OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner
Re: OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner
Ja pareizi atceros, bija vaļā neliela loga šķirbiņa. Tā ka nav tik traki, kā video izklausās. Skaidrs, ka nav tik klusu, kā 25-30 gadus jaunākā auto, taču smaidu tas nemazina.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner
Tā kā mani pēdejās dienās ir piemeklējis "Limited Performance" un P0001-75 too low pressure ar ko ir cīnijies arī Andris, tad izslēdzot visas iespējamās citas ķibeles, ir nonākts pie diviem secinājumiem:
a) Stock augstspiediena sūknis R70 nevar tik daudz degvielas padod pie zemiem RPM, tādēļ arī metās dažreiz kļūda tieši boosta laikā no 2000rpm. Uz brīdi šķita, ka 2T eļļa palīdzēja.
b) Ir jātīra degvielas un bāka un siets, ko es noteikti darīšu
Šodien tika saņemts augstspiediena sūknis no TTID, kam šī problēma cerams būtu jāatrisina un viņa potenciāls būs noteikti daudz lielāks.
Un visbeidzot tā ka sapratu, ka ar esošām bremzēm sākt palikt pa īsu un Arnijs un JankaB piedāvāja risinājumu, tad šodien saņemti 314mm suporti, kas salīdzinot ar esošiem ir daudz lielāki un smagāki. Jāsakopj vizuāli, jāieķer diski un kluči un jāliek virsū, jo kas zin, kas ar to dīzeli vēl tiks darīts
Ak, jā, DPF tika atslēgts iekš softa, saregulēts vairāk degvielas un viss EGR noņemts pilnībā, jo atlikušās trubas atkal tika izpūstas.
Patēriņš pa šoseju ir palicis nemainīgs vai pat mazāks un joprojām var iekļauties 5L
a) Stock augstspiediena sūknis R70 nevar tik daudz degvielas padod pie zemiem RPM, tādēļ arī metās dažreiz kļūda tieši boosta laikā no 2000rpm. Uz brīdi šķita, ka 2T eļļa palīdzēja.
b) Ir jātīra degvielas un bāka un siets, ko es noteikti darīšu
Šodien tika saņemts augstspiediena sūknis no TTID, kam šī problēma cerams būtu jāatrisina un viņa potenciāls būs noteikti daudz lielāks.
Un visbeidzot tā ka sapratu, ka ar esošām bremzēm sākt palikt pa īsu un Arnijs un JankaB piedāvāja risinājumu, tad šodien saņemti 314mm suporti, kas salīdzinot ar esošiem ir daudz lielāki un smagāki. Jāsakopj vizuāli, jāieķer diski un kluči un jāliek virsū, jo kas zin, kas ar to dīzeli vēl tiks darīts
Ak, jā, DPF tika atslēgts iekš softa, saregulēts vairāk degvielas un viss EGR noņemts pilnībā, jo atlikušās trubas atkal tika izpūstas.
Patēriņš pa šoseju ir palicis nemainīgs vai pat mazāks un joprojām var iekļauties 5L
Ex Saab 9-3 1.9 TID stage4+ dyno printout
294 HP
613 NM
Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
294 HP
613 NM
Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
Re: OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner
Beidzot ir izdarīts tas, ar ko bija jāsāk iegādājoties mašīnu:
- Nomainīts zobsiksnas komplekts ar ūdens sūkni
- Jaunas Osram xenona lampas
- Iztīrīts ieplūdes kolektors
- Uzlikts degvielas sūknis no TTID, jeb Bosch R80, kurš pagaidām kļūdu nav metis
- Noņemtas Swirl Flaps un iepresēti korķi (pasūtīti no Tafmet)
Paldies Vilkam par kopā salikšanu, viss paveikts, kā pēc grāmatas
Paldies Fox par instruēšanu un padomu!
Sekundes nav zināmas un nav mērītas, bet braucot mājās uz Skanstes ielas tika satikts 9-5 Aero Hirsch ar ko sanāca nejauši uzskrieties. Rezumē - dīzelis iet gana labi
314mm bremzes būs nākamās!
Hibrīdturbo vajag/nevajag? Bet tad jāmaina arī sajūgs uz keramiku
Patēriņs pa šoseju joprojām ap 4.6-4.8L
- Nomainīts zobsiksnas komplekts ar ūdens sūkni
- Jaunas Osram xenona lampas
- Iztīrīts ieplūdes kolektors
- Uzlikts degvielas sūknis no TTID, jeb Bosch R80, kurš pagaidām kļūdu nav metis
- Noņemtas Swirl Flaps un iepresēti korķi (pasūtīti no Tafmet)
Paldies Vilkam par kopā salikšanu, viss paveikts, kā pēc grāmatas
Paldies Fox par instruēšanu un padomu!
Sekundes nav zināmas un nav mērītas, bet braucot mājās uz Skanstes ielas tika satikts 9-5 Aero Hirsch ar ko sanāca nejauši uzskrieties. Rezumē - dīzelis iet gana labi
314mm bremzes būs nākamās!
Hibrīdturbo vajag/nevajag? Bet tad jāmaina arī sajūgs uz keramiku
Patēriņs pa šoseju joprojām ap 4.6-4.8L
Ex Saab 9-3 1.9 TID stage4+ dyno printout
294 HP
613 NM
Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
294 HP
613 NM
Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
Re: OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner
Nez kurs bij ar Hirsh?
Ņem par labu, tiešām tas dizelis labi elpo pēc pēdējiem vadības bloka uzlabojumiem
Ņem par labu, tiešām tas dizelis labi elpo pēc pēdējiem vadības bloka uzlabojumiem
- foxtrot_kilo
- Zināms jau visiem
- Posts: 313
- Joined: Mon Aug 29, 2016 9:31 am
- tranquillo
- Forums - otrās mājas
- Posts: 657
- Joined: Mon Apr 25, 2011 6:13 pm
- Location: Riga, Aloja
- Contact:
Re: OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner
Super! Pat ļoti racionāls un skaists ikdienas auto. Ar pieklājīgu jaudu
SAAB 9-3 Aero 2.0 HOT Nordic Performance Stage 3+ MY2001 Sunday driver
Subaru Outback 2.0d MY2012 daily driver
Subaru Outback 2.0d MY2012 daily driver
Re: OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner
ir vēl kādi jaudas palielināšanas plāni vai pagaidām apstāsies pie šī?
esi rēķinājis cik daudz naudas salikts šī eksemplāra jaudas uzlabošanā?
esi rēķinājis cik daudz naudas salikts šī eksemplāra jaudas uzlabošanā?
SAAB 9-5 2.3t TD04 (~275 hp/400 Nm)
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
Re: OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner
Henrij,vai tad tu rejkini cik gada aped partikas?
Tas tak ir hobijs
Tas tak ir hobijs
Re: OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner
uz pārtiku nerēķinu, bet saabam gan viss ir čotka sarakstītsVilcins wrote:Henrij,vai tad tu rejkini cik gada aped partikas?
Tas tak ir hobijs
SAAB 9-5 2.3t TD04 (~275 hp/400 Nm)
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
- foxtrot_kilo
- Zināms jau visiem
- Posts: 313
- Joined: Mon Aug 29, 2016 9:31 am
Re: OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner
Es pārstāju rēķināt jau sen, visu pat var neatcerēties.
Re: OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner
Man ir excel fails, kur ir viss sarakstīts pa mēnešiem, kas un cik ir maksājis, jo nākamam īpašniekam pēc pieredzes šādi faili parasti patīk.Henry wrote:ir vēl kādi jaudas palielināšanas plāni vai pagaidām apstāsies pie šī?
esi rēķinājis cik daudz naudas salikts šī eksemplāra jaudas uzlabošanā?
Konkrēti sarēķināts, cik ir tikai iztērēts uz jaudu - nav, bet kopējais cipars uz šo dienu gan ir zināms un pa to naudu noteikti var nopirkt kažoku, iphone7+ vēl aizbraukt uz Turciju
Toreiz, kad mēs braucām ar Tevi Henrij pa skansteni, bija Karosa līkais čips, tagad Jonixa ir kudiš niknāks.
Par uzlabojumiem, kā jau minēju apsveru domu par:
- hibrīd turbo ar plānotiem 250hp/500 NM, bet tad jāmaina sajūgs
- downpipe
- sprauslas, jo esošās nav zināms, cik turēs
Un ja to visu izdara, tad atkal būs auto, ar ko mierīgi nevarēs pabraukt un atkal būs jāpārdod.
Tikai kurš pirks vīlētu 4cyl dīzeli
Ex Saab 9-3 1.9 TID stage4+ dyno printout
294 HP
613 NM
Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
294 HP
613 NM
Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
Re: OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner
juu, naakamajam īpashniekam patiks aizpildīts excelīts
būs kaut kad jāpaskatās uz Jonix čipu, kad segums būs sauss
būs kaut kad jāpaskatās uz Jonix čipu, kad segums būs sauss
SAAB 9-5 2.3t TD04 (~275 hp/400 Nm)
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
Re: OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner
Skrūvē tik OSC, pēc tam mož nopirkšu pa lēto priekš tā, lai var ātri betona maisus uz māju vest! Vienu esmu sapratis, visas šīs izvirtības tirgus nenovērtē un cena koptam Stock auto ir tikpat liela kā koptam un vīlētam! Dažkārt vīlētam pat zemāka, jo valda uzskats, ka vīlēts jau ir bez 5min nokauts.
Re: OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner
Šodien apmeklēju kādu īpašu vietu Latvijā, lai saprastu, "cik tālu" ir tikts un kas vēl jādara?
Un šī vieta ir Rolis Bosch jaudas stends.
Vēlos piebilst, ka Krišjānis Rolis ir kompentents un patīkams cilvēks komunikācijā un diezgan labi pārzin visu sfēru.
Rezumē: par Jonixa čipu saņemtas labas atsauksmes, dzinējs darbojas stabili un potenciāls tam tiešām vēl ir ļoti liels.
Stock jauda bija:
150 zs
320 nm
Rezultāts, labākais no diviem braucieniem:
195 zs (143.6 KW), attiecīgi +45 zs, jeb 30.5% pieaugums
432 NM, attiecīgi + 112 NM, jeb 35% pieaugums
Principā esmu apmierināts, jo kosmosu negaidīju.
Galvenais mērijums tika veikts 5tajā ātrumā, ņemot vērā temperatūru, riepas, rites pretestību. Par riepām it sevisķi labi vārdi teikti, jo rites pretestība ir ļoti zema.
Foto un Video no pasākuma zemāk.
Atrasties, lai arī 3-4 metru attālumā, kad rati griezās ar teorētiskiem 211+ kmh, nebija īsti omulīgi, bet man patika, būs jābrauc vēl, iesaku visiem, kuri grib zināt reālos ciparus
Ak Jā pamēģināju pāatrinājumu uz noteikto distaci, ko iepriekš darīju ar visiem auto:
Hiršhu bija: 140 kmh
530d bija: 130 kmh
Un stock 9-3 - 120 kmh
Tagad ar visiem šiem uzlabojumiem dīzelis uzrādijis - 135 Kmh, kas teorētiski nozīmē, ka būtu jāiet līdzigi ar stock 530d līdz kādiem 140kmh, kā dzīvē būs - jāmēra.
Ieteikums no Rolis puses, sākt griezt no 2800 rpm līdz 4300rpm, jo zirgspēku zudums jau pie redlaina 5000 rpm ir 25 zs. Attiecīgi, pie 4300 ir jāmet nākamā robā.
https://www.youtube.com/watch?v=1vxLLNF ... e=youtu.be - Stends
https://www.youtube.com/watch?v=UmeEtW4 ... e=youtu.be 0-100 (nākmreiz metīšu pie zemākiem rpm)
Turpinājums noteikti sekos
Un šī vieta ir Rolis Bosch jaudas stends.
Vēlos piebilst, ka Krišjānis Rolis ir kompentents un patīkams cilvēks komunikācijā un diezgan labi pārzin visu sfēru.
Rezumē: par Jonixa čipu saņemtas labas atsauksmes, dzinējs darbojas stabili un potenciāls tam tiešām vēl ir ļoti liels.
Stock jauda bija:
150 zs
320 nm
Rezultāts, labākais no diviem braucieniem:
195 zs (143.6 KW), attiecīgi +45 zs, jeb 30.5% pieaugums
432 NM, attiecīgi + 112 NM, jeb 35% pieaugums
Principā esmu apmierināts, jo kosmosu negaidīju.
Galvenais mērijums tika veikts 5tajā ātrumā, ņemot vērā temperatūru, riepas, rites pretestību. Par riepām it sevisķi labi vārdi teikti, jo rites pretestība ir ļoti zema.
Foto un Video no pasākuma zemāk.
Atrasties, lai arī 3-4 metru attālumā, kad rati griezās ar teorētiskiem 211+ kmh, nebija īsti omulīgi, bet man patika, būs jābrauc vēl, iesaku visiem, kuri grib zināt reālos ciparus
Ak Jā pamēģināju pāatrinājumu uz noteikto distaci, ko iepriekš darīju ar visiem auto:
Hiršhu bija: 140 kmh
530d bija: 130 kmh
Un stock 9-3 - 120 kmh
Tagad ar visiem šiem uzlabojumiem dīzelis uzrādijis - 135 Kmh, kas teorētiski nozīmē, ka būtu jāiet līdzigi ar stock 530d līdz kādiem 140kmh, kā dzīvē būs - jāmēra.
Ieteikums no Rolis puses, sākt griezt no 2800 rpm līdz 4300rpm, jo zirgspēku zudums jau pie redlaina 5000 rpm ir 25 zs. Attiecīgi, pie 4300 ir jāmet nākamā robā.
https://www.youtube.com/watch?v=1vxLLNF ... e=youtu.be - Stends
https://www.youtube.com/watch?v=UmeEtW4 ... e=youtu.be 0-100 (nākmreiz metīšu pie zemākiem rpm)
Turpinājums noteikti sekos
Ex Saab 9-3 1.9 TID stage4+ dyno printout
294 HP
613 NM
Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
294 HP
613 NM
Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
Re: OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner
Galīgi nav slikti
Ja nav noslēpums cik šis pakalpojums maksāja ?
Ja nav noslēpums cik šis pakalpojums maksāja ?
'06 SAAB 9-5 Aero stg3 powered by Jānis