Aero ķipa veras, bet...


User avatar
hofmaks
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1744
Joined: Mon Dec 01, 2008 5:15 am

Re: Aero ķipa veras, bet...

Post by hofmaks »

Vispār tas nav labi. Problēmas novēršanai tev vairs palicis tikai nedaudz - pārbaudīt vienvirziena vārstus
Image
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV

Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis :D
User avatar
Vilcins
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2737
Joined: Sat Apr 07, 2012 11:55 am
Location: Riga

Re: Aero ķipa veras, bet...

Post by Vilcins »

Nu bet ja neklausa,un slinkums.
Izputis virzuli caurumu un saks domat :mrgreen:
User avatar
hofmaks
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1744
Joined: Mon Dec 01, 2008 5:15 am

Re: Aero ķipa veras, bet...

Post by hofmaks »

Tā jau rodas saabu nīdēji. Kāpēc meklēt cēloni ja tāpat ir jau labi.
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV

Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis :D
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re: Aero ķipa veras, bet...

Post by KoreFun »

Skatos T7 APC vārsta bildes un trubiņas ir secībā C-->W-->R. Ja "augšējā" ir domāta Return trubiņa, tad īsti nekam izmainīties nevajadzētu. Tātad, visdrīzak, ir aizbāzta Charge trubiņa. Bet vai tad T7 vadībai šajā gadījumā nebūtu 1:1 efekts ar T5 vadību? Tas ir pamatīgs pārspiediens un kā rezultātā degvielas padeves avārijas izslēgšana?
User avatar
Jancis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 669
Joined: Thu Jan 17, 2008 7:36 am

Re: Aero ķipa veras, bet...

Post by Jancis »

KoreFun, T7 ir sarežģītāk - Return truba ir savienota arī ar EVAP sistēmu, kā rezultātā, ja, galvenokārt, viens no vienvirziena vārstiem nav darba kārtībā, boosts daļēji tiek pūsts arī R trubā un ver vaļā wastegate, tādējādi turbīnai nespējot sasniegt vajadzīgo noslodzes režīmu.
User avatar
Jurģis
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 267
Joined: Thu Apr 07, 2016 9:21 am

Re: Aero ķipa veras, bet...

Post by Jurģis »

Nav ko ironizēt. Tādēļ jau es te jautāju par sekām.
Ai, labi, man vienkārši besis :D

Ar tādu šķūningu praktiski arī tika nobraukts tikai tik, cik līdz Arteh, lai sataisītu visu kā nākas. Samainīja visus tos vārstiņus...un..."jeee"! Auto iet vēl sūdīgāk.

1dien atkal dzīšos atpakaļ uz servisu.
9-5 Aero AT stage sleeper
User avatar
Wilsons
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 476
Joined: Thu Feb 07, 2013 6:30 pm

Re: Aero ķipa veras, bet...

Post by Wilsons »

Jurģis wrote:Nav ko ironizēt. Tādēļ jau es te jautāju par sekām.
Ai, labi, man vienkārši besis :D

Ar tādu šķūningu praktiski arī tika nobraukts tikai tik, cik līdz Arteh, lai sataisītu visu kā nākas. Samainīja visus tos vārstiņus...un..."jeee"! Auto iet vēl sūdīgāk.

1dien atkal dzīšos atpakaļ uz servisu.
Labi meistari ka auto iet vēl sūdīgāk :D
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re: Aero ķipa veras, bet...

Post by Arnijs »

Wilsons wrote: Labi meistari ka auto iet vēl sūdīgāk :D
Pareizi Wilson! :mrgreen:
Īsti meistari noglušī visas aizsardzības un vēl saregulē westgeita sviru pie turbīnas :evil:
Savirzi taču arī primāri taisa, lai auto turētos uz ceļa, nevis - lai neēstu riepas...
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
Wilsons
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 476
Joined: Thu Feb 07, 2013 6:30 pm

Re: Aero ķipa veras, bet...

Post by Wilsons »

Arnijs wrote:
Wilsons wrote: Labi meistari ka auto iet vēl sūdīgāk :D
Pareizi Wilson! :mrgreen:
Īsti meistari noglušī visas aizsardzības un vēl saregulē westgeita sviru pie turbīnas :evil:
Savirzi taču arī primāri taisa, lai auto turētos uz ceļa, nevis - lai neēstu riepas...
Man savirzi taisa lai neēstu riepas :D
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re: Aero ķipa veras, bet...

Post by Arnijs »

Wilsons wrote: Man savirzi taisa lai neēstu riepas :D
Tiešām? Pats tā domā? :) Neticu...
Ja savirzi taisītu, lai primārais būtu "neēst riepas", tad visās skalās vnk saliktu pa nullītēm.
Nebūtu ne izgāzuma, ne savērsuma... Tikai nulles
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
Jurģis
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 267
Joined: Thu Apr 07, 2016 9:21 am

Re: Aero ķipa veras, bet...

Post by Jurģis »

Labi labi, neviens nevienu te nevaino. Turpinām meklēt, kamēr auto atkal būs normālā darba kārtībā.

Vienīgi, Arnij, vai pareizi saprotu, ka manējam kāds ir darījies ap wastegate un vēl kaut kur ir ložņāts?? Ja tā, tad tas pārsteidz, jo konkrēto mašīnu vismaz pēdējos 4-5 gadus ir lietojusi sieviete, kuru es personīgi pazīstu, un viņa savukārt nepazīst apgriezienus virs 2000rpm :)

Var būt drīzāk tāpēc sāk viss pēc kārtas gļučīt, jo auto pārāk sen nav dabūjis slodzi.
9-5 Aero AT stage sleeper
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re: Aero ķipa veras, bet...

Post by Arnijs »

Jurģis wrote:Labi labi, neviens nevienu te nevaino. Turpinām meklēt, kamēr auto atkal būs normālā darba kārtībā.

Vienīgi, Arnij, vai pareizi saprotu, ka manējam kāds ir darījies ap wastegate un vēl kaut kur ir ložņāts?? Ja tā, tad tas pārsteidz, jo konkrēto mašīnu vismaz pēdējos 4-5 gadus ir lietojusi sieviete, kuru es personīgi pazīstu, un viņa savukārt nepazīst apgriezienus virs 2000rpm :)

Var būt drīzāk tāpēc sāk viss pēc kārtas gļučīt, jo auto pārāk sen nav dabūjis slodzi.
Nevar jau zināt, kas ir bijis pirms šiem 4-5 gadiem. Ne jau jaunu auto ņēma.
Ja būs iespēja - pasekošu līdz procesam un mēģināsim saprast, kas tieši nav OK. Iespējams, ka noglušījot spiediena ierobežošanu, esi pārāk sapriecājies par jūtamo jaudas pieaugumu un pieņēmi, ka tā tam jābūt, bet iespējams, ka tiešām kkas vēl ierobežo turbīnas spiedienu.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
Jurģis
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 267
Joined: Thu Apr 07, 2016 9:21 am

Re: Aero ķipa veras, bet...

Post by Jurģis »

Paldies. Novērtēju Tavu iesaistīšanos.
Par sīkākām niansēm un novērojumiem pastāstīšu klātienē.
9-5 Aero AT stage sleeper
User avatar
Jurģis
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 267
Joined: Thu Apr 07, 2016 9:21 am

Re: Aero ķipa veras, bet...

Post by Jurģis »

Sveiciens!

Ja nu kādam interesē, kā šis viss beidzās (auto atkal brauc labi).

Īsumā:

1. Tika nomainītas vakuuma lietas.
2. Tika nomainītas sveces.

Secinājums - ja šķiet, ka kaut kas ap tevi ož, vispirms pārbaudi, vai esi kārtīgi noslaucījis pakaļu :mrgreen:
Jeb - paldies viedajiem, kas šajā topikā izteica varbūtību par lietām, ar kuru pārbaudi būtu jāsāk pirmkārt.

Un paldies Arteh!
9-5 Aero AT stage sleeper
User avatar
Jurģis
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 267
Joined: Thu Apr 07, 2016 9:21 am

Re: Aero ķipa veras, bet...

Post by Jurģis »

Taaks, nākamais jautājiens.

Vai ir iespējams kaut kā iestellēt, ka, uzreiz pēc auto iedarbināšanas, kruīzs ir automātiski aktivizēts? - lai pēc katras auto noslāpēšanas/pielaišanas nav atkal jābaksta slēdzis?
9-5 Aero AT stage sleeper
Post Reply