Radās praktisks jautājums - kur lai piestiprina telefona turētāju? Neturēšu taču to rokā Ar fočuku filmēt vēl nereālāk, jo tam vispār nav nekāda turētājaOSC wrote:Varbūt nofilmē kādu video?
Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Es tikko pasūtīju telefona turētāju, kas liekas uz stūres, kā atnāks ietestēsim uz Tavējā līdz Redline
Ex Saab 9-3 1.9 TID stage4+ dyno printout
294 HP
613 NM
Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
294 HP
613 NM
Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
A kur problēma turēt rokā? nemāki?lawyer wrote:Radās praktisks jautājums - kur lai piestiprina telefona turētāju? Neturēšu taču to rokā Ar fočuku filmēt vēl nereālāk, jo tam vispār nav nekāda turētājaOSC wrote:Varbūt nofilmē kādu video?
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Esam atpakaļ sveiki un veseli
Mēģināju notestēt max ātrumu - diez ko daudz izdevību nebija, jo satiksme pa bāņiem, pa kuriem braucām, bija tā kā pa Brīvībeni kārtīgā darba dienā. Pēc spidometra sanāca 200+ km/h, bet pēc GPS 190 km/h. Apgriezienus sarkanajā zonā negriezu. Lai pa bāni ārdītos, acīmredzot vajag Type 6 vai Type 7 primary. Type 8 vispār būtu sapnis Vācijā kāds esot uztaisījis no rokas vairākus komplektus ar Type 8, bet cena tam esot bijusi 600 EUR Pa mazajām vācu pilsētiņām pamatā pārvietojos ar logu vaļā un pāātrinoties (būūūuuuu)/ atmetoties (bu-bu-bu-bu-bu)
Bet vispār vācu c900 braucējiem bija kantainas acis, skatoties uz Trionic 5.5 iekš c900 - tie par ko tādu bija tikai lasījuši, ne redzējuši dzīvē
Mēģināju notestēt max ātrumu - diez ko daudz izdevību nebija, jo satiksme pa bāņiem, pa kuriem braucām, bija tā kā pa Brīvībeni kārtīgā darba dienā. Pēc spidometra sanāca 200+ km/h, bet pēc GPS 190 km/h. Apgriezienus sarkanajā zonā negriezu. Lai pa bāni ārdītos, acīmredzot vajag Type 6 vai Type 7 primary. Type 8 vispār būtu sapnis Vācijā kāds esot uztaisījis no rokas vairākus komplektus ar Type 8, bet cena tam esot bijusi 600 EUR Pa mazajām vācu pilsētiņām pamatā pārvietojos ar logu vaļā un pāātrinoties (būūūuuuu)/ atmetoties (bu-bu-bu-bu-bu)
Bet vispār vācu c900 braucējiem bija kantainas acis, skatoties uz Trionic 5.5 iekš c900 - tie par ko tādu bija tikai lasījuši, ne redzējuši dzīvē
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
600 euro uz vispārējā fona izklausās pēc sīcenes.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Jorgen Eriksson tagad piedāvā Type8.5, custom set. Pameklē fb
Tev sanāk, ka tagad ir type5??? :O Var uzsākt braukt ar trešo max speed 170kph?
Tev sanāk, ka tagad ir type5??? :O Var uzsākt braukt ar trešo max speed 170kph?
900aero clubsport #8
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Kā jau rakstīju, izspiedu 190 km/h pēc GPS pie 5.5k rpm - tas tak nevar būt jau type 6?Nauris_t16 wrote:Jorgen Eriksson tagad piedāvā Type8.5, custom set. Pameklē fb
Tev sanāk, ka tagad ir type5??? :O Var uzsākt braukt ar trešo max speed 170kph?
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
lawyer wrote:Kā jau rakstīju, izspiedu 190 km/h pēc GPS pie 5.5k rpm - tas tak nevar būt jau type 6?Nauris_t16 wrote:Jorgen Eriksson tagad piedāvā Type8.5, custom set. Pameklē fb
Tev sanāk, ka tagad ir type5??? :O Var uzsākt braukt ar trešo max speed 170kph?
Ja atmiņa neviļ, tad tev iepriekš bija type6. Type5 vispār ir reti un uz turbo pilnīgi bezjēdzīgi, jau type6 šķiet smagi par īsu.
900aero clubsport #8
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Bet kā to noteikt? Pēc koda uz kārbas? Vai arī jāskaita zobi tam primary zobratam?Nauris_t16 wrote:lawyer wrote:Kā jau rakstīju, izspiedu 190 km/h pēc GPS pie 5.5k rpm - tas tak nevar būt jau type 6?Nauris_t16 wrote:Jorgen Eriksson tagad piedāvā Type8.5, custom set. Pameklē fb
Tev sanāk, ka tagad ir type5??? :O Var uzsākt braukt ar trešo max speed 170kph?
Ja atmiņa neviļ, tad tev iepriekš bija type6. Type5 vispār ir reti un uz turbo pilnīgi bezjēdzīgi, jau type6 šķiet smagi par īsu.
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Ir rakstīts uz kārbas augšpuse:lawyer wrote:Bet kā to noteikt? Pēc koda uz kārbas? Vai arī jāskaita zobi tam primary zobratam?
1979-1983:
type(G=manual)1st digit
version(engine combination)2nd digit
number of forward gears-3rd digit
primary gear ratio(see below)-4th digit
variant(stage of development)5th digit
1984 Onward:
GM=manual tranny-1st digits
GA= auto tranny-1st digits
transmission version-2nd digit
number of forward gears-3rd digit
primary gear ratio(see table below)-4th digit
variant(stage of development)5th digit
Izkopēts no šejienes: http://www.twinsaabs.com/900_repair/tra ... y_info.asp
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Man pēc gada ir jābūt GM45X10 - tad sanāk, ka man ir type 5?
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
lawyer wrote:Man pēc gada ir jābūt GM45X10 - tad sanāk, ka man ir type 5?
FACEPALM
Sūds ar gadu, tevi interesē trešais cipars, tas, kas ir X Gads nosaka tikai aptuveni kārbas variantu, kas ir pēdējie 2 cipari. A primary zobrati katram tirgum ir savi, type 8 bija pa lielam tikai UK un dažreiz GER, Itālijas kalniem un salām nebija nekas lielāks par type 6, Skandināvijas-karbo-bomžedišen reizēm saņēma type5, jo bija domāti tikai omju pārvadāšanai viena miesta robežās, utt
900aero clubsport #8
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
MANAS ATBILDES CITĀTĀ
defektivais wrote:Ir rakstīts uz kārbas augšpuse:lawyer wrote:Bet kā to noteikt? Pēc koda uz kārbas? Vai arī jāskaita zobi tam primary zobratam?
1979-1983:
type(G=manual)1st digit
version(engine combination)2nd digit TIKAI 4 (GUMIJAS PRIEKŠĒJAIS KĀRBAS SPILVENS) VAI 5 (HIDRAULISKAIS PR. SPILVENS)
number of forward gears-3rd digit 3 ĀTRUMI UZ PRIEKŠU AUTOMĀTAM, 4 VAI 5 MANUĀĻIEM
primary gear ratio(see below)-4th digit 4? 5(SKANDINĀVIJA), 6(BĀZE), 7(FPT TURBO) VAI 8(AUTOBAHN)
variant(stage of development)5th digit KATRU GADU CITS DIVCIPARU SKAITLIS, ATTIECĪGI 00-99, APTUVENI VAR NOTEIKT KĀRBAS GADU
1984 Onward:
GM=manual tranny-1st digits
GA= auto tranny-1st digits
transmission version-2nd digit TIKAI 4 (GUMIJAS PRIEKŠĒJAIS KĀRBAS SPILVENS) VAI 5 (HIDRAULISKAIS PR. SPILVENS)
number of forward gears-3rd digit 3 ĀTRUMI UZ PRIEKŠU AUTOMĀTAM, 4 VAI 5 MANUĀĻIEM
primary gear ratio(see table below)-4th digit 4? 5(SKANDINĀVIJA), 6(BĀZE), 7(FPT TURBO) VAI 8(AUTOBAHN)
variant(stage of development)5th digit KATRU GADU CITS DIVCIPARU SKAITLIS, ATTIECĪGI 00-99, APTUVENI VAR NOTEIKT KĀRBAS GADU
Izkopēts no šejienes: http://www.twinsaabs.com/900_repair/tra ... y_info.asp
900aero clubsport #8
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Būs jāuzmet aci. Tam kodam ir jābūt uz kārbas daļas, kas dzinējam priekšpusē ir, zem turbīnas?
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
No augšpuses var redzēt
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84