Aero ķipa veras, bet...
Re: Aero ķipa veras, bet...
Vispār tas nav labi. Problēmas novēršanai tev vairs palicis tikai nedaudz - pārbaudīt vienvirziena vārstus
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re: Aero ķipa veras, bet...
Nu bet ja neklausa,un slinkums.
Izputis virzuli caurumu un saks domat
Izputis virzuli caurumu un saks domat
Re: Aero ķipa veras, bet...
Tā jau rodas saabu nīdēji. Kāpēc meklēt cēloni ja tāpat ir jau labi.
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re: Aero ķipa veras, bet...
Skatos T7 APC vārsta bildes un trubiņas ir secībā C-->W-->R. Ja "augšējā" ir domāta Return trubiņa, tad īsti nekam izmainīties nevajadzētu. Tātad, visdrīzak, ir aizbāzta Charge trubiņa. Bet vai tad T7 vadībai šajā gadījumā nebūtu 1:1 efekts ar T5 vadību? Tas ir pamatīgs pārspiediens un kā rezultātā degvielas padeves avārijas izslēgšana?
Re: Aero ķipa veras, bet...
KoreFun, T7 ir sarežģītāk - Return truba ir savienota arī ar EVAP sistēmu, kā rezultātā, ja, galvenokārt, viens no vienvirziena vārstiem nav darba kārtībā, boosts daļēji tiek pūsts arī R trubā un ver vaļā wastegate, tādējādi turbīnai nespējot sasniegt vajadzīgo noslodzes režīmu.
Re: Aero ķipa veras, bet...
Nav ko ironizēt. Tādēļ jau es te jautāju par sekām.
Ai, labi, man vienkārši besis
Ar tādu šķūningu praktiski arī tika nobraukts tikai tik, cik līdz Arteh, lai sataisītu visu kā nākas. Samainīja visus tos vārstiņus...un..."jeee"! Auto iet vēl sūdīgāk.
1dien atkal dzīšos atpakaļ uz servisu.
Ai, labi, man vienkārši besis
Ar tādu šķūningu praktiski arī tika nobraukts tikai tik, cik līdz Arteh, lai sataisītu visu kā nākas. Samainīja visus tos vārstiņus...un..."jeee"! Auto iet vēl sūdīgāk.
1dien atkal dzīšos atpakaļ uz servisu.
9-5 Aero AT stage sleeper
Re: Aero ķipa veras, bet...
Labi meistari ka auto iet vēl sūdīgākJurģis wrote:Nav ko ironizēt. Tādēļ jau es te jautāju par sekām.
Ai, labi, man vienkārši besis
Ar tādu šķūningu praktiski arī tika nobraukts tikai tik, cik līdz Arteh, lai sataisītu visu kā nākas. Samainīja visus tos vārstiņus...un..."jeee"! Auto iet vēl sūdīgāk.
1dien atkal dzīšos atpakaļ uz servisu.
Re: Aero ķipa veras, bet...
Pareizi Wilson!Wilsons wrote: Labi meistari ka auto iet vēl sūdīgāk
Īsti meistari noglušī visas aizsardzības un vēl saregulē westgeita sviru pie turbīnas
Savirzi taču arī primāri taisa, lai auto turētos uz ceļa, nevis - lai neēstu riepas...
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: Aero ķipa veras, bet...
Man savirzi taisa lai neēstu riepasArnijs wrote:Pareizi Wilson!Wilsons wrote: Labi meistari ka auto iet vēl sūdīgāk
Īsti meistari noglušī visas aizsardzības un vēl saregulē westgeita sviru pie turbīnas
Savirzi taču arī primāri taisa, lai auto turētos uz ceļa, nevis - lai neēstu riepas...
Re: Aero ķipa veras, bet...
Tiešām? Pats tā domā? Neticu...Wilsons wrote: Man savirzi taisa lai neēstu riepas
Ja savirzi taisītu, lai primārais būtu "neēst riepas", tad visās skalās vnk saliktu pa nullītēm.
Nebūtu ne izgāzuma, ne savērsuma... Tikai nulles
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: Aero ķipa veras, bet...
Labi labi, neviens nevienu te nevaino. Turpinām meklēt, kamēr auto atkal būs normālā darba kārtībā.
Vienīgi, Arnij, vai pareizi saprotu, ka manējam kāds ir darījies ap wastegate un vēl kaut kur ir ložņāts?? Ja tā, tad tas pārsteidz, jo konkrēto mašīnu vismaz pēdējos 4-5 gadus ir lietojusi sieviete, kuru es personīgi pazīstu, un viņa savukārt nepazīst apgriezienus virs 2000rpm
Var būt drīzāk tāpēc sāk viss pēc kārtas gļučīt, jo auto pārāk sen nav dabūjis slodzi.
Vienīgi, Arnij, vai pareizi saprotu, ka manējam kāds ir darījies ap wastegate un vēl kaut kur ir ložņāts?? Ja tā, tad tas pārsteidz, jo konkrēto mašīnu vismaz pēdējos 4-5 gadus ir lietojusi sieviete, kuru es personīgi pazīstu, un viņa savukārt nepazīst apgriezienus virs 2000rpm
Var būt drīzāk tāpēc sāk viss pēc kārtas gļučīt, jo auto pārāk sen nav dabūjis slodzi.
9-5 Aero AT stage sleeper
Re: Aero ķipa veras, bet...
Nevar jau zināt, kas ir bijis pirms šiem 4-5 gadiem. Ne jau jaunu auto ņēma.Jurģis wrote:Labi labi, neviens nevienu te nevaino. Turpinām meklēt, kamēr auto atkal būs normālā darba kārtībā.
Vienīgi, Arnij, vai pareizi saprotu, ka manējam kāds ir darījies ap wastegate un vēl kaut kur ir ložņāts?? Ja tā, tad tas pārsteidz, jo konkrēto mašīnu vismaz pēdējos 4-5 gadus ir lietojusi sieviete, kuru es personīgi pazīstu, un viņa savukārt nepazīst apgriezienus virs 2000rpm
Var būt drīzāk tāpēc sāk viss pēc kārtas gļučīt, jo auto pārāk sen nav dabūjis slodzi.
Ja būs iespēja - pasekošu līdz procesam un mēģināsim saprast, kas tieši nav OK. Iespējams, ka noglušījot spiediena ierobežošanu, esi pārāk sapriecājies par jūtamo jaudas pieaugumu un pieņēmi, ka tā tam jābūt, bet iespējams, ka tiešām kkas vēl ierobežo turbīnas spiedienu.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: Aero ķipa veras, bet...
Paldies. Novērtēju Tavu iesaistīšanos.
Par sīkākām niansēm un novērojumiem pastāstīšu klātienē.
Par sīkākām niansēm un novērojumiem pastāstīšu klātienē.
9-5 Aero AT stage sleeper
Re: Aero ķipa veras, bet...
Sveiciens!
Ja nu kādam interesē, kā šis viss beidzās (auto atkal brauc labi).
Īsumā:
1. Tika nomainītas vakuuma lietas.
2. Tika nomainītas sveces.
Secinājums - ja šķiet, ka kaut kas ap tevi ož, vispirms pārbaudi, vai esi kārtīgi noslaucījis pakaļu
Jeb - paldies viedajiem, kas šajā topikā izteica varbūtību par lietām, ar kuru pārbaudi būtu jāsāk pirmkārt.
Un paldies Arteh!
Ja nu kādam interesē, kā šis viss beidzās (auto atkal brauc labi).
Īsumā:
1. Tika nomainītas vakuuma lietas.
2. Tika nomainītas sveces.
Secinājums - ja šķiet, ka kaut kas ap tevi ož, vispirms pārbaudi, vai esi kārtīgi noslaucījis pakaļu
Jeb - paldies viedajiem, kas šajā topikā izteica varbūtību par lietām, ar kuru pārbaudi būtu jāsāk pirmkārt.
Un paldies Arteh!
9-5 Aero AT stage sleeper
Re: Aero ķipa veras, bet...
Taaks, nākamais jautājiens.
Vai ir iespējams kaut kā iestellēt, ka, uzreiz pēc auto iedarbināšanas, kruīzs ir automātiski aktivizēts? - lai pēc katras auto noslāpēšanas/pielaišanas nav atkal jābaksta slēdzis?
Vai ir iespējams kaut kā iestellēt, ka, uzreiz pēc auto iedarbināšanas, kruīzs ir automātiski aktivizēts? - lai pēc katras auto noslāpēšanas/pielaišanas nav atkal jābaksta slēdzis?
9-5 Aero AT stage sleeper