SAAB 9-5 ķēdes resursu rekordi
SAAB 9-5 ķēdes resursu rekordi
Vai SAAB 9-5 īpašnieki varētu padalīties ar savu pieredzi ķēdes mainīšanas pieredzē.
Pie cik liela nobraukuma ir jāmaina ķēde.
Pie cik liela nobraukuma ir jāmaina ķēde.
Re: SAAB 9-5 ķēdes resursu rekordi
Īsti nesapratu ko tu gribi uzzināt? Pie kāda nobraukuma, kurš ir mainījis ķēdi? Bet, kamēr kāds vēl nav paspējis agresīvāk atbildēt, ka jāizmanto meklētājs, pateikšu es - ķēde jāmaina pie konkrēta izstiepuma pēc tā nomērīšanas
Re: SAAB 9-5 ķēdes resursu rekordi
Un kāds tas izstiepums būtu??Aigars wrote:Īsti nesapratu ko tu gribi uzzināt? Pie kāda nobraukuma, kurš ir mainījis ķēdi? Bet, kamēr kāds vēl nav paspējis agresīvāk atbildēt, ka jāizmanto meklētājs, pateikšu es - ķēde jāmaina pie konkrēta izstiepuma pēc tā nomērīšanas
Re: SAAB 9-5 ķēdes resursu rekordi
Zinu, ka ir jāmēra.
Bet gribēju zināt pie kāda nobraukuma tika mainīta - tīri statistikai.
Bet gribēju zināt pie kāda nobraukuma tika mainīta - tīri statistikai.
Re: SAAB 9-5 ķēdes resursu rekordi
Nobraukums nav rādītājs.
Viens auto var būt rullējis pa šoseju katru dienu, otrs to pašu laiku pavadījis pilsētā mīcoties pa sastrēgumiem.
Motora darba stundas jau būs tuvāk, kā arī vēl svarīgi ir ekspluatācijas apstākļi.
Viens auto var būt rullējis pa šoseju katru dienu, otrs to pašu laiku pavadījis pilsētā mīcoties pa sastrēgumiem.
Motora darba stundas jau būs tuvāk, kā arī vēl svarīgi ir ekspluatācijas apstākļi.
Re: SAAB 9-5 ķēdes resursu rekordi
Pamatā pa pilsētu ekspluatētam auto var ķēde izstiepties arī pēc 100 k km, bet gargabalniekam var būt arī 300 k km...
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: SAAB 9-5 ķēdes resursu rekordi
A jēga no tādas statistikas, ja katram otrajam spidometrs var būt attīts?RA3 wrote:Zinu, ka ir jāmēra.
Bet gribēju zināt pie kāda nobraukuma tika mainīta - tīri statistikai.
Re: SAAB 9-5 ķēdes resursu rekordi
Manam tika mainīta pie 190 tk. Braukts tika gan pa pilsētu, gan ārpus... Ko darīja iepriekšējais saimnieks, kas to lai zina.
SAAB Sonett III; 96; 99 2d (1973); 900OG Cabrio; 900OG Sesan; 900 NG V6; 9000 5d (1984); 9-5 (1998); 9-5 (vilkatis); 9-5 Combi (vilkatis), 9-3 SC (2005.), 9-3 Cabrio (2005.), URSAAB 92001... 1/43 mērogā. Un feisliftētais 9-5 Airis 1/1 mērogā.
Re: SAAB 9-5 ķēdes resursu rekordi
Nu baigais noslēpums
Interesanti cik var nobraukt nemainot ķēdi. Ja man ir 98. gada SAAB, tad nav ne mazākā vēlēšanās guldīt iekšā 2x SAAB tirgus vērtības cenu.
Vai vispār kādam ķēdes dēļ ir motors saplīsis?
Interesanti cik var nobraukt nemainot ķēdi. Ja man ir 98. gada SAAB, tad nav ne mazākā vēlēšanās guldīt iekšā 2x SAAB tirgus vērtības cenu.
Vai vispār kādam ķēdes dēļ ir motors saplīsis?
Re: SAAB 9-5 ķēdes resursu rekordi
Manējam 380tk. Pēc skaņas izklausās, ka ok! Ķēde nav nekad mainīta. Pārsvarā tiek braukts pa pilsētu
Re: SAAB 9-5 ķēdes resursu rekordi
tu sāābu pa 200 eiro nopirki?RA3 wrote:Nu baigais noslēpums
Interesanti cik var nobraukt nemainot ķēdi. Ja man ir 98. gada SAAB, tad nav ne mazākā vēlēšanās guldīt iekšā 2x SAAB tirgus vērtības cenu.
Vai vispār kādam ķēdes dēļ ir motors saplīsis?
Re: SAAB 9-5 ķēdes resursu rekordi
Nezinu, ko Tu domā ar "saplīsis", bet šķiet ka nesen te bija eksemplārs, kuram izstiepusies ķēde nobloķēja eļļošanas kanālu... Par sekām laikam lieki būtu stāstīt...RA3 wrote:Nu baigais noslēpums
Interesanti cik var nobraukt nemainot ķēdi. Ja man ir 98. gada SAAB, tad nav ne mazākā vēlēšanās guldīt iekšā 2x SAAB tirgus vērtības cenu.
Vai vispār kādam ķēdes dēļ ir motors saplīsis?
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: SAAB 9-5 ķēdes resursu rekordi
Savu ķēdi nedzird. Kad viņa ir pārstiepusi jēgu, viņa ir klusa. Ja ir jautājums, vai ir precedenti, tad - jā ir. Un ne viens vien.RA3 wrote:Manējam 380tk. Pēc skaņas izklausās, ka ok! Ķēde nav nekad mainīta. Pārsvarā tiek braukts pa pilsētu
Lielās ķēdes trūkšana ir retāk sastopama, bet itin bieži mazā ķēde (ko nevar ne redzēt, ne nomērīt) vai nu pārrīvē eļļas maģistrāli, vai arī velkošais zobrats vienkārši tiek noķemmēts gluds un sāk raut apkārt.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: SAAB 9-5 ķēdes resursu rekordi
Tiko nomainiju savam nu jau tresajam sabam,diviem no tiem bij kedes.
Esosajam uz tafeles 197k,kedes iztiepums bij 17.5mm
Ieprieksejam saabam bij 230k pie mainas,bet tas bij otrais dzinejs buri velns sazin ar kadu nobraukumu,un tam bij spriegotajs lidz galam,respektivi 19mm,tad vairs nespriego,kede lempere pa savam.
Bet,ne vienam,vai otram nenoveroju nokarajusos mazo kedi arpus zobiem.
Esosajam uz tafeles 197k,kedes iztiepums bij 17.5mm
Ieprieksejam saabam bij 230k pie mainas,bet tas bij otrais dzinejs buri velns sazin ar kadu nobraukumu,un tam bij spriegotajs lidz galam,respektivi 19mm,tad vairs nespriego,kede lempere pa savam.
Bet,ne vienam,vai otram nenoveroju nokarajusos mazo kedi arpus zobiem.
Re: SAAB 9-5 ķēdes resursu rekordi
Un kas tas par saabu? Kura gada? Runājot ka Vilkačiem ķēdes kalpojot ilgāk.RA3 wrote:Manējam 380tk. Pēc skaņas izklausās, ka ok! Ķēde nav nekad mainīta. Pārsvarā tiek braukts pa pilsētu
Volvo XC90, A/T, 2006
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
9-3, Sport Estate, A/T, 2008