Zaudēt brāli vai labot - 3.0Tdi 9-5
Zaudēt brāli vai labot - 3.0Tdi 9-5
Sveiki ļoti godātie foruma biedri
Esmu melna, ņipra 9-5 2002.gada 3.0 Tdi īpašnieks jau otro gadu. Mašīna kalpoja godam , tik vasarā karsēja kājas un ziemā bija auksti, bet tas man netraucēja pēdējā brīdī no Rīgas izbraukt uz guns n roses koncertu pa tallinas šoseju spiest cik iekšā un neko nenokavēt vai ziemā aizbraukt uz laukiem ar komfortu kad nepieciešams.
Bet šī gada janvārī melnais bērītis sāka sliktāk lekt, un beigu beigās no 6 cilindriem iet tikai četri, bet skate ir līdz 31.10.19. SS.lv protams , ka netirgojas - šobrīd tas sludinājums pa 490. - hadene saglabājusies , turbīna ar vēl iet uz urā rūsa tik nedaudz uz vienas aizmugurējās arkas.
Respektīvi jautājums jums - Labot vai mest mieru?
Esmu dzirdējis ka risinājums ir ielikt jaunāku( 2006g?) 3.0 tdi no Opel Signum vai Reno Espace vai labot esošo.
Manā servisā sauc kosmosa ciparus un šausmas par labošanu.
Kādam varbūt pieredze - kāds rezultāts un cik izmaksāja?
Vai kādam ir kāds labs 3.0tdi motors lieks bez motora šādes?
Ja mainu motoru kas no detaļām papildus ir nepieciešams?
Varbūt kādu servisu varat ieteikt, kur man 9 ādas nenoplēsis?
Bet ir ar draugam lauku sēta netālu no Rīgas, kur motori ir mainīti veiksmīgi gan BMW gan Volvo, bet tā runā ka tas saab 3.0 tdi ir tāds pagrūtāks.
Paldies jau iepriekš
Esmu melna, ņipra 9-5 2002.gada 3.0 Tdi īpašnieks jau otro gadu. Mašīna kalpoja godam , tik vasarā karsēja kājas un ziemā bija auksti, bet tas man netraucēja pēdējā brīdī no Rīgas izbraukt uz guns n roses koncertu pa tallinas šoseju spiest cik iekšā un neko nenokavēt vai ziemā aizbraukt uz laukiem ar komfortu kad nepieciešams.
Bet šī gada janvārī melnais bērītis sāka sliktāk lekt, un beigu beigās no 6 cilindriem iet tikai četri, bet skate ir līdz 31.10.19. SS.lv protams , ka netirgojas - šobrīd tas sludinājums pa 490. - hadene saglabājusies , turbīna ar vēl iet uz urā rūsa tik nedaudz uz vienas aizmugurējās arkas.
Respektīvi jautājums jums - Labot vai mest mieru?
Esmu dzirdējis ka risinājums ir ielikt jaunāku( 2006g?) 3.0 tdi no Opel Signum vai Reno Espace vai labot esošo.
Manā servisā sauc kosmosa ciparus un šausmas par labošanu.
Kādam varbūt pieredze - kāds rezultāts un cik izmaksāja?
Vai kādam ir kāds labs 3.0tdi motors lieks bez motora šādes?
Ja mainu motoru kas no detaļām papildus ir nepieciešams?
Varbūt kādu servisu varat ieteikt, kur man 9 ādas nenoplēsis?
Bet ir ar draugam lauku sēta netālu no Rīgas, kur motori ir mainīti veiksmīgi gan BMW gan Volvo, bet tā runā ka tas saab 3.0 tdi ir tāds pagrūtāks.
Paldies jau iepriekš
Re: Zaudēt brāli vai labot - 3.0Tdi 9-5
MET SVĒTU MIERU TAM ISUZU 3.0 DĪZELIM
SellParts
+37128710049
9-5 '02 B235R /sold
9-5 '07 B235R /sold
9-3 '08 Z19DTH+
+37128710049
9-5 '02 B235R /sold
9-5 '07 B235R /sold
9-3 '08 Z19DTH+
Re: Zaudēt brāli vai labot - 3.0Tdi 9-5
Kādu laiku atpakaļ arī mums pacēlās tēma, vai tas Isuzu tiešām ir tāds sūds. Kā izrādās, nē, viņš nav sūds.
Sūds viņš ir 9-5 šasijā.
Googlējot netika atrasti ne tik daudz bēdu stāsti par Signumiem u.c. aparātiem, kur Isuzu tika montēts iekšā.
Arī Signums ir būvēts uz Epsilon platformas, bet pagarinātās versijas.
Vienā vācu forumā bija diezgan garš 3. puses "pētījums" veikts par konkrēto motoru iekš 9-5, un visiem, kā vienam, problēmas sākās ar virzuļu grupu, kas atrodas tuvāk uguns sienai. Viss pārējais, kas ar to motoru notiek, ir tikai post-factum, kad bloks jau ir cietis.
Tik pat neizskaidrojams ir fakts, ka cits ar to motoru iekš Saab'a ir nogāzis 400k, un bez bēdas.
9-5 ar Isuzu ir bumba ar laika degli. Ja gribi to pašu motoru, meklē Signumu
Sūds viņš ir 9-5 šasijā.
Googlējot netika atrasti ne tik daudz bēdu stāsti par Signumiem u.c. aparātiem, kur Isuzu tika montēts iekšā.
Arī Signums ir būvēts uz Epsilon platformas, bet pagarinātās versijas.
Vienā vācu forumā bija diezgan garš 3. puses "pētījums" veikts par konkrēto motoru iekš 9-5, un visiem, kā vienam, problēmas sākās ar virzuļu grupu, kas atrodas tuvāk uguns sienai. Viss pārējais, kas ar to motoru notiek, ir tikai post-factum, kad bloks jau ir cietis.
Tik pat neizskaidrojams ir fakts, ka cits ar to motoru iekš Saab'a ir nogāzis 400k, un bez bēdas.
9-5 ar Isuzu ir bumba ar laika degli. Ja gribi to pašu motoru, meklē Signumu
1998 9-3 2.0T, pšš - Pārdots
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
Re: Zaudēt brāli vai labot - 3.0Tdi 9-5
Ir labs, pārbaudīts motors no Vectra-C. 450 EUR
Re: Zaudēt brāli vai labot - 3.0Tdi 9-5
Kura gada motors, cik nobraukums, kur atrodas?
Vai tas sanāk Z30DT motors?
Vai tas sanāk Z30DT motors?
Re: Zaudēt brāli vai labot - 3.0Tdi 9-5
No vectra c feislifta, gads, hvz. Liekas, ka z30dth. Jēkabpils.
Re: Zaudēt brāli vai labot - 3.0Tdi 9-5
Ko foruma biedri saka ?
Kāda pieredze ar Vectra-C motoru uz 9-5?
Kādas papildus lietas nepieciešamas motora maiņai ? - no detaļām
Te tirgošanas laikā man visādi zvanījuši un es pats zvanījis.
Viens gadījums ka motors vieksmīgi pārlikts un kārba nocakarējusies , otram gadījumam sajūgs.
Vakar viens gribēja mainīt pret Alfa 166 bez skates atbildēju : '' Saab nedošu, bet ja galīgi nav Alfu kur likt - varu iemainīt pret velosipēdi''
Kāda pieredze ar Vectra-C motoru uz 9-5?
Kādas papildus lietas nepieciešamas motora maiņai ? - no detaļām
Te tirgošanas laikā man visādi zvanījuši un es pats zvanījis.
Viens gadījums ka motors vieksmīgi pārlikts un kārba nocakarējusies , otram gadījumam sajūgs.
Vakar viens gribēja mainīt pret Alfa 166 bez skates atbildēju : '' Saab nedošu, bet ja galīgi nav Alfu kur likt - varu iemainīt pret velosipēdi''
Re: Zaudēt brāli vai labot - 3.0Tdi 9-5
Nezinu nevienu kam te ir tas dzineejs..
Slikta slava vinjam.
Slikta slava vinjam.
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re: Zaudēt brāli vai labot - 3.0Tdi 9-5
Es gan domāju, ka velo labāk pietaupi sev, mazums noderēs
Re: Zaudēt brāli vai labot - 3.0Tdi 9-5
Vispār jau prātā jāsajūk, lai nopirktu to 3.0 mēslu, kur nu vēl viņu remontēt vai mainīt, par velosipēdu taisnība, atstāj sev, jo tiksi tālāk ka ar 3.0tid