OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re: OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner
Paldies par sēdinājuma piedāvājumiem. JankaB varbūt var pavizināt ar savu setupu?
Turpinot dīzeļa vīlēšanu, ir izdarīti pāris darbi:
1) Demontēts snorkelis un tagad gaiss plūst iekšā pa taisno, bez līkumiem un sašaurinājumiem, vai tas ļoti ietekmēs gaisa filtra stāvokli, pēc laika būs jāapskatās, bet jau ar šādu modu - SID tika resetors un patēriņš pēc 50km šosejas mierīga posma ar ātrumu līdz 100kmh uzrādija maģiskos un nerālos 4.4 l/100
2) Tika saņemts Downpipe no Bulgārijas, 60mm truba. Man prieks bija ļoti liels, līdz brīdim, kad Vilks paziņoja, ka īsti neder! Bet tā, kā Vilkam patīk nestandarta situācijas, tad viss tika atrisināts operatīvi pārmetinot zondes vietu uz pareizo. Vilks joprojām ir apķērīgs, paldies par to viņam
Downpipe pirmās izjūtas:
- Turbo iegružas ātrāk un asāk ( no 50kmh trešajā jau labi iet)
- Spolē otrajā vēl vairāk
- Beidzot skan bankas
- Pazuda aizture, jeb turbo spiediens ir arī uzreiz pēc pārmešanas nākamā robā
Iespējams jāveic regulācijas, iespējams, pietiks ar veco adaptāciju dzēšanu, skatīsimies.
3) Biš padarīju purnu zemāku, tā lai grūtāk parkoties un uztaisīju pats pilnu ķīmisko salonam: jumtu apšuvumam, benķiem, paklājiem ar tvaika ģeneratoru un putekļusūcēju, kas smidzina ūdeni un ķīmīju ārā. Viss ir tīrs un pat no "baltajiem griestiem" nāca ārā melns ūdens.
Tālāk, man džeki saka, ka jāliek IC
Lielākas turbības priekus atstāsim Andrim
Turpinot dīzeļa vīlēšanu, ir izdarīti pāris darbi:
1) Demontēts snorkelis un tagad gaiss plūst iekšā pa taisno, bez līkumiem un sašaurinājumiem, vai tas ļoti ietekmēs gaisa filtra stāvokli, pēc laika būs jāapskatās, bet jau ar šādu modu - SID tika resetors un patēriņš pēc 50km šosejas mierīga posma ar ātrumu līdz 100kmh uzrādija maģiskos un nerālos 4.4 l/100
2) Tika saņemts Downpipe no Bulgārijas, 60mm truba. Man prieks bija ļoti liels, līdz brīdim, kad Vilks paziņoja, ka īsti neder! Bet tā, kā Vilkam patīk nestandarta situācijas, tad viss tika atrisināts operatīvi pārmetinot zondes vietu uz pareizo. Vilks joprojām ir apķērīgs, paldies par to viņam
Downpipe pirmās izjūtas:
- Turbo iegružas ātrāk un asāk ( no 50kmh trešajā jau labi iet)
- Spolē otrajā vēl vairāk
- Beidzot skan bankas
- Pazuda aizture, jeb turbo spiediens ir arī uzreiz pēc pārmešanas nākamā robā
Iespējams jāveic regulācijas, iespējams, pietiks ar veco adaptāciju dzēšanu, skatīsimies.
3) Biš padarīju purnu zemāku, tā lai grūtāk parkoties un uztaisīju pats pilnu ķīmisko salonam: jumtu apšuvumam, benķiem, paklājiem ar tvaika ģeneratoru un putekļusūcēju, kas smidzina ūdeni un ķīmīju ārā. Viss ir tīrs un pat no "baltajiem griestiem" nāca ārā melns ūdens.
Tālāk, man džeki saka, ka jāliek IC
Lielākas turbības priekus atstāsim Andrim
Ex Saab 9-3 1.9 TID stage4+ dyno printout
294 HP
613 NM
Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
294 HP
613 NM
Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
Re: OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner
no personīgās pieredzes - esi uzmanīgs ar salona ķīmisko tīrīšanu , jo tās SAAB salona plastmasas tādu nemīl un var sākt lobīties nost virskārta
Re: OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner
Izskatās Tev viņš ļoti labi un iet arī ļoti labi!
Mierīgi, tik strelka jānorunāOSC wrote:JankaB varbūt var pavizināt ar savu setupu?
EX SAAB 9³ SS , šobrīd divi X3 "bavāriešu dīzeļbobiki"
Re: OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner
Smuks DP, ko uz TA darīsi spraudīsi veco vietā ?
'06 SAAB 9-5 Aero stg3 powered by Jānis
Re: OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner
Tāds arī bija plāns, atstāt oriģinālo katalizatora bunduli un uzlikt uz skati, bet sanāca "šaize" un nu oriģinālais bundulis ir pagraizīts, jo nācās Vilkam metināt ārā zondes ligzdu no vecā uz jauno. Rezultātā - es vēl nezinu, kā iziešu skati
Co atgāzes taču dīzēļiem nemēra? Man vienkārši 2009 gads un jāiekļaujas 1.5 dūmainībā, Andrim 2006g un viņam norma ir 3.
Ja netiks cauri tāpat, tad būs no kāda jāaizņemās, bet principā Jonix tos čipus taisīja tā, lai skati varētu iziet, vai pamanīs vizuāli, ka nav bunduļa nezinu... no apakšas neredz, jo plastmasas piesedz.
Co atgāzes taču dīzēļiem nemēra? Man vienkārši 2009 gads un jāiekļaujas 1.5 dūmainībā, Andrim 2006g un viņam norma ir 3.
Ja netiks cauri tāpat, tad būs no kāda jāaizņemās, bet principā Jonix tos čipus taisīja tā, lai skati varētu iziet, vai pamanīs vizuāli, ka nav bunduļa nezinu... no apakšas neredz, jo plastmasas piesedz.
Ex Saab 9-3 1.9 TID stage4+ dyno printout
294 HP
613 NM
Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
294 HP
613 NM
Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
Re: OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner
Nezinu ko šie mēra, ko nē. Savam arī likšu bez kata un uz TA swapošu uz stoku. Man gan benzīns tur droši vien problēmu mazāk kā dīzeļiem ar atgāzēm.OSC wrote:Tāds arī bija plāns, atstāt oriģinālo katalizatora bunduli un uzlikt uz skati, bet sanāca "šaize" un nu oriģinālais bundulis ir pagraizīts, jo nācās Vilkam metināt ārā zondes ligzdu no vecā uz jauno. Rezultātā - es vēl nezinu, kā iziešu skati
Co atgāzes taču dīzēļiem nemēra? Man vienkārši 2009 gads un jāiekļaujas 1.5 dūmainībā, Andrim 2006g un viņam norma ir 3.
Ja netiks cauri tāpat, tad būs no kāda jāaizņemās, bet principā Jonix tos čipus taisīja tā, lai skati varētu iziet, vai pamanīs vizuāli, ka nav bunduļa nezinu... no apakšas neredz, jo plastmasas piesedz.
'06 SAAB 9-5 Aero stg3 powered by Jānis
Re: OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner
pēc vin nr ražots viņš tev arī 2009. gadā?
SAAB 9-5 2.3t TD04 (~275 hp/400 Nm)
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
Re: OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner
Jā, man ir ražots 2009g.Henry wrote:pēc vin nr ražots viņš tev arī 2009. gadā?
Biju drošības pēc pārbaudīt atgāzes.
Pirmā reize 1.49, pārējās divas 0.90, tas nozīmē, ja pirms skates iedošū čībā visam būtu jāiztīrās.
Vakar man atnāca sūtījums no Do88. Kā kolēģe teica, kas tas par radioatoru
Cerams, ka vēl Jūnija mēnesī uzliksim to brīnumu virsū un dabūsim daudz zemākus intake grādus
Ex Saab 9-3 1.9 TID stage4+ dyno printout
294 HP
613 NM
Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
294 HP
613 NM
Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
Re: OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner
Šī koleģe liks virsū to radiatoru?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re: OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner
A kur šļaukas? Vecās tak nederēs!?
Re: OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner
Metāla un silikona trubas ņemšu tikai tad, kad sapratīsim cik un kādas vajag. Nevar skriet, jāmācas pacietība
Ex Saab 9-3 1.9 TID stage4+ dyno printout
294 HP
613 NM
Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
294 HP
613 NM
Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
Re: OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner
Vilks ir labākais, Vilks ir gudrākais, Vilks ir apķērīgākais! Šī būs Vilka diena, jo viņš veiksmīgi uzlika man DO88 IC!
Do88 IC tika paņemts ar 63mm ieeju + izeju, 600*300*75mm, atnāca 4 dienu laikā. Sver tieši 8 kg, ko salīdzinār ar stock nevar.
Trubas paņēmām tepat Rīgā, pāris līkumi, pāris metāla pārejas, Vilka maģiskais darbs dienas garumā, visi stiprinājumi un kronšteini tika speciāli uztaisīti, tā lai tas verķis turās pamatīgi un neļurkājas. Attiecīgi tas patiesi ir FMIC, jo atrodas pašā priekšā un elpo svaigu gaisu. Vietas facelift 9-3 ir pietiekoši, tāpēc mega biezais IC ielīda ar rezervi ap 1 cm uz katru pusi, bet AC radiators piebīdīts dzinēja radiatoram maximāli tuvu.
Rezultāts: boosts pieaudzis dažos brīžos par 0.1 bar, bet air intake temperatūra dodot ručkā no vietas līdz XXX KM ir nokritusies no 60' C uz 25-27C. Mērijums veikts šovakar, kad āra temp bija ap 15C. Tam bija jēga un to vajag darīt, it sevišķi ja ir plāns uzlabot dīzēli tālāk.
Un atkal Paldies Vilkam par apņēmību un realizāciju,bet Foxam par ieteikumiem, tehnisko un morālo atbalstu
Nākamais? Sajūgs laikam jau
Ak jā, pamēģināju un pats nopulēju savu wagonu ar pulējamo mašīnīti, tas bija smags darbs, ko noteikti var izdarīt vēl labāk un izpucēt visas iespējamās švīkas
Tagad varēs kādu brīdi spoguļoties Iebraucot moikā es džekiem saku, lai mazgā uzmanīgi un slauka tikai ar microfibrēm, kuras es dodu pats viņiem līdzi un pats arī palīdzu slaucīt
Do88 IC tika paņemts ar 63mm ieeju + izeju, 600*300*75mm, atnāca 4 dienu laikā. Sver tieši 8 kg, ko salīdzinār ar stock nevar.
Trubas paņēmām tepat Rīgā, pāris līkumi, pāris metāla pārejas, Vilka maģiskais darbs dienas garumā, visi stiprinājumi un kronšteini tika speciāli uztaisīti, tā lai tas verķis turās pamatīgi un neļurkājas. Attiecīgi tas patiesi ir FMIC, jo atrodas pašā priekšā un elpo svaigu gaisu. Vietas facelift 9-3 ir pietiekoši, tāpēc mega biezais IC ielīda ar rezervi ap 1 cm uz katru pusi, bet AC radiators piebīdīts dzinēja radiatoram maximāli tuvu.
Rezultāts: boosts pieaudzis dažos brīžos par 0.1 bar, bet air intake temperatūra dodot ručkā no vietas līdz XXX KM ir nokritusies no 60' C uz 25-27C. Mērijums veikts šovakar, kad āra temp bija ap 15C. Tam bija jēga un to vajag darīt, it sevišķi ja ir plāns uzlabot dīzēli tālāk.
Un atkal Paldies Vilkam par apņēmību un realizāciju,bet Foxam par ieteikumiem, tehnisko un morālo atbalstu
Nākamais? Sajūgs laikam jau
Ak jā, pamēģināju un pats nopulēju savu wagonu ar pulējamo mašīnīti, tas bija smags darbs, ko noteikti var izdarīt vēl labāk un izpucēt visas iespējamās švīkas
Tagad varēs kādu brīdi spoguļoties Iebraucot moikā es džekiem saku, lai mazgā uzmanīgi un slauka tikai ar microfibrēm, kuras es dodu pats viņiem līdzi un pats arī palīdzu slaucīt
Last edited by OSC on Thu Jun 22, 2017 12:06 pm, edited 4 times in total.
Ex Saab 9-3 1.9 TID stage4+ dyno printout
294 HP
613 NM
Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
294 HP
613 NM
Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
- foxtrot_kilo
- Zināms jau visiem
- Posts: 313
- Joined: Mon Aug 29, 2016 9:31 am
Re: OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner
Izcili labi! Vilks tiešām ir pacenties uz 10/10! Viena no svarīgākām daļām ir paveikta, un nākamā posma turpinājums drīz sekos...
Re: OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner
Smuki!
P.S. Turbīnas spiediens atgriezīsies normā, kad ECU adoptēsies jaunai "dzelžu" konfigurācijai.
P.S. Turbīnas spiediens atgriezīsies normā, kad ECU adoptēsies jaunai "dzelžu" konfigurācijai.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible