Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)


User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8213
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by lawyer »

Diez vai DI kasetei ir saistība ar dzinēja dzeses šķidruma zudumu. Man gan šķiet, ka pie šāda dzinēja dzeses šķidruma zuduma (ja Tu neredzi, ka tas kaut kur sūcas, tek ārā) pa fikso vajadzētu uz servisu, lai izpēta galvas blīvi - tā parasti ir pie vainas, ļauj dzeses šķidrumam nonākt cilindros un eļļas kanālos, kas dzinējam viena brīdī būs letāli...
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
Gunch*
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 42
Joined: Sun Feb 27, 2011 7:29 pm

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Gunch* »

margis wrote: Thu Apr 28, 2022 1:32 pm Sveiki,

Jautajums - problēma ir elektronikā vai kārbā? 99' 9-5 2.3 automāts. Šonedēļ braucot korķī pēkšņi pazuda it kā pirmais pārnesums, Winter režīmu arī nevarēja ieslēgt. Aizbraucu līdz galam, 2h pastāvēja autiņš un viss it kā kārtībā.

Tad vēlāk atkal braucot pa Rīgu ik pa laikam sāka izlaist 1 ātrumu. kur bij jāpārslēdzas uz 3 pārnesumu, ieslēdzās 2, kur bij jābūt 4. bij 3ais. un tā kādas 10 minūtes braukāju ar 2000 - 3000 apgriezieniem.Winter to varēja ieslēgt panelī, tad atkal nevarēja. Uz Šosejas viss gāja normāli un pēc veikala apmeklējuma arī niķi it kā pazuda.
+ ir aizdoma, ka aizdedzes spole iet uz beigām un kopš jūlija noripojot ~3000km izsūcis vairāk kā 1l antifrīza. nez vai tās visas lietas saistītas, vnk novērojumi.

Paldies
izklausas ka tosols no dzeses radiatora tek karba :D
User avatar
sanese1metrs
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 4
Joined: Mon Aug 23, 2021 10:40 pm

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by sanese1metrs »

margis wrote: Thu Apr 28, 2022 1:32 pm Sveiki,

Jautajums - problēma ir elektronikā vai kārbā? 99' 9-5 2.3 automāts. Šonedēļ braucot korķī pēkšņi pazuda it kā pirmais pārnesums, Winter režīmu arī nevarēja ieslēgt. Aizbraucu līdz galam, 2h pastāvēja autiņš un viss it kā kārtībā.

Tad vēlāk atkal braucot pa Rīgu ik pa laikam sāka izlaist 1 ātrumu. kur bij jāpārslēdzas uz 3 pārnesumu, ieslēdzās 2, kur bij jābūt 4. bij 3ais. un tā kādas 10 minūtes braukāju ar 2000 - 3000 apgriezieniem.Winter to varēja ieslēgt panelī, tad atkal nevarēja. Uz Šosejas viss gāja normāli un pēc veikala apmeklējuma arī niķi it kā pazuda.
+ ir aizdoma, ka aizdedzes spole iet uz beigām un kopš jūlija noripojot ~3000km izsūcis vairāk kā 1l antifrīza. nez vai tās visas lietas saistītas, vnk novērojumi.

Paldies
Pašam ir 1999 9-5 2.3T automāts, ar sāka pērn ēst dzeses šķidrumu un plus baltie dūmi, sākumā minimāli bet pēc tam aizgāja tā ka litrs uz 20km rija. Manā gadījumā galvas skrūves bija atnākušas vaļā (nezināju tiem motoriem par to slimību) un galvas blīvi nobeidzu. Ja laikus pamana var pārvilkt pa jaunu galvas skrūves vai vēl labāk nomainīt. Parasti galvas skrūves nāk vaļā sākot no 4 cilindra cik sapratu. Pirms vedu remontēt jau kā faktu pats biju pārbaudījis ka 4 cilindrā rauj iekšā dzeses šķidrumu.
Kas tev liek domāt ka spole iet uz galu? Manam šodien izbeidzās tieši viņa, man simptomi bija nevienmērīga tukšgaita, rīstīšanās ieskrienoties (virs 60km/h pie pilna pedāļā nerīstījās bet jauda nebija), jaudas zudums, un stāvot pie krustojuma draivā likās ka braucu ar v8 kam ir traka sadalene :D , nekādas check engine nedega.
1999 9-5 2.3T SE Wagon
Galvenais ir nemīzt!
User avatar
sanese1metrs
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 4
Joined: Mon Aug 23, 2021 10:40 pm

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by sanese1metrs »

Gunch* wrote: Fri Apr 29, 2022 11:56 am izklausas ka tosols no dzeses radiatora tek karba :D
Kad kārba būs pilna tad beigs sūkties :lol:
1999 9-5 2.3T SE Wagon
Galvenais ir nemīzt!
madars
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 40
Joined: Wed Jun 28, 2017 11:06 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by madars »

Par poly buksēm priekšējā pusrāmī.
Ir kāds,kas ar tādām braukā arī pa grants ceļu? Doma par poly, jo iepriekšejajam 9-5 mainīju pret parastajām,bet tikai 2 gadus izvilka(aizmugurējās jau beigtas).
Tas, ka auto būs stingrāks ir skaidrs, bet kā ar bedrēm un vibrāciju. Skatē neko nesaka?
User avatar
hofmaks
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1723
Joined: Mon Dec 01, 2008 5:15 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by hofmaks »

Jau braukāju hvz cik gadus. Par cietumu neko īpaši sliktu neteikšu. Tehniskajā nekādu iebildumu nav.
Vismaz noteikti esmu aizmirsis par aizm.bukšu maiņu
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV

Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis :D
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by elmo »

madars wrote: Wed May 25, 2022 12:14 pm Par poly buksēm priekšējā pusrāmī.
Ir kāds,kas ar tādām braukā arī pa grants ceļu? Doma par poly, jo iepriekšejajam 9-5 mainīju pret parastajām,bet tikai 2 gadus izvilka(aizmugurējās jau beigtas).
Tas, ka auto būs stingrāks ir skaidrs, bet kā ar bedrēm un vibrāciju. Skatē neko nesaka?
Bija man poly bukses, nepatika, siltās vasarās parasti sāka čīkstēt. Beigās atgriezos pie OEM buksēm.
Post Reply