Padoms pirmajam SAAB pirkumam
Re: Padoms pirmajam SAAB pirkumam
9-5 vagoni vilkači vispār ir ļoti minimāli. Labrāt samainīti kupeju, pret kaut ko ar lielāku durvju skaitu, bet tirgus bēdīgs.
Volvo XC90, A/T, 2006
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
- ZZ_ZingZeng
- Zināms jau visiem
- Posts: 295
- Joined: Thu Apr 07, 2016 10:30 am
Re: Padoms pirmajam SAAB pirkumam
Mans pēdējais 9000aero, ko pirku par eur3400, ieskaitot visas ar auto saistītās izmaksas (sākot ar remontiem un beidzot ar stāvvietu maksu) un ņemot vēra ieņēmumus to pārdodot, man 4.5 gadu laikā kopā izmaksāja 16000LVL. EUR tas būtu gandrīz 23000 ... ĀRPRĀC!!!
Tikai SAAB lietotājs kopš 1993.g.
Desmitais SAABs, pirmais dīzelis - 9-5 1.9TID vagons.
Pirms tam: 99GL Combi Coupe, 99GL, og900T, og900t, 900SPG, 2x9000aero, 9-3SE HOT, 9-5t vagons.
Desmitais SAABs, pirmais dīzelis - 9-5 1.9TID vagons.
Pirms tam: 99GL Combi Coupe, 99GL, og900T, og900t, 900SPG, 2x9000aero, 9-3SE HOT, 9-5t vagons.
Re: Padoms pirmajam SAAB pirkumam
sabiedriskias transports laikam bija 50 eur uz visiem transporta veidiem par meenesi.
SAAB 9-5 2.3t TD04 (~275 hp/400 Nm)
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
- ZZ_ZingZeng
- Zināms jau visiem
- Posts: 295
- Joined: Thu Apr 07, 2016 10:30 am
Re: Padoms pirmajam SAAB pirkumam
Tas nepalīdzētu, jo gadā nobraucu vidēji 30-35K km, lielākā izmaksu daļa bija par degvielu.
Tikai SAAB lietotājs kopš 1993.g.
Desmitais SAABs, pirmais dīzelis - 9-5 1.9TID vagons.
Pirms tam: 99GL Combi Coupe, 99GL, og900T, og900t, 900SPG, 2x9000aero, 9-3SE HOT, 9-5t vagons.
Desmitais SAABs, pirmais dīzelis - 9-5 1.9TID vagons.
Pirms tam: 99GL Combi Coupe, 99GL, og900T, og900t, 900SPG, 2x9000aero, 9-3SE HOT, 9-5t vagons.
Re: Padoms pirmajam SAAB pirkumam
Visracionālākais SAAB pirkums būtu:
1. Toyota Corolla 2004-2007
2. Ford Focus MKII
3. Subaru Impreza 2000-
Vienalga ar kādu motoru, nopērc un brauc, vienkārši brauc. Nu labi, reizi gadā tehniskā apskate un pie liela nobraukuma pāris reizes gadā eļļas maiņa. Viss. Pārējo laiku brauc nevis domā, kā novērt kārējo neiešanas problēmu. Tas izslavētais braukšanas komforts, vadāmība un AURA ir tikai fanu iedomas. Ja kas, Focusam arī ir AURA, palasi Focusa fanu forumā.
1. Toyota Corolla 2004-2007
2. Ford Focus MKII
3. Subaru Impreza 2000-
Vienalga ar kādu motoru, nopērc un brauc, vienkārši brauc. Nu labi, reizi gadā tehniskā apskate un pie liela nobraukuma pāris reizes gadā eļļas maiņa. Viss. Pārējo laiku brauc nevis domā, kā novērt kārējo neiešanas problēmu. Tas izslavētais braukšanas komforts, vadāmība un AURA ir tikai fanu iedomas. Ja kas, Focusam arī ir AURA, palasi Focusa fanu forumā.
SAAB un SUBARU
Re: Padoms pirmajam SAAB pirkumam
Ja uz auto skatās kā uz tīri funkcionālu instrumentu nokļūšanai no punkta A uz punktu B, tad pie šī saraksta vēl arī Hondas Civic un Accord var pieskaitīt
Bet ja salīdzina komfortu 9-5 un Impreza, tad Impreza salīdzinoši šķiet kā ķerra Focus un Corolla komforts ir labāks, bet līdz 9-5 akustiskajam un piekares komfortam tiem ir patālu Focus gan stūrējas un vadās labāk par 9-5, tikai atrast to ar ņipru dzinēju (nu vismaz 2.0i 16v) ir grūti. Tāpat iekš Focus un Corolla var būt grūtības satilpināt iekšā ģimeni (atkarīgs gan no ģimenes komplektācijas)
SAABi jau nu nav gluži tā neracionālākā izvēle - jautājums, kādas ir vajadzības, vēlmes un iespējas
Bet nu, sievu jau arī neizvēlas tikai no racionāliem apsvērumiem vadoties
Bet ja salīdzina komfortu 9-5 un Impreza, tad Impreza salīdzinoši šķiet kā ķerra Focus un Corolla komforts ir labāks, bet līdz 9-5 akustiskajam un piekares komfortam tiem ir patālu Focus gan stūrējas un vadās labāk par 9-5, tikai atrast to ar ņipru dzinēju (nu vismaz 2.0i 16v) ir grūti. Tāpat iekš Focus un Corolla var būt grūtības satilpināt iekšā ģimeni (atkarīgs gan no ģimenes komplektācijas)
SAABi jau nu nav gluži tā neracionālākā izvēle - jautājums, kādas ir vajadzības, vēlmes un iespējas
Bet nu, sievu jau arī neizvēlas tikai no racionāliem apsvērumiem vadoties
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
- ZZ_ZingZeng
- Zināms jau visiem
- Posts: 295
- Joined: Thu Apr 07, 2016 10:30 am
Re: Padoms pirmajam SAAB pirkumam
Saule, šorīt Jūrmalā redzēju baltu og900 kabri ar meiteni pie stūres. Tas tavs auto?
Tikai SAAB lietotājs kopš 1993.g.
Desmitais SAABs, pirmais dīzelis - 9-5 1.9TID vagons.
Pirms tam: 99GL Combi Coupe, 99GL, og900T, og900t, 900SPG, 2x9000aero, 9-3SE HOT, 9-5t vagons.
Desmitais SAABs, pirmais dīzelis - 9-5 1.9TID vagons.
Pirms tam: 99GL Combi Coupe, 99GL, og900T, og900t, 900SPG, 2x9000aero, 9-3SE HOT, 9-5t vagons.
Re: Padoms pirmajam SAAB pirkumam
Nu tu dzen, salīdzini 9-5 ar vienaudžiem lūdzu, nevis ar mazauto. Tas būtu avensis, mondeo un outback. Tad salīdzinam iegādes cenas un uzturēšans izmaksas, komfortu, ietilpību un tad aina paveras pavisam cita.saule wrote:Visracionālākais SAAB pirkums būtu:
1. Toyota Corolla 2004-2007
2. Ford Focus MKII
3. Subaru Impreza 2000-
....
Tas izslavētais braukšanas komforts, vadāmība un AURA ir tikai fanu iedomas.
Komforts un vēl jo vairāk ietilpība nav iedomas, par SAAB vadāmību neesmu dzirdējis slavas dziesmaz dziedam, vienkārši ērti pārvietoties.
Volvo XC90, A/T, 2006
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
Re: Padoms pirmajam SAAB pirkumam
Man aiziet sabildēt saimniecībā esošo Focus'u? Auto pirkts jauns, lietots tikai mūsu ģimenē. Uz ripas kaut kas ap 160k. Pēdējos gadus vizinās sievasmāte uz darbu, brauc pieklājīgi, nemoca. Piekrītu par to, ka "brauc, vienkārši brauc" - vienīgā ķēpa, kas šad tad prasa nervus, ir pakaļējās bremzes (trumuļi) un rocene. Kaut saliec tur pilnīgi jaunas komponentes, tāpat nesanāk perfekti saregulēt.. Bet citādi - uzticamākais auto saimniecībā, vienmēr gatavs pārvietot tavu pakaļu. Nekādus lielākus ieguldījumus nav prasījis, bet nu, būsim reāli, tur pie pieklājīgas braukšanas arī nav kam plīst. Vai pirktu sev - pasargdies! Pirmkārt, konkrēta taburete, braukšanas prieks nekāds. Beņķi cieti un nav pieregulējami tā, lai garākā gabalā nesāk sāpēt mugura, uzvedība uz ceļa kā puņķim uz drāts (un šķiet, tur ar 15" balonu nomaiņu kaut uz 16" nebūs līdzēts, vajag arī stingrākas atsperes/amīšus), salons grab vairāk kā manam teorētiski diezgan pagrabējušajam ikdienas 9k. Jauda - pa pilsētu vēl tā, bet uz šosejas jūties diezgan nožēlojami.. Ja ir izvēles iespējas, labāk leju vairāk benzīnu un braucu ar Saab (lai gan, pie žiperīga braukšanas stila tā šujmašīna nebūt nav baigi ekonomiska). Nu jā, un visam bonusā - pamazāk sāk mesties rūsas pumpas, no vienas vietas. Auto tiek mazgāts un apkopts, gana daudz nobrauc arī pa ceļiem, kas nav ar sāli sakaisīti, pilsētas žļurbā praktiski netiek braukts. Bet pumpains no vienas vietas! No salona ņemtam bembelātam pie tāda paša nobraukuma nebija neviena skramba, lai gan braukšanas apstākļi jūtami skarbāki. Nu jā, un bembelātam pie 160k arī vēl nekādi lielāki remontdarbi nebija bijuši, arī ne pie 180k..
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Padoms pirmajam SAAB pirkumam
Saabs ir ekonomiski pamatots un racionāls pirkums tad, ja iepriekšējais saimnieks viņu ir sačubinājis līdz bombonkas statusam. Tad var braukt 2-3 gadus bēdu nezinot. Ja dabū auto ar nojātu DI, nokautu droseli, nosprāgušiem vienvirziena vārstiem, pusmirušu turbīnu, un beigtu piekari, Nu, nu, stipri jāpadomā vai to vajag.
Es teiktu tā, ja rezervē stāv 1000-1500 euro, Saabu var droši pirkt. Ja dzīvo no rokas mutē, brauc ar 2golfu un beidz sapņotsapņot par premium klases auto.
Es teiktu tā, ja rezervē stāv 1000-1500 euro, Saabu var droši pirkt. Ja dzīvo no rokas mutē, brauc ar 2golfu un beidz sapņotsapņot par premium klases auto.
Re: Padoms pirmajam SAAB pirkumam
Starp vienaudžiem, jā, tā ir gana racionāla izvēle. Premium, nu nezinu Elmo, tavs x3, tas ir premium.
Volvo XC90, A/T, 2006
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
- tranquillo
- Forums - otrās mājas
- Posts: 657
- Joined: Mon Apr 25, 2011 6:13 pm
- Location: Riga, Aloja
- Contact:
Re: Padoms pirmajam SAAB pirkumam
Kad SAAB tirgojās jauni, tad cenas tiešām bija premium segmentāandrejsb wrote:Starp vienaudžiem, jā, tā ir gana racionāla izvēle. Premium, nu nezinu Elmo, tavs x3, tas ir premium.
Viggens US sākās no 38k USD, kabriolets 45k USD (2001. gadā)
SAAB 9-3 Aero 2.0 HOT Nordic Performance Stage 3+ MY2001 Sunday driver
Subaru Outback 2.0d MY2012 daily driver
Subaru Outback 2.0d MY2012 daily driver
Re: Padoms pirmajam SAAB pirkumam
Atvainojos, starp lietotiem vienaudžiem
Volvo XC90, A/T, 2006
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
Re: Padoms pirmajam SAAB pirkumam
Vajag , vajag pirkt SAABus kamēr vēl ir ko !
Tagad jau vecākus par 9-3 vai 9-5 praktiski nevar vairs dabūt , bet pēc dažiem gadiem izmirs ari tie paši 9-3 un 9-5 un tad jau SAABus varēs redzēt vairs tikai vecās filmās ...
Tagad jau vecākus par 9-3 vai 9-5 praktiski nevar vairs dabūt , bet pēc dažiem gadiem izmirs ari tie paši 9-3 un 9-5 un tad jau SAABus varēs redzēt vairs tikai vecās filmās ...
Re: Padoms pirmajam SAAB pirkumam
taisnība. man jau 9-3og bija ļoti grūti atrast kaut cik normālu vēl. lielākā daļa bija ceļā uz šrotu.maris wrote:Vajag , vajag pirkt SAABus kamēr vēl ir ko !
Tagad jau vecākus par 9-3 vai 9-5 praktiski nevar vairs dabūt , bet pēc dažiem gadiem izmirs ari tie paši 9-3 un 9-5 un tad jau SAABus varēs redzēt vairs tikai vecās filmās ...
SAAB 9-5 2.3t TD04 (~275 hp/400 Nm)
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero