Edijs: Black Jet 9000

Šī sadaļa domāta tam, lai jūs varētu iepazīstināt ar saviem auto projektiem un to norises gaitu.
User avatar
ifka
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 469
Joined: Thu Aug 27, 2009 12:14 pm
Location: Ādaži

Re: Edijs: Black Jet 9000

Post by ifka »

Mjā, iegāz vāģī neizmērāmu daudzumu darbastundu, entuziasma un naudas, un beigu galā vēl nākas taisnoties, ka prasi mazumiņu no tā lēruma atpakaļ apmaiņā pret izlolotu auto. Pat ja 9000K cena tuvākajā nākamībā, visticamāk, nekāps debesīs, šis tomēr ir izcils sākumpunkts kādam jaunpienācējam entuziastam, jo viss tas, kas aprakstīts kā sakārtots, maksā ļooooooti daudz un, turklāt, bieži vien nemaz vairs nav atrodams. Lai Tev izdodas Edij :)
Kudinsky
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 523
Joined: Mon Oct 17, 2011 3:00 pm
Location: Mālpils

Re: Edijs: Black Jet 9000

Post by Kudinsky »

Edijs, laikam, jau ir aizmirsis, kā es pirms gada 9k diskus, garo kārbu un visādus citādus loriņus tirgoju. :D
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re: Edijs: Black Jet 9000

Post by edijs »

Heh, nē, neesmu gan aizmirsis, un piedomāju par Tevi, dzejojot tās vārsmas. :) Saprotu, uz ko velc - par minētajiem cipariem iztirgot detaļās nebūt nav pārlieku reāli, jo mūsu platuma grādos šo auto nav daudz palicis un retajam vairs vajag kaut kādus ekskluzīvos loriņus. Cilvēks priecīgs, ka vispār iziet skati savam sapuvušajam 9k, par ieplaisājušu atstarojošo plastmasu pat nedomājot, kur nu izplūdes upgrade, blowu, utml. Lukturus arī paņems tik tad, ja ar vecajiem galīgi vairs skatē nelaidīs cauri. :D

Tomēr! Par diskiem, gan Team Dynamics, gan Brock B1, regulāri kāds interesējas, taču es spītīgi turos pretim, pirms auto nav pametis manu sētu. Salons - nesen cits salons aizgāja pa 250, ir prasījuši vēl vairāki interesenti, attiecīgi šis, kas ir pat labākā stāvoklī par iepriekšējo, par 300 euro jaunu saimnieku atradīs raiti. Tātad pietiek vien ar šīm pozīcijām, lai gluži par donora cenu auto neatdotu, bet drīzāk izjauktu, pārējos labumus saliekot plauktā, ar cerību, ka pēc gadiem pieciem desmit varbūt tomēr kādam ievajadzēsies.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
User avatar
ZZ_ZingZeng
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 294
Joined: Thu Apr 07, 2016 10:30 am

Re: Edijs: Black Jet 9000

Post by ZZ_ZingZeng »

Eh, būtu es jaunāks, tad uz emocijām paņemtu, bet tagad prāts saka "nē".
Vienīgais kas man sirdī vēl ir palicis un kadreiz varētu atkal būt - divdurvīgs 99 sedans, bet tad arī vai nu 70-gadu pirmā puse vai pats pēdējais 84. gads.
Tikai SAAB lietotājs kopš 1993.g.
Desmitais SAABs, pirmais dīzelis - 9-5 1.9TID vagons.
Pirms tam: 99GL Combi Coupe, 99GL, og900T, og900t, 900SPG, 2x9000aero, 9-3SE HOT, 9-5t vagons.
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re: Edijs: Black Jet 9000

Post by edijs »

Tu esi jauns!
Un uz vecumu jau kā reiz nāk sapratne, ka biežāk jāseko sajūtām, ne racionālajam aprēķinam. ;)
Es pats arī šorīt, apejot apkārt tādam norasojušam un spīdīgam, notraucu nostalģisku asaru, iegrimstot pārdomās, ka, bāc, ko es te ņemos, jāatvēzējas ar investīcijām un jāpatur. Jo patīk tas modelis, nu sasodīti patīk. No 900OG šķiršos ar krietni mazāku sentimentu.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
User avatar
ZZ_ZingZeng
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 294
Joined: Thu Apr 07, 2016 10:30 am

Re: Edijs: Black Jet 9000

Post by ZZ_ZingZeng »

Paldies par komplimentu :mrgreen: , bet atteikšos no 9000 lai cik forš tas arī nebūtu, restaurācijai prasās kaut ko vienkāršāku.

Starp citu vakar braucot uz Ragaciemu, neilgi pirms tā man pretīm aizbrauca 9000 AF-6, nepaspēju ne acis nomirkšķināt, ka tam sekoja Nauris ar NK-8. iedomājos, ka esmu atkal palaidis garām kādu pasākumu :mrgreen:
Tikai SAAB lietotājs kopš 1993.g.
Desmitais SAABs, pirmais dīzelis - 9-5 1.9TID vagons.
Pirms tam: 99GL Combi Coupe, 99GL, og900T, og900t, 900SPG, 2x9000aero, 9-3SE HOT, 9-5t vagons.
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re: Edijs: Black Jet 9000

Post by edijs »

AF-6 ir Matīsa bijušais 9k, tagad pieder maniem draugiem. Šaubos, ka viņi brauca kopā ar Nauri.

Var just, ka Black Jet nemaz nealkst pamest manu pagalmu. Sajūgs izbeidzās, trubiņa no pedāļa cilindra uz kārbu sāka sulot savienojuma vietā. Laikam pēdējā izbraucienā kaut kad vasaras vidū būšu par nasku spaidījis. Tā nu vakar, skanot mātes vārdiem, mainīju to trubiņu.. Jo gribas aizbraukt uz numuru salīdzināšanu un pēc slimības lapas saviem spēkiem.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
User avatar
ZZ_ZingZeng
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 294
Joined: Thu Apr 07, 2016 10:30 am

Re: Edijs: Black Jet 9000

Post by ZZ_ZingZeng »

Pazīstams stāsts.
Es, kad notirgoju 9000 jaunajam saimniekam, kas dzīvoja pa ceļu tālāk, tad viņam vienā no pirmajiem izbraucieniem auto apstajās pie pagrieziena uz manām mājām un nebija kādu laiku iedarbināms.
Kā lai netic, ka katram auto ir dvēsele.
Tikai SAAB lietotājs kopš 1993.g.
Desmitais SAABs, pirmais dīzelis - 9-5 1.9TID vagons.
Pirms tam: 99GL Combi Coupe, 99GL, og900T, og900t, 900SPG, 2x9000aero, 9-3SE HOT, 9-5t vagons.
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re: Edijs: Black Jet 9000

Post by edijs »

Uzskrūvēti ziemas ripuļi. Līdz CSDD vēl nav sanācis tikt, bet nu jau tuvu tam. Pavizinājos pa ciemu, ļāvu draugam paelpot svaigu gaisu. Tas Hircsh izplūdes un Forge blowa tandēma brrruuummmm psssss skan kā mūzika manām ausīm! Un sēdpozīcija! Joprojām nevaru to izskaidrot, kāpēc šajā modelī un tieši Aero beņķos jūtos kā ieliets, tik ērti un dabīgi, it kā precīzi manam augumam būtu konstruēts. Kad tā uz brīdi iekāpj pasēdēt, to īsti nevar saprast, braucot gan. Un ne es pirmais saku, ka ar šo auto var braukt n'tos kilometrus bez vēlmes kāpt ārā staipīties. Mēģinu ieriktēt savu pēcpusi Jeep un Durango krēslos, bet nē, sit nost, nevaru dabūt to pašu sajūtu. Ir ērti, plaši un ļoti labi, bet nav tas. Tiesa, var jau būt, ka savu lomu spēlē arī pieradums, tomēr 9k Aero beņķos gana daudz laika pavadīts. Plus jaunības dienu nostaļģija.

Ir arī šādas tādas ēnas puses... Piemēram, 4x4 neesamība. Kad pierodi pie tās sajūtas, ka visi četri rati kārpa sniegu un auto raujas uz priekšu, tad, izbraucot ar jaudīgu fwd, kam, spiežot gāzi, uzreiz zūd vadāmība, secini, ka ņeeahhh, tas vairs nav man, noiets etaps. Arī pa mežu šobrīd nevar vizināties, kur acis rāda. Cits stāsts par sausu asfaltu, gludu šoseju un gargabaliem, braucot uz tiesību pazaudēšanas robežas - lūk, tā ir šī auto stihija.
Attachments
bj_ziema_2021.jpg
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
User avatar
andrejsb
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1558
Joined: Tue Nov 03, 2009 9:33 am

Re: Edijs: Black Jet 9000

Post by andrejsb »

edijs wrote: Sun Dec 05, 2021 11:53 am Durango krēslos
Dodge Durango!? Varētu biedriem pastāstīt biški par šo, mūsu platuma grādos, retu automašīnu. Man tīri vizuāli ļoti patīk, tiek kas ir pirmās paaudzes.
Volvo XC90, A/T, 2006
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re: Edijs: Black Jet 9000

Post by edijs »

Huh, nu riktīgi varēja just, ka Black Jet nevēlas no manis šķirties. Vai arī es no viņa. :lol: Nu tā, ka izmisumam mijoties ar smiekliem par to, kas gan varētu notikt nākamais, kādus šķēršļus vēl liktenis būs lēmis šim auto. Laika apstākļi jau arī šobrīd kolosāli, lai risinātu tehniskus pigorus.

Tak vēl svētdien vizinājos pa ciemu, viss šķita normas robežās. Nomainītā sajūga trubiņa izturēja, lai arī, aizbildinoties ar nosalušiem pirkstiem, nevaru lepoties ar rūpīgu tās instalāciju (bet tāpat kārbu jāmaina, un tad jāuzliek jauna). Viens kompensators aukstam tikšķēja kā ierasts, bet tā tas ir jau kopš motora pārlasīšanas, un gudri vīri teica, ka nav ko pārlieku iespringt uz to. Šķita, ka kaut kas sāk čakarēties ar kontaktgrupu, taču pēc vairākām atslēgas pagriešanām aiziet. Ok, ne lielākā bēda, vēl vairākas kontaktgrupas stāv plauktā rezervē un roka uz nomaiņu piešauta, pat mazā seškante mētājas bardačokā. Gaisu salonā pūta remdenu, novēlu vainu uz dīkt sākušo salona temperatūras devēju un to, ka ārā, galu galā, grādu maz. Logu kausēja vaļā, braukt varēja.

Ieplānoju laiciņu otrdien, lai brauktu uz CSDD. Vēl no rīta izgāju ārā, piešķīlu, lai pārliecinātos, ka joprojām rūc un varu droši pirkt OCTA un ņemt vienas dienas atļauju. Aķis pēc pāris diennaktīm aukstumā negrieza pārlieku sparīgi, taču auto ierūcās ātri. Ok, kārtoju papīrus, stundas piecas vēlāk jau tuvāk pēcpusdienai eju ārā, šķiļu... grrr, klusums, negriež. Daaamn. Mājās neviena cita auto tobrīd nav, lai piepīpētu. Uzlieku uz stundu palādēties, plus piemetu paralēli vēl vienu lielāka izmēra aķi. Ierūcas, taču atkal triks ar atslēgu, trīsreiz klusums, ceturtā reizē aiziet. Nolamājos kontaktgrupas virzienā, bet nemainu, tik paķeru pārīti līdzi visādam gadījumam. Laiks tomēr iet, jāpaspēj uz numuru salīdzināšanu, dabūt jaunu apliecību, tad pēc slimības lapas apskatē, un vēl bērniem pakaļ uz skolu.

Sāku braukt. Pirmie kilometri pa skaisto, priecājos, cik kluss salons (nav n reizes pārskrūvēts), un cik labi lasa ceļu, vienlaikus stingrs, bet ērts. Tad pēkšņi pečkas remdeno gaisu nomaina totāla arktika, būtībā pūš iekšā pa taisno no ārpuses. Spaidu klimas bloka podziņas, bez rezultātiem. Nopietni?!! Nosprādzis tieši tagad? Bet laiks nav braukt atpakaļ uz mājām, ai, jāgāž tālāk, vakarā labošu. Taču burtiski dažu minūšu laikā ir aizsalis stikls, redzamība gaužām bēdīga.. Katra mana izelpa uzklāj jaunu ledus kartu uz stikla. Mēģinu neelpot un turu logus vaļā, joprojām apņēmības pilns līdz CSDD tomēr tikt. Iebraucu Ādažos noskalot auto, pamatīgu nolaistīju ar karstā vaska kārtu, un tas atkausēja visus stiklus no ārpuses. Rūpīgi izslaucīju no iekšpuses ar līdzpaņemto darba jaciņu un salvetēm. Bet mitrums jau nav tikai uz stikliem... Vārdu sakot, cauri Baltezeram izbraucu, visu redzot, un burtiski dažus kilometrus tālāk pie viadukta stikls atkal salst ciet. Es pats, protams, arī tobrīd jau drebinos. Bet - joprojām apņēmības pilns pabeigt misiju. Mazgājot auto neslāpēju, pildot benzīnu gan. Piešķilt atkal uzreiz nevaru, taču dažas reizes un aiziet.

Braucot lejā no viadukta dzirdu, ka pie noteiktiem apgriezieniem parādās izteiktāks klakšķis no motortelpas puses. Domāju - hmm, jā, tas kompensators laikam tā arī nebeidza tikšķēt, tikai es to nepamanīju, esot aizņemts ar redzamību. Braucot no mājām ārā, skatījos eļļu, bija līmenī, spiediens arī kā nākas (motortelpā ir spiediena mērītājs). Paliek skaļāks burtiski pa minūtēm. Tieku līdz Berģu CircleK, piestāju, lai notīrītu stiklu un palūrētu motortelpā. Klakšķ tā kā tas pats kompensators tikai kaut kā trīsreiz skaļāk.. diez kas nav. Plus stikls necaurredzams. Nospļaujos, ka nav mana diena, cauri Rīgai uz CSDD un atpakaļ šādā skatā nespīd. Pie sevis nodomāju, ar smaidu uz lūpām.. bāc, nu kas vēl varētu notikt ar šo auto. Un tad secinu, ka nevaru aizvērt vadītāja durvis - jo tās, kā jau ierasts pēc Saab 9000 mazgāšanas ziemā, nefiksējas. Nosmejos par šo jau veiksmīgi piemirsto konkrētā modeļa tipisko kaiti, paķimerējos ar skrūvgriezi, durvis ciet dabūnu.

Braucu pakaļ bērniem uz Juglu. Piebraucot pie skolas, klakšķis ir pareizinājies ar pieci... Bērni nāk ārā, priecīgi, ka varēs izbraukt ar Saab, un pēc brīža viņu sajūsma noplok, kad saprot, ka motors klab, redzēt neko nevar, salst. Bet nu neko, kaut kā mājās jātiek, ko nu vairs. Pie tam, kas interesanti - motora uzvedībā nekādu citu pamanāmu izmaiņu, plūdeni, nekas neraustās, tik vien, ka klakšķ. Tas raisīja cerības, ka vai nu 1) kaut kas ar tiem pašiem kompensatoriem, vai arī 2) ko zin, varbūt man tur sajūgs vai kārba ģērbjas ārā, nebūtu jau pirmā reize. Un kopumā nav arī tas trobelis tik liels tobrīd vēl, lai nebrauktu. Tas, ka motors, iespējams, līdz ar to būs metams, skaidrs, bet mājās tak ir vēl citi motori. :)
Attachments
IMG_20211207_155335.jpg
Last edited by edijs on Fri Dec 10, 2021 4:42 pm, edited 1 time in total.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re: Edijs: Black Jet 9000

Post by edijs »

Īsajā gabalā no Juglas līdz Berģiem secinu, ka nav aršana, līdz mājām šādi braukt nav nopietni, ceļu redzu tikai pa mazu šaujamlūku. Noparkojos pie Depo, atstāju auto tur, mājās tiekam ar sievasmātes auto. Trobelis no motortelpas īsajā posmā no Juglas līdz Berģiem lielāks nav kļuvis, auto ripo labi, pēc sajūtām nepateiksi, ka kaut kas kaitētu.

Vakarā atbraucam pakaļ ar sievu, ar domu vilkt mājup. Iedarbinu.. ai, nē, nu bet tak rūc, lai brauc saviem spēkiem. Ja motors jau beigts, tad ko tur vairs viņu saudzēt, jākrāmē iekšā nākamais. Tieku līdz mežam, vēl dažus kilometros pa to, braucot lēni un mierīgi ar otro robu, jo ceļu jau neredzu, vados tik pēc priekšā braucošā Durango gabarītgaismām. Un tad motora klakšķis strauji kļūst ļoti izteiksmīgs, metu mierā.. Galvā pārdomas - bāc, nu bet kas tur varēja notikt, tas motors tak it kā pēc pārlasīšanas necik daudz nobraucis nav, arī spīdzināts pārlieku netika. Eļļa - jā, nav mainīta vairāk kā trīs gadus.. Bet ar auto regulāri izbraukts, nekādu pazīmju par sagurumu. Un kādi tik donori nav redzēti, kam eļļa kā biezs lipeklis, taču uz priekšu tomēr kust. Aukstums, kondensāts, kristalizējies šķidrums, kas iemaisījies eļļā? Kaut kas ne tā ar motora remontu? Lai gan brālēns it ka pēc fenšuj taisīja, priekš sevis, kā arī es taču vēl paspēju pabraukt arī satiksmē ar to auto, plus gana bieži arī pēdējos gados pa savu miestu bez apskates. Labi, nav vērts funktierēt par iemesliem, par tiem varēs spriest, kad motors tiks nolikts uz galda. Līdz mājām aizvelkam.
Attachments
IMG_20211207_163620.jpg
Last edited by edijs on Fri Dec 10, 2021 4:45 pm, edited 2 times in total.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re: Edijs: Black Jet 9000

Post by edijs »

Zvanu jaunajam saimniekam, informēju par dramatisko bēdu stāstu un to, ka neko darīt, auto ar visiem spēkiem grib palikt pie manis, darījums jāatceļ. Jāskrūvē ārā salons, jāņem nost izplūde un vēl daži sīkumi, pārējo gaida Tolmets. Vai arī jākrāmē iekšā motors no donora un vienkarši vēl brīdi jāpabrauc pašam pirms utilizācijas. Pircējs (foruma biedrs un sens paziņa, bet lai atklājas pats, ja vēlas), saka, ka nu nē, metinātājs sarunāts, te ir potenciāls, nevar padoties, viņš gatavs turpināt cīņu. Jel man tādu apņēmību!

Līdz sestdienai auto jādabūn līdz servisam, man pirms tam jāpaspēj sakārtot papīru lietas, uzlikt uzskaitē, pārlikt savu numurzīmi uz citu auto. Nākamā dienā sazvanu CSDD, mēģinu pieteikt numuru salīdzināšanu uz mājām. Nebūšot tik ātri... Labi, ņemu Viršos nomā piekabi, vedīšu pats. Piekabei nestrādā vinča... baaaah, nopietni!? Labi, šķiļu Black Jet vēlreiz dziesmā, pielec ātri un labi, neslāpst. Neriskējot uzbraukt šķībi, skatoties caur šaujamlūku, ar fēnu atkausēju stiklu. Uz piekabes uzbrauc saviem spēkiem itin veiksmīgi.
Attachments
IMG_20211208_191820.jpg
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re: Edijs: Black Jet 9000

Post by edijs »

Nomas piekabei štropes līdzi netiek dotas. Nākamā rītā aizvedu bērnus uz skolu, iebraucu Berģu Depo nopirkt - nav, plauktos pilnīgs tukšums. Prasu darbiniekam, vai nav kaut kur augstāk, bet nē, neesot, tiešām visas izpirktas. Bāc, nopietni? Kas vēl? :D Labi, braucu tālāk uz Lubānas ielas Depo, stāvā sajūsmā par rīta satiksmi. Tur štropes plašā klāstā, pārpildīti plaukti. Neticami, bet tālāk itin veiksmīgi, tik vien, ka CSDD nenotiek viss tik raiti, kā plānots, taču kopumā bez ķeršanās. Auto atgriezts reģistrā un uzskaitē, numurzīmes samainītas ar Durango, tālāk auto nogādāts uz servisu, izkrāmēts, piekabe atdota (huh, jestri bija pa apledojušu apvedceļu ar piekabi, brūno varēja ieraut bikšelēs!). Punkts, posms dzīvē noslēdzies. Bet nedodu ne pieci, ka es pirmais nebūšu rindā uz šī auto iegādi atpakaļ jau pa dārgo, kad jaunais īpašnieks to būs sataisījis! :D Man pilnīgi noteikti to nevajag, racionālā pamatojuma vispār nekāda, taču šis modelis vienmēr paliks manā sirdī. Var jau būt, ka bērni lasīs šos palagus pēc gadiem desmit un teiks "ehhh, varēji pieglabāt, mēs tagad celtu augšā un brauktu!". Kā nekā, arī vecākie bērni vēl gana labi atceras pārvietošanos ar šo auto, pirms tika iegādāts kaut kas ģimenes vajadzībām piemērotāks.
Attachments
IMG_20211209_140519.jpg
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
User avatar
hofmaks
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1744
Joined: Mon Dec 01, 2008 5:15 am

Re: Edijs: Black Jet 9000

Post by hofmaks »

Piedzīvojums diezgan liels! Dzīvē tā sagadās,īpaši kad lolots auto jānodod nākošajam sprinterim. Tiešām,autiņš jutās pievilts un saniķojās nepajokam. Cerams jaunais saimnieks parūpēsies pienācīgi!
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV

Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis :D
Post Reply