Branda 9-5 Aero (part II)
Branda 9-5 Aero (part II)
daži gadi pagāja, kamēr nenocietos un nolēmu kāpt vēlreiz uz tā paša grābekļa
īsumā:
kādu rītu ieraugu eseskā sludinājumu. 9-5 Aero vilkatis, sedans, manuālis pa 1250 EUR
truba rokā- zvanu. "...diemžēl SAABs jau ir aizrunāts"
es: "rokasnauda jau iedota vai kā?"
pārdevējs: "nē. cilvēks teica, ka rīt atbrauks apskatīties"
es: "es atbraukšu šodien, ja apmierinās, tad pa rokām un uz csdd."
pārdev'ējs: "labi. mašīna pēkšņi nepiedarbinās, tāpēc tā tika aizvesta ar evakuatoru uz servisu dignostikai. pēkšņi vienkārši vairs neleca."
paņēmu padusē divas sarkanās DI kasetes (jo melnās visas esmu pārdevis), diemžēl kloķenes devēji arī visi pārdoti. nu neko - cerēsim ka DI vaina. pēc stundas esmu centrā. Pirmais iespaids - nu jā, padzīvojis vilkatis, pirkts jauns LV uz firmu (A/S ACB - tas arī vienīgais īpašnieks jebšu su*kas drāzuši šito aparātu ir kas tik varējis un kā tik varējis)- aizm.arku aizm.daļa burbulīšos (prieks ka kabatas, arku kantes bez rūsas), bagažnieka vāka sācis rūsēt apakšā, bet glābjams, abu priekšējo durvju priekšējais iekšējais sāns sapuvis (dīvaini, jo rūsē parasti taču apakšā). protams mašīna bez TA (melnā lapa beigusies jūlijā).
uzliekam vienu DI - nelec. Uzliekam otru - pielec uz sitiena. smaids pa seju. zvani šim:
"ņemu. braucam uz csdd."
pārdevējs: "mašīna uz firmu. izrakstīsim pavadzīmi."
es "nu labi, tad likšu arī uz savu firmu."
nākamajā dienā saņēmu pavadzīmi, veicu pārskaitījumu un dodos uz csdd pabeigt distances pārrakstīšanu. divnieku skatē salikts daudz:
zvans vilciņam čo pa čom. aizgādāju auto pie viņa- tur saraksta VISU, kas būtu jāizdara ne tikai priekš skates, bet lai varētu kaut cik normāli pārvietoties. rezultātā izdarīts/nomainīts:
1. DI + sveces
2. vārstu vāka blīve + korķis + ķēdes augšējais mierinātājs
3. priekšējais gultnis
4. aizm.stabilizatora vid.bukses
5. aizm.tilta lielās bukses
6. p.pusrāmaja aizm.bukses
7. mot.eļļa + filtrs
8. kārbas eļļa
9. abi xenon līmeņa devēji
10. noregulētu galvenie lukturi un miglinieki
11. uztaisīta savirze
12. novirpoti visi bremžu diski
beigās visi šie divpadsmit punkti izmaksāja par dažiem desmitiem vairāk, nekā paša auto cena
kopumā ir paveicies ar pirkumu. motors dzīvs, negrab, pēc nobrauktajiem 800km eļļas līmenis nav krities.
savedīs kārtībā vizuālo, būs tīri tā neko 9-5. drīzumā jānomaina aizm.atsperes- esošās savārgušas un attiecīgi aizm. rati kā vecam x5 /M\ tad vel jāsataisa kulise (bieži nesanāk trāpī otrajā
priecē, ka apkopes līdz 205 000 ietas wiking motors. Pārējos gadus braukt maz... Tagad uz pulksteņa 246 000 km.
visādi citādi parasts 9-5 Aero...
gāzi šim pagaidām neplānoju likt. ir cita mašīna ar ko braukt tālākus gabalus...
plāni? laiks rādīs....
dažas bildes:
īsumā:
kādu rītu ieraugu eseskā sludinājumu. 9-5 Aero vilkatis, sedans, manuālis pa 1250 EUR
truba rokā- zvanu. "...diemžēl SAABs jau ir aizrunāts"
es: "rokasnauda jau iedota vai kā?"
pārdevējs: "nē. cilvēks teica, ka rīt atbrauks apskatīties"
es: "es atbraukšu šodien, ja apmierinās, tad pa rokām un uz csdd."
pārdev'ējs: "labi. mašīna pēkšņi nepiedarbinās, tāpēc tā tika aizvesta ar evakuatoru uz servisu dignostikai. pēkšņi vienkārši vairs neleca."
paņēmu padusē divas sarkanās DI kasetes (jo melnās visas esmu pārdevis), diemžēl kloķenes devēji arī visi pārdoti. nu neko - cerēsim ka DI vaina. pēc stundas esmu centrā. Pirmais iespaids - nu jā, padzīvojis vilkatis, pirkts jauns LV uz firmu (A/S ACB - tas arī vienīgais īpašnieks jebšu su*kas drāzuši šito aparātu ir kas tik varējis un kā tik varējis)- aizm.arku aizm.daļa burbulīšos (prieks ka kabatas, arku kantes bez rūsas), bagažnieka vāka sācis rūsēt apakšā, bet glābjams, abu priekšējo durvju priekšējais iekšējais sāns sapuvis (dīvaini, jo rūsē parasti taču apakšā). protams mašīna bez TA (melnā lapa beigusies jūlijā).
uzliekam vienu DI - nelec. Uzliekam otru - pielec uz sitiena. smaids pa seju. zvani šim:
"ņemu. braucam uz csdd."
pārdevējs: "mašīna uz firmu. izrakstīsim pavadzīmi."
es "nu labi, tad likšu arī uz savu firmu."
nākamajā dienā saņēmu pavadzīmi, veicu pārskaitījumu un dodos uz csdd pabeigt distances pārrakstīšanu. divnieku skatē salikts daudz:
zvans vilciņam čo pa čom. aizgādāju auto pie viņa- tur saraksta VISU, kas būtu jāizdara ne tikai priekš skates, bet lai varētu kaut cik normāli pārvietoties. rezultātā izdarīts/nomainīts:
1. DI + sveces
2. vārstu vāka blīve + korķis + ķēdes augšējais mierinātājs
3. priekšējais gultnis
4. aizm.stabilizatora vid.bukses
5. aizm.tilta lielās bukses
6. p.pusrāmaja aizm.bukses
7. mot.eļļa + filtrs
8. kārbas eļļa
9. abi xenon līmeņa devēji
10. noregulētu galvenie lukturi un miglinieki
11. uztaisīta savirze
12. novirpoti visi bremžu diski
beigās visi šie divpadsmit punkti izmaksāja par dažiem desmitiem vairāk, nekā paša auto cena
kopumā ir paveicies ar pirkumu. motors dzīvs, negrab, pēc nobrauktajiem 800km eļļas līmenis nav krities.
savedīs kārtībā vizuālo, būs tīri tā neko 9-5. drīzumā jānomaina aizm.atsperes- esošās savārgušas un attiecīgi aizm. rati kā vecam x5 /M\ tad vel jāsataisa kulise (bieži nesanāk trāpī otrajā
priecē, ka apkopes līdz 205 000 ietas wiking motors. Pārējos gadus braukt maz... Tagad uz pulksteņa 246 000 km.
visādi citādi parasts 9-5 Aero...
gāzi šim pagaidām neplānoju likt. ir cita mašīna ar ko braukt tālākus gabalus...
plāni? laiks rādīs....
dažas bildes:
SellParts
+37128710049
9-5 '02 B235R /sold
9-5 '07 B235R /sold
9-3 '08 Z19DTH+
+37128710049
9-5 '02 B235R /sold
9-5 '07 B235R /sold
9-3 '08 Z19DTH+
Re: Branda 9-5 Aero (part II)
Manuprāt tīri normāls pirkums, ņemot vērā jau tavus ieguldījumus, jo vismaz tagad zini 100% kas ir nomainīts un kas vēl jāmaina
Galvenais lai nav galīgi izpuvis, kas prasītu lielus ieguldījumus.
Galvenais lai nav galīgi izpuvis, kas prasītu lielus ieguldījumus.
99 1975 Combi Coupe
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
Re: Branda 9-5 Aero (part II)
Shis bus tirdzinjaa vel lidz ziemiishiem...
Kads prieks no benzinu rijosha nopistenja?
Kads prieks no benzinu rijosha nopistenja?
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re: Branda 9-5 Aero (part II)
SellParts
+37128710049
9-5 '02 B235R /sold
9-5 '07 B235R /sold
9-3 '08 Z19DTH+
+37128710049
9-5 '02 B235R /sold
9-5 '07 B235R /sold
9-3 '08 Z19DTH+
Re: Branda 9-5 Aero (part II)
EUR 1250 iegāde + EUR 1250 remonts, ar šo Aero vilkati pagaidām lēti esi ticis cauri
Bet malacis, ka nenobijies
Bet malacis, ka nenobijies
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Branda 9-5 Aero (part II)
Pēc nobraukuma spriežot, tūlīt nāks vēl kādi 800-1000 par ķēdes maiņu.
SAAB Sonett III; 96; 99 2d (1973); 900OG Cabrio; 900OG Sesan; 900 NG V6; 9000 5d (1984); 9-5 (1998); 9-5 (vilkatis); 9-5 Combi (vilkatis), 9-3 SC (2005.), 9-3 Cabrio (2005.), URSAAB 92001... 1/43 mērogā. Un feisliftētais 9-5 Airis 1/1 mērogā.
Re: Branda 9-5 Aero (part II)
Īsti vīri nemaina saabiem ķēdes, tas tāds mīts tikai kad jāmaina, jāmaina ir tad kad eļļas sukni jau caurums ir
Re: Branda 9-5 Aero (part II)
pie 220 000 mainīta ķēde
bet pie mana paredzamā nobraukuma ar šo mašīnu ( līdz 10000km gadā) domāju, ka ķēdes maiņa tik drīz nepienāktu šā vai tā
tā kā mašīna uz manu firmu un remonti nav no savas kabatas, tad bišķi vieglāk ap sirdi un var atļauties braukāt ar to benzīnu un nelikt gāzi.
bet pie mana paredzamā nobraukuma ar šo mašīnu ( līdz 10000km gadā) domāju, ka ķēdes maiņa tik drīz nepienāktu šā vai tā
tā kā mašīna uz manu firmu un remonti nav no savas kabatas, tad bišķi vieglāk ap sirdi un var atļauties braukāt ar to benzīnu un nelikt gāzi.
SellParts
+37128710049
9-5 '02 B235R /sold
9-5 '07 B235R /sold
9-3 '08 Z19DTH+
+37128710049
9-5 '02 B235R /sold
9-5 '07 B235R /sold
9-3 '08 Z19DTH+
Re: Branda 9-5 Aero (part II)
Ak tad Tu biji tas kurš nocēla man auto
Tajā dienā strādāju, sarunāju uz nākošo, pat piedāvāju šim pārskaitīt rokas naudu, bet teica ka nevajag
Bet nu prieks, ka auto vismaz saremontēts un dzīvos
Tajā dienā strādāju, sarunāju uz nākošo, pat piedāvāju šim pārskaitīt rokas naudu, bet teica ka nevajag
Bet nu prieks, ka auto vismaz saremontēts un dzīvos
Re: Branda 9-5 Aero (part II)
Izskatās, ka visi "nenormālie" vienā vietā apgrozās
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re: Branda 9-5 Aero (part II)
Ar saabistiem, kā ar narkomāniem! Nav tādu bijušo saabistu!
Re: Branda 9-5 Aero (part II)
Kad tad būs Tava kārta atkal uzkāpt uz adatas?
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
-
- Zināms jau visiem
- Posts: 173
- Joined: Tue Apr 17, 2018 9:24 am
Re: Branda 9-5 Aero (part II)
Elmo gana ilgi ir cieties, braucis ar Grab4, laiks ieķert kaut ko maksimāli šausmīgu
07. 9-3SW 1.9TID stage1+ 190zs, 463nm
Stock VW Golf mk8 1.4tsi workhorse
Mad Rolla 1.3
KIA Sorento 2.5d powered by Rolis Chiptuning
08. 9-3 1.9TTID AT
SAAB BANDA
Stock VW Golf mk8 1.4tsi workhorse
Mad Rolla 1.3
KIA Sorento 2.5d powered by Rolis Chiptuning
08. 9-3 1.9TTID AT
SAAB BANDA
Re: Branda 9-5 Aero (part II)
Teikšu kā Jūrmalas mērs, -manas asins analīzes neuzrāda atkarību!
Re: Branda 9-5 Aero (part II)
Tu jau biji pedeejaa (vilkača) stadijaa.. kas šķiet ari ir pati sliktaakaa un visu sabojaa
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...