -20 problēmas pazuda...
Ieteikums: dabūt piedarbināt un kārtīgi uzsildīt auto.
Ar rītdienas paiešanu arī būs pagājuši aukstumi un viss atgriezīsies normālās sliedēs....
EX SAAB 9³ SS , šobrīd divi X3 "bavāriešu dīzeļbobiki"
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Man atslēga arī minimāli, bet tomēr grib ķerties. Šodien pēc -30 viss ok ... pieleca(vairāk vai mazāk dēļ slēdzīša kvēlsvecēm 2x sildīju) negribīgi rūca, bet nu kā jau pēc tādiem grādiem ... paņēmu meitenes fēnu un aizbraucu atkausēt pie druga uz bedres sev logu mazgājamā šķidruma motoriņu/šļauciņu pie pašas tvertnes...
Izslēdzot pilnībā pečku arī mototru var normāli uzsildīt, bet kā jau visi zinām pa tukšo nav prāta darbs bezjēgā rūcināt.
Kam problēmas ar logiem - http://www.ebay.co.uk/itm/12V-Car-Auto- ... SwAKxWUuWG
Izslēdzot pilnībā pečku arī mototru var normāli uzsildīt, bet kā jau visi zinām pa tukšo nav prāta darbs bezjēgā rūcināt.
Kam problēmas ar logiem - http://www.ebay.co.uk/itm/12V-Car-Auto- ... SwAKxWUuWG
SAAB 9-3 2004 2.2 TiD
[EGR=Off][ReMap]
[EGR=Off][ReMap]
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Nu šorīt bez izmaiņām, atkal izgriezu pa nakti uzlādēto aķi sausu un ar to viss beidzās.
Man jauna versija, ka varbūt problēma ir zemspiediena degvielas sūknī kas bākā.
Pēc WIS skatos ka tam ir jāuzpumpē 4 bar spiediens.
Sūknis dīc, tātad ar elektrību viss ok, varbūt sadilis un nespēj uzkačāt to 4 barus..
A varbūt Nestes degviela filtrā iestrēgusi, savos pieraksto atradu ka filtru pēd. reiz mainīju pirms gada.
Jā, ārā paliek siltāks nu jau tik -17!
Man jauna versija, ka varbūt problēma ir zemspiediena degvielas sūknī kas bākā.
Pēc WIS skatos ka tam ir jāuzpumpē 4 bar spiediens.
Sūknis dīc, tātad ar elektrību viss ok, varbūt sadilis un nespēj uzkačāt to 4 barus..
A varbūt Nestes degviela filtrā iestrēgusi, savos pieraksto atradu ka filtru pēd. reiz mainīju pirms gada.
Jā, ārā paliek siltāks nu jau tik -17!
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Nu jau palika par 3 ... 4 grādi siltāks kā no rīta, un SAABs pats saremontējās!
Ar lielām mokām piešķīlu.
Apbraukāju servisus, te baigā nabadzība neviens nevar degvielas spiedienu samērīt.
Būs vien pašam jāsapērk perehodi un manometrs..
Ar lielām mokām piešķīlu.
Apbraukāju servisus, te baigā nabadzība neviens nevar degvielas spiedienu samērīt.
Būs vien pašam jāsapērk perehodi un manometrs..
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Nomaini vienkārši degvielas filtru un ielej kādus pāris litrus benzīna bākā un pa virsu dīzeli līdz lūpaivjdzonny wrote:Nu jau palika par 3 ... 4 grādi siltāks kā no rīta, un SAABs pats saremontējās!
Ar lielām mokām piešķīlu.
Apbraukāju servisus, te baigā nabadzība neviens nevar degvielas spiedienu samērīt.
Būs vien pašam jāsapērk perehodi un manometrs..
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Filtrs šodien pasūtīts, rīt mainīšu!
- tranquillo
- Forums - otrās mājas
- Posts: 657
- Joined: Mon Apr 25, 2011 6:13 pm
- Location: Riga, Aloja
- Contact:
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Jautājums Trionic spečukiem...
Ir ļoti liels (negatīvs) Amul rādītājs (bijis pat -1800). Mreq un Mair rādītāji ir praktiski identiski, tātad sūcēm teorētiski nevajadzētu, būt? Reālākais variants, ka MAF ir netīrs pateicoties cold air intake (eļļa)? Šodien pirmo reizi parādīja, ka ir saglabāta viena kļūda (nErr), taču vēlāk braucot rādīja, ka neviena kļūda nav saglabāta... ,
Pirms tam Amul bija ap -300, lasot forumos skatos , ka normāli ir +/- 500 (par šo es nesapratu vai apmēram ap 500, vai -500>0<500 robežās ). Vai tas, ka ir mīnusos ir vispār labi?
P.S. Ko nozīmē Crnk vērtība? Nekur nevaru atrast skaidrojumu?
Ir ļoti liels (negatīvs) Amul rādītājs (bijis pat -1800). Mreq un Mair rādītāji ir praktiski identiski, tātad sūcēm teorētiski nevajadzētu, būt? Reālākais variants, ka MAF ir netīrs pateicoties cold air intake (eļļa)? Šodien pirmo reizi parādīja, ka ir saglabāta viena kļūda (nErr), taču vēlāk braucot rādīja, ka neviena kļūda nav saglabāta... ,
Pirms tam Amul bija ap -300, lasot forumos skatos , ka normāli ir +/- 500 (par šo es nesapratu vai apmēram ap 500, vai -500>0<500 robežās ). Vai tas, ka ir mīnusos ir vispār labi?
P.S. Ko nozīmē Crnk vērtība? Nekur nevaru atrast skaidrojumu?
SAAB 9-3 Aero 2.0 HOT Nordic Performance Stage 3+ MY2001 Sunday driver
Subaru Outback 2.0d MY2012 daily driver
Subaru Outback 2.0d MY2012 daily driver
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Tas tā ir ok, ka vienā brīdī pēkšņi tiek paziņots, ka Coolant level low, un tiešām, tas ir kādus 2cm zem uz izplešanās trauka atzīmētās līnijas? Tie ir kādi 400ml.
Vakar sanāca ilgāku laiku (kādas 30min) parūcināt uz vietas, kamēr veicu visāda veida manipulācijas ar logu šķidruma sistēmu, un ja pareizi atceros, tad uzsākot šo, līmenis bija normāls vai ļoti tuvu normālam.
It kā rozā peļķes zema auto nav, smaržu nejūt un baltu dūmu ar nav.
Vakar sanāca ilgāku laiku (kādas 30min) parūcināt uz vietas, kamēr veicu visāda veida manipulācijas ar logu šķidruma sistēmu, un ja pareizi atceros, tad uzsākot šo, līmenis bija normāls vai ļoti tuvu normālam.
It kā rozā peļķes zema auto nav, smaržu nejūt un baltu dūmu ar nav.
SAAB 9-3, 2.0t, 2005., LPG, automāts, universālis, zilā krāsā :P
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Kas par auto?
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Tas, kas parakstā.
SAAB 9-3, 2.0t, 2005., LPG, automāts, universālis, zilā krāsā :P
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Pārliecinies vai dzesēšanas trauka korķis ir kārtīgi pieskrūvēts, ja nav labi pieskrūvēts, tad šauj ārā pa "augšējo bačoka pārplūdes trubu"(nezinu kā pareizi sauc) pie normāla spiediena.Reinis_me wrote:Tas tā ir ok, ka vienā brīdī pēkšņi tiek paziņots, ka Coolant level low, un tiešām, tas ir kādus 2cm zem uz izplešanās trauka atzīmētās līnijas? Tie ir kādi 400ml.
Vakar sanāca ilgāku laiku (kādas 30min) parūcināt uz vietas, kamēr veicu visāda veida manipulācijas ar logu šķidruma sistēmu, un ja pareizi atceros, tad uzsākot šo, līmenis bija normāls vai ļoti tuvu normālam.
It kā rozā peļķes zema auto nav, smaržu nejūt un baltu dūmu ar nav.
Vēl, ja ir automāts, varbūt der pārbaudīt vai nav sagājis kārbā, lai gan pēc 2004. gada aparātiem šis nav īpaši novērots. To var viegli un ātri nodiagnosticēt Arteh, un pie reizes arī saremontēt, jo tas tiešām var sabeigt un sabeigs tomātu, ja laicīgi nerisinās. Pirmā pazīme būs - Gearbox Malfunction, P0715/P0720 kļūdas, pasliktināta pārslēgšanās no 2.uz 3. robu.
EX SAAB 9³ SS , šobrīd divi X3 "bavāriešu dīzeļbobiki"