The 9-3 SE. Project: Griff
Re: The 9-3 SE. Project: Griff
Beņķu pielabotāju kontaktus studijā! Man līdzīgs stāsts ar ikdienišķā 9k beņķiem - gribas nedaudz uzlabot, lai pašam tīkamāk iekāpt, bet bez lielas finansiālās atvēzēšanās. Izejas materāls pat laikam ir labāks par taviem beņķiem.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: The 9-3 SE. Project: Griff
Nee.. ka par brinumu..defektivais wrote: ↑Fri Sep 01, 2017 4:23 pm jautājums par salonu, vai šim nenāca arī elkoņu balsts?
P.s.manam ari vaditaja benkjim apsilde nestradaa... varetu parlikt no otra saaba sedekli, tikai tads nebutisks sikums.. nav TURBO uzraksta...
Kautkad jajauc bus aaraa sedeklis un jaskataas kas pa probljemu
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re: The 9-3 SE. Project: Griff
Elkoņbalsts tāpat kā glāžu turētājs ir Extra.
Starp citu glāžu turētājs arī parlikts no donora ))
Pāršūšanas kantoris saucās AutoMix, Maskavas 322D.
Starp citu glāžu turētājs arī parlikts no donora ))
Pāršūšanas kantoris saucās AutoMix, Maskavas 322D.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re: The 9-3 SE. Project: Griff
Starp citu, ja tu brauci uz Maskavas un tev teica, ka tas ir automix, tu jau kaut ko atstāji komisijā
https://automix.lv/#Kontakti
Iesaku vecāko meistaru
900aero clubsport #8
Re: The 9-3 SE. Project: Griff
Izskatās, ka kkas ir mainījies. Lapa tā pati, tikai adrese cita tagad.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re: The 9-3 SE. Project: Griff
Nu ir tā - Mūžu dzīvo, mūžu mācies.
Nopirku savu 9-3og "virsbūvi" tālā 2009.gadā Rumbulas placī. Arnijs toreiz tik tikko uzcepa "ArTeh" kā tādu.
Nu atbraucām ar vareno peleci "1.8t varbūt", izmērījām ķēdi - ir kā jauna. Klima ir, āda ir, kas vēl ir vajadzīgs? It īpaši, ja pirmdien jābrauc strādāt ar savu autiņu pa ibjektiem..
Paņēmu un gandrīz uzreiz sākās: neskan, nebrauc..
Kopsavilkums:
Dotajā bridī uzskatu, ka projekts ir sasniedzis savu nosacītu virsotni. Būšu priecīgs, ja Elmo ierakstīs savās sajūtas, mēģinot noskriet manu BudgetBeater, tā teikt
Nevaru pateikt ka pārdodu.
Bet tajā pat laikā neredzu talāko attīstību šim projektam, esmu noguris morāli.
Noteikti braukšu Intsaab2018.
Bet ja jarbūt ir kādam vēlme turpināt šo projektu - esmu gatavs pārrunāt piedāvājumus.
P.P.S: Ja nu tiešām nevienam nebūs vēlmes, tad nākamais solis jau ir izlemts, 2.3!
Nopirku savu 9-3og "virsbūvi" tālā 2009.gadā Rumbulas placī. Arnijs toreiz tik tikko uzcepa "ArTeh" kā tādu.
Nu atbraucām ar vareno peleci "1.8t varbūt", izmērījām ķēdi - ir kā jauna. Klima ir, āda ir, kas vēl ir vajadzīgs? It īpaši, ja pirmdien jābrauc strādāt ar savu autiņu pa ibjektiem..
Paņēmu un gandrīz uzreiz sākās: neskan, nebrauc..
- tika uzstādīta mūzika, app 1k LVL, pašrocīgi, (sīkāk lasot projektu no sākuma);
- Dabūts un uzlikts "True" Aero kits no pašas Tēvzemes - Zviedrijas (Paldies Nilam);
- Uzliktas vislielākas pieejamas bremzes, starp SAAB 9-5 saimi, neskaitot Hirsch piedāvātās Porsche bremzes;
- Custom Made 3" Downpipe no nerūsējošā tērauda, kurš turpinās varen labi skanošā 2,5" Simons catback;
- Ir pārkrāsoti priekšējie un aizmugurējie spārni pie gandrīz visdārgāka krāsotāja, jo "-Nokrāso, lūdzu, kā sev";
- Uzlikts viss, ko tik vien var no AERO (Turbīna, Salons, ekstras, visi nepieciešami vārsti un t.t;
- Divi komplekti labāko šim modelim pieejamo disku - Aero un Viggen;
Kopsavilkums:
Dotajā bridī uzskatu, ka projekts ir sasniedzis savu nosacītu virsotni. Būšu priecīgs, ja Elmo ierakstīs savās sajūtas, mēģinot noskriet manu BudgetBeater, tā teikt
Nevaru pateikt ka pārdodu.
Bet tajā pat laikā neredzu talāko attīstību šim projektam, esmu noguris morāli.
Noteikti braukšu Intsaab2018.
Bet ja jarbūt ir kādam vēlme turpināt šo projektu - esmu gatavs pārrunāt piedāvājumus.
P.P.S: Ja nu tiešām nevienam nebūs vēlmes, tad nākamais solis jau ir izlemts, 2.3!
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re: The 9-3 SE. Project: Griff
Pardod man labaak viggen ratus
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re: The 9-3 SE. Project: Griff
Būtu dīzelis, panemtu
Ex Saab 9-3 1.9 TID stage4+ dyno printout
294 HP
613 NM
Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
294 HP
613 NM
Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
Re: The 9-3 SE. Project: Griff
Tas ir pārejošs variants. Kad nonāc līdz galam, esi sabūvējis visu iespējamo, tad kā parasti sev saka - viss, vairs to nedarīšu, negribu, bet dzīve parāda, ka tā nav. Zinu to skatoties uz citiem un protams uz sevi.
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re: The 9-3 SE. Project: Griff
Es esmu par 2.3,jo ar 2.0 nav nekāds projekts
Nu vismaz man tā visi teica
Nu vismaz man tā visi teica
Re: The 9-3 SE. Project: Griff
Labi auto apkārt nemētājas, turklāt vēl SAABi ne tik, nopērc vienkārši vēl vienu, re, melnis taču vēl bija pieejams ar visu 2.3
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: The 9-3 SE. Project: Griff
Vēl ir pieejams, tagad Artehā stabuli (izpūtēju) remontē.
Volvo XC90, A/T, 2006
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
Re: The 9-3 SE. Project: Griff
Vienu dienu netīšām piefiksēju, ka izplūdes kolektoram atskrūvējās 3 uzgriežņi ap 4-to cilindru. Protams, ka pārvilku visus stiprināumus, bet cerības īsti nebija, ka būs hermetiski. Tā arī ir, nācās ņemt nost kolektoru. Lai neņemt nost turbīnu, tika izmēģināts cits variants - izskrūvēt vītņu tapas no galvas. Par laimi viss izdevās bez lielām piepūlēm.
https://www.youtube.com/watch?v=hVjvXCRvrxQ
P.S. Uzmanīgi, sanāca paskaļš video
Izrādījās pavisam nevelti noņēmu kolektoru, jo kā redzams bildē īsti hermetisks nebija neviens cilindrs.
Un vēl pie tam kolektora iekšpusē atradu plaisu.
Nu un protams grēks būtu nepamēģināt iedarbināt bez kolektora https://www.youtube.com/watch?v=hVjvXCRvrxQ
P.S. Uzmanīgi, sanāca paskaļš video
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re: The 9-3 SE. Project: Griff
Par laimi kolektors no donora nepaspēja aizceļot uz tolmetu un tika uzlikts virsū. Bet pirms tam nācās normāli pačakarēties, lai izurbt nolauztu vītņu tapu, kura tur termoaizsargu.
Izplūdes vārsti arī izradījās tīri. Kā arī īsi pirms jaunā gada DO88, par godu jubilejai, bija labas atlaides. Nu tad arī tika iegādāts DO88 interkulers. Nevis tas krutākais priekš 9-3 speciālais, bet universālais, bet vislielākais, kuru var dabūt iekšā bez modificējumiem un pārbūvēm. Gaidam siltu laiku, lai var ķerties klāt
Vēl pamazām tiek koriģēts softs, pa cik nekādas saķeres pagaidām nav, tāpēc koriģējam apakšas, lai pēc iespējas samaiznāt TD04 turbo bedri.
Ir uzlikts arī 3.5 Bar FPR, izmazgātas sprauslas un nomainīti filtriņi, kuri atrodās katrai sprauslai iekšā. Pamazām gatavojamies finālai softa regulēšanai un Biķernieku trases lielam aplim vasarā.
Izplūdes vārsti arī izradījās tīri. Kā arī īsi pirms jaunā gada DO88, par godu jubilejai, bija labas atlaides. Nu tad arī tika iegādāts DO88 interkulers. Nevis tas krutākais priekš 9-3 speciālais, bet universālais, bet vislielākais, kuru var dabūt iekšā bez modificējumiem un pārbūvēm. Gaidam siltu laiku, lai var ķerties klāt
Vēl pamazām tiek koriģēts softs, pa cik nekādas saķeres pagaidām nav, tāpēc koriģējam apakšas, lai pēc iespējas samaiznāt TD04 turbo bedri.
Ir uzlikts arī 3.5 Bar FPR, izmazgātas sprauslas un nomainīti filtriņi, kuri atrodās katrai sprauslai iekšā. Pamazām gatavojamies finālai softa regulēšanai un Biķernieku trases lielam aplim vasarā.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re: The 9-3 SE. Project: Griff
Šis tas ir padarīts.
Ir uzlikts DO88 IC:
Ir uzlikts DO88 IC:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible