maris wrote: Manā skatījumā pirkt auto ar reālo noskrējienu virs 200 000 km ikdienas lietošanai ir pilnīgs neprāts , un tie visi Vācijas autobāņu karaļi ir pilnīgi nodzīti auto .
Tad jau pirkt auto Latvijas tirgū un nedzenot no ārzemēm pašam ar veselu savu privāto auto ekspertu konsīliju, 95% ir neprāts, jo nu visi tie auto tādā procentā ir tīteņi. (Man pat reāli ir piemēri, kur PATS dīleris klientam pirms pārdošanas piedāvā kādus 50-100K notīt, pirms pārdod auto (dīleri nereklamēšu, paši labi zina), tad pa ko mēs te vispār runājam) .
Un neteicu es ka Vācijā/Zviedrijā nevar atrast īstu auto zem 200k. Protams ka var, bet kā jau visi saka tas attiecīgi maksās, bet pateicoties šim mūsu Latvijas sačakarētam/ odo notītajām tirgum, nevajag arī brīnīties ka tie autiņi maksās arī stipri dārgāk.
Bet nu piekrītu Intervall teiktajam:
intervall wrote: Nav jau jāpērk pirmais nolaistais autiņs, taču nevajag arī gudri apgalvot, ka nevar pirkt >200K autiņu, jo būs auzas.
Bija man Volvo S60 T5, pirkts LV, remontēts pie dīlera,servisa grāmata(un viss pārējais, ko meklē nobraukuma mērītāji) uz odo 173K un tici vai nē, tas bija krietni sliktākā stāvoklī kā mans 400K tagadējais Saab kaut arī auto bija krietni jaunāks par esošo.
Labi, es jūtu, ka šī tēma mums ir jāslēdz ciet. Katram sava taisnība/uzskati, kā izvēlēties auto un pie tiem arī paliekam