Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)


User avatar
vjdzonny
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 81
Joined: Sat Mar 17, 2012 8:51 am
Location: Latvia

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by vjdzonny »

Vai vēl kādam šeit ir problēmas ar dīzeļauto?
Mans 1.9tid (Z19DTH) pēc iepriekšējās nakts -29 gatavs!
Aķis grieza labi un ilgi, pat sāka purkšķināt un likās ka mazliet pietrūkst un tūlīt aizies rūcienā, bet beigās nekā.
Izskrūvēju visas kvēlsveces pārbaudīju, ar tām viss čih pih.
Degviela lieta Nestē, zem pus bākas nav turēts, sūknis dīc.
Būtu manuālā kārba varētu mēģināt pavilkt, bet ko darīt ar automātu?
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by elmo »

Ievelc siltumā un mēģini akal!
User avatar
vjdzonny
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 81
Joined: Sat Mar 17, 2012 8:51 am
Location: Latvia

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by vjdzonny »

Ja jau tas siltums būtu pieejams! :(
Ienesu aķi siltumā un pieliku pie lādētāja, nez rīt būs jāmēģina atkal!

Vai kādam te ir pieredze ar motora sildītājiem, ko met pie elektrības?
Skatos uz šādu: http://www.calix.se/lv/produkti/mekl-t- ... 1095172315

Bik nesaprotu uzstādīšanas vieta ir pie radiatora apakšā trubā, vai tad tas nav lielais loks aiz termostata?
Cik tāds ir efektīvs?
User avatar
envoy
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 2563
Joined: Wed May 05, 2010 4:08 pm
Location: Riga

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by envoy »

Par efektivitāti, es domāju, vari nešaubīties. Siltums (un laiks) parasti atrisina ne tikai dzinēja problēmas automašīnā. :D
Rīgā gan nebija -29, bet, ja neskaita, ka man aķis ir kirdik, visādi citādi braucu un priecājos.
Saab 9-5 1.9 TiD Hirsch powered by ArTEH
User avatar
jankab
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 679
Joined: Sat Apr 27, 2013 11:59 pm
Location: Rīga, Mežaparks

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by jankab »

Blakus ķīsītim bija -27... tā ka tuvu tam :mrgreen:

Elektronika gan nebija sajūsmā par temperatūru...ekrāni bija lēni, informācija uz ekrāniem mainījās kā palēninātā filmā un radio, ar frekvenci reiz trīs sekundēs, slēdzās iekšā un ārā...pārstāja darboties šofera durvju centrālā slēdzene....

Protams nokrītoties siltāk par -20 problēmas pazuda... :mrgreen:

Ieteikums: dabūt piedarbināt un kārtīgi uzsildīt auto.
Ar rītdienas paiešanu arī būs pagājuši aukstumi un viss atgriezīsies normālās sliedēs....
EX SAAB 9³ SS , šobrīd divi X3 "bavāriešu dīzeļbobiki"
User avatar
fixed
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 160
Joined: Thu Oct 22, 2015 7:56 pm
Contact:

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by fixed »

Man atslēga arī minimāli, bet tomēr grib ķerties. Šodien pēc -30 viss ok ... pieleca(vairāk vai mazāk dēļ slēdzīša kvēlsvecēm 2x sildīju) negribīgi rūca, bet nu kā jau pēc tādiem grādiem ... paņēmu meitenes fēnu un aizbraucu atkausēt pie druga uz bedres sev logu mazgājamā šķidruma motoriņu/šļauciņu pie pašas tvertnes...

Izslēdzot pilnībā pečku arī mototru var normāli uzsildīt, bet kā jau visi zinām pa tukšo nav prāta darbs bezjēgā rūcināt.

Kam problēmas ar logiem - http://www.ebay.co.uk/itm/12V-Car-Auto- ... SwAKxWUuWG
SAAB 9-3 2004 2.2 TiD
[EGR=Off][ReMap]
User avatar
vjdzonny
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 81
Joined: Sat Mar 17, 2012 8:51 am
Location: Latvia

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by vjdzonny »

Nu šorīt bez izmaiņām, atkal izgriezu pa nakti uzlādēto aķi sausu un ar to viss beidzās. :(
Man jauna versija, ka varbūt problēma ir zemspiediena degvielas sūknī kas bākā.
Pēc WIS skatos ka tam ir jāuzpumpē 4 bar spiediens.
Sūknis dīc, tātad ar elektrību viss ok, varbūt sadilis un nespēj uzkačāt to 4 barus..
A varbūt Nestes degviela filtrā iestrēgusi, savos pieraksto atradu ka filtru pēd. reiz mainīju pirms gada.
Jā, ārā paliek siltāks nu jau tik -17! :D:D:D
User avatar
vjdzonny
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 81
Joined: Sat Mar 17, 2012 8:51 am
Location: Latvia

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by vjdzonny »

Nu jau palika par 3 ... 4 grādi siltāks kā no rīta, un SAABs pats saremontējās! :)
Ar lielām mokām piešķīlu.
Apbraukāju servisus, te baigā nabadzība neviens nevar degvielas spiedienu samērīt.
Būs vien pašam jāsapērk perehodi un manometrs.. :|
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8235
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by lawyer »

vjdzonny wrote:Nu jau palika par 3 ... 4 grādi siltāks kā no rīta, un SAABs pats saremontējās! :)
Ar lielām mokām piešķīlu.
Apbraukāju servisus, te baigā nabadzība neviens nevar degvielas spiedienu samērīt.
Būs vien pašam jāsapērk perehodi un manometrs.. :|
Nomaini vienkārši degvielas filtru un ielej kādus pāris litrus benzīna bākā un pa virsu dīzeli līdz lūpai ;)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
vjdzonny
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 81
Joined: Sat Mar 17, 2012 8:51 am
Location: Latvia

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by vjdzonny »

Filtrs šodien pasūtīts, rīt mainīšu!
User avatar
tranquillo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 657
Joined: Mon Apr 25, 2011 6:13 pm
Location: Riga, Aloja
Contact:

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by tranquillo »

Jautājums Trionic spečukiem...
Ir ļoti liels (negatīvs) Amul rādītājs (bijis pat -1800). Mreq un Mair rādītāji ir praktiski identiski, tātad sūcēm teorētiski nevajadzētu, būt? Reālākais variants, ka MAF ir netīrs pateicoties cold air intake (eļļa)? Šodien pirmo reizi parādīja, ka ir saglabāta viena kļūda (nErr), taču vēlāk braucot rādīja, ka neviena kļūda nav saglabāta... :? ,
Pirms tam Amul bija ap -300, lasot forumos skatos , ka normāli ir +/- 500 (par šo es nesapratu vai apmēram ap 500, vai -500>0<500 robežās :mrgreen: ). Vai tas, ka ir mīnusos ir vispār labi?
P.S. Ko nozīmē Crnk vērtība? Nekur nevaru atrast skaidrojumu?
Attachments
WP_20160122_16_19_36_Pro.jpg
SAAB 9-3 Aero 2.0 HOT Nordic Performance Stage 3+ MY2001 Sunday driver
Subaru Outback 2.0d MY2012 daily driver
Reinis_me
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 71
Joined: Tue Jul 28, 2015 8:23 am
Location: LV-5012

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by Reinis_me »

Tas tā ir ok, ka vienā brīdī pēkšņi tiek paziņots, ka Coolant level low, un tiešām, tas ir kādus 2cm zem uz izplešanās trauka atzīmētās līnijas? Tie ir kādi 400ml.

Vakar sanāca ilgāku laiku (kādas 30min) parūcināt uz vietas, kamēr veicu visāda veida manipulācijas ar logu šķidruma sistēmu, un ja pareizi atceros, tad uzsākot šo, līmenis bija normāls vai ļoti tuvu normālam.

It kā rozā peļķes zema auto nav, smaržu nejūt un baltu dūmu ar nav.
SAAB 9-3, 2.0t, 2005., LPG, automāts, universālis, zilā krāsā :P

Image
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8235
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by lawyer »

Kas par auto?
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
Reinis_me
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 71
Joined: Tue Jul 28, 2015 8:23 am
Location: LV-5012

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by Reinis_me »

Tas, kas parakstā. :)
SAAB 9-3, 2.0t, 2005., LPG, automāts, universālis, zilā krāsā :P

Image
User avatar
jankab
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 679
Joined: Sat Apr 27, 2013 11:59 pm
Location: Rīga, Mežaparks

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by jankab »

Reinis_me wrote:Tas tā ir ok, ka vienā brīdī pēkšņi tiek paziņots, ka Coolant level low, un tiešām, tas ir kādus 2cm zem uz izplešanās trauka atzīmētās līnijas? Tie ir kādi 400ml.

Vakar sanāca ilgāku laiku (kādas 30min) parūcināt uz vietas, kamēr veicu visāda veida manipulācijas ar logu šķidruma sistēmu, un ja pareizi atceros, tad uzsākot šo, līmenis bija normāls vai ļoti tuvu normālam.

It kā rozā peļķes zema auto nav, smaržu nejūt un baltu dūmu ar nav.
Pārliecinies vai dzesēšanas trauka korķis ir kārtīgi pieskrūvēts, ja nav labi pieskrūvēts, tad šauj ārā pa "augšējo bačoka pārplūdes trubu"(nezinu kā pareizi sauc) pie normāla spiediena.

Vēl, ja ir automāts, varbūt der pārbaudīt vai nav sagājis kārbā, lai gan pēc 2004. gada aparātiem šis nav īpaši novērots. To var viegli un ātri nodiagnosticēt Arteh, un pie reizes arī saremontēt, jo tas tiešām var sabeigt un sabeigs tomātu, ja laicīgi nerisinās. Pirmā pazīme būs - Gearbox Malfunction, P0715/P0720 kļūdas, pasliktināta pārslēgšanās no 2.uz 3. robu.
EX SAAB 9³ SS , šobrīd divi X3 "bavāriešu dīzeļbobiki"
Post Reply