Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

User avatar
ZZ_ZingZeng
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 295
Joined: Thu Apr 07, 2016 10:30 am

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by ZZ_ZingZeng »

fimbars wrote:https://www.youtube.com/watch?v=2J5Db146mJA

Apspriestā kinozvaigzne laikam pārcēlusies uz manu pusi,šovakar lepni uz treilera stāvēja pie mana veikala. :)
"Pie mana veikala" tas ir kur?
Liela nostaļģija pēc tā auto, kā nekā mans pirmais un nobraucu ar to kādus 12 gadus.
Tikai SAAB lietotājs kopš 1993.g.
Desmitais SAABs, pirmais dīzelis - 9-5 1.9TID vagons.
Pirms tam: 99GL Combi Coupe, 99GL, og900T, og900t, 900SPG, 2x9000aero, 9-3SE HOT, 9-5t vagons.
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by elmo »

ZZ_ZingZeng wrote:
fimbars wrote:https://www.youtube.com/watch?v=2J5Db146mJA

Apspriestā kinozvaigzne laikam pārcēlusies uz manu pusi,šovakar lepni uz treilera stāvēja pie mana veikala. :)
"Pie mana veikala" tas ir kur?
Liela nostaļģija pēc tā auto, kā nekā mans pirmais un nobraucu ar to kādus 12 gadus.
Vai tik nebija Grobiņa!?
maris
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 522
Joined: Wed Feb 13, 2008 6:56 am

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by maris »

lasu un brīnos , kā te cilvēki dzīvo stereotipos .
jebkurai detaļai ir kautkāds resurss un a/m noskrējiens visvairāk par visu norāda cik tad auto ir nolietots . Kādēļ tad tie SAABi Jums te tā lūzt ? Tādēļ ka ir reāli nodzīti :naughty: Un nomainot ķēdi vai aizdedzes bloku nevajag sevi mānīt ar domu ka tagad auto ies bez remontiem , jo ja ir izsmelts paredzētais resurss , tad lūzīs viss pārējais . Nav taisnība ka Vācijā / Zviedrijā utt nevar atrast auto ar maziem noskrējieniem !!! Var , tikai jāmeklē un tie ir reāli dārgi , tādēl arī auto dzinēji tādus uz Latviju neved . Guntars taču atrada priekš sevis 9-5 Aero ar 130 000 km :clap: Manā skatījumā pirkt auto ar reālo noskrējienu virs 200 000 km ikdienas lietošanai ir pilnīgs neprāts , un tie visi Vācijas autobāņu karaļi ir pilnīgi nodzīti auto . Man , piemēram , ir MB E 220 d , 97. gada kurš tiešām nāca no pensināra Vācija un tagad tam jau ar manu braukšanu pa Latviju ir 206 000 km :violin:
bet nu , tas jau tikai mans viedoklis un katram pašam jāuzkāpj uz sava grābekļa :lol:
User avatar
intervall
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 476
Joined: Sun Jan 03, 2016 4:47 am
Location: Pļaviņas

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by intervall »

maris wrote:lasu un brīnos , kā te cilvēki dzīvo stereotipos .
jebkurai detaļai ir kautkāds resurss un a/m noskrējiens visvairāk par visu norāda cik tad auto ir nolietots . Kādēļ tad tie SAABi Jums te tā lūzt ? Tādēļ ka ir reāli nodzīti :naughty: Un nomainot ķēdi vai aizdedzes bloku nevajag sevi mānīt ar domu ka tagad auto ies bez remontiem , jo ja ir izsmelts paredzētais resurss , tad lūzīs viss pārējais . Nav taisnība ka Vācijā / Zviedrijā utt nevar atrast auto ar maziem noskrējieniem !!! Var , tikai jāmeklē un tie ir reāli dārgi , tādēl arī auto dzinēji tādus uz Latviju neved . Guntars taču atrada priekš sevis 9-5 Aero ar 130 000 km :clap: Manā skatījumā pirkt auto ar reālo noskrējienu virs 200 000 km ikdienas lietošanai ir pilnīgs neprāts , un tie visi Vācijas autobāņu karaļi ir pilnīgi nodzīti auto . Man , piemēram , ir MB E 220 d , 97. gada kurš tiešām nāca no pensināra Vācija un tagad tam jau ar manu braukšanu pa Latviju ir 206 000 km :violin:
bet nu , tas jau tikai mans viedoklis un katram pašam jāuzkāpj uz sava grābekļa :lol:
Vēl viens nobraukuma pircējs atradies, prieks ka tādi vairojas. Kas jums visiem ir - jūs pērkat auto vai mazu nobraukumu?
Es piemēram skatos, cik te daži ieliek savos svaigajos aparātos un salīdzinu ar savu 400k 9-3, es gadā ielieku mazāk nekā dažs ceturksnī. Un nekad netiek braukts ar kādu defektu, auto vienmēr tiek uzpasēts. Ja nobirst viena svira, bukse vai kas cits vienā pusē, vienmēr mainu abas, pat ja otrā vēl viss ok. Mans uzskats, ja ir labs kuzavs, tad pārējais ir sīkumi.
Personīgs jautājums nobraukuma čibrikiem - argumentēti paskaidrojiet, kas tāds nelūzīs <200k auto salīdzinot ar >200k autiņu, ja pat nezini kā kurš ekspluatēts, pilsētā vai uz bāņa??? Un ar ko otrs būs izteikti sliktāks? Motors, turbo? Uztaisīt remontu vai nomainīt ir šausmīgi lieli izdevumi Un nekur nav garantijas, ka šie posmi nenobirs arī <200K autiņam.
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by edijs »

Daļa taisnības gan Māra teiktajā ir - pat, ja visi jūtīgākie mezgli ir pārlasīti, vairumā gadījumu paliels nobraukums cieši korelē ar auto morālo novecošanu. T.i. - tu vari pārlasīt motoru, restaurēt turbīnu, salikt svaigu piekari, pārkrāsot.. bet tāpat līdīs ārā sīkumi, varēs just, ka durvju ručkas sliktāk strādā, logu pacēlāji nešancē kā gribētos, tad visādas sīkas čīkstoņas un graboņas salonā, kas parādījušas vai nu dēļ draņķīgiem ceļiem, vai tā, ka iepriekš attiecīgajā vietā kāds jau vairākas reizes ir jaucis vaļā. Pieredze rāda, ka, lai kā centies salikt visu atpakaļ perfekti (panelis, durvju apšuvumi, utml.), gluži kā no rūpnīcas nesanāk. Un te nu tālāk ir jautājums, cik katrs ir gatavs pieciest šos mazos sīkumus. Ir mezgli, kur rokas nedaudz nolaižas, vieglāk sadzīvot. Piemēram, 9k durvju ručkas un centrālā atslēga ziemā. :evil: Un tādi mezgli ir vēl un vēl, izļodzījušies, graboši, utt. Visu savest teju ideālā kārtībā nav reāli. Ok, ir, bet prasa kaudzi laika un naudas, kas beigās noved pie racionālām pārdomām par jēgu.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
User avatar
fimbars
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 807
Joined: Sun Feb 13, 2011 11:30 am
Location: Grobiņa
Contact:

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by fimbars »

elmo wrote:
ZZ_ZingZeng wrote:
fimbars wrote:https://www.youtube.com/watch?v=2J5Db146mJA

Apspriestā kinozvaigzne laikam pārcēlusies uz manu pusi,šovakar lepni uz treilera stāvēja pie mana veikala. :)
"Pie mana veikala" tas ir kur?
Liela nostaļģija pēc tā auto, kā nekā mans pirmais un nobraucu ar to kādus 12 gadus.
Vai tik nebija Grobiņa!?
Joprojām ir Grobiņa. :) Un veikals ir https://www.google.lv/maps/uv?hl=ru&pb= ... oioIhAEwDw šeit.
User avatar
intervall
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 476
Joined: Sun Jan 03, 2016 4:47 am
Location: Pļaviņas

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by intervall »

Par tādu auto kā runā Tu, Edij, gan ir jāpiekrīt, bet ne jau katrs >200K auto būs tādā stāvoklī.
Piemēram, savu pirku 280K uz odo, patiesībā tuvu 400K. Nu, neko, krāsu nomērījām, visu apskatījām - nekas nebija jaukts un krāsots, nekas negrabēja un arī negrab joprojām. Dzinējam, turbo, kārbai viss tip-top. Amīšī oriģinālie, piekare daļēji, nu divu gadu laikā es nevaru teikt, ka esmu ielicis daudz, esmu norāvis vienu kārbas spilvenu un ir palidojusi lielā bukse svirai, pārējais viss ir taisīts tikai principa pēc, ne jau tāpēc, ka ir nojāts vai salūzis. Un stipri jaunākiem auto, nu, negribas ticēt, ka būs izteikti sliktāk. Izbraucot kādu stundu ar auto, vari secināt pa lielam kas un kā. Nav jau jāpērk pirmais nolaistais autiņs, taču nevajag arī gudri apgalvot, ka nevar pirkt >200K autiņu, jo būs auzas.

Bija man Volvo S60 T5, pirkts LV, remontēts pie dīlera,servisa grāmata(un viss pārējais, ko meklē nobraukuma mērītāji) uz odo 173K un tici vai nē, tas bija krietni sliktākā stāvoklī kā mans 400K tagadējais Saab kaut arī auto bija krietni jaunāks par esošo.

EDIT: un mūsu valstī ekspluatējot tikko ievestu auto, tam tāpat pēc 5-7 gadiem būs ļoti bēdīgas perspektīvas.
maris
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 522
Joined: Wed Feb 13, 2008 6:56 am

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by maris »

ok , nav tādas konkrētas robežas 200 000 km , tas tikai piemēram , bet - kā auto inžienieris varu paskaidrot ka jebkurš mezgls tiek izgatavots ar konkrētu resursu un taisni nobraukums vislabāk norāda cik tad ir reāli palicis mūža . Protams , ekspluotācijas , apkopes , remonta apstākļi utt arī to ietekmē . Līdz ar to nomaini vienu lietu , lūzīs nākošā utt . Arī par remontu - neviens remonts mezglu nepadara par jaunu , arī remontēta mezgla resurss nebūs tāda kā jaunam . :whistle:
Mums Latvijā auto dzinēji ir sačakarējuši cilvēku domāšanu , jo visiem auto neatkarīgi no gada un cenas uz spidometra ir tas pats :lol: Normālās valstīs , paskatieteis to pašu mobile.de ir pieejami auto ar dažādām servisa vēsturēm , nobraukumiem un attiecīgi cenu . Līdz ar to katrs pats var izdarīt izvēli ...

p.S. un par auto ar 400 000 km - es jau nesaku ka tas ir slikts un to nevar ekspluotēt , taču ir krietni lielāks risks palikt uz ceļa , jo salūzīs visneidomājamākā detaļa kura savu būs nokalpojusi , lai gan viss jau itkā ir mainīts ;)
maris
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 522
Joined: Wed Feb 13, 2008 6:56 am

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by maris »

User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by Arnijs »

Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
saab21
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 725
Joined: Thu Mar 12, 2015 4:26 pm
Contact:

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by saab21 »

maris wrote: Manā skatījumā pirkt auto ar reālo noskrējienu virs 200 000 km ikdienas lietošanai ir pilnīgs neprāts , un tie visi Vācijas autobāņu karaļi ir pilnīgi nodzīti auto .
Tad jau pirkt auto Latvijas tirgū un nedzenot no ārzemēm pašam ar veselu savu privāto auto ekspertu konsīliju, 95% ir neprāts, jo nu visi tie auto tādā procentā ir tīteņi. (Man pat reāli ir piemēri, kur PATS dīleris klientam pirms pārdošanas piedāvā kādus 50-100K notīt, pirms pārdod auto (dīleri nereklamēšu, paši labi zina), tad pa ko mēs te vispār runājam) .

Un neteicu es ka Vācijā/Zviedrijā nevar atrast īstu auto zem 200k. Protams ka var, bet kā jau visi saka tas attiecīgi maksās, bet pateicoties šim mūsu Latvijas sačakarētam/ odo notītajām tirgum, nevajag arī brīnīties ka tie autiņi maksās arī stipri dārgāk.


Bet nu piekrītu Intervall teiktajam:
intervall wrote: Nav jau jāpērk pirmais nolaistais autiņs, taču nevajag arī gudri apgalvot, ka nevar pirkt >200K autiņu, jo būs auzas.
Bija man Volvo S60 T5, pirkts LV, remontēts pie dīlera,servisa grāmata(un viss pārējais, ko meklē nobraukuma mērītāji) uz odo 173K un tici vai nē, tas bija krietni sliktākā stāvoklī kā mans 400K tagadējais Saab kaut arī auto bija krietni jaunāks par esošo.
Labi, es jūtu, ka šī tēma mums ir jāslēdz ciet. Katram sava taisnība/uzskati, kā izvēlēties auto un pie tiem arī paliekam :):)
99 1975 Combi Coupe
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4

Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
User avatar
platais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 335
Joined: Tue Oct 20, 2009 12:19 pm
Location: Ogre/Riga

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by platais »

Mēs visi sirdī jutām, ka tā būs! :lol:
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by edijs »

Štruntīgi, ka kādam patiesam interesentam perekupu dēļ var nākties samaksāt dārgāk, taču no otras puses - kam interesēja, bija gana laika savākt. Savukārt, perekupam, iespējams, sanāks uz kādu laiku iesaldēti resursi. :dance:

Līdzīgi kā ar Ulda balto 900og - https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... fbbxo.html Par 700-800 pa tiešo no Ulda rokām vēl varēja ņemt; ne nu gluži kā projekta auto, bet kā ekonomisku pagaidu transporta līdzekli gan. Perekupam iegriezās cipariņi acīs, jo tak "klasika, retro!!!", cerēja uz ātru peļņu. Bet kaut kā stāv un stāv.. :lol: Nu jau maķenīt nometis cenu, bet apšaubu, ka mūsu platuma grādos daudz ir potenciālu pircēju, kas gatavi kaut kilo nolocīt par šo auto. Bet nu.. katrai cenai savi pircēji, kā zināms. Māris par Ulda balto gulbīti arī teica, ka "tev nevajag viņu" un, racionāli domājot, tā tik tiešām ir, ja sāk rēķināt ilgtermiņa investīcijas. Taču nebija tālu līdz tam, lai es "izmestu naudu vējā" un šo auto tajā brīdī tomēr ieķertu - kā pagaidu transporta līdzekli, kamēr ikdienas 9k tiek remontēts. Un kā winter beater jau arī labs, varētu lauzt Brīvkalnos.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
User avatar
ZZ_ZingZeng
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 295
Joined: Thu Apr 07, 2016 10:30 am

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by ZZ_ZingZeng »

platais wrote:
Mēs visi sirdī jutām, ka tā būs! :lol:
ĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀ ............. :angry-cussingblack::angry-screaming:
Ko viņi ir izdarījuši ar manu auto ???????????????????
Noskrējienam var neticēt, jo odometrs tikai brīžiem griezās un motoru biju vēl 2000.g. mainījis. bet nu skatos, ka viņi to auto ir pamatīgi izravējuši, ļoti daudz kas ir pazudis - spoguļi, radio kaste, gaisa caurules, lukturu gumijas utt. Un tā rūsa, pat tādās vietās, kur nebūtu to domājis ieraudzīt.
Tikai SAAB lietotājs kopš 1993.g.
Desmitais SAABs, pirmais dīzelis - 9-5 1.9TID vagons.
Pirms tam: 99GL Combi Coupe, 99GL, og900T, og900t, 900SPG, 2x9000aero, 9-3SE HOT, 9-5t vagons.
User avatar
Ainars
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3202
Joined: Tue Jan 15, 2008 12:29 pm
Location: Darbnīca

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by Ainars »

Hahaha... man smiekli naak par raudatajiem... ja jau tikdargs vinsh, hulish nepaneemaat?
Skaidrs, ka ir kautkads cipars virs kura veslais saprats nem virsroku...
Bet tomeer 600 eur jau nu nav baigais kosmoss...

Es sobrid skatos uz visaam puseem un gribu atkal mk1 golfu iekjert... probleema tik ka zem 1000 nekas daudz maz pratigs nav pieejams. Pa 600 pat nedomajot panemtu..
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Post Reply