Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Post by elmo »

lawyer wrote:Šodien atstājām bembi KROWN džekiem - lai sirdsapziņa tīrāka - sak, es tak darīju, ko varēju... :mrgreen:
Pēc gada jābrauc atkārtot!
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8236
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Post by lawyer »

Protams! Tagad ar šamējo katru gadu tā :whistle:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8236
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Post by lawyer »

Vasks protams tecēja ārā pa visām malām kādu laiciņu vēl :mrgreen: Bet nu, tas vismaz nomazgājas, atšķirība no rūsas :mrgreen:

Patēriņu pamērījām arī pēc bākas metodes - sanāca 9.55l/100km (650km, 300km no tiem pa šoseju), bet kompis tikmēr rādīja 11.0/100km - diez vai tā ir kompja kļūda, drīzāk pie aprēķina tas neņem vērā visus tos 650km, bet mazāk :think: Ar ziemas riepām pa šoseju 100-110km/h rāda 6.5-6.7l/100km.

Pabraucis pa mūsu bedrogradu jau vairāk kā mēnesi, secinu, ka M paka ir stipri pa cietu un stingru mūsu ceļiem - kratīties sanāk pamatīgi, turklāt tas piekares regulējums ir dikti dīvains - maucu tā kārtīgi pa ne to labāko granteni (vadās jūtami labāk nekā 9-3og traktors, tādēļ ātrums ir jūtami lielāks), un piekare lieliski slāpē visus nelīdzenumus, kā izbraucu uz šosejas - tā dauza cauri visus ielāpus un plaisas, turklāt tas bija ar 16" 225/55 baloniem uz J7.0 diska :shock: Tagad, kad stāv J8.0 diski ar 235/45 Dunlop SP Sport nekas nav mainījies, vienīgi pa risēm jūtami grib staigāt :geek: Protams, tas jūtami palīdz, kad vēlamies ņemt ātri līkumus, bet cik tad bieži tas gadās ikdienā :shifty:

Laikam parkingsensori ir apčakarējušies - iepīkstas, bet nestrādā :shifty: Nav pēc tiem baigā vajadzība, tādēļ paskatīsimies tos pie kārtējās apkopes :geek:

Bagāžniekā kaut kas čīkst un grab, un šķiet arī tie aizkari izvelkamie aizmugures durvīs šņirkst - brīžiem kaitina :shifty:

P.S. Izskats tagad gan vismaz ir pareizais 8)
Attachments
IMG_20170424_090105.jpg
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
Highlander
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1264
Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Post by Highlander »

Simpatisks autins isteniba! Man jau vizuali patik tie bemvee wagoni :) ka jau wagonu cienitajam :)
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
User avatar
envoy
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 2563
Joined: Wed May 05, 2010 4:08 pm
Location: Riga

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Post by envoy »

Jā 235/45 baigi rauj pa risēm, brīžiem pilnīgi jāiekrampējas stūrē. Doma pat šovasar pāriet uz kaut ko šaurāku un augstāku vasaras sezonā.
Saab 9-5 1.9 TiD Hirsch powered by ArTEH
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Post by edijs »

Simpātisks gan! :clap: Un, lai cik nepiedienīgi tas neizklausītos no Saab Kluba biedra, manā skatījumā simpātiskāks par dažu labu svaigāku Saab'u (mērķēju uz 9-3 prefeislitfu, 9-5 ar papliku pakojumu, utml.).

Šodien kā reiz iekš Taxify iegrābos ar vienu 9-3.. Šķirstu cauri, skatos, oooo, Saab 9-5, aiziet, ņemu. Cik pēdējā laikā braukts ar Taxify, nesanāk neko labu nomedīt, pēdējie bijuši fordi, toyotas, citroen, škodas.. vieni vienīgi plastmasas grabuļi, bveaahhh. Tad nu, ieraugot Saabu sarakstā, biju gatavs pagaidīt minūtes desmit, nevis ņemt kādu no 3 minūšu attālumā pieejamajiem braucamajiem. Izeju no ofisa - hmm, kas tad tas, 9-3, nevis 9-5. Nu labi, ievērtēsim, nav šādā sēdēts. Un rezumē - plastmasas sūds ar taburetēm, pff, ne smakas tur vairs no Saab'a. Pilnīgi saprotu te dažu biedru sajūsmu par Ford S-Max, ar tādu arī šodien sanāca braukt - tikpat plastmasīgs bezdvēseles radījums, taču salons šķita jūtami ergonomiskāks un plašāks par 9-3. Kāds mani varētu izvizināts ar feisliftotu, čipotu un koža-roža 9-3, lai izdzēšu no atmiņas šodienas pieredzi kā nebijušu murgu. :mrgreen:

Par risēm un platām riepām runājot - ņemot vērā, kādas ir mūsu ielas, es pat jau sāku uz 205/50 izmēru skatīties.. Pagājušo vasaru nobraukāts ar 215/45, jau bija jūtami labāk kā 225/45. Ar piekari un savirzi viss tobrīd bija kārtībā, par to nepiesieties. Braukt ar 235 vispār šķiet kosmoss.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
User avatar
envoy
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 2563
Joined: Wed May 05, 2010 4:08 pm
Location: Riga

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Post by envoy »

edijs wrote:...es pat jau sāku uz 205/50 izmēru skatīties..
Tieši tāds ir mans plāns. Štrunts par skatu, tāpat nevienam citam, kā pašam, tas neinteresē. Es palieku vecs un gribu komfortu. :D
Saab 9-5 1.9 TiD Hirsch powered by ArTEH
User avatar
bugaboo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 344
Joined: Sat Dec 26, 2015 6:20 pm
Location: Mītava

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Post by bugaboo »

lawyer wrote:Vasks protams tecēja ārā pa visām malām kādu laiciņu vēl :mrgreen: Bet nu, tas vismaz nomazgājas, atšķirība no rūsas :mrgreen:

Patēriņu pamērījām arī pēc bākas metodes - sanāca 9.55l/100km (650km, 300km no tiem pa šoseju), bet kompis tikmēr rādīja 11.0/100km - diez vai tā ir kompja kļūda, drīzāk pie aprēķina tas neņem vērā visus tos 650km, bet mazāk :think: Ar ziemas riepām pa šoseju 100-110km/h rāda 6.5-6.7l/100km.

Pabraucis pa mūsu bedrogradu jau vairāk kā mēnesi, secinu, ka M paka ir stipri pa cietu un stingru mūsu ceļiem - kratīties sanāk pamatīgi, turklāt tas piekares regulējums ir dikti dīvains - maucu tā kārtīgi pa ne to labāko granteni (vadās jūtami labāk nekā 9-3og traktors, tādēļ ātrums ir jūtami lielāks), un piekare lieliski slāpē visus nelīdzenumus, kā izbraucu uz šosejas - tā dauza cauri visus ielāpus un plaisas, turklāt tas bija ar 16" 225/55 baloniem uz J7.0 diska :shock: Tagad, kad stāv J8.0 diski ar 235/45 Dunlop SP Sport nekas nav mainījies, vienīgi pa risēm jūtami grib staigāt :geek: Protams, tas jūtami palīdz, kad vēlamies ņemt ātri līkumus, bet cik tad bieži tas gadās ikdienā :shifty:

Laikam parkingsensori ir apčakarējušies - iepīkstas, bet nestrādā :shifty: Nav pēc tiem baigā vajadzība, tādēļ paskatīsimies tos pie kārtējās apkopes :geek:

Bagāžniekā kaut kas čīkst un grab, un šķiet arī tie aizkari izvelkamie aizmugures durvīs šņirkst - brīžiem kaitina :shifty:

P.S. Izskats tagad gan vismaz ir pareizais 8)
Ciks Krowns izmaksāja ? Arī doma savu aizdzīt saeļļoties.
'06 SAAB 9-5 Aero stg3 powered by Jānis
User avatar
Vilcins
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2737
Joined: Sat Apr 07, 2012 11:55 am
Location: Riga

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Post by Vilcins »

Nekada vaina ar 235.45.r17,jums rokas no diegiem vai :mrgreen: vilkačsaabam rūpnīcas izmērs.
Ziemas cibas 225.45.r17
User avatar
Ainars
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3202
Joined: Tue Jan 15, 2008 12:29 pm
Location: Darbnīca

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Post by Ainars »

envoy wrote:
edijs wrote:...es pat jau sāku uz 205/50 izmēru skatīties..
Tieši tāds ir mans plāns. Štrunts par skatu, tāpat nevienam citam, kā pašam, tas neinteresē. Es palieku vecs un gribu komfortu. :D
205/50 17 ir tads pats augstums kaa 225/45 17

Tatad zemaks profils par 235/45 17
Par kadu komfortu jus runajat?

Lieciet 215/55 16, buus komforts
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Post by elmo »

envoy wrote:
edijs wrote:...es pat jau sāku uz 205/50 izmēru skatīties..
Tieši tāds ir mans plāns. Štrunts par skatu, tāpat nevienam citam, kā pašam, tas neinteresē. Es palieku vecs un gribu komfortu. :D
Man ziemai bija 205/60 r16, vot tas ir komforts! Kaut gan 235/45 R17 arī tīri mīksti, tik stūri rausta vairāk uz risēm.
Last edited by elmo on Wed Apr 26, 2017 7:52 am, edited 1 time in total.
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Post by edijs »

Pieņemu, ka nav vērts salīdzināt 9-5 un 9000, jo pēdējam no rūpnīcas nekad nav nākuši 17'nieki diski. Un manī sāk nostiprināties pārliecība, ka, ja inženieri nav savulaik paredzējuši neko lielāku priekš konkrētās virsbūves un piekares, tad tu gribēdams nedabūsi no tā auto komfortablu braukšanu. Lai labo zinātāji, ja kļūdos. Bembis uz 205/55/16 šķita baigais galerts, tikmēr 9k ar tām pašām mizām (Conti SportContact 2) uz robežas "par cietu". Bembis ar 225/45/17 (laikam SportContact 3) lieliski vadījās un bija pietiekami mīksts, lai braukšana būtu komfortabla, 9k ar tām pašām mizām kļuva par zobu sāpēm. Ok, labi, cietību varbūt arī nav korekti salīdzināt, pirmais ar stock piekari, otrais ar sēdinātām atsperēm un koni. Bet vadāmība un mētāšana pa risēm? Vai arī te lielāku lomu spēlē nevis disku/riepu platums, bet gan tas, ka lielāki diski parasti ir ar lielāku iznesumu par stock, respektīvi riepas viduslīnija sanāk ar nobīdi uz ārpusi, salīdzinot ar inženieru plānoto?

Par 205/55/17 Ainārs pareizi saka, tas sanāk tas pats 225/45/17 augstuma ziņā. Es uz šo izmēru skatos ne tāpēc, lai mīkstāk būtu, bet 1) cerība, ka rises mazāk ietekmē vadāmību (vismas 215 pret 225 to varēja just); 2) mazāk strīķēs aizmugurējās arkās. Vienlaikus apzinos, ka līkumos un viaduktos ātrums būs par pāris procentiem lēnāks.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8236
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Post by lawyer »

bugaboo wrote:
lawyer wrote:Vasks protams tecēja ārā pa visām malām kādu laiciņu vēl :mrgreen: Bet nu, tas vismaz nomazgājas, atšķirība no rūsas :mrgreen:

Patēriņu pamērījām arī pēc bākas metodes - sanāca 9.55l/100km (650km, 300km no tiem pa šoseju), bet kompis tikmēr rādīja 11.0/100km - diez vai tā ir kompja kļūda, drīzāk pie aprēķina tas neņem vērā visus tos 650km, bet mazāk :think: Ar ziemas riepām pa šoseju 100-110km/h rāda 6.5-6.7l/100km.

Pabraucis pa mūsu bedrogradu jau vairāk kā mēnesi, secinu, ka M paka ir stipri pa cietu un stingru mūsu ceļiem - kratīties sanāk pamatīgi, turklāt tas piekares regulējums ir dikti dīvains - maucu tā kārtīgi pa ne to labāko granteni (vadās jūtami labāk nekā 9-3og traktors, tādēļ ātrums ir jūtami lielāks), un piekare lieliski slāpē visus nelīdzenumus, kā izbraucu uz šosejas - tā dauza cauri visus ielāpus un plaisas, turklāt tas bija ar 16" 225/55 baloniem uz J7.0 diska :shock: Tagad, kad stāv J8.0 diski ar 235/45 Dunlop SP Sport nekas nav mainījies, vienīgi pa risēm jūtami grib staigāt :geek: Protams, tas jūtami palīdz, kad vēlamies ņemt ātri līkumus, bet cik tad bieži tas gadās ikdienā :shifty:

Laikam parkingsensori ir apčakarējušies - iepīkstas, bet nestrādā :shifty: Nav pēc tiem baigā vajadzība, tādēļ paskatīsimies tos pie kārtējās apkopes :geek:

Bagāžniekā kaut kas čīkst un grab, un šķiet arī tie aizkari izvelkamie aizmugures durvīs šņirkst - brīžiem kaitina :shifty:

P.S. Izskats tagad gan vismaz ir pareizais 8)
Ciks Krowns izmaksāja ? Arī doma savu aizdzīt saeļļoties.
Antikorozijas apstrāde ar šķidro vasku + atsāļošana + vējstikla pārklāšana ar ūdens atvairītāju - EUR 150
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
envoy
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 2563
Joined: Wed May 05, 2010 4:08 pm
Location: Riga

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Post by envoy »

Ainars wrote:205/50 17 ir tads pats augstums kaa 225/45 17
Taisnība, biju domājis 205/55/17. Uz 16" vasarā negribas pāriet. Drusku jau man arī patīk tie 17" diski.
Saab 9-5 1.9 TiD Hirsch powered by ArTEH
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8236
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Post by lawyer »

Atkal salauzām paspārni, tajā pašā pusē :doh:

Šoreiz izlīdzējāmies ar makgaivereni :mrgreen:

Turklāt, BMW inženieri tajā paspārnī ir iemanījušies paslēpt ārējā gaisa temperatūras sensoru :doh:
Attachments
IMG_20170505_173225.jpg
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
Post Reply