Ralfa Airis
Ralfa Airis
Sveicināti.
Kad viss nu ir skaidrs, laiks pastāstīt par savu auto, jo arī tīri negribot, tas tik un tā pārvērstos par projektu - izstrādājumu. Varbūt kādam interesēs, kas ar viņu notiks vai nenotiks, kas to lai zina.
Runājamais objekts - 2006. gada Saab 9-5 Aero, jebšu tautās sauktais - vilkatis. Jāpiebilst gan, ka oriģināli ar manuālo kārbu, bet tas varbūt nemaz nav tik labi, par to nedaudz vēlāk.
Sāksim ar vizuālo reprezentu ar šķībām un līkām bildēm, bet šajā gadījumā, galvenais ir saturs
Vizuāli, auto ir smuks, praktiski tīrs no rūsas, kas no vienas puses ir labi, no otras, varbūt ne tik, jo brīžiem gan šķiet, ka feināk būtu bijis iepirkt puvekli, kas tehniski ir tuvu tip-top. Neko darīt, nu jau par vēlu
Problēmas sākas, kad pievēršamies tehniskajai pusei, un galvenā skāde - auto ļoooooti ņammā eļļu. ĻOTI. Ja izteikti moka uz šosejas, var izbraukt mērkoku līdz pašam minimumam Tāpēc ir ieķerts šis te:
Pašlaik apzinātās vainas:
-Gaisa masas mērītājs, melo
-Ķēdei 2mm, vēl negrab, bet nav ko dirsties
-Tarkšķ sajūga kurvis+pie reizes sajūgs
-Vārstu vāka blīve
-Nedaudz piegaudo kārba pirmajā robā (Brauks, kamēr nokaus, bet tik un tā, nepatīkami), bez tam, kārba ir, vismaz pēc OG 9-3 kārbas, īsāka, kas katru reizi dodot tupelē liek par sevi manīt. (Dēļ pieraduma, visticamāk.)
-Daudz bukses, respektīvi - visas.
-Aizmugures bremžu diski ir redzējuši labākus laikus
-Downpipe neesamība un klusa izplūde
Labs, slikts, to lai domā katrs pats, bet nopirkts zem tirgus vērtības, kas, pagaidām, ir vienīgais mierinājums
Kas plānojas:
Etaps 1. - Savest kārtībā līdz stockam, kādu brīdi pabraukt, izķert vēl pārējos kasjakus, kas varētu izlīst.
Etaps 2. - Kaut kāds tur maptunsteidžs, startam ar 300 būs gana, tie, pēc Maptun vīriņu vārdiem, esot optimāli griesti priekš stock TD04.
Kaut kā tā
Kad viss nu ir skaidrs, laiks pastāstīt par savu auto, jo arī tīri negribot, tas tik un tā pārvērstos par projektu - izstrādājumu. Varbūt kādam interesēs, kas ar viņu notiks vai nenotiks, kas to lai zina.
Runājamais objekts - 2006. gada Saab 9-5 Aero, jebšu tautās sauktais - vilkatis. Jāpiebilst gan, ka oriģināli ar manuālo kārbu, bet tas varbūt nemaz nav tik labi, par to nedaudz vēlāk.
Sāksim ar vizuālo reprezentu ar šķībām un līkām bildēm, bet šajā gadījumā, galvenais ir saturs
Vizuāli, auto ir smuks, praktiski tīrs no rūsas, kas no vienas puses ir labi, no otras, varbūt ne tik, jo brīžiem gan šķiet, ka feināk būtu bijis iepirkt puvekli, kas tehniski ir tuvu tip-top. Neko darīt, nu jau par vēlu
Problēmas sākas, kad pievēršamies tehniskajai pusei, un galvenā skāde - auto ļoooooti ņammā eļļu. ĻOTI. Ja izteikti moka uz šosejas, var izbraukt mērkoku līdz pašam minimumam Tāpēc ir ieķerts šis te:
Pašlaik apzinātās vainas:
-Gaisa masas mērītājs, melo
-Ķēdei 2mm, vēl negrab, bet nav ko dirsties
-Tarkšķ sajūga kurvis+pie reizes sajūgs
-Vārstu vāka blīve
-Nedaudz piegaudo kārba pirmajā robā (Brauks, kamēr nokaus, bet tik un tā, nepatīkami), bez tam, kārba ir, vismaz pēc OG 9-3 kārbas, īsāka, kas katru reizi dodot tupelē liek par sevi manīt. (Dēļ pieraduma, visticamāk.)
-Daudz bukses, respektīvi - visas.
-Aizmugures bremžu diski ir redzējuši labākus laikus
-Downpipe neesamība un klusa izplūde
Labs, slikts, to lai domā katrs pats, bet nopirkts zem tirgus vērtības, kas, pagaidām, ir vienīgais mierinājums
Kas plānojas:
Etaps 1. - Savest kārtībā līdz stockam, kādu brīdi pabraukt, izķert vēl pārējos kasjakus, kas varētu izlīst.
Etaps 2. - Kaut kāds tur maptunsteidžs, startam ar 300 būs gana, tie, pēc Maptun vīriņu vārdiem, esot optimāli griesti priekš stock TD04.
Kaut kā tā
1998 9-3 2.0T, pšš - Pārdots
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
- Highlander
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1264
- Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm
Re: Ralfa Airis
Rzmzr paliek vecaks janem kas solidaks un nopietnaks bet bwaaa...jup ta bija manta!!! Jurmala vel shobaltdien klist runas, ka no vienas viesnicas, mauca ara skals melns SAABs!!!emsiem wrote:Man jau labāk patika tavs bwaaa pššss aparāts
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
Re: Ralfa Airis
problēmu daudz. labi pabraukts trāpījies Tev viņš
veiksmi un pacietību savest līdz top zustand stāvoklim!
veiksmi un pacietību savest līdz top zustand stāvoklim!
SellParts
+37128710049
9-5 '02 B235R /sold
9-5 '07 B235R /sold
9-3 '08 Z19DTH+
+37128710049
9-5 '02 B235R /sold
9-5 '07 B235R /sold
9-3 '08 Z19DTH+
Re: Ralfa Airis
Nav tik traki, bet dzīvojis ar mīlestības trūkumu
1998 9-3 2.0T, pšš - Pārdots
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
Re: Ralfa Airis
Man sāk raustīties lūpa par savu, būs jāpačeko eļļas līmenis, cik šim garšo uz intervālu.
Salīdzinoši mazs nobraukums, kā tik ātri paspēja nojāt...
Salīdzinoši mazs nobraukums, kā tik ātri paspēja nojāt...
'06 SAAB 9-5 Aero stg3 powered by Jānis
Re: Ralfa Airis
:perekupi_un_tā:
SellParts
+37128710049
9-5 '02 B235R /sold
9-5 '07 B235R /sold
9-3 '08 Z19DTH+
+37128710049
9-5 '02 B235R /sold
9-5 '07 B235R /sold
9-3 '08 Z19DTH+
Re: Ralfa Airis
Bugaboo - daudz nevajag, lai iedzīvotos problēmās, beigti vienvirziena vārsti ar nedunkcionējošu pcv, un gatavs.
1998 9-3 2.0T, pšš - Pārdots
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
Re: Ralfa Airis
iespējams, un noteikti manuālās kārbas dēļ arī dzinējam ir tikusi lielāka slodze kā tomātam.rzmzr wrote:Bugaboo - daudz nevajag, lai iedzīvotos problēmās, beigti vienvirziena vārsti ar nedunkcionējošu pcv, un gatavs.
'06 SAAB 9-5 Aero stg3 powered by Jānis
Re: Ralfa Airis
Neliels apdeits:
Nomainītas visas bukses, gan priekšā, gan pakaļā.
Nomainīti priekšējo amīšu atbalsti.
Pa ceļam redzētais:
Lielo bukšu vietā bija ieliktas mazās, un iespiests silikons (wtf).
Daudzas bukses bija tiktāl ieēdušās, ka bija jāgriež ar fleksi.
Viens amortizatora atbalsts izģērbies līdz pēdējam.
Rezumē:
Stingrs auto, kluss, vienīgais troksnis, baudot mūsu ceļus, no riepām.
Drīzumā savirze, šādu tādu apstākļu dēļ, nevarēja uzreiz uztaisīt.
Liels paldies Vilkam par padarīto
Nomainītas visas bukses, gan priekšā, gan pakaļā.
Nomainīti priekšējo amīšu atbalsti.
Pa ceļam redzētais:
Lielo bukšu vietā bija ieliktas mazās, un iespiests silikons (wtf).
Daudzas bukses bija tiktāl ieēdušās, ka bija jāgriež ar fleksi.
Viens amortizatora atbalsts izģērbies līdz pēdējam.
Rezumē:
Stingrs auto, kluss, vienīgais troksnis, baudot mūsu ceļus, no riepām.
Drīzumā savirze, šādu tādu apstākļu dēļ, nevarēja uzreiz uztaisīt.
Liels paldies Vilkam par padarīto
1998 9-3 2.0T, pšš - Pārdots
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
Re: Ralfa Airis
Nekas nav ticis pamests novārtā, bet šim etapam kādu laiku bija jāpagatavojas, jo vienā piegājienā sanāca nomainīt diezgan lielu skaitu detaļu. Etapa mērķis - savest kārtībā dzindzeli. Process veikts, meistara un ķirurga, Vilciņa gādībā.
Tad nu tā, bildes un nelieli procesu apraksti: Viss sākas ar motora izcelšanu, diezgan neinteresanta procesa daļa, bet tas tika izdarīts ļoti veikli. Pusdienas jau varēja ēst pie tukšas motortelpas Un šeit jau motors sāk tikt aplasīts no, kādu laiku, nevajadzīgā. *divas vienādas bildes, nu nekas
Tad nu tā, bildes un nelieli procesu apraksti: Viss sākas ar motora izcelšanu, diezgan neinteresanta procesa daļa, bet tas tika izdarīts ļoti veikli. Pusdienas jau varēja ēst pie tukšas motortelpas Un šeit jau motors sāk tikt aplasīts no, kādu laiku, nevajadzīgā. *divas vienādas bildes, nu nekas
1998 9-3 2.0T, pšš - Pārdots
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
Re: Ralfa Airis
Aplasīts un apskrūvēts, tas motors tāds mazs vien ir
Pēc auto iegādes, tika nobraukti, 7-8 t.km, un šo KM laikā eļļa tika papildināta aptuveni 15-20 litru robežās. Rēķiniet paši, cik liela bijusi apetīte bet nu, šeit ir redzams eļļas patēriņa rezultāts:
Izplūdes vārsti apauguši kā čupa čupi Izplūdes kanāli kā vīlētam dīzelim (joks, protams ) Un tagad paši eļļas gredzeni:
Pirmie divi gredzeni kustējās ļoti brīvi, bet ir redzama uzdeguma kārta.
Eļļas gredzeni (scraper'i) gan ne par ko negribēja kustēties no vietas.
Te, kādam brīdim nevajadzīgais
Motora galvenā problēma bija eļļas ēšana, nenormālos apjomos. Pēc auto iegādes, tika nobraukti, 7-8 t.km, un šo KM laikā eļļa tika papildināta aptuveni 15-20 litru robežās. Rēķiniet paši, cik liela bijusi apetīte bet nu, šeit ir redzams eļļas patēriņa rezultāts:
Izplūdes vārsti apauguši kā čupa čupi Izplūdes kanāli kā vīlētam dīzelim (joks, protams ) Un tagad paši eļļas gredzeni:
Pirmie divi gredzeni kustējās ļoti brīvi, bet ir redzama uzdeguma kārta.
Eļļas gredzeni (scraper'i) gan ne par ko negribēja kustēties no vietas.
1998 9-3 2.0T, pšš - Pārdots
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
Re: Ralfa Airis
Šeit ir aplūkojami vēl papildus "efekti/defekti" un mazgāšanās iznākums.
Kāds gudrinieks pirms tam bija uzsēdinājis vārstu vāku uz hermētiķa, lieki teikt, ka netaupot.
Tā tas hermētiķis nonāk līdz karterim. Pie reizes varu kādam piedāvāt mazlietotu Aero sajūgu Šeit redzams kā izskatās nemazgājušās daļas Un šeit, jau samazgātas. Vienīgi nav galvas, jo tā tika aizdota noslīpēt. Te gan sanāca interesanti, ja pareizi atceros, Gaujas iela. Lai gan viņi piedāvā arī ultraskaņu, rezultāts tam bija 0. Tas tā, neliela piezīme. Nu, pa vidu vēl tika uzvirpotas jaunas buksītes kulises ļerpatām. Rosols kloķī vēl pilnībā nav izskausts, bet jau ir aizrunāti jauni ābolīši.
Kāds gudrinieks pirms tam bija uzsēdinājis vārstu vāku uz hermētiķa, lieki teikt, ka netaupot.
Tā tas hermētiķis nonāk līdz karterim. Pie reizes varu kādam piedāvāt mazlietotu Aero sajūgu Šeit redzams kā izskatās nemazgājušās daļas Un šeit, jau samazgātas. Vienīgi nav galvas, jo tā tika aizdota noslīpēt. Te gan sanāca interesanti, ja pareizi atceros, Gaujas iela. Lai gan viņi piedāvā arī ultraskaņu, rezultāts tam bija 0. Tas tā, neliela piezīme. Nu, pa vidu vēl tika uzvirpotas jaunas buksītes kulises ļerpatām. Rosols kloķī vēl pilnībā nav izskausts, bet jau ir aizrunāti jauni ābolīši.
1998 9-3 2.0T, pšš - Pārdots
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā