Pēc gada jābrauc atkārtot!lawyer wrote:Šodien atstājām bembi KROWN džekiem - lai sirdsapziņa tīrāka - sak, es tak darīju, ko varēju...
Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
Protams! Tagad ar šamējo katru gadu tā
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
Vasks protams tecēja ārā pa visām malām kādu laiciņu vēl Bet nu, tas vismaz nomazgājas, atšķirība no rūsas
Patēriņu pamērījām arī pēc bākas metodes - sanāca 9.55l/100km (650km, 300km no tiem pa šoseju), bet kompis tikmēr rādīja 11.0/100km - diez vai tā ir kompja kļūda, drīzāk pie aprēķina tas neņem vērā visus tos 650km, bet mazāk Ar ziemas riepām pa šoseju 100-110km/h rāda 6.5-6.7l/100km.
Pabraucis pa mūsu bedrogradu jau vairāk kā mēnesi, secinu, ka M paka ir stipri pa cietu un stingru mūsu ceļiem - kratīties sanāk pamatīgi, turklāt tas piekares regulējums ir dikti dīvains - maucu tā kārtīgi pa ne to labāko granteni (vadās jūtami labāk nekā 9-3og traktors, tādēļ ātrums ir jūtami lielāks), un piekare lieliski slāpē visus nelīdzenumus, kā izbraucu uz šosejas - tā dauza cauri visus ielāpus un plaisas, turklāt tas bija ar 16" 225/55 baloniem uz J7.0 diska Tagad, kad stāv J8.0 diski ar 235/45 Dunlop SP Sport nekas nav mainījies, vienīgi pa risēm jūtami grib staigāt Protams, tas jūtami palīdz, kad vēlamies ņemt ātri līkumus, bet cik tad bieži tas gadās ikdienā
Laikam parkingsensori ir apčakarējušies - iepīkstas, bet nestrādā Nav pēc tiem baigā vajadzība, tādēļ paskatīsimies tos pie kārtējās apkopes
Bagāžniekā kaut kas čīkst un grab, un šķiet arī tie aizkari izvelkamie aizmugures durvīs šņirkst - brīžiem kaitina
P.S. Izskats tagad gan vismaz ir pareizais
Patēriņu pamērījām arī pēc bākas metodes - sanāca 9.55l/100km (650km, 300km no tiem pa šoseju), bet kompis tikmēr rādīja 11.0/100km - diez vai tā ir kompja kļūda, drīzāk pie aprēķina tas neņem vērā visus tos 650km, bet mazāk Ar ziemas riepām pa šoseju 100-110km/h rāda 6.5-6.7l/100km.
Pabraucis pa mūsu bedrogradu jau vairāk kā mēnesi, secinu, ka M paka ir stipri pa cietu un stingru mūsu ceļiem - kratīties sanāk pamatīgi, turklāt tas piekares regulējums ir dikti dīvains - maucu tā kārtīgi pa ne to labāko granteni (vadās jūtami labāk nekā 9-3og traktors, tādēļ ātrums ir jūtami lielāks), un piekare lieliski slāpē visus nelīdzenumus, kā izbraucu uz šosejas - tā dauza cauri visus ielāpus un plaisas, turklāt tas bija ar 16" 225/55 baloniem uz J7.0 diska Tagad, kad stāv J8.0 diski ar 235/45 Dunlop SP Sport nekas nav mainījies, vienīgi pa risēm jūtami grib staigāt Protams, tas jūtami palīdz, kad vēlamies ņemt ātri līkumus, bet cik tad bieži tas gadās ikdienā
Laikam parkingsensori ir apčakarējušies - iepīkstas, bet nestrādā Nav pēc tiem baigā vajadzība, tādēļ paskatīsimies tos pie kārtējās apkopes
Bagāžniekā kaut kas čīkst un grab, un šķiet arī tie aizkari izvelkamie aizmugures durvīs šņirkst - brīžiem kaitina
P.S. Izskats tagad gan vismaz ir pareizais
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
- Highlander
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1264
- Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
Simpatisks autins isteniba! Man jau vizuali patik tie bemvee wagoni ka jau wagonu cienitajam
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
Jā 235/45 baigi rauj pa risēm, brīžiem pilnīgi jāiekrampējas stūrē. Doma pat šovasar pāriet uz kaut ko šaurāku un augstāku vasaras sezonā.
Saab 9-5 1.9 TiD Hirsch powered by ArTEH
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
Simpātisks gan! Un, lai cik nepiedienīgi tas neizklausītos no Saab Kluba biedra, manā skatījumā simpātiskāks par dažu labu svaigāku Saab'u (mērķēju uz 9-3 prefeislitfu, 9-5 ar papliku pakojumu, utml.).
Šodien kā reiz iekš Taxify iegrābos ar vienu 9-3.. Šķirstu cauri, skatos, oooo, Saab 9-5, aiziet, ņemu. Cik pēdējā laikā braukts ar Taxify, nesanāk neko labu nomedīt, pēdējie bijuši fordi, toyotas, citroen, škodas.. vieni vienīgi plastmasas grabuļi, bveaahhh. Tad nu, ieraugot Saabu sarakstā, biju gatavs pagaidīt minūtes desmit, nevis ņemt kādu no 3 minūšu attālumā pieejamajiem braucamajiem. Izeju no ofisa - hmm, kas tad tas, 9-3, nevis 9-5. Nu labi, ievērtēsim, nav šādā sēdēts. Un rezumē - plastmasas sūds ar taburetēm, pff, ne smakas tur vairs no Saab'a. Pilnīgi saprotu te dažu biedru sajūsmu par Ford S-Max, ar tādu arī šodien sanāca braukt - tikpat plastmasīgs bezdvēseles radījums, taču salons šķita jūtami ergonomiskāks un plašāks par 9-3. Kāds mani varētu izvizināts ar feisliftotu, čipotu un koža-roža 9-3, lai izdzēšu no atmiņas šodienas pieredzi kā nebijušu murgu.
Par risēm un platām riepām runājot - ņemot vērā, kādas ir mūsu ielas, es pat jau sāku uz 205/50 izmēru skatīties.. Pagājušo vasaru nobraukāts ar 215/45, jau bija jūtami labāk kā 225/45. Ar piekari un savirzi viss tobrīd bija kārtībā, par to nepiesieties. Braukt ar 235 vispār šķiet kosmoss.
Šodien kā reiz iekš Taxify iegrābos ar vienu 9-3.. Šķirstu cauri, skatos, oooo, Saab 9-5, aiziet, ņemu. Cik pēdējā laikā braukts ar Taxify, nesanāk neko labu nomedīt, pēdējie bijuši fordi, toyotas, citroen, škodas.. vieni vienīgi plastmasas grabuļi, bveaahhh. Tad nu, ieraugot Saabu sarakstā, biju gatavs pagaidīt minūtes desmit, nevis ņemt kādu no 3 minūšu attālumā pieejamajiem braucamajiem. Izeju no ofisa - hmm, kas tad tas, 9-3, nevis 9-5. Nu labi, ievērtēsim, nav šādā sēdēts. Un rezumē - plastmasas sūds ar taburetēm, pff, ne smakas tur vairs no Saab'a. Pilnīgi saprotu te dažu biedru sajūsmu par Ford S-Max, ar tādu arī šodien sanāca braukt - tikpat plastmasīgs bezdvēseles radījums, taču salons šķita jūtami ergonomiskāks un plašāks par 9-3. Kāds mani varētu izvizināts ar feisliftotu, čipotu un koža-roža 9-3, lai izdzēšu no atmiņas šodienas pieredzi kā nebijušu murgu.
Par risēm un platām riepām runājot - ņemot vērā, kādas ir mūsu ielas, es pat jau sāku uz 205/50 izmēru skatīties.. Pagājušo vasaru nobraukāts ar 215/45, jau bija jūtami labāk kā 225/45. Ar piekari un savirzi viss tobrīd bija kārtībā, par to nepiesieties. Braukt ar 235 vispār šķiet kosmoss.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
Tieši tāds ir mans plāns. Štrunts par skatu, tāpat nevienam citam, kā pašam, tas neinteresē. Es palieku vecs un gribu komfortu.edijs wrote:...es pat jau sāku uz 205/50 izmēru skatīties..
Saab 9-5 1.9 TiD Hirsch powered by ArTEH
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
Ciks Krowns izmaksāja ? Arī doma savu aizdzīt saeļļoties.lawyer wrote:Vasks protams tecēja ārā pa visām malām kādu laiciņu vēl Bet nu, tas vismaz nomazgājas, atšķirība no rūsas
Patēriņu pamērījām arī pēc bākas metodes - sanāca 9.55l/100km (650km, 300km no tiem pa šoseju), bet kompis tikmēr rādīja 11.0/100km - diez vai tā ir kompja kļūda, drīzāk pie aprēķina tas neņem vērā visus tos 650km, bet mazāk Ar ziemas riepām pa šoseju 100-110km/h rāda 6.5-6.7l/100km.
Pabraucis pa mūsu bedrogradu jau vairāk kā mēnesi, secinu, ka M paka ir stipri pa cietu un stingru mūsu ceļiem - kratīties sanāk pamatīgi, turklāt tas piekares regulējums ir dikti dīvains - maucu tā kārtīgi pa ne to labāko granteni (vadās jūtami labāk nekā 9-3og traktors, tādēļ ātrums ir jūtami lielāks), un piekare lieliski slāpē visus nelīdzenumus, kā izbraucu uz šosejas - tā dauza cauri visus ielāpus un plaisas, turklāt tas bija ar 16" 225/55 baloniem uz J7.0 diska Tagad, kad stāv J8.0 diski ar 235/45 Dunlop SP Sport nekas nav mainījies, vienīgi pa risēm jūtami grib staigāt Protams, tas jūtami palīdz, kad vēlamies ņemt ātri līkumus, bet cik tad bieži tas gadās ikdienā
Laikam parkingsensori ir apčakarējušies - iepīkstas, bet nestrādā Nav pēc tiem baigā vajadzība, tādēļ paskatīsimies tos pie kārtējās apkopes
Bagāžniekā kaut kas čīkst un grab, un šķiet arī tie aizkari izvelkamie aizmugures durvīs šņirkst - brīžiem kaitina
P.S. Izskats tagad gan vismaz ir pareizais
'06 SAAB 9-5 Aero stg3 powered by Jānis
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
Nekada vaina ar 235.45.r17,jums rokas no diegiem vai vilkačsaabam rūpnīcas izmērs.
Ziemas cibas 225.45.r17
Ziemas cibas 225.45.r17
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
205/50 17 ir tads pats augstums kaa 225/45 17envoy wrote:Tieši tāds ir mans plāns. Štrunts par skatu, tāpat nevienam citam, kā pašam, tas neinteresē. Es palieku vecs un gribu komfortu.edijs wrote:...es pat jau sāku uz 205/50 izmēru skatīties..
Tatad zemaks profils par 235/45 17
Par kadu komfortu jus runajat?
Lieciet 215/55 16, buus komforts
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
Man ziemai bija 205/60 r16, vot tas ir komforts! Kaut gan 235/45 R17 arī tīri mīksti, tik stūri rausta vairāk uz risēm.envoy wrote:Tieši tāds ir mans plāns. Štrunts par skatu, tāpat nevienam citam, kā pašam, tas neinteresē. Es palieku vecs un gribu komfortu.edijs wrote:...es pat jau sāku uz 205/50 izmēru skatīties..
Last edited by elmo on Wed Apr 26, 2017 7:52 am, edited 1 time in total.
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
Pieņemu, ka nav vērts salīdzināt 9-5 un 9000, jo pēdējam no rūpnīcas nekad nav nākuši 17'nieki diski. Un manī sāk nostiprināties pārliecība, ka, ja inženieri nav savulaik paredzējuši neko lielāku priekš konkrētās virsbūves un piekares, tad tu gribēdams nedabūsi no tā auto komfortablu braukšanu. Lai labo zinātāji, ja kļūdos. Bembis uz 205/55/16 šķita baigais galerts, tikmēr 9k ar tām pašām mizām (Conti SportContact 2) uz robežas "par cietu". Bembis ar 225/45/17 (laikam SportContact 3) lieliski vadījās un bija pietiekami mīksts, lai braukšana būtu komfortabla, 9k ar tām pašām mizām kļuva par zobu sāpēm. Ok, labi, cietību varbūt arī nav korekti salīdzināt, pirmais ar stock piekari, otrais ar sēdinātām atsperēm un koni. Bet vadāmība un mētāšana pa risēm? Vai arī te lielāku lomu spēlē nevis disku/riepu platums, bet gan tas, ka lielāki diski parasti ir ar lielāku iznesumu par stock, respektīvi riepas viduslīnija sanāk ar nobīdi uz ārpusi, salīdzinot ar inženieru plānoto?
Par 205/55/17 Ainārs pareizi saka, tas sanāk tas pats 225/45/17 augstuma ziņā. Es uz šo izmēru skatos ne tāpēc, lai mīkstāk būtu, bet 1) cerība, ka rises mazāk ietekmē vadāmību (vismas 215 pret 225 to varēja just); 2) mazāk strīķēs aizmugurējās arkās. Vienlaikus apzinos, ka līkumos un viaduktos ātrums būs par pāris procentiem lēnāks.
Par 205/55/17 Ainārs pareizi saka, tas sanāk tas pats 225/45/17 augstuma ziņā. Es uz šo izmēru skatos ne tāpēc, lai mīkstāk būtu, bet 1) cerība, ka rises mazāk ietekmē vadāmību (vismas 215 pret 225 to varēja just); 2) mazāk strīķēs aizmugurējās arkās. Vienlaikus apzinos, ka līkumos un viaduktos ātrums būs par pāris procentiem lēnāks.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
Antikorozijas apstrāde ar šķidro vasku + atsāļošana + vējstikla pārklāšana ar ūdens atvairītāju - EUR 150bugaboo wrote:Ciks Krowns izmaksāja ? Arī doma savu aizdzīt saeļļoties.lawyer wrote:Vasks protams tecēja ārā pa visām malām kādu laiciņu vēl Bet nu, tas vismaz nomazgājas, atšķirība no rūsas
Patēriņu pamērījām arī pēc bākas metodes - sanāca 9.55l/100km (650km, 300km no tiem pa šoseju), bet kompis tikmēr rādīja 11.0/100km - diez vai tā ir kompja kļūda, drīzāk pie aprēķina tas neņem vērā visus tos 650km, bet mazāk Ar ziemas riepām pa šoseju 100-110km/h rāda 6.5-6.7l/100km.
Pabraucis pa mūsu bedrogradu jau vairāk kā mēnesi, secinu, ka M paka ir stipri pa cietu un stingru mūsu ceļiem - kratīties sanāk pamatīgi, turklāt tas piekares regulējums ir dikti dīvains - maucu tā kārtīgi pa ne to labāko granteni (vadās jūtami labāk nekā 9-3og traktors, tādēļ ātrums ir jūtami lielāks), un piekare lieliski slāpē visus nelīdzenumus, kā izbraucu uz šosejas - tā dauza cauri visus ielāpus un plaisas, turklāt tas bija ar 16" 225/55 baloniem uz J7.0 diska Tagad, kad stāv J8.0 diski ar 235/45 Dunlop SP Sport nekas nav mainījies, vienīgi pa risēm jūtami grib staigāt Protams, tas jūtami palīdz, kad vēlamies ņemt ātri līkumus, bet cik tad bieži tas gadās ikdienā
Laikam parkingsensori ir apčakarējušies - iepīkstas, bet nestrādā Nav pēc tiem baigā vajadzība, tādēļ paskatīsimies tos pie kārtējās apkopes
Bagāžniekā kaut kas čīkst un grab, un šķiet arī tie aizkari izvelkamie aizmugures durvīs šņirkst - brīžiem kaitina
P.S. Izskats tagad gan vismaz ir pareizais
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
Taisnība, biju domājis 205/55/17. Uz 16" vasarā negribas pāriet. Drusku jau man arī patīk tie 17" diski.Ainars wrote:205/50 17 ir tads pats augstums kaa 225/45 17
Saab 9-5 1.9 TiD Hirsch powered by ArTEH
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
Atkal salauzām paspārni, tajā pašā pusē
Šoreiz izlīdzējāmies ar makgaivereni
Turklāt, BMW inženieri tajā paspārnī ir iemanījušies paslēpt ārējā gaisa temperatūras sensoru
Šoreiz izlīdzējāmies ar makgaivereni
Turklāt, BMW inženieri tajā paspārnī ir iemanījušies paslēpt ārējā gaisa temperatūras sensoru
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever