Gac 9-5 Aero ar vējiņu - 2.dublis
Gac 9-5 Aero ar vējiņu - 2.dublis
Laikam jau šajā forumā esošie vislabāk spēs mani saprast - ar tiem SAABiem ir tāds love forever variants. Tad nu, nelielā panikā, jo šodien bija plānots palikt bez transporta, šķirstot ss-a dzīles, uztāju šo - 2004.gads, automāts (ar lāpstiņām pie stūres), sedans, benzīns/gāze, tumši zilā krāsā, nobraukums 193500 km (ejnusazin, vai oriģinālais, kaut kā neienāca prātā līst visādos tur DNA u.tml.). Bija jau arī piedāvājums paņemt atpakaļ manu iepriekšējo airi, bet, nu, cena bija par 550 euro augstāķa, kā pirms gada pārdevu un 900 par šo, plus, tūlīt skate gaidāma... kaut kā necēlās roka. Šim piesaistīja, ka pārdod privātais, visas apkopes veiktas Artehā. Aizbraucu apskatīt un sapratu, ka durams kurmis. Auto izskatījās laizīts un kopts, gāja labi, arī gāzes iekārta, izrādās, likta Artehā. Labs arguments bija nupat izieta apskate un nomaksāts nodoklis. Vēl viens būtisks arguments bija liktā Pioneer audiosistēma ar USB, AUX, Bluetooth, navigāciju, mikrofonu, attiecīgi Hands-Free, un tai par godu nopakotās durvis. Skata pēc pakaulējos par cenu, jo nestrādāja, un, saņemot gatavību nolaist ciparu par 150 euro, iemaksāju rokas naudu un šodien pārrakstījām.
Pirmie iespaidi: 9-5 kā 9-5 un airis kā jau airis - smuks, ērts, jaudīgs, ko tur komentēt, savējie sapratīs... Pēc Volvo liekas pārsteidzoši, ka 2004.gada mašīnai nekas negrab, nekas nav ne izsēdēts, ne atlipis, ne kā savādāk būtiski nolietots. Mīnuss - švakāks aprīojums, salīdzinot ar iepriekšējo - nav ventilējamu elektrisko krēslu ar atmiņu, lietus sensora un, izrādījās, nav arī kruīza kontroles (tas gan bija pārsteigums). Kāds varbūt zina, vai var, kā opelim - nomainīt slēdzīgi un ar kompi pieprogrammēt? It kā jau dikti nevajag - Latvijā tikpat kā neizmantoju, bet, nu, tomēr.
Gļuki un darāmie darbi:
1. Tā gan ir gaumes lieta, bet iepriešējam īpašniekam dikti nepatika nekādi uzraksti un emblēmas uz auto - abu SAAB emblēmu vietā uzliktas melnas zagluškas un uzraksts Aero vienkārši nolikvidēts. Šito netaisnību vajag labot, kaut kādu slāvisku iespaidu tas viss atstāj;
2. Kā jau rakstīju, nestrādā AC. Iepriekšējais īpašnieks to vienkārši nelietoja, jo ķipa no AC iesnas metās. Uz trešdienu Artehā ir sarunāts remonts;
3. Bija tikai viena atslēga, kā dēļ pat ar saviem galiem nevaru dabūt zādzības risku KASKO polisei. Tiks labots;
4. Jāskatās, kaut kur izpūtējs "pūš";
5. Vadītāja spogulis nelokās;
Lai nu kā, trešdien pierakstīta vizīte Artehā, noskaidrošu par iespējām dabūt 1., un lai skatās 2., 3., 4., 5.
Kopumā, that's it. Tad jau dzīvosim un redzēsim. Izskatās šitā
Pirmie iespaidi: 9-5 kā 9-5 un airis kā jau airis - smuks, ērts, jaudīgs, ko tur komentēt, savējie sapratīs... Pēc Volvo liekas pārsteidzoši, ka 2004.gada mašīnai nekas negrab, nekas nav ne izsēdēts, ne atlipis, ne kā savādāk būtiski nolietots. Mīnuss - švakāks aprīojums, salīdzinot ar iepriekšējo - nav ventilējamu elektrisko krēslu ar atmiņu, lietus sensora un, izrādījās, nav arī kruīza kontroles (tas gan bija pārsteigums). Kāds varbūt zina, vai var, kā opelim - nomainīt slēdzīgi un ar kompi pieprogrammēt? It kā jau dikti nevajag - Latvijā tikpat kā neizmantoju, bet, nu, tomēr.
Gļuki un darāmie darbi:
1. Tā gan ir gaumes lieta, bet iepriešējam īpašniekam dikti nepatika nekādi uzraksti un emblēmas uz auto - abu SAAB emblēmu vietā uzliktas melnas zagluškas un uzraksts Aero vienkārši nolikvidēts. Šito netaisnību vajag labot, kaut kādu slāvisku iespaidu tas viss atstāj;
2. Kā jau rakstīju, nestrādā AC. Iepriekšējais īpašnieks to vienkārši nelietoja, jo ķipa no AC iesnas metās. Uz trešdienu Artehā ir sarunāts remonts;
3. Bija tikai viena atslēga, kā dēļ pat ar saviem galiem nevaru dabūt zādzības risku KASKO polisei. Tiks labots;
4. Jāskatās, kaut kur izpūtējs "pūš";
5. Vadītāja spogulis nelokās;
Lai nu kā, trešdien pierakstīta vizīte Artehā, noskaidrošu par iespējām dabūt 1., un lai skatās 2., 3., 4., 5.
Kopumā, that's it. Tad jau dzīvosim un redzēsim. Izskatās šitā
SAAB Sonett III; 96; 99 2d (1973); 900OG Cabrio; 900OG Sesan; 900 NG V6; 9000 5d (1984); 9-5 (1998); 9-5 (vilkatis); 9-5 Combi (vilkatis), 9-3 SC (2005.), 9-3 Cabrio (2005.), URSAAB 92001... 1/43 mērogā. Un feisliftētais 9-5 Airis 1/1 mērogā.
Re: Gac 9-5 Aero ar vējiņu - 2.dublis
Glīts aparāts, šie vispār ir smukākie 9-5 ever manuprāt - FL sedans ar '04-'05 Aero bamperiem
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
- mrpinkeyes
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1406
- Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
- Location: Sigulda
- Contact:
Re: Gac 9-5 Aero ar vējiņu - 2.dublis
Ar atgriešanos!
Man drusciņ pietrūkst veco 9-5 kvalitatīvā salona apdare, salīdzinot ar Vilkati! Šis auto labās rokās nonācis! Kaut vairāk tādu būtu! Tad SAABi vēl mūs ilgi priecētu uz Latvijas ceļiem!
Man drusciņ pietrūkst veco 9-5 kvalitatīvā salona apdare, salīdzinot ar Vilkati! Šis auto labās rokās nonācis! Kaut vairāk tādu būtu! Tad SAABi vēl mūs ilgi priecētu uz Latvijas ceļiem!
saab 9-5 Aero Wagon 2006
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
Re: Gac 9-5 Aero ar vējiņu - 2.dublis
- Piekrītu Lawyer - vilkati kā variantu vispār neizskatīju. Vēl, manuprāt, dikti smuks ir 9-5 NG, bet, nu, jāpagaida, kad cena pakritīsies...
Starp citu, ja kādam garāžā mētājas emblēmas vai "Aero" un "9-5" uzraksti, labprāt uzklausīšu piedāvājumus...
Starp citu, ja kādam garāžā mētājas emblēmas vai "Aero" un "9-5" uzraksti, labprāt uzklausīšu piedāvājumus...
SAAB Sonett III; 96; 99 2d (1973); 900OG Cabrio; 900OG Sesan; 900 NG V6; 9000 5d (1984); 9-5 (1998); 9-5 (vilkatis); 9-5 Combi (vilkatis), 9-3 SC (2005.), 9-3 Cabrio (2005.), URSAAB 92001... 1/43 mērogā. Un feisliftētais 9-5 Airis 1/1 mērogā.
- mrpinkeyes
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1406
- Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
- Location: Sigulda
- Contact:
Re: Gac 9-5 Aero ar vējiņu - 2.dublis
Nu gaume var atšķirties! Man vissmukākais 9-5 ir pirmās paaudzes Aero ar lukturu tīrītājiem. 9-5 NG savukārt ir kolosāls kokpits un interjers, atskaitot el.logu slēdžu vietas risinājumu kreisajās durvīs, nevis viduskonsolē kā SAAB pieklātos
saab 9-5 Aero Wagon 2006
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
Re: Gac 9-5 Aero ar vējiņu - 2.dublis
Saab emblēmai ir jābūt, bet tas, ka nav Aero uzrakstiņš man gan patīk, jo tad viņš vairāk tāds ''Sleeper Car". Vajadzības gadījumā var ierādīt vietu . Vienīgi tavā gadījumā hot aero bamperi nedaudz nodod topošo piesmiešanuGac wrote: 1. Tā gan ir gaumes lieta, bet iepriešējam īpašniekam dikti nepatika nekādi uzraksti un emblēmas uz auto - abu SAAB emblēmu vietā uzliktas melnas zagluškas un uzraksts Aero vienkārši nolikvidēts. Šito netaisnību vajag labot, kaut kādu slāvisku iespaidu tas viss atstāj;
psss....
Re: Gac 9-5 Aero ar vējiņu - 2.dublis
Starp citu, viens mazs offtopic jautājums. Augusta sākumā gaidāms pirmais lielais pārbaudījums - brauciens uz Rumāniju (caur Budapeštu). Kāds ir ar auto uz to galu ceļojis? Kā tur ar gāzes uzpildi?
SAAB Sonett III; 96; 99 2d (1973); 900OG Cabrio; 900OG Sesan; 900 NG V6; 9000 5d (1984); 9-5 (1998); 9-5 (vilkatis); 9-5 Combi (vilkatis), 9-3 SC (2005.), 9-3 Cabrio (2005.), URSAAB 92001... 1/43 mērogā. Un feisliftētais 9-5 Airis 1/1 mērogā.
Re: Gac 9-5 Aero ar vējiņu - 2.dublis
paga, šito tak var labot ar imobilaizera pārpogrammēšanu uz 1 atslēgu un izziņu no autorizēta servisa!?Gac wrote: 3. Bija tikai viena atslēga, kā dēļ pat ar saviem galiem nevaru dabūt zādzības risku KASKO polisei. Tiks labots;
protams, ka tad ir tā tramīgi, lai nepakāstu vienīgo atslēgu.
SAAB 9-5 2.3t TD04 (~275 hp/400 Nm)
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
Re: Gac 9-5 Aero ar vējiņu - 2.dublis
Jā, tikai tas vēl ir jāizdara (rīt Artehā)...
SAAB Sonett III; 96; 99 2d (1973); 900OG Cabrio; 900OG Sesan; 900 NG V6; 9000 5d (1984); 9-5 (1998); 9-5 (vilkatis); 9-5 Combi (vilkatis), 9-3 SC (2005.), 9-3 Cabrio (2005.), URSAAB 92001... 1/43 mērogā. Un feisliftētais 9-5 Airis 1/1 mērogā.
Re: Gac 9-5 Aero ar vējiņu - 2.dublis
Nu, smuks, kas smuks, un kaites arī samērā "mierīgas."
Godīgi sakot, arī mana auto iegādē (lai gan nāk jau OEM izpildījumā) AUX esamība nospēlēja lielu lomu
Nu tik kopt un turpināt laizīt
Godīgi sakot, arī mana auto iegādē (lai gan nāk jau OEM izpildījumā) AUX esamība nospēlēja lielu lomu
Nu tik kopt un turpināt laizīt
1998 9-3 2.0T, pšš - Pārdots
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
Re: Gac 9-5 Aero ar vējiņu - 2.dublis
Henry wrote:paga, šito tak var labot ar imobilaizera pārpogrammēšanu uz 1 atslēgu un izziņu no autorizēta servisa!?Gac wrote: 3. Bija tikai viena atslēga, kā dēļ pat ar saviem galiem nevaru dabūt zādzības risku KASKO polisei. Tiks labots;
protams, ka tad ir tā tramīgi, lai nepakāstu vienīgo atslēgu.
otru atslēgu uztaisit nav dargi, nesen pats tam gaju cauri - no ķinas korpus 7e, lietota atslēga šrotā pēc vienošanas, pieprogramēšana 15e, pievīlēt 5e, jauna baterija 4e
9-5 AERO 02g 2.3T stage1
9-5 Griffin 99g swapped 2.3T
volvo s80 04g d5
volvo s40 07g d5
9-5 Griffin 99g swapped 2.3T
volvo s80 04g d5
volvo s40 07g d5
Re: Gac 9-5 Aero ar vējiņu - 2.dublis
Man ir viena lietota atslēga, ja interesē.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re: Gac 9-5 Aero ar vējiņu - 2.dublis
Es jau pasūtīju.
SAAB Sonett III; 96; 99 2d (1973); 900OG Cabrio; 900OG Sesan; 900 NG V6; 9000 5d (1984); 9-5 (1998); 9-5 (vilkatis); 9-5 Combi (vilkatis), 9-3 SC (2005.), 9-3 Cabrio (2005.), URSAAB 92001... 1/43 mērogā. Un feisliftētais 9-5 Airis 1/1 mērogā.
Re: Gac 9-5 Aero ar vējiņu - 2.dublis
Nu tā, pabijām medicīnas sabiedrībā "Arteh" - sataisījām kondišku (kaut kāda tur truba) plus sapildījām, nomainījām vienu posmu izpūtējam, plus kaut kādas tur blīvītes, skaviņas u.tml. sīkumi, plus sariktēja kreiso spoguli, kurš nelocījās, un labo, kurš nesildīja, pieregulēja vējiņiekārtu, plus saprogrammēja otru atslēgu... ak jā, uzlika arī uzrakstus, kam par godu pievienoju bildi... tagad man ir SAABs ideālā stāvoklī un gatavs 6000 km garam Eurotripam.
Pē-ess: Ainār, man vajadzēs diskus tumšākā krāsā.
Pē-ess: Ainār, man vajadzēs diskus tumšākā krāsā.
SAAB Sonett III; 96; 99 2d (1973); 900OG Cabrio; 900OG Sesan; 900 NG V6; 9000 5d (1984); 9-5 (1998); 9-5 (vilkatis); 9-5 Combi (vilkatis), 9-3 SC (2005.), 9-3 Cabrio (2005.), URSAAB 92001... 1/43 mērogā. Un feisliftētais 9-5 Airis 1/1 mērogā.
Re: Gac 9-5 Aero ar vējiņu - 2.dublis
Tie hondas diski izskatās nesmuki, un vajag uz bagana saab, scania emblēmu.