Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Serdenis izlec- radio izslēdzas.
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Ko tādos gadijumos var darīt? Var nomainīt pulti un bloku no citas mašīnas, vai tas ir piesaistīts vēl kautkur?Arnijs wrote: ↑Wed Oct 14, 2020 11:42 pmSlēdzenes serdenis "izlec"? Nav ieķēries?difers wrote: ↑Wed Oct 14, 2020 7:27 pm Vajadzīga neliela palīdzība. Saab 9-3og 2,0t 99g Pēkšņi pārstāja darboties orģinālā pults (banāns). Pirmais ko izdariju- nomainiju bateriju. Esošajā bija 2,9V. Izmeiģināju visas sihronizācijas kas aprakstītas atrodamajos avotos. Centrālā atslēga no slēdža mašīnā darbojas- bagažnieks no pogas durvīs darbojas. Problēmu saasina fakts ka durvju atslēgas nedarbojas un ir tikai viena pults. Ieteikumi, komentāri, risinājumi?
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Var mēģināt pieprogrammēt vēl vienu pulti un paskatīties, kas notiek. (Parādīsies pults vai uztveršanas defekts)
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Ir gan lieka pults, gan pieprogrammēšanas iespējas.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Aptuvenās izmaksas gribētos zināt. Jo pa 20 eur varu ielikt citu pulti ar vadības bloku tikai centrālo lai vada un viss.
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Var būt vnk piezvanīsi Arnim un uzjautāsi?!
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Paldies visiem kas palīdzēja ar laipnajām atbildēm. Ļoti atsaucīgs forums.
P.S. Saabu var atslēgt un aizslēgt ar distances vadību.
P.S. Saabu var atslēgt un aizslēgt ar distances vadību.
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Tomēr īsti vaina nav savienojumā. Nomanīju R4 releju,(drošinātājs vesels), kļūda tāpat ir P1180 -Relay diesel preheater; circuit open
Iepriekš kad pie kompa tiku arī bija kļūda par kvēlsvecēm P0380. Nomainīju visas kvēlsveces. Domāju ka, tas atrisinās P0380, bet nekā.
Brīnumus ieraudziju izmērot voltus kas iet uz kvēlsvecēm, uz ON(nepiešķilts) 1.16v, piešķiltam no 3v lidz 13,50v lēkā visu laiku. izdomāju pielikt veco kvēlsveci, protams, silda visu laiku(piešķiltam). P0380 -Glow control unit; open circuit un P0380 Glow control Unit Feedback Circuit. Kvēlsveču relejs jamaina? Kādi ieteikumi?
Saab 9-3 SW Z19DT 2008
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Cik zinu, tad aukstam dzinējam kvēlsveces vēl kādu laiku silda, lai palīdzētu degkamerā sasniegt vēlamo temperatūru. Tas ilgst, līdz dzinējs sasniedz noteiktu temperatūru. Un tas notiek tieši kā tu rakstīji - pa vienai, divām svecēm mainot tās vietām, lai pārāk nenoslogotu elektrosistēmu. Jāskatās, ko dara kvēlsveču vadība.
Par filtra apsildi nemācēšu komentēt.
Par filtra apsildi nemācēšu komentēt.
V70 un Saab 9-3
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Pilnīgi iespējams, ka relejs. Man Alfai arī pārus gadus atpakaļ bij tā. Nomainīju kvēlsveces, bet vaininieks izrādījās kvēlsveču vadības bloks.
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Nomainīšu to releju, bet pagaidām amputēšu veco releju. Pietiek viņam dzīvot savu dzīvi.
Gribētu tikt skaidrībā arī ar degvielas filtra apsildi P1180.
Ņēmu talkā multimetru. R4 86pins un 30pins nāk no aķa, ir 12,7v.
R4 87pins aiziet uz filtra apsildi, pie filtra atvienoju savienojumu, pieliku multimetru tur, ielaidu 87pinā 12,7v, iznāca 10,35v. Masa tur ok.
R4 85pins nāk no vadības bloka, ON un piešķiltam 85pinā 2.35v.
Hvz uz kuru pusi meklēt vainu!?
Viņš nevarētu būt saistīts ar kvēlsveču releju?
Gribētu tikt skaidrībā arī ar degvielas filtra apsildi P1180.
Ņēmu talkā multimetru. R4 86pins un 30pins nāk no aķa, ir 12,7v.
R4 87pins aiziet uz filtra apsildi, pie filtra atvienoju savienojumu, pieliku multimetru tur, ielaidu 87pinā 12,7v, iznāca 10,35v. Masa tur ok.
R4 85pins nāk no vadības bloka, ON un piešķiltam 85pinā 2.35v.
Hvz uz kuru pusi meklēt vainu!?
Viņš nevarētu būt saistīts ar kvēlsveču releju?
Saab 9-3 SW Z19DT 2008
- ZZ_ZingZeng
- Zināms jau visiem
- Posts: 295
- Joined: Thu Apr 07, 2016 10:30 am
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Vai kādam no jums ir gadījies dzīvē redzēt dzeltenu 9-3 kupejnieku ar 3 durvīm 1998-2002 gada izlaiduma, tā kā SAAB reklāmā?
Kabri esmu redzejis, bet kupeju nē.
Manuprāt skaistākais no vecās paaudzes 9-3.
Liekas, ka Viggen bija tieši dzeltens, bet tos esmu redzējis dzeltenus tikai ar 5 durvīm.
Kabri esmu redzejis, bet kupeju nē.
Manuprāt skaistākais no vecās paaudzes 9-3.
Liekas, ka Viggen bija tieši dzeltens, bet tos esmu redzējis dzeltenus tikai ar 5 durvīm.
Tikai SAAB lietotājs kopš 1993.g.
Desmitais SAABs, pirmais dīzelis - 9-5 1.9TID vagons.
Pirms tam: 99GL Combi Coupe, 99GL, og900T, og900t, 900SPG, 2x9000aero, 9-3SE HOT, 9-5t vagons.
Desmitais SAABs, pirmais dīzelis - 9-5 1.9TID vagons.
Pirms tam: 99GL Combi Coupe, 99GL, og900T, og900t, 900SPG, 2x9000aero, 9-3SE HOT, 9-5t vagons.
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Vienu esmu redzējis Spānijā un vēl vienu Itālijā.ZZ_ZingZeng wrote: ↑Mon Nov 09, 2020 4:55 pm Vai kādam no jums ir gadījies dzīvē redzēt dzeltenu 9-3 kupejnieku ar 3 durvīm 1998-2002 gada izlaiduma, tā kā SAAB reklāmā?
Kabri esmu redzejis, bet kupeju nē.
Manuprāt skaistākais no vecās paaudzes 9-3.
Liekas, ka Viggen bija tieši dzeltens, bet tos esmu redzējis dzeltenus tikai ar 5 durvīm.
Krāsa bija saulē pabalējusi un galīgi neizskatījās kā reklāmā!
- ZZ_ZingZeng
- Zināms jau visiem
- Posts: 295
- Joined: Thu Apr 07, 2016 10:30 am
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Jāpulē, jāpulē ...
Tikai SAAB lietotājs kopš 1993.g.
Desmitais SAABs, pirmais dīzelis - 9-5 1.9TID vagons.
Pirms tam: 99GL Combi Coupe, 99GL, og900T, og900t, 900SPG, 2x9000aero, 9-3SE HOT, 9-5t vagons.
Desmitais SAABs, pirmais dīzelis - 9-5 1.9TID vagons.
Pirms tam: 99GL Combi Coupe, 99GL, og900T, og900t, 900SPG, 2x9000aero, 9-3SE HOT, 9-5t vagons.