9-3 nu 9-5 2.2 dīzelis
9-3 nu 9-5 2.2 dīzelis
Sveicināti!
Gribēju jautāt pavisam vienkāršu viedokli SAABu profesionāļiem- Jums. Par 9-3 (98-2002) un 9-5 (97-2004).
Situācija- vajag auto, budžets varētu būt 2k. Vienīgās cienījamās automašīnas šajā cenu kategorijā, protams, ir paveci SAABi.
Tā kā ekonomija būtu svarīga, racionāls šķiet 2.2 dīzelis. Principā, kristalizējot vajadzības un piedāvājumu, iegūstu šos pretendentus:
1) https://www.ss.com/msg/lv/transport/car ... cgdjx.html (šim gan aizmugurē arkā, pie savienojuma vietām, abās pusēs sāk veidoties rūsa. Citādi stāvoklis bija normāls.)
2) https://www.ss.com/msg/lv/transport/car ... dcnxm.html (pirms apskates gribētu dzirdēt Jūsu pieredzi par 9-5 ar 2.2 dīzeli)
Kādas ir Jūsu domas par šiem auto? Vai 9-5 šis 2.2 motors ir tāds pats kā 9-3?
Es izbraucu ar diviem 9-3. Viņi bija skaļi, ļoti vibrēja, šķita šauri, bet tik ļoti iepatikās, ka neko citu vairs īsti negribās.
Zinu, ka iegooglējot var atrast katru jautājumu, bet šķiet noderīgi uzprasīt viedokli dzīviem cilvēkiem, šodien un šeit.
Gribēju jautāt pavisam vienkāršu viedokli SAABu profesionāļiem- Jums. Par 9-3 (98-2002) un 9-5 (97-2004).
Situācija- vajag auto, budžets varētu būt 2k. Vienīgās cienījamās automašīnas šajā cenu kategorijā, protams, ir paveci SAABi.
Tā kā ekonomija būtu svarīga, racionāls šķiet 2.2 dīzelis. Principā, kristalizējot vajadzības un piedāvājumu, iegūstu šos pretendentus:
1) https://www.ss.com/msg/lv/transport/car ... cgdjx.html (šim gan aizmugurē arkā, pie savienojuma vietām, abās pusēs sāk veidoties rūsa. Citādi stāvoklis bija normāls.)
2) https://www.ss.com/msg/lv/transport/car ... dcnxm.html (pirms apskates gribētu dzirdēt Jūsu pieredzi par 9-5 ar 2.2 dīzeli)
Kādas ir Jūsu domas par šiem auto? Vai 9-5 šis 2.2 motors ir tāds pats kā 9-3?
Es izbraucu ar diviem 9-3. Viņi bija skaļi, ļoti vibrēja, šķita šauri, bet tik ļoti iepatikās, ka neko citu vairs īsti negribās.
Zinu, ka iegooglējot var atrast katru jautājumu, bet šķiet noderīgi uzprasīt viedokli dzīviem cilvēkiem, šodien un šeit.
- fimbars
- Forums - otrās mājas
- Posts: 807
- Joined: Sun Feb 13, 2011 11:30 am
- Location: Grobiņa
- Contact:
Re: 9-3 nu 9-5 2.2 dīzelis
Komfortabls tas motors nav un nekāds sporta auto ar ar to motoru tā mašīna nav, 9-5 noteikti ir pamatīgs čaiņiks.
Vibrācija paliela, meitas 9-3 samainīju visas paduškas motoram,bet tā isti labi vienalga nav.
Ja to var paciest,tad principā diezgan nenokaujams dzelzs klucis.Tieši tas pats kas nāk Opeļiem.Vājās vietas ir augstspiediena sūknis,bet remonts nebūt nemaksā kosmosu.
Nezinu kādēļ jāmeklē tik dārgs 9-3.Es savus pirku pa 300Eur gabalā un tāpat kustās.Ar aizmugurējo arku remontu jārēķinās gandrīz jebkuram no viņiem,tāpat rūsē durvju apakšas.
Vibrācija paliela, meitas 9-3 samainīju visas paduškas motoram,bet tā isti labi vienalga nav.
Ja to var paciest,tad principā diezgan nenokaujams dzelzs klucis.Tieši tas pats kas nāk Opeļiem.Vājās vietas ir augstspiediena sūknis,bet remonts nebūt nemaksā kosmosu.
Nezinu kādēļ jāmeklē tik dārgs 9-3.Es savus pirku pa 300Eur gabalā un tāpat kustās.Ar aizmugurējo arku remontu jārēķinās gandrīz jebkuram no viņiem,tāpat rūsē durvju apakšas.
- Highlander
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1264
- Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm
Re: 9-3 nu 9-5 2.2 dīzelis
Piekraj bik kapeiku un noperc tad jau 1.9tid. bus mazliet jaunaks un ekonomiskaks. 2.2tid ir vecs motors. Neatradisi tolkam dzivu. Ja nu vienigi manejais kam viss jau ir atremontets dzinejs ir traktorisks, nezinu lapec bet uz 9-3 vins ir skalaks, neka uz 9-5 (dzive esmu salidzinajis) ekonomisks dizelis???? Nesmidini es nesenojot braucu. Pa pilsetu zem 10 palienu. Nu tagad pec liela dzineja maimas remonta, sanak ap 9. Takatalukas spridzeklis nekads ari nesanak no vina un izdarit tur kautko ir loti minimalistiski iespejams. Ap tiem gadiem-visiem pakalejas arkas ir jau rusainas un pumpainas. Wagoniem-bagazhnieka vaki jamaima. Saku no pieredzes, jo pats jau 3 gadu ar tadu braukaju.
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
- fimbars
- Forums - otrās mājas
- Posts: 807
- Joined: Sun Feb 13, 2011 11:30 am
- Location: Grobiņa
- Contact:
Re: 9-3 nu 9-5 2.2 dīzelis
Kur tādu patēriņu rauj?Vidēji pa rupjo 7 ar kapeikām.Highlander wrote: ↑Fri Mar 09, 2018 9:14 pm Piekraj bik kapeiku un noperc tad jau 1.9tid. bus mazliet jaunaks un ekonomiskaks. 2.2tid ir vecs motors. Neatradisi tolkam dzivu. Ja nu vienigi manejais kam viss jau ir atremontets dzinejs ir traktorisks, nezinu lapec bet uz 9-3 vins ir skalaks, neka uz 9-5 (dzive esmu salidzinajis) ekonomisks dizelis???? Nesmidini es nesenojot braucu. Pa pilsetu zem 10 palienu. Nu tagad pec liela dzineja maimas remonta, sanak ap 9. Takatalukas spridzeklis nekads ari nesanak no vina un izdarit tur kautko ir loti minimalistiski iespejams. Ap tiem gadiem-visiem pakalejas arkas ir jau rusainas un pumpainas. Wagoniem-bagazhnieka vaki jamaima. Saku no pieredzes, jo pats jau 3 gadu ar tadu braukaju.
To motoru pa kapeikām var pārlasīt un kā jau teicu, ja var pieciest viņa prastumu un nīkulību, tad arī ar atrabotku braucot viņu pagrūti piebeigt.
- Highlander
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1264
- Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm
Re: 9-3 nu 9-5 2.2 dīzelis
Videji ja, bus zem 8L, es pa pilsetu runaju. Tagad pa pedejiem aukstumiem, ap 10l radija SIDs. Bet vins man tagad melo nedaudz, kops izkastreja katalizatoru. Taka pedeja laika, parsvara pa shoseju braukaju, tad videjais lidz 7-8 nokrit. Ka motors...nu ja, nav nikigs. Tas ari bija iemesls, kapec nemu to. Un paciesu del ta vina prastumu un nikulibufimbars wrote: ↑Fri Mar 09, 2018 9:34 pmKur tādu patēriņu rauj?Vidēji pa rupjo 7 ar kapeikām.Highlander wrote: ↑Fri Mar 09, 2018 9:14 pm Piekraj bik kapeiku un noperc tad jau 1.9tid. bus mazliet jaunaks un ekonomiskaks. 2.2tid ir vecs motors. Neatradisi tolkam dzivu. Ja nu vienigi manejais kam viss jau ir atremontets dzinejs ir traktorisks, nezinu lapec bet uz 9-3 vins ir skalaks, neka uz 9-5 (dzive esmu salidzinajis) ekonomisks dizelis???? Nesmidini es nesenojot braucu. Pa pilsetu zem 10 palienu. Nu tagad pec liela dzineja maimas remonta, sanak ap 9. Takatalukas spridzeklis nekads ari nesanak no vina un izdarit tur kautko ir loti minimalistiski iespejams. Ap tiem gadiem-visiem pakalejas arkas ir jau rusainas un pumpainas. Wagoniem-bagazhnieka vaki jamaima. Saku no pieredzes, jo pats jau 3 gadu ar tadu braukaju.
To motoru pa kapeikām var pārlasīt un kā jau teicu, ja var pieciest viņa prastumu un nīkulību, tad arī ar atrabotku braucot viņu pagrūti piebeigt.
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
Re: 9-3 nu 9-5 2.2 dīzelis
Ar 2k EUR budžetu labāk uz 9-5 SAABiem neskatīties, ar to sanāks tikai izejmateriāls (remont)projektam. 9-3og vēl var mēģināt atrast, bet nu arī ir diezgan nereāli atrast cilvēku, kas šķirsies no laba SAABa par šādu summu. Ja nu vienīgi elmo, bet viņš jau visus SAABus savus ir pārdevis
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
- Highlander
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1264
- Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm
Re: 9-3 nu 9-5 2.2 dīzelis
Tas 9-3og piedavajums shausmigi mazs ar 2.2tid, tad jau vieglak bus atrast 9-3SS ar 2.2tid. Ar 2k€ bus pietiekami, nemot vera ka tie ir 15 gadigi vagji. Sha vai ta, jaremonte bus kautkaslawyer wrote: ↑Fri Mar 09, 2018 9:57 pm Ar 2k EUR budžetu labāk uz 9-5 SAABiem neskatīties, ar to sanāks tikai izejmateriāls (remont)projektam. 9-3og vēl var mēģināt atrast, bet nu arī ir diezgan nereāli atrast cilvēku, kas šķirsies no laba SAABa par šādu summu. Ja nu vienīgi elmo, bet viņš jau visus SAABus savus ir pārdevis
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
Re: 9-3 nu 9-5 2.2 dīzelis
Man tik lētu saabu nekad nav bijis un ceru, ka nebūs!lawyer wrote: ↑Fri Mar 09, 2018 9:57 pm Ar 2k EUR budžetu labāk uz 9-5 SAABiem neskatīties, ar to sanāks tikai izejmateriāls (remont)projektam. 9-3og vēl var mēģināt atrast, bet nu arī ir diezgan nereāli atrast cilvēku, kas šķirsies no laba SAABa par šādu summu. Ja nu vienīgi elmo, bet viņš jau visus SAABus savus ir pārdevis
Re: 9-3 nu 9-5 2.2 dīzelis
Pa 1k to 9-3OG var ņemt, ja tehniski nekas nav jādara un ir tehniskā vismaz uz pusgadu. Jo tāpat vēl būs jātaisa abas aizmugurējās arkas, patēriņš tam 2.2 nav nekāds diži ekonomisks, tarkšķ, vibrē un knapi uz priekšu kustās.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re: 9-3 nu 9-5 2.2 dīzelis
Nu, nu, pa cik tad Tu Griffinu pārdevi?elmo wrote: ↑Fri Mar 09, 2018 10:21 pmMan tik lētu saabu nekad nav bijis un ceru, ka nebūs!lawyer wrote: ↑Fri Mar 09, 2018 9:57 pm Ar 2k EUR budžetu labāk uz 9-5 SAABiem neskatīties, ar to sanāks tikai izejmateriāls (remont)projektam. 9-3og vēl var mēģināt atrast, bet nu arī ir diezgan nereāli atrast cilvēku, kas šķirsies no laba SAABa par šādu summu. Ja nu vienīgi elmo, bet viņš jau visus SAABus savus ir pārdevis
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: 9-3 nu 9-5 2.2 dīzelis
Griffins tak latos vēl aizgāja! 2k lati nav gluži 2k euro.lawyer wrote: ↑Fri Mar 09, 2018 10:25 pmNu, nu, pa cik tad Tu Griffinu pārdevi?elmo wrote: ↑Fri Mar 09, 2018 10:21 pmMan tik lētu saabu nekad nav bijis un ceru, ka nebūs!lawyer wrote: ↑Fri Mar 09, 2018 9:57 pm Ar 2k EUR budžetu labāk uz 9-5 SAABiem neskatīties, ar to sanāks tikai izejmateriāls (remont)projektam. 9-3og vēl var mēģināt atrast, bet nu arī ir diezgan nereāli atrast cilvēku, kas šķirsies no laba SAABa par šādu summu. Ja nu vienīgi elmo, bet viņš jau visus SAABus savus ir pārdevis
Re: 9-3 nu 9-5 2.2 dīzelis
Tas izrādās bija jau tik sen
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
- Highlander
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1264
- Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm
Re: 9-3 nu 9-5 2.2 dīzelis
Vot noformulejat, kas skaitas knapi kusteties, braukt, atri braukt, lidot utt?
Auto brauc? Brauc? Ko tur vel var piesieties? Katrs auto paredzets savam. Viens lai lidz sotakam ieskrietos lidz 6 sekundem. Cits lai estu mazak. Cits vienkarsi parvietotos bez jebkadas pishanas (savu izsledzu, jo aiz vecuma pishas tur bija daudz pedejaja pusgada)
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
Re: 9-3 nu 9-5 2.2 dīzelis
Kādi 6sek līdz 100? šādi cipari vienā rindkopā ar 2.2 principā nevar būt.
Esmu izbraucis nelielu gabaliņu ar 2.2 9-3OG. Rezumējot - gāzes pedāļa vietā varēja uzlikt On/Off pogu. Jo tāpat vai nu spied uz pilnu klapi, vai nu nespied, jo jāstājās pie luksofora.
Esmu izbraucis nelielu gabaliņu ar 2.2 9-3OG. Rezumējot - gāzes pedāļa vietā varēja uzlikt On/Off pogu. Jo tāpat vai nu spied uz pilnu klapi, vai nu nespied, jo jāstājās pie luksofora.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
- fimbars
- Forums - otrās mājas
- Posts: 807
- Joined: Sun Feb 13, 2011 11:30 am
- Location: Grobiņa
- Contact:
Re: 9-3 nu 9-5 2.2 dīzelis
Nu nav jau arī tik traki.Meitenes 9-3 nomainot sūkni biju kaut kādā mistiskā veidā nokļūdījies ar sūkņa metku.Bija slinkums pa jaunu visu stellēt un kādu gadu viņa brauca ar degošu čeku(pazuda virs 2500 apgriezieniem).Kad beidzās sajūgs un noliku to motoru uz galda,pārliku visu pa jaunu kā pienākas palika tīri dzīvelīgs.Pat dažu labu žurku var atstāt melnu dūmu aizsegā.