OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner
Re: OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner
Šīs detaļas nez kāpēc šķiet pazīstamas
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner
Tev ar beidzot ir nākusi apgaismība kad ne tikai karburatora ir spēkslawyer wrote:Šīs detaļas nez kāpēc šķiet pazīstamas
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re: OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner
Vilcins wrote:Tev ar beidzot ir nākusi apgaismība kad ne tikai karburatora ir spēkslawyer wrote:Šīs detaļas nez kāpēc šķiet pazīstamas
Karburatori arī ir dažādi
900aero clubsport #8
Re: OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner
Mega labs darbs padarīts!
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re: OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner
Čau SaaBistiem,
Uz kādu labu laiku par manu wagonu nebija ziņas.
Vasaras vidū piepildīju sapni, nomedīju oriģinālos OZ Ultraleggera diskus 18 collu izmērā, antracīta krāsā ar karbona vāciņiem, viena diska svars 8.7 KG, oriģinālie 17" krabji ir 9.9 KG. Tādus diskus liek uz Porsche, Lambo, vīlētiem Audi, utt.
Diski tika uzlikti izmantojot Wobble Bolts (diska caurumi ir 5*112), vidus centrējošie gredzeni arī iepirkti oriģinālie OZ, visi aksesuāri dabūti iekš Dalans.lv, pat wobble bolt sekretkas izpildijumā. Izgāju TA skati pa 0, dūmainība bija 0.03, bremzes cērt kā naži un tik augstu vērtējumu neesmu vēl redzējis: Izmēģināts 220 kmh, šķiet nostrādā apgriezienu ierobežotājs, bet iekšā sajūta, kā uz 90kmh
Tagad Wagons ir uztaisīts kā konča:
- Pilnībā pārkrāsots: priekšējais bampers, pakaļējais bampers, dzinējs pārsegs, labās durvis, jauns difuzors daudz smukākā krāsā un graudā, kā arī bagāžnieka vāks. Patīkams un praktisks jaunums, kas izskatās daudz labāk par oriģinālām restēm – Turbo X priekšējās restes tumši pelēkā antracīta krāsā, gluži vai pilnībā saiet ar OZ disku toni Otra opcija bija likt atkal sietu, bet tas ir nerāls čakars... kā arī man apnika tīrīt no putekļiem un dubļiem visu, kas nonāca motortelpā.
Tās laikam ir jaunākās Turbo X restes uz auto Baltijas valstīs šobrīd!
Milzīgs paldies ArTeh Komandai un Aināram
Plāni uz mašīnu pagaidām ir mierīgi:
- Vēlos sagatavot to rudens, ziemas sezonai – puse darba jau izdarīta – iztīrītas un ievaskotas visas iespējamās ailes, šķirbas, sliekšņi no iekšpuses.
- Beņķi jau ir ieziesti ar Nano pārklājumu netīrumu un mitruma atgrūšanai
- Noteikti arī likšu profesionālo cieto vasko un sķidro stiklu vai keramiku. Šobrīd sliecos tieši uz šķidro stiklu.
- Ak Jā – ja kāds domā, ka stiklus nevar izpulēt, tad vēlos pateikt, ka VAR Dziļas švīkas būs pagrūti, bet piemēram švīkas no logu tīrītājiem VAR Tas prasa ļoti smagu darbu un pacietību, bet to var izdarīt.
- Uzlikšu ziemenes un tad atdošu OZ diskus uz pulvekrāsošanu, lai ir kā jauni
Uz kādu labu laiku par manu wagonu nebija ziņas.
Vasaras vidū piepildīju sapni, nomedīju oriģinālos OZ Ultraleggera diskus 18 collu izmērā, antracīta krāsā ar karbona vāciņiem, viena diska svars 8.7 KG, oriģinālie 17" krabji ir 9.9 KG. Tādus diskus liek uz Porsche, Lambo, vīlētiem Audi, utt.
Diski tika uzlikti izmantojot Wobble Bolts (diska caurumi ir 5*112), vidus centrējošie gredzeni arī iepirkti oriģinālie OZ, visi aksesuāri dabūti iekš Dalans.lv, pat wobble bolt sekretkas izpildijumā. Izgāju TA skati pa 0, dūmainība bija 0.03, bremzes cērt kā naži un tik augstu vērtējumu neesmu vēl redzējis: Izmēģināts 220 kmh, šķiet nostrādā apgriezienu ierobežotājs, bet iekšā sajūta, kā uz 90kmh
Tagad Wagons ir uztaisīts kā konča:
- Pilnībā pārkrāsots: priekšējais bampers, pakaļējais bampers, dzinējs pārsegs, labās durvis, jauns difuzors daudz smukākā krāsā un graudā, kā arī bagāžnieka vāks. Patīkams un praktisks jaunums, kas izskatās daudz labāk par oriģinālām restēm – Turbo X priekšējās restes tumši pelēkā antracīta krāsā, gluži vai pilnībā saiet ar OZ disku toni Otra opcija bija likt atkal sietu, bet tas ir nerāls čakars... kā arī man apnika tīrīt no putekļiem un dubļiem visu, kas nonāca motortelpā.
Tās laikam ir jaunākās Turbo X restes uz auto Baltijas valstīs šobrīd!
Milzīgs paldies ArTeh Komandai un Aināram
Plāni uz mašīnu pagaidām ir mierīgi:
- Vēlos sagatavot to rudens, ziemas sezonai – puse darba jau izdarīta – iztīrītas un ievaskotas visas iespējamās ailes, šķirbas, sliekšņi no iekšpuses.
- Beņķi jau ir ieziesti ar Nano pārklājumu netīrumu un mitruma atgrūšanai
- Noteikti arī likšu profesionālo cieto vasko un sķidro stiklu vai keramiku. Šobrīd sliecos tieši uz šķidro stiklu.
- Ak Jā – ja kāds domā, ka stiklus nevar izpulēt, tad vēlos pateikt, ka VAR Dziļas švīkas būs pagrūti, bet piemēram švīkas no logu tīrītājiem VAR Tas prasa ļoti smagu darbu un pacietību, bet to var izdarīt.
- Uzlikšu ziemenes un tad atdošu OZ diskus uz pulvekrāsošanu, lai ir kā jauni
Last edited by OSC on Wed Sep 27, 2017 3:41 pm, edited 1 time in total.
Ex Saab 9-3 1.9 TID stage4+ dyno printout
294 HP
613 NM
Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
294 HP
613 NM
Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
Re: OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner
Maniaks!
Jāpārkrāso miglinieku kabatām pelēkā svītra, lai ir vienā tonī ar restēm!
Jāpārkrāso miglinieku kabatām pelēkā svītra, lai ir vienā tonī ar restēm!
SAAB 9-5 TiD Estate '08 Hirsch Performance no Swirl, no DPF, no EGR
Re: OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner
Bāc, es zinu, bet tas aizņem atkal visu dienu, tīrīt veco krāsu, gruntēt, līmēt kontūras, krāsot.. likt iekšā... es laikam vēlos atpūsties vai padomāt ko kreatīvāku ko darīt ar tām miglām
Ex Saab 9-3 1.9 TID stage4+ dyno printout
294 HP
613 NM
Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
294 HP
613 NM
Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
Re: OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner
nu baigais dampis. siekala tek...
SAAB 9-5 2.3t TD04 (~275 hp/400 Nm)
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
Re: OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner
Glīti
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner
nebūs žēl pa sāli dzīt? uz ziemu restes jāņem ārā
SellParts
+37128710049
9-5 '02 B235R /sold
9-5 '07 B235R /sold
9-3 '08 Z19DTH+
+37128710049
9-5 '02 B235R /sold
9-5 '07 B235R /sold
9-3 '08 Z19DTH+
Re: OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner
.....
- Ak Jā – ja kāds domā, ka stiklus nevar izpulēt, tad vēlos pateikt, ka VAR Dziļas švīkas būs pagrūti, bet piemēram švīkas no logu tīrītājiem VAR Tas prasa ļoti smagu darbu un pacietību, bet to var izdarīt (C)
Saki lūdzu, kur šo darbu var veikt?!
- Ak Jā – ja kāds domā, ka stiklus nevar izpulēt, tad vēlos pateikt, ka VAR Dziļas švīkas būs pagrūti, bet piemēram švīkas no logu tīrītājiem VAR Tas prasa ļoti smagu darbu un pacietību, bet to var izdarīt (C)
Saki lūdzu, kur šo darbu var veikt?!
SAAB 9-5 AERO universāls, 2001 facelift, melns. Bez gāzes iekārtas.
Re: OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner
Domāju, ka OSC darīja to pats, jo diez vai par citiem rakstītu, ka darbs ir ĻOOTI smags )
Re: OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner
tā tas ir, skan loģiski
SAAB 9-5 AERO universāls, 2001 facelift, melns. Bez gāzes iekārtas.
Re: OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner
Es to darīju pats, process ir ļoti darb ietilpīgs un realitātē izmeģināju pakalējā stikla pulēšanu, lai mēģināt izņemt stikla tīrītāja atstātās pēdas, tās ir vairākas stundas un tik un tā paliek vēl citas švīkas, kuras jāmēģina mazināt nākamajos piegājienos.
Ja rēķina aptuveni, tad visu mašīnu es pilnībā nopulēju pa 24 darba stundām (jeb 2 dienās).
Daļu aizmugurējā stikla es pulēju 2h. Priekšējais stikls ir daudz biezāks un noprotu ka arī cietāks un to vēl grūtāk un ilgāk. Priekšējo es iesāku, bet iestājās jau vakars
Ex Saab 9-3 1.9 TID stage4+ dyno printout
294 HP
613 NM
Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
294 HP
613 NM
Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
Re: OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner
Stiklu pulēšanai izmanto cērija oksīdu, jo stikls ir ļoti ciets. Es savam Saabam pulēju priekšējo stiklu un cērija oksīdu nopirku eBay (jo latvijas ķīmijas veikalos bija dārgi).
Darbs tiešām ir diezgan smags un ilgs. Arī drēbes un viss apkārt tiek nosmērēts ar sīkiem baltiem punktiņiem.
Pēc pieredzes varu teikt, ka smalkās švīkas (kas braucot pret sauli ļoti labi redzamas) var izpulēt, bet mazos punktiņus, kas ir iedauzīti no smiltīm un maziem akmentiņiem - gan nē. Man Saabam jau 13 gadi un tas stikls viss ir mazos mazos punktiņos. Tie visi palika, jo ir pietiekami dziļi, bet nu tas mikro-švīku zirneklis gan praktiski pazuda.
Darbs tiešām ir diezgan smags un ilgs. Arī drēbes un viss apkārt tiek nosmērēts ar sīkiem baltiem punktiņiem.
Pēc pieredzes varu teikt, ka smalkās švīkas (kas braucot pret sauli ļoti labi redzamas) var izpulēt, bet mazos punktiņus, kas ir iedauzīti no smiltīm un maziem akmentiņiem - gan nē. Man Saabam jau 13 gadi un tas stikls viss ir mazos mazos punktiņos. Tie visi palika, jo ir pietiekami dziļi, bet nu tas mikro-švīku zirneklis gan praktiski pazuda.